Jakiś czas temu (z uwagi na charakter zespołu wole nie podawać) pracowałem/am w PAAR jako "opiekun klienta". Do moich obowiązków należało dzwonienie do ludzi z listy gotowych numerów, prowadzenie zapisów na zajęcia oraz rozwiązywanie bieżących problemów kursantów (najczęściej rodziców dzieci chodzących na naukę pływania). Na początku praca wydawała się być bardzo przyjemna. Swoją opinie budowałem/am na jakości pracy, mojej opinii o zespole i umowie (zlecenie, spoko wynagrodzenie za h). Niestety po krótkim czasie szybko zorientowałam się jakiej jakości jest ten "super zespół". Podczas mojej pracy dalej trwała rekrutacja na te same stanowiska. Gdy na meila napływały kolejne zgłoszenia z CV, osoba nadzorująca prace w całym biurze (wole nie podawać nazwisk) komentowała każde zgłoszenie wyśmiewając nazwisko, wykształcenie czy zdjęcie załączone w dokumencie. Biuro mieści się w 3 pokojowym mieszkaniu, więc nie liczy dużo osób (średnio w sezonie było ich 10-16). Samą rekrutacje przeprowadzały dziewczyny pracujące na tym samym stanowisku co ja. Podczas mojej pracy miałem/am wrażenie, że podczas mojej nieobecności dalej trwają rozmowy na mój temat. Nie bez przyczyny tak sądziłem/am bo sam/a będą w biurze słyszałam nieadekwatne komentarze na temat innych pracowników, głównie prowadzone przez koordynatora. Między pracownikami zawsze padały teksty wyśmiewające klientów lub ich dzieci. Np: dzieci niepełnosprawne lub z autyzmem były nazywane CHIPSAMI jako te powykrzywiane jak chipsy.... Oferta z jaką dzwoniliśmy do klientów zawsze była różna. Podczas mojej pracy istniało 6! cenników, i to od mojego nastroju zależało ile kto zapłaci za zajęcia swoich dzieci. Jeśli ktoś był niemiły przez telefon mógł liczyć się z podwyżkami nawet o 1000zł..... Praca przesiąknięta wulgaryzmami, mobbingiem i obrzydliwym podejściem do ludzi. Jeśli komuś to nie przeszkadza- warunki "na papierze" są spoko, gorzej zaczyna się po podjęciu współpracy
Nikomu nie polecam współpracy. 1. Brak organizacji pracy. Pomimo informacji podczas rozmowy rekrutacyjnej o planowanych wyjazdach, podczas wyjazdu telefony i sms, sugerujące, że powinieneś być w pracy, milutki urlop. Jeśli zamierzacie pomimo to współpracować uważajcie bardzo, żeby mieć wszystko na piśmie. 2. Brak wdrożenia do systemu w którym należy klikać odpowiednio rzeczy, jeśli coś źle zaklikasz - spodziewaj się, że nie dostaniesz wypłaty, albo będzie mocno obcięta. 3. Brak feedbacku. Feedback dostajesz w formie kary pieniężnej. 4. Stawka podzielona jest na podstawę oraz premię, której się raczej nie spodziewaj. Przycinają na kasę w każdej możliwej sytuacji.
Firma Polska Akademia Aktywnego Rozwoju prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Instruktor pływania - praca w Warszawie, Warszawa / Ursynów - Kwiecień 2024
- Praca dla Instruktorów i Trenerów pływania, Warszawa - Luty 2024
Czy pracujesz w firmie Polska Akademia Aktywnego Rozwoju lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polska Akademia Aktywnego Rozwoju?
Zobacz opinie na temat firmy Polska Akademia Aktywnego Rozwoju tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.