Wszystko na duży plus. Naprawa w rozsądnej cenie, czas oczekiwania adekwatny do usterki. Pełny zakres usług dla diesla. Polecam.
Polecam, gość zna się na rzeczy. Jego ekipa przyjemna i pomocna. Wie co robi i to się ceni. Osobiście polecam.
Ja zadowolony jestem. Zawsze tylko u Pana Rafała robię przegląd auta. Nigdy nie naciąga, robi co konieczne. W razie wątpliwości zawsze każe dzwonić- jeszcze nigdy z tego nie korzystałem. Jestem klientem od 14 lat.
Wszelkie usterki auta trzeba samemu zdiagnozować bo tam na pewno ich nikt nie odkryje no chyba ze zostaną wykasowane przez nich tak że przy odbiorze wszystko cacy a potem choinka na desce nie polecam nikomu ,trzymajcie się od Nich jak najdalej
Nie polecam,po tygodniu usterka nie znana wykasował błedy i to wszystko
Ktoś aktualnie tu zagląda z pracowników ?
Mili i przystojni fachowcy. W mig pomogli i pojechałam dalej. Polecam.
Auto umówione wczesniej, podstawione i odebrane według ustaleń. Bez odstępstw od normy. Moc auta zupełnie inna niż przed naprawą. Polecam Pana Rafała, nigdzie więcej się nie wybiorę.
Firma godna polecenia, podejście do klienta indywidualne, zależne od sytuacji. Auto zepsuło mi się w drodze, byłem o późnej porze wieczornej. Właściciel pomógł, auto odebrałem rano następnego dnia. Polecam.
Nie polecam. I stanowczo odradzam. Naprawy prowizoryczne na 1 dzień żeby działało a na drugi żeby przyjechać i robi poprawki za które każe płacić. Jest mega drogo . ceny kosmos. O usłudze klimatyzacji w aucie lepiej od razu zapomnieć . oszust
Na każdą naprawę w moim Warsztacie obowiązuje GWARANCJA. Klient wraca, zgłasza osobiście, następuje naprawa lub zwrot pieniędzy- wszystko zależy od Klienta. " Poprawki" u nas nie mają miejsca. Uczciwy klient, który uważa, że coś jest nie tak rozmawia osobiście. Jesteśmy ludźmi otwartymi na spostrzeżenia i sugestie, ROZMOWĘ. Jeśli był Pan naszym klientem zapraszam do osobistej rozmowy, wszelkie naprawy KAŻDEGO auta mamy udokumentowane. Forma, w jakiej zgłasza Pan swoje niezadowolenie każe mi domniemywać, że naszym klientem Pan nie był, a jeśli Pan był, zapraszam na warsztat celem wyjaśnienia i zmiany Pana nastawienia do naszej firmy. Zadowolony klient to podstawa.