@zawiedzona a dlaczego nie polecasz ?
Miałem mieszane uczucia w związku z opiniami ale niestety z racji zamkniętych salonów byłem przyparty do muru, mimo okresu już praktycznie świątecznego (w Piatek) pan Piotr nie odmówił mi pomocy wszystko wydaje mi się że zrozumiałem w każdym razie dokładnie wszystko wyjaśnił zobaczymy jak będzie dalej ale jestem pozytywnie zaskoczony po tej negatywnej opinii która jest wpisana wydaje się że jednak jest nie do końca uczciwa co najmniej lub Pan Piotr się zmienił. Zdecydowanie polecam
Praca w firmie jest raczej stacjonarna czy zdarzają się wyjazdy służbowe lub praca w terenie? Wiecie coś?
Polecam Pan Piotr szybko i bezboleśnie przeprowadził mnie przez przedłużenie umowy prawie połowę taniej niż proponował infolinia i dostałem troszkę więcej internetu nawet.
Zdecydowanie nie polecam.
Proszę o kontakt telefoniczny, łatwiej pomóc w niezadowoleniu kiedy klient wytłumaczy osobiście co jest powodem. Pozdrawiam
Zdecydowanie nie polecam. Przysłał jakiegoś gościa z papierami podpisanymi przez niego. Namieszali z ofertą. Miało być 4 miesiące gratis abonament + jeden miesiąc gratis od przedstawiciela a faktury przychodzą cały czas. Obiecywali gruszki na wierzbie a wyszło jak zwykle. Po podpisaniu aneksu/umowy (nie wiadomo do teraz chyba co to było) gość od pana miernika nie odbierał telefonów.(usunięte przez administratora) co prawda odbierał ale jego działania nie pokrywały obietnic które składał. w rezultacie darmowych miesięcy nie ma, play się na nas wypiął i mam nadzieję że uda się zrezygnować z umowy w chwili obecnej. (usunięte przez administratora)
Trochę niepoważne z Pana strony wpisywanie takich słów po tym jak nie chciał Pan ze mną rozmawiać i wyjaśnić sprawy. W każdej chwili jestem pod telefonem (w ramach rozsądku ale śmiało można powiedzieć że między 7 a 21) i 300klientów prawie nie ma problemów tylko jedne czy dwoje? Proszę Pana są tylko dwie opcje sytuacji gdzie nie miał Pan miesięcy gratis... albo zaniedbał Pan jakieś wypowiedzenie, o którym był Pan poinformowany że należy zrobić albo miał Pan ratę za sprzęt, która nie jest rabatowana (abonament za 0zł to abonament a nie raty za 0zł i taką informację miał Pan przekazaną oraz widnieje w regulaminie) W razie pytań służę pomocą.
Oferta lepsza niż w salonie zaproponowali, kontakt z doradca ogólnie dobry.