Centrum Dermatologii Estetycznej i Laserowej VIVA DERM

Warszawa

Ocena pracodawcy 6/6

na podstawie 93 ocen.

Opinie o Centrum Dermatologii Estetycznej i Laserowej VIVA DERM

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Dermatologii Estetycznej i Laserowej VIVA DERM

Dominii

Bardzo w porządku firma polecam

Anni7

wszystko w porządku polecam

Belgis

Nie mam zastrzeżeń

Anteka R

cztery lata to może niezbyt dużo ale wszystko było w tym okresie w porządku mogę polecić

Maggi

Finansowo i ogólnie bez bez zastrzeżeń

Grzegorz

Współpracowałem z nimi jakiś czas temu wszystko było w porządku rozliczenia na czas.

Annik

Współpracowałam z tą firmą i zawsze wszystko było zgodnie z ustaleniami nie mam żadnych zastrzeżeń

pegi su

odradzam, zostalam pozostawiona w salce ze znieczuleniem twarzy na ponad 1,5 godziny, nikomu nawet sie nie chcialo sprawdzic czy jest ok, nikt mnie nie poinformowal ile czasu mam siedziec ? ile bedzie trwal zabieg? jak bedzie wygladal? gdy zaczelo mi byc slabo, duszno i rozbolala mnie glowa i wyszlam na recepcje, pani sie przestraszyla, zmyto mi znieczulenie, jednak lekarz sie nie pojawil bo w miedzyczasie robil kolejny zabieg. Mysle ze dobra usluga nie polega na zrobieniu jak najwiekszego „przerobu” ale na rzetelnej opiece, profesjonalizmie i trosce przez caly czas trwania i mojego pobytu, i bynajmniej nie chodzi mi o to zeby mi ktos przez 1,5 godziny opowiadal historie, ale zeby przynajmniej raz na 15 min przyszedl i zainteresowal sie czy wszystko jest w porzadku, czy niczego mi nie potrzeba.

Zostaw opinię o Centrum Dermatologii Estetycznej i Laserowej VIVA DERM - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Centrum Dermatologii Estetycznej i Laserowej VIVA DERM