Czy można liczyć w Przedsiębiorstwo Wielobranżowe El Spyra sp.j. na prywatną opiekę medyczną?
Jestem mieszkańcem budynku wielorodzinnego w Katowickiej dzielnicy Burowiec zarządzanego przez EL SPYRE . Po latach współpracy z tym zarządcą mogę powiedzieć ,że mają profesjonalne podejście do klienta. Nabyta przez tą firmę wiedza i umiejętnośći w obsłudze nieruchomości pozwala na profesjonalne zarządzanie i obsługę. W przypadku wystąpienia awarii na nieruchomości wszelkie awarie są szybko i sprawnie naprawiane. Niezwykle uprzejma Pani Barbara (szefowa ) zawsze diagnozuje problem i udziela rzetelnej i aktualnej informacji. Budynki będące w zarządzie EL Spyra są czyste i zadbane ,więc i pewnie dlatego niejednokrotnie spotkałem się z dobrym słowem o tej firmie. Z czystym sumieniem polecam współpracę z EL Spyra !
@Borsuk z Nowogrodzkiej a to oddaje te nadgodziny w formie dni wolnych tak?
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Dwa razy do roku paczka na święta i nadgodziny za które nikt nie płaci. Musisz się najeść dobrym słowem szefowej.


Na jakie benefity można liczyć w Przedsiębiorstwo Wielobranżowe El Spyra sp.j.?
Zależy jaki blok dostaniesz jeżeli 4 piętrowy to za dodatkowe pracę to zależy ile ich będziesz mieć! Co świat w to dostajesz paczki żywnościowe
EL SPYRA to brud smród i ubóstwo a szczególnie w Dyrekcji i Zarządzie. Pozdrawiam FERDYNAND KIEPSKI !
Niestety, decyzje i działania Zarządu są karygodne. Mieszkaniec nic na nich nie ma, bo co? Przecież się nie wyprowadzi. Zarząd może wszystko bezkarnie a mieszkniec ma płacić i siedzieć cicho.
Wyprowadzać się nie musi ale można zmienić zarządcę. My będziemy zmieniać na innego.
Nie polecam współpracy z elspyra. Wiadomo jak każda spółdzielnia tak i firma zarządzająca nieruchomościami ma dziennie nawał pracy z obsługą nieruchomości ale żeby latami odkładać wnioski mieszkańców na potem.Nasza wspólnota mieszkaniowa zastanawia się nad zmianą zarządcy.
Pracownicy firmy El Spyra, głównie chodzi tu o dział techniczny, sa niekompetentni, nieuprzejmi, impertynenccy. Po zgloszeniu awarii i cierpliwym oczekiwaniu na jej usunięcie, po blisko miesiacu można jedynie usłyszeć ironiczną odpowiedź typu "my w ogóle nic nie robimy" czy "ja nie będę rozmawiać o dzieciach i prądzie" ...