(usunięte przez administratora) firma i (usunięte przez administratora) fachowcy. Wymiary bramy zrobione nie przedstawione klientowi. W czasie montarzu na własną rękę spawa nieudolnie zawiasy po czym twierdzi, że wysokość ustalona nie potrzeba zmiany po co więc pytać klienta jak on nie powiedział to ma wolna rękę. Słupy do bramy malowane na miejscu sprayem na surowe słupy bez podkładu i na mrozie. Po dwóch dniach ruda. KOZACZY do klienta robi na własną rękę a potem próbuje wszystko na klienta zwalić że nie stał przy nim, że nie powiedział co i jak ma być. ODRADZAM I OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Zleciliśmy wykonanie przęseł ogrodzeniowych wraz z cynkowaniem oraz malowaniem proszkowym. Cena za całość była bardzo wysoka. Już w pierwszym roku pojawiła się rdza. Reklamacja została złożona na piśmie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Pana Wojciecha. Na telefony nie odpowiada. Zdecydowanie nie polecam.
Tzn te złożone papiery o reklamację to aktualne są? Wciąż czekacie? Bo ciekawa jestem jak oni w końcu się do tego ustosunkują, jest jakiś regulamin czy coś?
Nie odpowiedzieli na reklamację, kontakt się urwał... Nie odpowiadają na telefony, meile. W tym momencie pozostaje droga sądowa. Zamawialiśmy w tej pseudofirmie barierki na balkon kilka lat wcześniej - wszystko jest w najlepszym porządku, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na przęsła ogrodzeniowe. To był największy błąd. Gdybyśmy kupili je w hipermarkecie zdexydowanie lepiej byśmy na tym wyszli. U sąsiadów przęsła montowane trzy lata wcześniej przez inną firmę są jak nowe, u nas niestety zjada je korozja - są przerdzewiałe na wylot!!! Nie odpuścimy tematu.
A to ciekawe w takim razie skoro wcześniej serio wszystko było ok. Skąd nagła zmiana jakości?
Nie zmiana jakości tylko fuszerka wyszła na jaw. Dlaczego tak się stało proszę zapytać Pana Wojciecha Szpiech firma Caro. Zostaliśmy (usunięte przez administratora) a z tego co obserwuję, nie tylko my... W tym momencie, po 4 latach użytkowania przęsła oraz brama wjazdowa są do wymiany.
Brak profesjonalizmu, dramatyczne podejście do klienta.