Polecam ResDom bardzo profesjonalne podejście do klienta . Zawahałam okna drzwi oraz bramę i moja współpraca napewno się nie zakonczy z tą firmą. Polecam z całego serca
Polecam Firmę ResDom fachowe doradztwo od zamowienia aż po montaż :)
Polecam . Kupowałem w tej firmie bramę garazowa . Bardzo konkurencyjne ceny oraz fachowa obsluga
Bardzo miła obsługa. Konkurencyjne ceny oraz fachowy montaż :) Polecam
Nie polecam tej firmy. Rolety cały czas się psują i jeszcze jest problem z doczekaniem się na naprawę. Zostało mi oznajmione, że tylko u nas sie psują, chociaż rzadko ich używamy. Teraz zrobiłam zgłoszenie miesiąc temu I dalej czekam bo w salonie od miesiąca na potrójnym oknie jedna jest cały czas zasunieta. Ciężki kontakt z firmą. Brak słów.
A co jeśli właśnie rzadkość w używaniu sprawiła tutaj problem? Może one muszą się porządnie "porozchodzić", żeby latały jak należy? Odzywali się już może?
Dokładnie tak jest, serwis to posługiwanie się inną firmą, która rządzi się swoimi prawami, stąd problem. Odradzam resdom Łańcut/Rzeszów
Oczekiwanie na serwis szczególnie do rolet to jakiś koszmar. Rolety używane dwa razy dziennie psują się co jakiś czas. Serwis do wymiany szyby podobny. Kontakt ws poinformowana klienta kiedy będzie serwis, nie działa w tej firmie. Co jakiś czas trzeba się przypominać. A jak się przypominasz odczuwasz wrażenie że to ty jesteś problemem a nie twoje zgłoszenie. Brak słów na takie podejście. Nie kupujcie tam niczego, są inne firmy które obsłużą was rzetelniej i profesjonalnie. Sami monterzy czy chłopaki od serwisu są nadwyraz wporzadku i o nich nie można powiedzieć złego słowa. Problem jest po stronie ludzi z za biurka. Jak weźmiecie tam rolety do okien to bądźcie pewni że na serwis będziecie czekali do lub ponad 3 tygodnie. Bo jak twierdzą w firmie serwisanci są wysyłani w dany rejon przy większej ilości zgłoszeń. ŻAŁOSNE!!!! ręce opadają. Cytuję pana Tomasza Z. w tej firmie kiedy zgłaszałem usterkę... "Przecież z tym można żyć" Zostawisz u nich grube pieniądze, ale zapomnij że twoja gwarancja czy reklamacja będą sumiennie rozpatrzone. Gwarancja na rolety dwa lata, ale przed upływem roku musisz zapłacić za przegląd żeby mieć gwarancję i "serwis" na drugi rok. Rzadna to gwarancja, a jedynie doplata do niej na nowy rok. NIE POLECAM I NIE POLECĘ NIKOMU.
Zamawiałam w tej firmie drzwi, Pan do zmierzenia otworów drzwiowych był 3 razy w trakcie remontu, za trzecim razem swtierdził, że wszystko ok - zmierzył łączni z rozstawem drzwi ościeznice, zamówiłam więc wszystko według pomiaru. Po dwóch miesiącach przyjechali monterzy i stwierdzili, że ściany są krzywe, a ościeżnice źle zamówione :/ Monter zaczął narzekać na ekipę remontową i stwierdził, że w sumie dobrze, że skrzydła drzwi są jeszcze nierozpakowane bo on ich chyba nie zamontuje.... Skonsultowałam się z ekipą remontową - powiedzieli, że już sami zamontują opaski drzwiowe. Pan monter nie skończył swojej pracy, pół dnia debatował nad tym, jak mu to godziny puste lecą, gdy stał i stwarzał koeljne problemy. Naiwnie zapłaciłam za całość. Drugiego dnia Panowie z ekipy remontowej, na których naprawdę mogę polegać stwierdzili, że nie tak sie umówili na montaż ościeżnic z panem monterem - i racja, mieli w tym słuszność, bo byłam przy tych ustaleniach. Zadzwoniłam do szefa ResDom - powiedział, że ściany były krzywe.... Powiedziałam mu, że podczas trzeciego z koeli pomiaru były jakoś proste według jego pracownika.... Kazał mi dzownić do montera! Poprosiłam, żeby sam się skontaktował ze swoim pracownikiem (ja z tym panem dzień wcześniej debatowałam pól dnia na darmo). Szef stwierdził, że ok - zadzwoni do niego i oddzwoni do mnie, po czym nastała długa igłucha cisza... ODRADZAM!!!!!! Firma porażka, problematyczni i totalnie niesłowni ludzie!!!!!!
No, ale wcale nie widać, żeby szukali monterów, znaczy, że ci co są, są cenieni jako pacownicy. Nie mam racji? I może mnie ktoś oświeci, czy zwolni się miejsce dla montera i jakie są zarobki? :)
Omijajcie firmę szerokim łukiem !!!!! Po zgłoszeniu reklamacji czekałam na wizytę przedstawiciela 4 miesiące, a teraz czekam już 4-ty miesiąc na założenie elementu w drzwiach balkonowych, który należało zastosować w związku z nietypową sytuacją montażową /brak szpaletu/. Pomiary wykonywał przedstawiciel firmy i powinien blokadę zaproponować, ale tego nie zrobił. Teraz drzwi przy szerokim otwarciu rozszczelniają się w środkowej części /brak zawiasu, są tylko zaczepy/ i trzeba męskiego ramienia, żeby przywrócić prawidłowe położenie. Przedstawicielka firmy twierdzi, że muszę sama założyć sobie blokadę, bo to moja wina, że nie ma szpaletu, który ogranicza szerokość otwarcia drzwi. Przecież od pomiaru przeprowadzonego przez "fachowca" z firmy w momencie składania zmówienia do czasu montażu nie usunęłam szpaletu !
Firma do kitu przy montażu dwa razy szyba im pękła jeździli kabinowali jedno okno to tak balkonowe zamontowali że teraz nieda się go wyregulować był pan dwa razy i powiedział że tak ma być i jeszcze tak zapanowali że teraz wieje jak cholera pomiędzy oknem a parapetem ci panowie to nadają się obornik widłami ładować albo krowy paść a nie okna montować nigdy w życiu tej firmy nie polecę nikomu
Masakra, nie polecam wszystko trwa bardzo długo, czekałam 3 miesiące. Słaby kontakt, spychanie odpowiedzialności.
(usunięte przez administratora) jeszcze raz (usunięte przez administratora) tak mi okna opanowali że przy zamkniętych oknach komary do środka wlatują ... Cały czas z tymi oknami jest problem przy otwieraniu przycinają się (usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora)
Res Dom prowadzi swoją działalność w branży stolarskiej. Ponieważ firma nie posiada strony internetowej, w celu zapoznania się z ofertą należy kontaktować się telefonicznie. Również nie ma informacji o rekrutacjach. Jak wygląda rotacja pracowników w tej firmie, i czy ta firma zapewnia stabilne zatrudnienie?
Widzę, że firma znów szuka pracownika na stanowisko przedstawiciela handlowego, ktoś wie dlaczego tak często w ostatnim czasie kogoś szukają na to stanowisko?
A ktoś z pracowników może się wypowiedzieć na temat pracy?
Do momentu jak dostali kasę za okna to elegancka współpraca... później podejście wręcz olewajace człowieka! Okna założyli porysowane, poobijanr... od pół roku nie mogli załatwić jeden sprawy... jak dla mnie słaba ekipa jak i właściciel!!! Nigdy więcej...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Firma Handlowo Usługowa Res Dom Tomasz Ziarnik?
Zobacz opinie na temat firmy Firma Handlowo Usługowa Res Dom Tomasz Ziarnik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Firma Handlowo Usługowa Res Dom Tomasz Ziarnik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!