Ogromna rotacja pracowników nie ukrywających niezadowolenia zle wygląda. Pozatym mają szeroką oferte maszyn. Opinia neutralna.
Klient z Podkarpacia a piszesz o Lubelszczyźnie, widzę ze konkurencja nie śpi jeśli wogole można nazwać Cię konkurencja.
Mam wrażenie, że tylko narzekać potrafimy. Firmę mamy dobrą a jeśli nawet czasami dłużej ktoś pracuje to tak bywa i tyle.
Właśnie widzę w ofercie na stanowisko doradcy serwisowego, że firma oferuje zarówno szkolenia wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Jeśli chodzi o te dobre zarobki, to w jakiej wysokości mogą one tak mniej więcej być na wspomnianym przeze mnie wakacie? Wiecie może, czy jakoś cyklicznie poszukują kogoś na to stanowisko? Bo chętnie bym się tutaj zatrudniła, ale niestety ta oferta jest sprzed dwóch lat.
Mam wrażenie, że tylko narzekać potrafimy. Firmę mamy dobrą a jeśli nawet czasami dłużej ktoś pracuje to tak bywa i tyle.
Też tak uważam. Pomimo pandemii Szef nie obciął nikomu pensji i firma stoi w miarę stabilnie. Mi zawsze zostały wypłacone nadgodziny czy premie. Ogólnie atmosfera nawet w porządku raz lepiej raz gorzej ale jak wszędzie.. Jak jest problem zawsze ktoś pomoże. Wyposażenie na warsztacie z górnej półki samochody serwisowe nieźle wyposażone.
Jak długo pracujesz już w Firmie Handlowo-Usługowej Kisiel Kisiel Mariusz? Czy to dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla osób bez większego doświadczenia? Liczę że powiesz mi coś więcej.
Pracuje już z 4 lata. Możliwość rozwoju jest. Jak jesteś zdolny to nikt nie blokuje wiedzy. Firma się cały czas rozwija i co jakiś czas ktoś tam awansuje. Zależy jaki oddział. Ogólnie to zakazy głównie od samego siebie
Ja zażaleń w tej firmie jako początkujący mechanik a jestem już na dis wysokim poziomie. Miałem liczne szkolenia i bardzo dużo sam się doszkalalem na platformie. Zarobki dość dużo poszły do góry. Jest dużo pomocy ze strony przełożonych i ogolnie fajna atmosfera.
Co Ty za głupoty piszesz. Pracuje w tej firmie i Mechanicy dobrze zarabiają i mają wszystko płatne. Świadczy o tym nawet to że Mechaników cały czas przybywa i nikt tam sie nie zwalnia z własnej woli tylko raczej z niego rezygnują więc chyba jesteś jednym z nich i chyba nawet wszyscy wiemy którym :)
Czemu? To nie ma żadnych szkoleń, czy o co chodzi? Zarobki jakbyś ocenił? Kurcze, czytam te dwie opinie wyżej i już się nastawiłem, że może uda się zdobyć fajną robotę tu u was za mechanika. A tu jednak coś jest nie tak?
Akurat dział serwisu ma naj więcej szkoleń, na firmie dostęp do dużej bazy wiedzy i wsparcia starszych pracowników oraz częste wyjazdy na szkolenia do różnych firm i producenta. jeśli się stara i nie trzeba po nim co chwilę poprawek robić to i zarobki dobre. Wszystko kwestia czy chce się pracować.
O świetnie że o tym wspomniałeś. Szkolenia są w pełni finansowane przez firmę? Jak jest wyjazdowe to zapewniają transport i zakwaterowanie?
Właśnie widzę w ofercie na stanowisko doradcy serwisowego, że firma oferuje zarówno szkolenia wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Jeśli chodzi o te dobre zarobki, to w jakiej wysokości mogą one tak mniej więcej być na wspomnianym przeze mnie wakacie? Wiecie może, czy jakoś cyklicznie poszukują kogoś na to stanowisko? Bo chętnie bym się tutaj zatrudniła, ale niestety ta oferta jest sprzed dwóch lat.
Jak dużo osób pracuje na stanowisku Kierownik Serwisu w firmie Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz?
Dajcie sobie spokój z ta firmą. Zmiany które przechodzi polegają na oszukiwaniu pracowników nie wypłacaniu im premii i szukaniu do tego pretekstu. Tutaj nie istnieje urlop - nawet jak na ni jesteś musisz pracować i kontaktować się z klientami - jak tego nie robisz ponosisz za to konsekwencje. A żeby się wybielić, kłamią na ciebie do szefostwa jakim jesteś złym pracownikiem.
Możesz wrócić i wyjaśnić, czy pisałeś o tej właśnie firmie? Jak widzisz @Paweł podważa Twoją opinię. Wg mnie piszesz o pracy przedstawiciela handlowego, więc pasowałoby, bo przecież i tutaj są ph. Zależy mi, żeby na sto pro wiedzieć, o kim się wypowiadasz, bo czekam aż się zwolni etat handlowca właśnie.
Ogromna rotacja pracowników nie ukrywających niezadowolenia zle wygląda. Pozatym mają szeroką oferte maszyn. Opinia neutralna.
Rotacja jest chyba młodych pracowników bo widzę tam od 10 lat te same osoby. Po wielu firmach wyglada to podobnie ze młodzi cały czas szukają a starsi pracują. Ja serwisuje u nich maszyny i cały czas przyjeżdzają Ci sami to nie wiem skąd taka opinia
jak 10 lat, jak odziały w Lubelszczyźnie maja dopiero 5 lat i tam co chwile inne osoby i za każdym razem coraz mniej doświadczeni pracownicy. nie maja bladego pojęcia o pracy w tej branży. a obsługa serwisu to jakcyś ludzie z łapanki
Ja tam rotacji nie widzę raczej dochodzą nowi. Według mnie jeden z lepszych serwisów maszyn rolniczych na Podkarpaciu
To może ta rotacja tylko konkretnych oddziałów dotyczy? Ale w takim razie ciekawe skąd taka rozbieżność by wynikała. Warunki się różnią między lokalizacjami czy może po prostu atmosfera jest powodem, że ludzie odchodzą?
Klient z Podkarpacia a piszesz o Lubelszczyźnie, widzę ze konkurencja nie śpi jeśli wogole można nazwać Cię konkurencja.
Rozmarzam ofertę pracy na stanowisku kierownika sprzedaży w Lubelskim - co mi powiecie o tej firmie - warto
Powiem szczerze ze warto… i nie słuchaj tych którzy tam pracują po pare lat a ciagle narzekają ale jakoś pracują dalej
Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Serwisu. Czy ktoś z Was brał udział w rekrutacji? Napiszcie, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy!
Firma porażka. Nikt nie wie za co odpowiada i kogo szukają. Po rozmowie miałem się zgłosić po skierowanie na badania i do pracy. A dzień przed nagle telefon że szef się nie godzi. Gdzie był szef tydzień wcześniej gdy ustalane były warunki pracy?
A opowiesz coś więcej o tych ustalanych warunkach? Nic nie wskazywało na rozmowie na to, że tak postąpią? :/ Przedstawili ci chociaż powód, czemu szef się nie zgodził?
Dostałem się na drugim etapie rekrutacji. Na pierwszym konkretna rozmowa i konkretne pytania. Puli comptacuje i wszystko jest zgodnie z ustaleniami.
Powiesz coś więcej o warunkach jakie ci zaproponowali? Umowę dostałeś na czas określony? Jak tak to po kresie próbnym na ile dają? Przynajmniej na rok?
Ja byłem na rozmowie rekrutacyjnej. Warunki zaoferowali niezłe lecz niestety chyba brakło wiedzy z mojej strony ponieważ się nie dosałem
Czyli po zakończonym procesie rekrutacyjnym otrzymałeś feedback? Jeżeli tak, to powiesz czy to była takim Twoim zdaniem automatyczna odpowiedź o nie przyjęciu do pracy, czy może dali Ci znać co kulało z Twojej strony i co jest do poprawki? Powiesz też jak długo trwał proces rekrutacyjny i ile czekałeś na końcową odpowiedź?
Czyli po drugim etapie rekrutacji już dają info od razu, czy zostało się przyjętym, czy ile musiałeś czekać na decyzję? A ile trwała pierwsza rozmowa i jesteś w stanie zdradzić jakie pytania zadawali? No i w takim razie co na drugiej rozmowie się działo, sprawdzali wiedzę testami lub zadaniami?
Długo czekałeś, aż Cię zaprosili na rozmowę od kiedy wysłałeś cv? Ile tak na oko trwała rozmowa, w godzinie idzie się wyrobić?
Na odpowiedz czekałem około tygodnia. Zadzwonili i grzecznie podziękowali za współpracę. Poinformwoali mnie że jeśli chce mogę w przyszłości brać udział w procesie rekrutacji na inne stanowiska.
Czy pracownicy Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Współpraca z serwisem to jakiś żart, jeśli prosisz o serwis to czekasz długo i nie możesz pracować maszyna - jak człowiek w końcu, w akcie desperacji prosi o wskazówki o pomoc w naprawie jak ma to naprawić to dostaje informacje żebym sobie sam naprawił chińskimi rączkami . Nie polecam serwisu w Niedrzwicy Kościelnej
Zmienić kierownika serwisu. Czekałem na przyjazd serwisu bo powiedział że przyjadą a serwis nie przyjechał. Kierownik główny i Koordynator serwisu Świdnik jak dla mnie do zwolnienia. A tak to firma okej
Witam. Proszę Pana o kontakt do kierownika oddziału , spróbujemy wyjaśnić zaistniałą sytuacje.
Maszyn więcej nie kupię jak i ciągników. Opinia poszła miałem dobre zdanie ale jeśli kiwrownik mówi sprawdź bezpieczniki a wcześniej przed jego odpowiedzią powiedziałem że sprawdziłem bezpieczniki. Po za tym maszyny to są rozbierane i wyciągane części zdążyło się w moim że nie zostały dokręcone śruby. Punkt Świdnik jak i niedzwica poraszka po Rolnikach jak rozmawiamy. Reszta punktów nie wiem ale tutaj jest zbyt zła firma i opinia szybko idzie.
Zróbcie coś z organizacją i z ludźmi na serwisie i kierownictwem co się nie nadają bo produkt dobrej jakości sprzedajecie a obsługa słaba.
Ja kilka razy korzystałem z serwisu w Niedzwicy i byłem zadowolony. Ogólnie Kierownik ogarnięty. Też zaoopatruje się u nich w części i oleje. Mają części do różnych maszyn. Ostatnio nawet sprowadzali mi z innego oddziału części do C-330 - ceny poniżej tych z allegro. Więc dla mnie firma i ludzie ok.
Ja też kiedyś dzwoniłem z podobnym problemem i upierałem się że sparwdziłem bezpieczniki a Kierownik przez telefon uświadomił mnie że bezpieczniki są jeszcze pd radiem za kieszonką. Był faktycznie spalony bezpiecznik co rozwiązałosprawę a nie dużo brakło i zapłaciłbym za ten bezpiecznik z 500 zł. Także mi pomogli przez telefon pomimo że dzwoniłem z konkurencyjną marką a tam nie chcieli pomóc albo sami nie wiedzieli
Jeśli chodzi o współpracę z serwisem w tej frmie to mogę powiedzieć że ogólnie panowie dają radę. Czasem długi czas oczekiwania ale zawsze odbiorą telefon. Raz stałem wieczorem w polu i udało się pomóc przez telefon. Współpracuje z nimi kilka lat i ogólnie jestem zadowolony z marki jak i z serwisu. Mają dobry ceny na części zamienne a jak coś jest taniej w innej firmie lub na internecie to ostatnio wskazali mi różniće w produkcie i wyszło jednak że to samo to jednak nie to samo.
W ich ogłoszeniu na posadę Doradca Serwisowy firma napisała że oferuje szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Macie info jakie konkretnie są te szkolenia? Czego dotyczą? I czy każdy pracownik ma do nich dostęp, bez względu na staż pracy w firmie?
(usunięte przez administratora)
Przykra jest ta Twoja "reklama". :/ A przybliżysz mi dokładnie o co chodzi z tym poczuciem się jak ten Areczek z memów? Bo niestety nie kojarzę aż tak tych "internetów". Co rozumiesz przez to całe mikrozarządzanie?
Szanowni Państwo, Czytając wszystkie poniższe posty negatywne, pozytywne muszę stwierdzić, że są to wpisy trzech byłych pracowników naszej firmy z którymi musieliśmy się w taki lub w inny sposób pożegnać i nie będziemy tego komentować. Kolejne pozytywne komentarze są wpisami naszych wieloletnich pracowników, którzy nie mogli stać obojętnie czytając negatywne wpisy byłych pracowników, którzy w taki lub inny sposób próbowali powstrzymać hejt. Kolejną grupą zadająca pytania i to jest ciekawe :) jest prawdopodobnie podkreślam prawdopodobnie pracownicy firmy GoWork, którzy widząc ruch w naszym kierunku, zadawaja różnego typu pytania, aby pobudzić, podsycić gniew zwolnionych pracowników do hejtu w kierunku naszej firmy, dzwoniąc później z propozycja złodziejsko wysokiego abonamentu miesięcznego w celu poprawienia wizerunku naszej firmy na portalu GoWork Szanowni Państwo z firmy GOWORK, Proponuję ,aby zakończyć próbę nawiązania z nami kontaktu oraz podżegania do hejtu w naszym kierunku. W przypadku dalszych złych ruchów lub opinii w naszym kierunku skierujemy pozew przeciwko Państwu PS: Podobno wszystko jest do udokumentowania, znalezienie po adresach IP itp. wydaje Nam się ,iż nie będzie to zbyt skomplikowanie w udowodnieniu złych zamiarów w stosunku do Nas dla Naszych mecenasów Pozdrawiam Kierownik
Brawo dla Kierownika za prawdę???????????????? Wreszcie ,ktoś konkretny napisał ,co kogo boli:) nie sprawdzą a komentują, podsycają a potem kasa za poprawienie opinii
Ten portal to żenada. Mnie tez próbowali naciągnąć na kasę pracownice portalu…. Skończyło się pismem od prawnika… Takie czasu ze ludzie wierzą bardziej w internet niż prawdę a tutaj jej nie znajdziesz bo piszą sami niezadowoleni i większość to zwolnieni pracownicy. Dobrzy pracownicy to albo pracują albo zmieniają pracodawcę i maja gdzies te portale. Tylko Ci zwolnieni co poszukują pracy po pół roku to wypisują tu smutki a następni to czytaja i wierzą jak TVP
Ciężko znieść odmienną opinię? Jesteś za cenzurą, jak za starych dobrych czasów? Zaglądające tu osoby nie znają ani warunków pracy, ani warunków finansowych, a chętnie by się dowiedziały. Tymczasem na ten temat cisza, jak makiem zasiał. Zamiast tego mają próbkę zachowania kierownictwa. Pogarda dla ludzi pozostających dłuższy czas bez pracy i podejście z pozycji siły do każdego, kto nie jest zadowolony ze sposobu funkcjonowania firmy. Jak w takich okolicznościach można wyrażać swoje opinie i uwagi w siedzibie?
O firmie w której pracuje tez jest mnóstwo negatywów na tym portalu. Większość załogi pracuje po kilkanaście lat i jakoś nie zwalniają się. Jak kogoś zwolnią to wszyscy czekają na niwy post i się śmieją z tego bo wiadomo kto to napisał. Poczytamy to na przerwach dla rozrywki i tyle. Jak ktoś pisze o jakichś Areczkach z internetu to widać z jakiego jest pokolenia i z jakim podejściem do życia. Zakładam ze ma z 20 lat. Dzisiaj takie czasy ze jak kierownik karze coś młodym to tak jakby ich karał….
(usunięte przez administratora)
Sprzedawcy nie narzekają, serwisanci maja gorzej ponieważ kierownik daje im za dużo i każe jeździć szybko. Odnośnie opinii klientów to mało zadowolonych odnośnie serwisu brak profesjonalizmu i z tym sie zgodzę jeżdżą po 2 z tego jeden robi a drugi je kanapki to opinie dobrego i zaufanego klienta kwestia dogadania sie z kierownikiem serwisu jest kierownik ok tylko co z tego jeżeli serwisanci maja go daleko w tyle. Świdnik pozdrawia
To dlaczego tacy serwisanci są dalej trzymani w firmie? Może trzeba ich przeszkolić albo zatrudnić bardziej ambitne osoby?
Witam zostałem nie mile potraktowany przez serwisanta a głównie przez ucznia bo serwisantem go nie mogę nazwać jeździ z drugiej mechanikiem.bo go znam już sporo czasu z innej marki ale odnośnie młodego niech się nie uczy tylko zmieni branżę bo fachowca z niego nie będzie Brak zrobienia prostych czynności takich jak dokręcenie założenie uszczelki zgłaszać do kierownika oddziału nie będę tylko odrazu do kierownika głównego bo jak ktoś nie przypilnuje to firmie opinie zła wyrobi
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz?
Umowa jak wolisz obie opcje są możliwe zależy od ciebie. Co do godzin pracy to jest 8 godzin na umowie. Jako mechanik 10-14 dziennie, a jak masz śpiwór to nawet nie musisz wracać do domu.
Praca głównie w terenie wiec jak się wyrobisz tak wracasz bo taka specyfika tej branży. Niekiedy trzebabylo zostać dłużej a w okresie zimowym to normalnie po 8 h. Nadgodziny płatne plus jakieś premie za ewentualne zrobienie dobrej roboty. Ogolnie jak komuś nie pasują nadgodziny to dobie szuka innej roboty i nie ma się co żalić. Firma w miarę ok i jak się dogadałem tak miałem wiec nie mogę powiedzieć nic złego. Odszedłem normalnie i nie wiem czy w dzisiejszych czasach można komuś zrobić wilczy bilet a szczególnie w tej branży ...
Praca na serwisie na oddzielę Jasionka jest katorgą i wiecznym (usunięte przez administratora) co byś nie zrobił to zawsze jest źle, wieczna praca po godzinach, i każe pracować w domu i robić szkolenia w domu jak by nikt niemiał rodziny w domu. a słowa dziękuje lub dobra robota nie usłyszysz(usunięte przez administratora)Brak poszanowania dla drugiej osoby
Pracowałem w kilku firmach zajmujących się naprawą maszyn budowlanych i rolniczych. W tym zawodzie pracuje sie przede wszystkim w terenie i nadgodziny są nieuniknione z różnych przyczyn. Ja robiłem zawsze swoje i nie miałem nigdy problemów z kierownikami. Szkolić się sam chciałem i uważam że jest to niezbędne w tej pracy i to akurat dobrze świadczy o tym kierowniku że chce mieć wyszkolonych ludzi i tego wymaga. Ja w jednej z firm musiałem sam płacić za szkolenia a w innej w ogóle nie wysyłali na szkolenia to proszę sobie wyobrazić jak wyglądała naprawa maszyn gdy się nie miało o tym żadnej wiedzy. Tam gdzie pracowałem tacy co się nie chcieli szkolić albo opierdzielali w pracy to też zawsze narzekali.... Ja zmieniałem miejsce pracy ze względu na zarobki a w różnych firmach różnie mi się pracowało i z różnymi ludzmi ale wiem jedno że konkretnych ludzi się nie opierdziela za nic...
To że masz szkolenia to nie dzięki firmie tylko główny dostawa tego wymaga. A skoro tak jest tam fajnie to sporo osób na serwisie zrezygnowało z pracy, i to nie koniec
Uruchamia się bo po to jest to forum żeby się czegoś dowiedzieć. A skoro Ty piszesz tutaj żeby tylko wylać swoje żale i nic konkretnego to ,, uruchamiaj " się gdzie indziej a nie na forum gdzie ludzie się chcą dowiedzieć czegoś konkretnego. Po Twojej wypowiedzi sądzę że większość pracodawców to by nie chciała z Tobą rozmawiać przez sam sposób bycia a nie wilczy bilet. Powodzenia
Czy w Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Jak wygląda ścieżka awansu w Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz?
Praca w tej firmie to wieczne dodawanie obowiązków plany zarobkowe tak wygórowane że nie jesteś w stanie ich wyrobić przy tak dużych obowiązkach - nie polecam tej firmy
Zatrudniają cię na jednym stanowisku a potem co chwile dorzucają dodatkowe obowiązki zanim się postrzeżesz masz tyle obowiązku. Targety na sprzedaż masz tak wysokie że nie jesteś w stanie ich wykonać. rozliczenia są kwartalne. nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz?
Zobacz opinie na temat firmy Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Firma Handlowo-Usługowa Kisiel Kisiel Mariusz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!