Jednym słowem (usunięte przez administratora) Kiedy zamawiasz na ich stronie zaproszenia na komunię musisz użyć kalendarza na tej stronie który zmienia datę. Oczywiście kiedy pisze do nich że otrzymane zaproszenie są ze zła data Oni odpisuje że to twoja wina . Ich strona robi błędy ale oni mają to gdzieś Nie polecam
Wszystko co zamówiłem otrzymałem w terminie i w dobrym stanie. Dziękuję.
Absolutnie omijajcie ten sklep szerokim łukiem!!!To są (usunięte przez administratora) !!!!Wysylają co chcą,ile chcą,kiedy chcą !!!!
Z całą odpowiedzialnością NIE POLECAM!!! Odradzam zakupów w tej nieuczciwej firmie. Ja moją sprawę przekazałem w ręce policji! Firma przywłaszczyła sobie mój towar wart ponad 1000zł. Od ponad dwóch miesięcy czekam na jego zwrot. Właściciel nie odpowiada na maile, na smsy, nie odbiera telefonów. IGNORUJE moje wiadomości telefoniczne i mailowe. Dlatego powiadomiłem policję, która zajęła się tą sprawą. To są jakieś kpiny, żeby tak traktować klienta! Arogancja, buta właściciela "firmy"!!! Proszę tam nie robić zakupów i poczytać sobie masę NEGATYWNYCH OPINII o tej firmie na różnych forach internetowych. Nie jestem zapewne ostatnim klientem, który totalnie zawiódł się na tej firmie. ODRADZAM!!! NIE POLECAM!!!!
Kurcze, to forum pracownicze, a tu dużo opinii klientów. Swoją drogą, dają dość słabe opinie. Zatem jak wygląda praca w dziale obsługi klienta czy w dziale reklamacji? Chodzi mi o jakieś dodatki czy premie za dobre sfinalizowanie problemów klientów. Coś takie jest?
Nie polecam Firmy. Zamówiłam dwie pary butów komunijnych w okresie epidemii. Przesyłka dotarła szybko, jednak buty okazały się małe na córkę. Byłam zmuszona je odesłać, Firma nie przyjeła zwrotu z informacją że buty były użytkowane . Córce kupiłam buty inne a komunia przed nami. Uważajcie drodzy klienci jak zakupujecie cokolwiek w tej firmie i róbcie zdjęcia przy odbiorze bo mogą się potem przydać :)
Niestety potwierdzam - miałam identyczny problem :( Kupiłam buty, które następnie nieużywane odesłałam. Firma nie zwróciła mi za nie pieniędzy, mało tego nawet nie poinformowała, że ich nie zwróci, dopiero po mojej interwencji zaczęli ściemniać, że buty zostały uszkodzone i nie zwrócą mi za nie pieniędzy /zatem jest to zabieg, który stosują nagminnie! Nie zwrócili mi pieniędzy, nie odesłali butów (które pewnie zaraz sprzedadzą komuś innemu) - dla nich czysty zysk... (usunięte przez administratora)
Szanowna Pani ja też zostałam (usunięte przez administratora)przez tego Pana na 260 zł też chodzi o komunię. Proszę się ze mną skontaktować mamoosia@poczta.onet.pl. Mam pomysł.
Uwaga!!!!! Zamówiłam komplety strój na komunię syna za blisko 700 zł. Zanim zapłaciłam zadzwoniłam upewnić się że termin 16 dni od wpłaty zostanie dotrzymany. Miły wówczas Pan powiedział, że mogę spać spokojnie, zamówienie zostanie zrealizowane na czas. Mam 3 dni do Komunii. Od kilku dni staram się dodzwonić do sprzedawcy. Gdy wreszcie się udało w bezczelnie huknął na mnie że jak było napisane że 16 dni to będzie w tych 16 dniach. Gdy wyjaśniłam, że termin już minął w ubiegłym tygodniu, to rozmówca bez żadnej skruchy, oznajmił że wysyłka poszła może w piątek, a może dzisiaj pójdzie ale on nie może mi teraz nic więcej powiedzieć ani tego sprawdzić. Minął kolejny dzień i dalej nic. Nie odbiera telefonów, na mojego maila napisał że dzisiaj wyśle ale nie wysłał (nadał tylko nr paczki, ale o samej paczce zapomniał). Dotarło do mnie że zostałam (usunięte przez administratora)!!!! Nie wiem czy uda mi się w ostatnie dwa dni skompletować strój dla syna. Jutro zrozpaczona jadę na zakupy. Nie ma sensu czekać bo sprzedawca kpi sobie ze mnie w żywe oczy. Jak można być tak podłym człowiekiem? Jestem strzępkiem nerwów. Omijajcie ten sklep z daleka!!!!!. To zwykłe (usunięte przez administratora)
Szanowna Pani ja też zostałam okradziona przez tego Pana na 260 zł też chodzi o komunię. Proszę się ze mną skontaktować mamoosia@poczta.onet.pl. Mam pomysł.
czy tak duza ilosc niezadowolonych z produktow klientow ma wplyw na atmosfere w pracy ? jak na to wszystko reaguja, jak reaguje wlasciciel ? czy jest z tego wyciagany jakis wniosek czy liczy sie tlyko zysk i pracodawca na to najbardziej naciska?
Jestem niezadowolona,zamówiłam buty komunijne a wysłano zupełnie inny model.Rozmowa odnośnie reklamacji bardzo niemiła,Pan stwierdził,że mój telefon z komentarzem jest niepotrzebny..chamstwo i arogancja.Nie polecam!
Uwaga bardzo nieuczciwa firma . Na stronie internetowej informacja o 20% rabacie na torebki komunijne. Oczywiście rabat nie został naliczony A na pytanie drogą mailową brak odpowiedzi. Na stronie internetowej brak nr telefonu do kontaktu, trzeba szukać na innych stronach. Przy rozmowie z pracownikiem dowiedziałam się że to błąd systemu i rabat na stronie został usunięty. Pracownik niegrzeczny. Szkoda że prawa konsumenta są ignorowane. Promocje są po to by nabijać klienta w butelkę. Dodatkowo przy próbie wymiany błēdnego towaru każą zapłacić za przesyłkę. By potem stwierdzić że się pomylili i zwrócić pieniądze za przesyłkę. Co to za dziwna procedura. Co tu trzeba sprawdzać. Zamówiłam bieliznę z cienkimi ramiäczkami A wysłali z grubszych. Nie polecam klikajcie sklepu!!!!!!!!!!!!!
Przestrzegam inne osoby przed ta firma, właściciel bardzo niesympatyczny, bezczelny, zakupione rajstopy musiałam odesłać z powodu rozmiaru odbiegającego od tego zamówionego i podanego na opakowaniu, rajstopy roz. 146 pasuje na dziecko 3-4 letnie, reklamacja nie uznana, zwrotu pieniędzy tez nie ma. Firma nieuczciwa.