Opinie o Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. w Warszawa

katarzyna Nowy wpis
Inne

Temu państwu podziekuję. Nie uznają reklamacji twierdząc, że podukt został uszkodzony mechanicznie w dzień jego założenia... kpina!!!!!

@Pracodawca Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@katarzyna

Dziękujemy za opinie, jednakże z całą pewnością zapewniamy wszystkich użytkowników tego portalu, że nie jest ona wiarygodna. Padliśmy ofiarą „czarnego pijaru” - jest to widoczne chociażby po przyjrzeniu się datom wszystkich 3 negatywnych wpisów - pochodzą z okresu dwóch miesięcy od 16.10.2021 do 18.11.2021 roku i każda jest związana z inną dziedziną naszej działalności, przypadek? Przed i po tym okresie, komentarzy brak, a działamy na rynku od 1992 roku. Z całą pewnością zapewniamy, że te treści są wynikiem celowego, złośliwego działania. Podobne działania zostały w stosunku do Nas zastosowane w Google i też można je wszystkie zidentyfikować czasowo. Opinie te nie są weryfikowane, każdy może być ich autorem. Jeśli mamy się odnieść do poszczególnych zarzutów, w 2 sprawach nie mamy się do czego odnosić ponieważ w żadnej z tych opinii nie zostały przedstawione konkretne zarzuty, a jedynie „ogólniki”. Natomiast jeśli chodzi o zarzut jakoby nie uznaliśmy reklamacji bo „uszkodzenie folii powstało w dzień założenia” - każdorazowo każdy Nasz klient odpiera Naszą pracę i ma pełne prawo do wskazania ewentualnych uchybień z Naszej strony, dopiero po zatwierdzeniu za obopólna zgodą klienta i usługodawcy jest realizowana pełna płatność za usługę. Nie ma i nie było sytuacji, w której Nasza firma zakończyłaby usługę, gdzie widoczne byłoby mechaniczne uszkodzenie folii. Jeśli folia zostaję uszkodzona podczas montażu (co oczywiście się zdarza) to Naszym standardem jest podmiana folii na nową i następuję to zawsze przed zakończeniem usługi, dopiero potem następuję odbiór przez klienta i finalizacja lub w sytuacjach skrajnych od ręki przy odbiorze jest umawiany termin naprawy. Natomiast co do samego postępowania reklamacyjnego - pytaniem jest czemu mielibyśmy odrzucić reklamację ze względu na datę powstania uszkodzenia, którym jest dzień montażu? Jako dystrybutora folii obowiązują Nas prawo w zakresie reklamacji i z całą pewnością powodem odrzucenia roszczeń nie jest dzień montażu folii. To bardzo wzniosłe oskarżenie, które dobrze się czyta, ale całkowicie nie mające sensu i pokrycia w rzeczywistości.

darek Nowy wpis
Inne

Nie polecam. Nierzetelna firma.

@Pracodawca Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@darek

Dziękujemy za opinie, jednakże z całą pewnością zapewniamy wszystkich użytkowników tego portalu, że nie jest ona wiarygodna. Padliśmy ofiarą „czarnego pijaru” - jest to widoczne chociażby po przyjrzeniu się datom wszystkich 3 negatywnych wpisów - pochodzą z okresu dwóch miesięcy od 16.10.2021 do 18.11.2021 roku i każda jest związana z inną dziedziną naszej działalności, przypadek? Przed i po tym okresie, komentarzy brak, a działamy na rynku od 1992 roku. Z całą pewnością zapewniamy, że te treści są wynikiem celowego, złośliwego działania. Podobne działania zostały w stosunku do Nas zastosowane w Google i też można je wszystkie zidentyfikować czasowo. Opinie te nie są weryfikowane, każdy może być ich autorem. Jeśli mamy się odnieść do poszczególnych zarzutów, w 2 sprawach nie mamy się do czego odnosić ponieważ w żadnej z tych opinii nie zostały przedstawione konkretne zarzuty, a jedynie „ogólniki”. Natomiast jeśli chodzi o zarzut jakoby nie uznaliśmy reklamacji bo „uszkodzenie folii powstało w dzień założenia” - każdorazowo każdy Nasz klient odpiera Naszą pracę i ma pełne prawo do wskazania ewentualnych uchybień z Naszej strony, dopiero po zatwierdzeniu za obopólna zgodą klienta i usługodawcy jest realizowana pełna płatność za usługę. Nie ma i nie było sytuacji, w której Nasza firma zakończyłaby usługę, gdzie widoczne byłoby mechaniczne uszkodzenie folii. Jeśli folia zostaję uszkodzona podczas montażu (co oczywiście się zdarza) to Naszym standardem jest podmiana folii na nową i następuję to zawsze przed zakończeniem usługi, dopiero potem następuję odbiór przez klienta i finalizacja lub w sytuacjach skrajnych od ręki przy odbiorze jest umawiany termin naprawy. Natomiast co do samego postępowania reklamacyjnego - pytaniem jest czemu mielibyśmy odrzucić reklamację ze względu na datę powstania uszkodzenia, którym jest dzień montażu? Jako dystrybutora folii obowiązują Nas prawo w zakresie reklamacji i z całą pewnością powodem odrzucenia roszczeń nie jest dzień montażu folii. To bardzo wzniosłe oskarżenie, które dobrze się czyta, ale całkowicie nie mające sensu i pokrycia w rzeczywistości.

zonk
Były pracownik

Niestety nie polecam. Ani fajni względem klientów ani pracowników

Zostaw merytoryczną opinię o Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Nałęczowska 64
    02-922 Warszawa
  • NIP: 5210126833 REGON: 11057394 KRS: 0000022439
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Warsfoll Zyśk Tarnowicz sp.j.
Przejdź do nowych opinii