Osobiście nie polecam. Paczka miała być piątek/sobota. Kurierzy o 6:00 rano w piątek dzwonili po tym jak twierdzili, że nie mogli znaleźć adresu, nie rozumiem dlaczego nikt nie napisał w nocy w czwartek, że paczka będzie w okolicach porannych w piątek, mieli na to całą drogę z Polski. Nie raz odbieraliśmy paczkę w środku nocy ale zawsze wiedzieliśmy o niej wcześniej (nikt z nas nie odebrał, bo nie spodziewaliśmy się telefonu o tej godzinie) jak tylko obudziliśmy sie o 6.30 oddzwaniamy i dowiadujemy się, że paczka nie zostanie dostarczona bo nie odebraliśmy telefonu. Na odpowiedź czemu paczka nie została dostarczona na podany adres usłyszeliśmy odpowiedź "nie mogliśmy znaleźć adresu" jak juz wcześniej wspomniałem (dom jest widoczny ulica krótka około 50 domów i nasz dom jest ostatni Żadna firma kurierska nie ma problemów z adresem) pytając się co teraz odpowiedzieli: "w sobote dojadą do kolegi w Mansfield tam sie wykąpią odpoczną i on wyślę paczkę w tygodniu pocztą angielską" (najwidoczniej poczta angielska już może znaleźć adres) Zapytaliśmy sie więc czy możemy odebrać paczkę od nich w trasie usłyszeliśmy: "nie, mamy zaplanowaną trase i nie będziemy sie zatrzymywać" po wysłaniu kilku bezsensownych wiadomości i śmiesznych rozmowach, które tylko i wyłącznie pokazywały jak mało ważny jest klient dla tej "pary" dowiedzieliśmy się, że jadą na północ więc skontaktowałem się ze znajomymi na północy, niestety wciąż okazało się, że jest za daleko żeby dostarczyć paczkę na dwa alternatywne adresy... Skończyło się na tym, że paczkę jednak dowieźli w sobotę z wielką łaską i oczywiście większą (podwójną opłatą) jak można sie było spodziewać po "profesjonalnej" firmie kurierskiej. -Polecam używać Google map a nie mapy papierowej! -Lekarz leczy, krawiec szyje, Kurier dostarcza. Kurier który nie umie znaleźć adresu jest jak krawiec bez nici... - Przydał by się również jakiś regulamin na stronie - Polecam wysłać sms albo cokolwiek do klienta z planowanym przyjazdem nie musi być to dokładny czas ale chociaż okienko kilkugodzinne jest lepsze jak dzwonienie po fakcie! - Jest jeszcze coś takiego jak odpowiedzialność i rzetelność! - Polecam używać słowa przepraszam, proszę, dziękuję... dlatego ja osobiście przepraszam bardzo Państwa kurierów (małżeństwo), że nie mogliście znaleźć adresu widocznie poza sobą swiata nie widzicie... Gratuluję :)
Korzystałem z usług firmy EuroTrip Bus.Jestem bardzo zadowolony i polecam w 100%.