Temu państwu podziekuję. Nie uznają reklamacji twierdząc, że podukt został uszkodzony mechanicznie w dzień jego założenia... kpina!!!!!
Dziękujemy za opinie, jednakże z całą pewnością zapewniamy wszystkich użytkowników tego portalu, że nie jest ona wiarygodna. Padliśmy ofiarą „czarnego pijaru” - jest to widoczne chociażby po przyjrzeniu się datom wszystkich 3 negatywnych wpisów - pochodzą z okresu dwóch miesięcy od 16.10.2021 do 18.11.2021 roku i każda jest związana z inną dziedziną naszej działalności, przypadek? Przed i po tym okresie, komentarzy brak, a działamy na rynku od 1992 roku. Z całą pewnością zapewniamy, że te treści są wynikiem celowego, złośliwego działania. Podobne działania zostały w stosunku do Nas zastosowane w Google i też można je wszystkie zidentyfikować czasowo. Opinie te nie są weryfikowane, każdy może być ich autorem. Jeśli mamy się odnieść do poszczególnych zarzutów, w 2 sprawach nie mamy się do czego odnosić ponieważ w żadnej z tych opinii nie zostały przedstawione konkretne zarzuty, a jedynie „ogólniki”. Natomiast jeśli chodzi o zarzut jakoby nie uznaliśmy reklamacji bo „uszkodzenie folii powstało w dzień założenia” - każdorazowo każdy Nasz klient odpiera Naszą pracę i ma pełne prawo do wskazania ewentualnych uchybień z Naszej strony, dopiero po zatwierdzeniu za obopólna zgodą klienta i usługodawcy jest realizowana pełna płatność za usługę. Nie ma i nie było sytuacji, w której Nasza firma zakończyłaby usługę, gdzie widoczne byłoby mechaniczne uszkodzenie folii. Jeśli folia zostaję uszkodzona podczas montażu (co oczywiście się zdarza) to Naszym standardem jest podmiana folii na nową i następuję to zawsze przed zakończeniem usługi, dopiero potem następuję odbiór przez klienta i finalizacja lub w sytuacjach skrajnych od ręki przy odbiorze jest umawiany termin naprawy. Natomiast co do samego postępowania reklamacyjnego - pytaniem jest czemu mielibyśmy odrzucić reklamację ze względu na datę powstania uszkodzenia, którym jest dzień montażu? Jako dystrybutora folii obowiązują Nas prawo w zakresie reklamacji i z całą pewnością powodem odrzucenia roszczeń nie jest dzień montażu folii. To bardzo wzniosłe oskarżenie, które dobrze się czyta, ale całkowicie nie mające sensu i pokrycia w rzeczywistości.
Nie polecam. Nierzetelna firma.
Dziękujemy za opinie, jednakże z całą pewnością zapewniamy wszystkich użytkowników tego portalu, że nie jest ona wiarygodna. Padliśmy ofiarą „czarnego pijaru” - jest to widoczne chociażby po przyjrzeniu się datom wszystkich 3 negatywnych wpisów - pochodzą z okresu dwóch miesięcy od 16.10.2021 do 18.11.2021 roku i każda jest związana z inną dziedziną naszej działalności, przypadek? Przed i po tym okresie, komentarzy brak, a działamy na rynku od 1992 roku. Z całą pewnością zapewniamy, że te treści są wynikiem celowego, złośliwego działania. Podobne działania zostały w stosunku do Nas zastosowane w Google i też można je wszystkie zidentyfikować czasowo. Opinie te nie są weryfikowane, każdy może być ich autorem. Jeśli mamy się odnieść do poszczególnych zarzutów, w 2 sprawach nie mamy się do czego odnosić ponieważ w żadnej z tych opinii nie zostały przedstawione konkretne zarzuty, a jedynie „ogólniki”. Natomiast jeśli chodzi o zarzut jakoby nie uznaliśmy reklamacji bo „uszkodzenie folii powstało w dzień założenia” - każdorazowo każdy Nasz klient odpiera Naszą pracę i ma pełne prawo do wskazania ewentualnych uchybień z Naszej strony, dopiero po zatwierdzeniu za obopólna zgodą klienta i usługodawcy jest realizowana pełna płatność za usługę. Nie ma i nie było sytuacji, w której Nasza firma zakończyłaby usługę, gdzie widoczne byłoby mechaniczne uszkodzenie folii. Jeśli folia zostaję uszkodzona podczas montażu (co oczywiście się zdarza) to Naszym standardem jest podmiana folii na nową i następuję to zawsze przed zakończeniem usługi, dopiero potem następuję odbiór przez klienta i finalizacja lub w sytuacjach skrajnych od ręki przy odbiorze jest umawiany termin naprawy. Natomiast co do samego postępowania reklamacyjnego - pytaniem jest czemu mielibyśmy odrzucić reklamację ze względu na datę powstania uszkodzenia, którym jest dzień montażu? Jako dystrybutora folii obowiązują Nas prawo w zakresie reklamacji i z całą pewnością powodem odrzucenia roszczeń nie jest dzień montażu folii. To bardzo wzniosłe oskarżenie, które dobrze się czyta, ale całkowicie nie mające sensu i pokrycia w rzeczywistości.
Niestety nie polecam. Ani fajni względem klientów ani pracowników
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.