Reklamacja łóżeczka turystycznego trwa już 2 lata! W tym czasie tłumaczenia covidem, chorobą i niekompetencja pracowników. Efekt taki, ze sklep nie odbiera żadnego z telefonów i jak łóżeczka nie miałam tak nie mam.
Nie polecam sklepu ABC Maluchowo. Zero profesjonalizmu, zle potraktowanie klienta, zaniedbanie. Reklamowalismy fotel dziecięcy firmy Joie 30.11.2019r. Fotel posiadał wadę-zepsuty mechanizm regulacji kąta nachylenia fotela oraz przetarte, skręcające się pasy. Mimo próśb o kontakt telefoniczny ze strony sklepu nie otrzymaliśmy nawet jednego telefonu z informacja gdzie znajduje się nasz fotel, czy jest naprawiony. Żeby uzyskać jakiekolwiek informacji musieliśmy się fatygować do sklepu. Co wizytę odbiór naszego fotela był odsuwany w czasie i obiecywane nam było, ze fotel do odbioru będzie już pod koniec tygodnia-tych tygodni było 11 ! Zaznaczam, ze czas reklamacji powinien wynosić od 5 do 14 dni. 23 stycznia otrzymałam telefon, ze fotel z naprawionym mechanizmem, ale niewymienionymi pasami jest do odbioru w sklepie. Po sprawdzeniu fotela na miejscu okazało się, ze fotel tak samo zepsuty jak został oddany na reklamacje. Kolejne obiecywanie ze strony pracowników, ze czekają na skorupę do naszego fotela i zostanie przełożona tylko tapicerka do nowej skorupy. Czekaliśmy kolejny miesiąc. Udaliśmy się do Federacji Praw Konsumenta o pomoc, lecz nikt ze sklepu Abc Maluchowo nie odebrał listu. Udaliśmy się kolejny raz do sklepu, zadając zwrotu gotówki bądź wymiany na nowy model fotela. Po rozmowie z pracownikami przystalismy na ponowne wysłanie fotela do serwisu. Fotel miał mieć wymieniona skorupę. Po dwoch dniach dostaliśmy SMSa! z pytaniem czy pokryjemy koszt wymiany pasów bezpieczeństwa w kwocie 249zl. Czas na podjęcie decyzji to 1h, po chwili okazuje się, ze jednak 30min! Oczywiście zadzwoniłam na numer z którego dostałam SMSy i powiedziałam, ze jako firma, która nas tak nieprofesjonalnie potraktowała, powinna pokryć nam koszt wymiany pasów. Nasza rozmowę przerwał inny telefon, pani ekspedientka przeprosiła i powiedziała, ze oddzwoni. Czas odpowiedzi smsow ze sklepu był na tyle długi, ze czas który został wyznaczony na podjęcie decyzji minął... my nadal liczyliśmy na rekompensatę ze strony sklepu. Następnego dnia fotel był do odbioru. Pasy niewymienione, a mechanizm ... PRZEDMUCHANY! Śmieszne. 3 miesiące czekac , żeby serwis firmy JOIE przedmuchał i wyczyścił fotel? Sklep ma mnóstwo negatywnych ocen, o czym sama nie wiedziałam kupując fotel dla pierwszego dziecka. Sprawdziłam strony, na których ludzie polecają sobie sklepy dziecięce. Na tych stronach opinie wystawiają sobie sami właściciele. Proszę uważać gdzie robicie zakupy.