lepiej nic nie zamawiać. Zamówienia nie są wysyłane
Dziękujemy Pani Klaudio za wiadomość. Jako przedsiębiorstwo w tym roku zrealizowaliśmy już ponad 25 tys. zamówień dla naszych Klientów i wszystkie nasze zamówienia realizujemy terminowo! Zapraszamy do zakupów na mattrasklep.pl, przy zamówieniach do godziny 12 towar wysyłamy tego samego dnia! Jeżeli ma Pani jakikolwiek problem z zamówieniem na naszym sklepie internetowym bądź u innego naszego sprzedawcy, prosimy o kontakt na bok@mattra.pl, chętnie pomożemy. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Z terminowością bym polemizował. Moje zamówienie dotarło po prawie dwóch miesiącach. Oczywiście telefony i bok milczały.
Firma (usunięte przez administratora) brak wysyłek zamówień czy zwrotu pieniędzy.
Dziękujemy konsumencie za wiadomość. Nie do końca rozumiemy treść wpisu, jednakże gdy chcieli Państwo podzielić się z nami swoją opinią, to prosimy o kontakt na bok@mattra.pl W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Tragedia. W lipcu zamówiłem składy do zniczy za ponad 200 zł. Telefony nie działają. Informacji o opóźnieniu że strony firmy brak. Na maile po tygodniu odpisują, że mają problemy i zrealizują z opóźnieniem, a następnie po kolejnej interwancji, że najpóźniej dostawą do 6 września. Termin mija i brak towaru. Nieuczciwa firma - wpłaty traktuje za bezpłatna pożyczkę. Omijać z daleka.Jezeli tak traktują klientów, to co mówić o pracownikach.
Dziękujemy Panie Jerzy za wiadomość. Jeżeli ma Pan jakikolwiek problem z zamówieniem na naszym sklepie internetowym bądź u innego naszego sprzedawcy, prosimy o kontakt na bok@mattra.pl, chętnie pomożemy. Jeżeli chodzi o pożyczki pracownicze, udzielamy je tylko naszym pracownikom. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Opłacone z góry zamówienie, niewysłane, brak kontaktu. Maile o tej samej treści, chyba wysyłane automatycznie. Opinie były prawdziwe to wyłączyli opinie google, na Facebooku blokują, usuwają komentarze. (usunięte przez administratora) masę ludzi.
Dziękujemy Pani Janino za wiadomość. Jako przedsiębiorstwo w tym roku zrealizowaliśmy już ponad 25 tys. zamówień dla naszych Klientów. Jeżeli ma Pani jakikolwiek problem z zamówieniem na naszym sklepie internetowym bądź u innego naszego sprzedawcy, prosimy o kontakt na bok@mattra.pl, chętnie pomożemy. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Nie polecam towar opłacony 25 lipca a do dnia dzisiejszego go nie ma.
Dokładnie tak jest. Czekam już 3 miesiące na swoje zamówienie i nadal nic. Cisza ze strony firmy. Jeśli tak postępują z klientami to mogę tylko sobie wyobrazić jak postępują z pracownikami. No trochę uczciwości. Rozumiem okres wakacyjny, większość na urlopach ale bez przesady...
Jak aktualnie wygląda proces rekrutacji w firmie? Na stronie zamieszczona jest zachęta do aplikowania, z informacją, że firma mocno inwestuje w ludzi. Rozumiem, że doświadczenie nie jest konieczne? Można liczyć na skuteczne wdrożenie na początek?
Nie polecam. Towar zamówiony i opłacony 22 kwietnia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Warto się zastanowić przed zakupem. Tekst jaki usłyszałam w czasie rozmowy telefonicznej - łatwo wystawia się negatywne komentarze... Sami na to pracujecie.
Jak dużo osób pracuje w P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski?
Jakie są warunki zatrudnienia w P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski?
Warunki zatrudnienia są różne. W sezonie możesz liczyć na dodatkową pracę na umowie zlecenia, jak jesteś fachowcem i pracujesz na umowie o pracę to przed pandemią można było liczyć na wynagrodzenie ponad 7 tys brutto (w moim przypadku), pakiet medyczny lux med, dodatki sportowe, auto itd. Teraz jest trochę gorzej, widać że firma szukała oszczędności i usunęła dodatkowe benefity. Najważniejsze że praca to praca zespołowa, tworzysz team i czujesz jego częścią. Polecam aplikować jeżeli prowadzą rekrutację.
Dziękujemy za opinię. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu na bok@mattra.pl. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Znaczy od pandemii stawka podstawowa nie wzrosła? Przecież było tyle krajowych podwyżek minimalnej nawet. Co z jakąś podwyżką inflacyjną? Ja miałam w poprzedniej firmie a nie była to nie wiadomo jaka praca.
Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Oczywiście stawki godzinowe dostosowujemy do przepisów prawa pracy, możliwości przedsiębiorstwa oraz stanowiska pracy. Ogólnym trendem w gospodarce jest również zmniejszanie się różnicy pomiędzy stawką najniższą płacy a stawką średnią. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Witam. Pisali tu Państwo, żeby zgłosić się w sierpniu w sprawie pracy, przy układaniu zniczy do kartonów i przekładaniu ich na palety. Niestety ofert w sieci nie widziałem, to zapytam, czy to zapotrzebowanie jest jeszcze aktualne, i na jaki czas oraz na jaką umowę by to była robota? Proszę również napisać, czy byłaby to praca w systemie zmianowym, a także, co z weekendami, czy pracujące, czy też wolne?
Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Jeżeli są Państwo zainteresowani pracą, mogą napisać Państwo do nas na praca@mattra.eu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Towar zamówiony 3 tygodnie temu, brak informacji o terminie dostawy, brak odpowiedzi na maile, numer telefonu wyłączony. Nie polecam
Dziękujemy za opinię. Nie posiadamy opóźnień w wysyłce zamówień, tym bardziej takich "3 tygodniowych". Nie posiadamy również żadnej wiadomości mailowej na którą nie odpowiedzieliśmy. Bardzo chętnie pomożemy rozwiązać Państwa problem, jednak na początek proponujemy: - sprawdzić w jakim sklepie internetowym Państwo dokonywali zakupu (czy na pewno w naszym) - czy na pewno dokonywali Państwo zakupu naszych produktów (czy przypadkiem nie jest to inny producent) Jeżeli problem nadal występuję prosimy o kontakt na bok@mattra.pl chętnie pomożemy. Na pewno uzyskają Państwo szybszą pomoc w rozwiązaniu problemu, aniżeli pisząc anonimowy komentarz na naszym profilu gowork. Mam nadzieję że pomogliśmy! W razie pytań, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Kocham ta firmę! Super produkty i obsługa Klienta na kosmicznym poziomie od wielu lat. Pozdrawiam!
Dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy z każdego zadowolonego Klienta. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu na bok@mattra.pl. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski?
Dziękujemy za pytanie. Narzędzia pracy zależą od stanowiska na jakim pracownik wykonuje swoje zadania, jednakże obecnie nie prowadzimy rekrutacji nowych pracowników. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Mogłabym dopytać dlaczego firma nie rekrutuje teraz pracowników? Jest komplet czy jakaś redukcja zatrudnienia?
Dzień dobry Pani Renato, dziękujemy za wiadomość. Posiadamy komplet pracowników, jednakże nie wykluczamy w przyszłości dalszej rekrutacji.
A czy w związku z tym, że produkujecie znicze, wkłady do zniczy i świeczki, to występuje w tej branży sezonowość? Myślę szczególnie o święcie wszystkich zmarłych w listopadzie. Czy to wtedy potrzebujecie więcej osób do pracy, czy też przygotowujecie się do tej zwyżki produkcji już wcześniej, np. latem?
Witaj Paweł! Dziękujemy za wiadomość. Nasze linie produkcyjnie są w pełni zautomatyzowane i dość zaawansowane technologicznie, stąd nie posiadamy zapotrzebowania w okresie letnim na dodatkową pomoc pracowników. Jednakże w okresie wrzesień/październik będziemy szukać pomocy osób chętnych do pracy, ze względu na dużą ilość pracy przede wszystkim w magazynie oraz przy przygotowywaniu produktów dla magazynu, np. pakowania świec czy wkładów w opakowania kartonowe i palety. Jeżeli będzie Pan zainteresowany, zapraszamy do kontaktu w sierpniu. Życzymy miłego dnia!
O, i to będzie praca na miesiąc czy dłużej? Proszę o informację, gdzie będzie można poczytać ogłoszenia, mam nadzieję, że nie zapomnę. Panie są mile widziane czy nie?
Zakupilem 40 wkladow polowa sie nie wypalila,wyslano mi kilka na probe do testowania,zakup byl na allegro. Chcialem ponownie zakupic ale zostalem zablokowany zeby nie kupowac ponownie. Kilka krotnie kupowalem i za kazdym razem bylo ok,tylko ten ostatni raz.zostalem zle potraktowany tym bardziej ze zmowilem kilka razy a nawet kilka dziesiat.
Hura, po 2 miesiącach dostałam zamówienie. Jeszcze tylko sprawdzę czy rzeczywiście wkłady wypalają się tyle czasu jaki zapewnia sprzedawca
po dwóch miesiącach? to ciekawa jestem jakości ich produktów wobec tego, ma Pani przetestowane? też chciałam dopytać czy firma jakoś konkretnie się odniosła co do tego czasu trwania realizacji zamówienia, był jakiś kontakt?
Brak kontaktu powiadasz Pan... Jak wcześniej pisałem z kimś z firmy na forum to wie Pan, co odpisali? Ano, że 99 % klientów jest zadowolonych. To napisali. A jak dopytałem, czego wymagają od człowieka, co chciałby robić u nich, jako handlowiec i jakie byłyby z tego profity, to cisza w temacie. Zastanawiam się skąd takie milczenie w temacie zarobków, czy w ogólności jakichkolwiek aspektów pracy? Czy ktoś tu w ogóle pracuje, reaguje na próby kontaktu i ma coś do powiedzenia na temat firmy z punktu widzenia pracownika??
Wkłady do zniczy posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta, jeżeli z jakichś powodów wkłady Państwu nie odpowiadają, wystarczy je odesłać do Sprzedawcy od którego zakupili Państwo towar :) To zdecydowanie łatwiejsze od pisania na gowork jaka to firma jest cygańska :) Zapraszamy również do kontaktu na bok@mattra.pl chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemu :)
Panie Pawle obecnie mamy zamknięty zespół handlowy, zaś w głównej mierze opieramy się na rozwiązaniach nowoczesnych skupionych na automatyzacji zakupów internetowych :)
Dobra organizacja pracy. Firma w ciągłym rozwoju ,zwiększa zakres działalności i wprowadza innowacje.
A co z tego jest dla pracowników? Powiedz, czy warto w ogóle się interesować nimi, jeśli ktoś ma ambicje, żeby nie stać w miejscu. Jest szansa na awans?
(usunięte przez administratora)
Zamowilam i oplacilam produkt dokladnie 02.01. Dzisiaj dostalam maila ze paczka spakowana i gotowa do odbioru przez kuriera. Jedyne zastrzezenie to brak informacji o opoznieniach bo na stronie jest napisane ze wysylka w ciagu 24 godzin. Mozliwe ze maja po prostu duzo zamowien i sie nie wyrabiaja.
Dziękujemy Pani Moniko. Przepraszam za opóźnienie, na pewno w przyszłości zrobimy wiele aby taka sytuacja się nie powtarzała. Staramy się wysyłać bardzo szybko zamówienia, więc mamy nad czym pracować, zwłaszcza w okresie świąteczno - noworocznym. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Wklady dzisiaj doszly. Sa dobrej jakosci i niema do czego sie przyczepic. Troche sie czeka za dostawa ale najwazniejsze ze sa dostarczane. Zmieniam moja wczesniejsza negatywna opinie na pozytywna. Zycze dalszego rozwoju i duzo zadowolonych klientow.
Mattra Polska to rzetelna Polska firma oferująca bardzo dobrej jakości wkłady do zniczy. Od lat współpracuję z firmą i nigdy się nie zawiodłam. Bardzo dobry kontakt, świetna obsługa klienta, szeroki wybór asortymentu i ludzkie podejście sprawiają, że z cała pewnością mogę polecić współpracę z Mattra Polska.
Jako sprzedawca produktów MATTRA mogę zdecydowanie polecić każdemu handlowcowi współpracę. Jakość produktów broni się sama, Klienci bardzo lubią produkty marki MATTRA. Czas dostawy jest różny, zazwyczaj wynosi 1-2 dni, ale w szczytach sezonowych trzeba poczekać i dwa tygodnie. Ważne jest posiadanie zapasów magazynowych, ponieważ w szczycie sprzedaży towar jest wręcz rozchwytywany. Ogólnie, polecamy współpracę! RYS | znicze
Skoro handlowcy mają tu tak kolorowo to skąd tyle narzekania klientów, że zapłaconego przez nich towaru nie ma na czas? Nie chciałbym jako handlowiec świecić oczami przed tłumem wkurzonych ludzi. Proszę też napisać, jakie wynagrodzenie firma oferuje i czego oczekuje w zamian?
Nie polecamy handlować towarem którego wcześniej się nie otrzyma na magazyn ;) Nie będzie trzeba świecić oczami :) W tej branży większość budzi się w październiku i dziwi się że kolejki ;) Jak towar dobry i w dobrej cenie to i chętnych dużo, nic nowego ;)
Panie Pawle, przez 10 lat działalności zrealizowaliśmy prawie milion zamówień i na pewno wśród tych realizacji była paczki opóźnione, uszkodzone, zagubione. Nie ma możliwości aby wszystko działało idealnie i tak nie działa, jednak zdecydowanie ponad 99% naszych Klientów jest zadowolona ze współpracy. Pozdrawiamy Zespół MATTRA
Dziękuję za informację. Nie otrzymałem jednak odpowiedzi na pytanie o wymagania, jakie stawiacie Waszym handlowcom i wynagrodzenie, na jakie mogą liczyć?
Zamawiam od kilku lat regularnie te wkłady. Towar bardzo dobrej jakości, szybka dostawa. Ostatnio zamówienie złożone w sobotę, we wtorek rano już na mnie czekał.
Zakupiłem paletę towaru w miksie na b2b z dostawą kurierem mattra. Zamówiłem towar za pobraniem w środę, w czwartek dostałem sms z informacją że kierowca będzie w piątek w godzinach 11-13 i kierowca był po 12. Miło, sprawnie i fajnie. Polecam!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski?
Zobacz opinie na temat firmy P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P.P.H.U. Mattra Polska Mariusz Podolski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!