Nie polecam Pani Grażyny. Chciałam rozjaśnić włosy a wyszłam z ciemniejszymi niż wyszłam.
Dziwne, bo z tego co widzę naprawdę dużo jest tutaj opinii niezadowolonych klientek a mimo to salon wciąż działa, czyli normalnie musi mieć klientów przecież... Powodem tego jest fakt, że zadowolone klientki z reguły nie odwiedzają po prostu tego forum? Albo po prostu te wszystkie opinie są nieprawdziwe? Jest tu może ktoś kto mimo pierwszej źle wykonanej usługi dał salonowi drugą szansę? Było warto?
Tak dalam drugą szanse chcesz to moge sie z toba spotkac i polazac Ci jak wygladaja moje wlosy dodalabym opinie na google lub fb ale Nie ma takiej opcji???????? jedynie gdzie moglam wstawic opinie to tu
Omijajcie ten salon szerokim łukiem!! Rozjasnialam wlosy u Pani Anny, przeciagnieto mi rozjasniacz, wlosy sie polamaly i mam teraz z prostych gestych wlosow … cienkie, roznej dlugosci popalone pasma
O kurcze, współczuję... A chociaż zareklamowałas usługę? Mam nadzieję że nie musiałaś za to płacić :o pierwszy raz byłaś w tym salonie?
Polecam bardzo profesjonalna obsługa , wysłucha i wytłumaczy wszystko a efekt końcowy zawsze zadawalający , co najważniejsze dla mnie włosy po ścięciu same się układają , czyli ścięcie idealne jestem 5 lat z nimi
Może znajdzie się ktoś i podpowie czy firma jest zainteresowana zatrudnieniem fryzjerki?
Jestem bardzo niezadowola z usług w salonie fryzjerskim Izabeli Hojdy. Byłam umówiona na wizytę na godzinę 12 po czym okazało się, że moja wizyta została odwolana z nieznanych przyczyn. Nie zostałam poinformowana nawet telefonicznie. NIE POLECAM TEGO ZAKLDAU FRYZJERSKIWGO!!
Czy firma już normalnie pracuje, czy jakieś obostrzenia sanitarne obowiązują?
Nie Polecam Jak najwięcej klientek przyjmują na jedną godzinę i później trzeba siedzieć z mokrą głową i czekać aż Fryzjer skończy. Patrzą na ilość nie na jakość
Nie polecam chciałam rozjaśnić włosy a wyszłam z ciemniejszymi niż przyszłam.
Rozczarowana klientka 30.10. byłam klientką Studio Fryzur Izabeli Hojda. Miałam mieć zafarbowane odrosty ,lekkie podcięcie końcówek włosów i modelowanie. Po nałożeniu farby, odczekaniu, uczennica zmywała farbę, przy czym oblała moją odzież i plecy, też woda z farbą spłynęła na twarz w tym oko. Fryzjerka próbowała osuszyć mokre miejsca lecz nie udało się całkowicie osuszyć. Po skończeniu usługi podeszłam z Panią G. do lady celem zapłaty -- I tu szok! Cena 170 zł -- 100% więcej niż w ostatnich latach u Pani G. Byłam zaskoczona i oburzona! Wyraziłam to słowami, na co pani szefowa stwierdziła „takie mamy ceny“. CZY PANI SZEFOWA NIE WIE, ŻE CENA POWINNA BYĆ ADEKWATNA DO JAKOŚCI USŁUGI!?Biegłam do domu ,żeby się nie rozchorować, bo już czułam że „coś mnie bierze“ . Zalane farbą oko piekło i łzawilo przez 2 dni. Skóra na czole była zafarbowana. Jestem rozczarowana, oburzona i nie polecam tego studia. Nie może tak być, że cena usługi jest na pierwszym miejscu a klient jest lekceważony! Proszę to rozważyć.
Niestety nie dość iż zamiast bląd pasemek zrobiono mi brązowy kolor na włosach a pasemek trzeba lupą szukać /włosy spadające na ramiona/ za 180 zł,4 godz,to właścicielka bezczelnie mi wpiera że nie da się z poprzednio sombre zrobić pasemektakie info mogła mi powiedzieć zanim zaczęła nakładać farbę ,nie polecam. Moje sugestie dla Hojda Izabela Studio Fryzur: Może przynajmniej przepraszam,nie wspomnę iż normalnie reklamacja powinna być przyjęta.