Opinie o Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Min. 5-letni staż pracy na stanowisku,
- Własny samochód.
Oferujemy
- Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin (pełen etat);
- Rozwój kompetencji,
- Ciekawą, niemonotonną pracę,
- Profesjonalne warunki pracy w dobrze dobranym zespole.
Dziękujemy za pytanie. Tak, jak najbardziej w naszej firmie odbywają się integracje. Dwa razy w roku organizujemy dla naszych pracowników spotkania w świątecznej atmosferze, które są też okazją do wręczenia prezentów. Podobnie w przypadku firmowych jubileuszy. Spotykamy się na wspólnej kolacji, aby świętować kolejne lata współpracy. Niestety ostatnią imprezę, zaplanowaną na 15-lecie firmy, musieliśmy odwołać ze względu na pandemię, ale nadal chcemy kontynuować tę tradycję. Każdy z pracowników w dniu urodzin otrzymuje od firmy specjalny prezent, co pokazuje jak ważne są dla nas osoby, z którymi pracujemy na co dzień. Zapraszamy do współpracy, żeby samemu móc się o tym przekonać :)
Chciałam podzielić się swoją opinią na temat współpracy z Palatynem (jestem w zarządzie wspólnoty). Zarządcę zmieniliśmy rok temu po nieciekawych doświadczeniach z poprzednią firmą. Po przejściu do Palatyna wręcz nie mogliśmy uwierzyć, że współpraca z zarządcą może przebiegać w taki sposób. Zniknęło większość naszych wspólnotowych problemów, a płacimy za obsługę tę samą kwotę. Nawet jeśli wydarzy się coś niespodziewanego (ostatnio padł nam rejestrator monitoringu) mamy szybki kontakt i reakcję. Oczywiście są w naszej wspólnocie marudy, którym zawsze coś nie pasuje, ale zdecydowana większość mieszkańców jest zadowolona, mile zaskoczona i poleca Palatyna.
Bardzo dziękujemy za Pani opinię - szczególnie, że odnosi się Pani do doświadczeń z inną firmą. Zgadzamy się z Panią, że sprostowanie oczekiwaniom wszystkich mieszkańców jest bardzo trudne. Oczywiście staramy się działać tak, aby zadowoleni byli wszyscy mieszkańcy, ale często ich oczekiwania wykluczają się wzajemnie - mieszkaniec parteru chciałaby inwestycji w nowy trawnik, a ten z górnego piętra inwestycji w nowy dach. Trudno to pogodzić. W efekcie często trafiają do nas uwagi do decyzji, które podejmuje zarząd wspólnoty - a przecież zarząd wybierają sami mieszkańcy. Na szczęście działając tyle lat mamy już doświadczenie, które pozwala nam skutecznie mediować w trudnych sytuacjach, co nasi klienci bardzo doceniają. Miło nam czytać, że Pani wspólnota do nich należy.
A my jesteśmy zadowoleni. Osoba, która z ramienia firmy zajmuje sie nasza nieruchomością jest kompetentna. Szybko reaguje na zgłoszenia. Mamy już doswiadczenia z innymi firmami i była to tragedia. Z Palatynem współpracujemy kilka lat i powoli etapami remontujemy nasza nieruchomość.
Szanowni Państwo, biorąc pod uwagę Wasz opis mówiący o obsłudze powierzonych Wspólnot „Rozumiemy to i wiemy też jak ważne jest, aby miejsce w którym żyje każdy z nas było przyjazne. Robimy więc wszystko, co jest w zasięgu naszych możliwości, aby tak było” mam pytanie jak to możliwe, ze teren pod moim balkonem (ul. Saperska 36a) nadal nie jest zabezpieczony i niedoinformowani mieszkańcy nadal zostawiają tam odpady. Dysponuję kolejnymi zdjęciami bałaganu/śmietnika. Wysyłacie do mieszkańców informacje dotyczące wywozu (usunięte przez administratora) wielkogabarytowych nie pisząc wprost, ze dotychczasowe składowisko jest NIELEGALNE I BEZWZGLĘDNIE ZABRONIONE JEST TAM ZOSTAWIANIE ODPADÓW. Do teraz nie ma tam JEDNOZNACZNEJ INFORMACJI. Czy mieszkańcy wiedzą, że płacimy za te nadmiarowe wywozy? Czy chętnie zapłacą karę za nielegalne wysypisko (usunięte przez administratora) w tym miejscu? To jest problem, którego nie chcecie rozwiązać czekając, aż InPost postawi paczkomat. Proszę natychmiast zakazać stawiania tam zbędnych odpadów i wskazać inne miejsce… ale to jest największy problem. Nie umiecie poinformować ludzi, ze nie ma na osiedlu takiego miejsca! Płac pod moim balkonem tez nie jest do tego przeznaczony! MS Otrzymałam
Jako architekt i właściciel biura projektowego współpracuję z firmą Palatyn od blisko dekady i szczerze mogę polecić zaangażowanie firmy jako zarządcy nieruchomościami, lecz również jako partnera biznesowego, do którego mam ogromne zaufanie.
Szanowni Państwo w związku z tym, że nie odpowiadacie na E-maile pisane do Was bezpośrednio (a kontakt z mieszkańcami i rozwiązywanie naszych problemów jest Waszym obowiązkiem) zmuszona jestem napisać po raz kolejny na GoWork-u. Teren, który stał się wysypiskiem (usunięte przez administratora) pod moimi oknami nadal nie jest oznaczony żadnymi zakazami składania odpadów, nie zrobiliście Państwo nic, żeby nas zabezpieczyć. Narażacie mieszkańców na wywozy nadmiarowe, ponieważ nikt nie wie ze NIE WOLNO zostawiać (usunięte przez administratora) w tym miejscu! Wysłałam Wam kolejne zdjęcia nie ma żadnego odezwu. Jeśli teren nie zostanie odpowiednio oznakowany i zabezpieczony zgłoszę to nielegalne wysypisko (usunięte przez administratora) z którym to Wy Państwo powinniście walczyć! Rozmawiam ze znajomymi na ten temat i nie ma innego zarządcy w Poznaniu poza Palatynem, który nie potrafi rozwiązać tak błahego problemu. Pozdrawiam MS
Szanowna Pani, na wszelkie przesyłane maile nasz administrator odpowiada. Proszę nas nie obciążać działaniem mieszkańców, którzy nie wyrzucają gabarytów w termiach jaki są podawane - harmonogram wywozu odpadów, i właśnie dlatego organizujemy dodatkowe wywozy. O zakazie składowania tam ponadgabarytowych odpadów wszyscy byli informowani np. na zebraniu Wspólnoty. Tablice będą zamontowane. Tomasz Figlerowicz PALATYN
Szanowni Państwo, jeśli chcecie skutecznie poinformować o czymkolwiek to wkładacie informacje do naszych skrzynek pocztowych lub piszecie maile w tej sprawie. Tymczasem w tym temacie informujecie (niby) na zebraniu, gdzie jest garstka mieszkańców…? Dodatkowo jest to kłamstwo, ponieważ na ostatnim zebraniu wspólnoty była dyskusja dotycząca składowania (usunięte przez administratora) wielkogabarytowych i Panowie z Palatyna prowadzący zebranie zgodnie twierdzili ze nie ma innego miejsca… być może my mieszkańcy znajdziemy…?! Nieprawdą również jest, że odpisujecie na maile napisałam kilka wraz ze zdjęciami… odpowiedź dostałam na jeden (wstydem dla Państwa jest wysyłanie tak niemerytorycznych odpowiedzi). Proszę podać mi adres E-mail, na który wysyłając zapytanie/prośbę/ skargę zawsze otrzymam odpowiedź. Proszę również o informacje kiedy pojawią się tablice zakazujące składowania (usunięte przez administratora) pod moim balkonem. Pozdrawiam
W związku z tym, że wiadomości wysyłane na adres E-mail do Palatyna oraz Zarządcy terenu nie przynoszą żadnych efektów, postanowiłam podzielić się swoją opinią dotyczącą prawidłowego zarządzania terenem. Mieszkam na ulicy Saperskiej 36 pod moim balkonem jest śmietnik, który został nazwany składem (usunięte przez administratora) wielkogabarytowych to oznacza, że mieszkańcy wspólnoty składają tam odpady różne. Spoglądając przez balkon na ulicę widzę zabrudzone materace, zużyte toalety, umywalki, rozkręcone lub nie biurka, szafy… często są tam pozostawiane również inne odpady/ (usunięte przez administratora) w plastikowych workach… Każde osiedle potrzebuje takiego miejsca, ale Wy Państwo zdecydowaliście, ze to wysypisko będzie pod moim (i nie tylko) balkonem. Na zebraniu Wspólnoty został podjęty temat nieczystości w tym miejscu i jeden z Panów (nie znam nazwiska) poinformował, ze nie ma innego miejsca i że jeśli my lokatorzy je znajdziemy to być może wtedy zmieni się nasza sytuacja. Szanowni Państwo TO WY bierzecie dużą część naszego czynszu (w moim wypadku największą) na zarządzanie terenem i to do Was należy znalezienie miejsca na odpady, miejsca które nie będzie nikomu przeszkadzało. Jestem zawiedziona Państwa postawą i brakiem reakcji, wysłałam Państwu wiele wiadomości wraz ze zdjęciami, którymi dysponuję nadal. Licząc, że nadchodzące lato nie będzie wiązało się z widokiem wysypiska (usunięte przez administratora) czekam na Państwa reakcję. Z poważaniem MS
Dzień dobry. Miejsce które Pani wskazuje nie jest miejscem przeznaczonym na składowanie odpadów - żadnych. Wielokrotnie już informowaliśmy mieszkańców o zakazie składowania w tym miejscu odpadów. Odpady podrzucają tam mieszkańcy z naszej Wspólnoty jak również z innych budynków. Były one również interwencyjnie wywożone, jednakże należy pamiętać, że każdy dodatkowy wywóz interwencyjny stanowi dodatkowy koszt dla Wspólnoty Mieszkaniowej. Na terenie wspólnoty mieszkaniowej nie ma takiego miejsca, które spełniałoby wymagania przepisów prawa, które można by przeznaczyć na miejsce do składowania odpadów wystawkowych. Teren, o który mowa jest przeznaczony i wynajęty firmie INPOST, docelowo w tym miejscu ustawiony zostanie paczkomat, umowa została podpisana w ubiegłym roku. Z przyczyn prawnych i logistycznych oraz konieczności zajęcia pasa drogowego montaż paczkomatu znacznie się wydłużył. Zgodnie z ustaleniami popjaiw się donica oraz tablica o zakazie składowania odpadów. Administracja PALATYN
Nie ma żadnej tablicy zakazującej zostawiania w tym miejscu (usunięte przez administratora) To Wy powinniście zabezpieczyć odpowiednio ten teren! W jaki sposób informujecie mieszkańców o tym, ze nie wolno tam zostawiać odpadów! Dodatkowo głosowanie nad postawieniem paczkomatu w tym miejscu przebiegło negatywnie. Dlaczego wbrew mieszkańcom zdecydowaliście się Państwo na wynajem miejsca InPost? MS
Jak wygląda rozmowa w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. na stanowisko Zarządca Nieruchomości? Z iloma osobami się rozmawia? 20 marca pojawiło się ogłoszenie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją (usunięte przez administratora) Rozmowy rekrutacyjne w naszej firmie składają się z kilku części. Rozpoczynamy od przekazania informacji na temat naszej firmy, takich jak zakres działania, struktura organizacyjny i system CRM, z którego korzystamy. Następnie omawiamy zakres obowiązków na danym stanowisku, zasady (usunięte przez administratora) i obsługi nieruchomości, a także istniejące bonusy. W ostatniej części rozmawiamy o doświadczeniu zawodowym kandydata, wiedzy z zakresu administrowania nieruchomościami oraz oczekiwaniach na danym stanowisku. To oczywiście ogólny schemat, który zmienia się w zależności od przebiegu rozmowy, niemniej bardzo zależy nam, aby w trakcie spotkania poruszyć wszystkie istotne kwestie zarówno dla nas, jak i dla kandydata. Zapraszamy do aplikowania.
Polecam Palatyna! Pracuję tu od 4 lat i o zmianie nie myślę.
Ktoś ma informację jak z rotacją w firmie?
Czy rotacja pracowników w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. na Zarządca Nieruchomości jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 20 marca na GoWork.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Ile wspólnot dostaje do obsługi jeden zarządca? Jak to wygląda w praktyce?
Chcę podzielić się swoją opinią na temat współpracy z firmą Palatyn. Dobry system do kontaktu z mieszkańcami powinnien być standardem w XXI i w Palatynie tak jest. Nie trzeba odbierać telefonu od rozwścieczonych mieszkańców, którzy JEDEN!!! dzień mają przepaloną żarówkę. Więc można obsługiwać więcej obiektów i dostawać większą prowizję. Mam prawie 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomości i przerabiałam różne systemu, ale w Palatynie podoba mi się bardziej. Polecam!
Czy w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Kilka osób poleciło mi Palatyna, a sami mamy problem z obecnym zarządcą. Jakie opinie o Palatynie mają pracownicy (nie tylko obecni). Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Na start zarządca dostaje 3-4 wspólnoty, na których się wdraża i jeśli wszystko dobrze idzie, dostaje kolejne - docelowo może ich mieć ich nawet 15 (jeśli jest dobry). A jak wiadomo od liczby wspólnot zależą pieniądze. Więc zarządcy się starają, żeby mieć ich jak najwięcej. Palatyn ma tu klarowne zasady i uczciwie podchodzi do tematu - ustalenia są realizowane. Świadczenia socjalne też. Nie wiem co jeszcze by Cię interesowało.
Dziękuję. A nie ma masówki? Bo nasz obecny zarządca zachowuje się tak, jakby miał za dużo i nie ogarniał. Następnego dnia nie pamięta tematu z wczoraj...
Ja napiszę tak. Oczywiście, że są tacy (i mamy takich w naszej wspólnocie), którzy potrafią zrobić problem z absolutnie wszystkiego, zawsze coś im nie pasuje, zawsze mają coś do powiedzenia i nigdy nie są zadowoleni. I jak usługa miała być wykonana do 13, to o 13.01 dzwonią ze skargą. Ale tego nie przeskoczymy. Uroki sąsiadów. Takim zawsze coś nie będzie pasować.
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. dla pracy jako Zarządca Nieruchomości są dla was satysfakcjonujące?
To pytanie często pojawia się w rozmowach z kandydatami. Jeśli dotyczy wynagrodzenia, to jest ono uzależnione jest kwalifikacji osoby, która ubiega się o pracę, a także jej doświadczenia. Nie działamy wg z góry narzuconych widełek, tylko wzajemnych ustaleń, które wynikają z oczekiwań po obu stronach. Zależy nam na partnerskiej współpracy, a dobre warunki zatrudnienia są tu kluczowym elementem. Mogą to potwierdzić nasi wieloletni pracowanicy.
Jak jest u Palatyna z czasem reakcji na takie proste sprawy, jak wymiana żarówki czy drobna naprawa. Obecny zarządca to dramat........ a widaomo, że w ofercie to prezentują się wszyscy, że od ręki. Z góry dziękuję jeśli jesteście u Palatyna.
Jaka jest stawka początkowa w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.? 20 marca na GoWork.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Zarządca Nieruchomości.
Wynagrodzenie, które proponujemy jest zawsze wypadkową doświadczenia kandydata i trudno jest je zdefiniować bez informacji o tym, jak długa kandydat pracował na podobnym stanowisku (jeśli pracował), jakie ma kompetencje oraz wykształcenie. Bardzo chętnie omówimy potencjalną współpracą - poprosimy o kontakt kontakt@palatyn.pl
Ooo, widzę, że Palatyn profesjonalnie podchodzi do swojego wizerunku. Miło widzieć. Jakiś czas temu nie było takiego podejścia. Palatyn to była moja pierwsza praca po studiach. Dużo się nauczyłam - to na pewno. Poznałam realia zawodu. Wtedy wydawało mi się, że u innych jest lepiej, bo mieszkańcy potrafili dać w kość. Po czasie mogę powiedzieć, że nie miałam racji. Mieszkańcy są trzymani mocną ręką, ale profesjonalnie. Zawsze się zdarzy, że ktoś jest niezadowolony - tego się nie uniknie. Ale generalnie to była bardzo dobrze ustawiona współpraca z mieszkańcami i myślę, że to zasługa właścicieli, którzy są mocno zaangażowani w firmę.
jaką kasę dostałeś tutaj od razu po studiach i jeszcze możesz powiedzieć co dokładnie oznacza trzymanie ludzi mocną ręką? Dziwnie dla mnie to brzmi.
Zaczęłam pracę w Palatynie prawie 10 lat temu, a to były wtedy zupełnie inne pieniądze. Pisząc o trzymaniu mocną ręką mam na myśli, że szefostwo bardzo dobrze zna branżę, ma konkretnie określone standardy pracy i mocno się ich trzyma. Nie ma drogi na skróty.
Szukam pracy i interesuje mnie zatrudnienie na Zarządca Nieruchomości. Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. szuka kogoś takiego. Możecie mi o nich coś więcej powiedzieć?
Zapraszamy do kontaktu (sekretariat@palatyn.pl). Chętnie odpowiemy na wszystkie Pana pytania związane z pracą w naszej firmie. Już sama rozmowa/spotkanie pozwolą Panu zorientować się jak pracuje się w naszej firmie.
Pracuję w firmie Palatyn, w firmie panuje miła atmosfera.Praca wymagająca i dla osoby bardzo dobrze zorganizowanej.Pracodawca potrafi docenić pracownika,jest wyrozumiały i zapewnia możliwość rozwoju w firmie.Osobiście jestem zadowolony z pracy w firmie Palatyn.
Witam, Atmosfera w firmie na duży plus, szefostwo pomocne i wyrozumiałe. Praca momentami trudna, wymaga organizacji i sumienności, ale po złapaniu rytmu idzie już znacznie łatwiej. Polecam osobom, które nie lubią monotonii w pracy.
Wymagają okej to nic dziwnego ale czy wynagradzają sensownie? Bo wymagać to kazdy wymaga jak najwiecej. Często niestety za jak najmniej
Chcielibyśmy móc odpowiedzieć na Pani pytanie, ale z doświadczenia wiemy, że oczekiwania finansowe to bardzo indywidualna kwestia. Omawiamy ją na rozmowie o pracę i każdy kandydat może ocenić czy propozycja finansowa spełnia jego oczekiwania w stosunku do zdefiniowanych zadań. Rozpoczynając współpracę zarobki są zawsze konkretnie określone, zadania i obowiązki również. Jest to naszym zdaniem gwarancja satysfakcji po obu stronach. Chętnie poznamy Pani oczekiwania finansowe i porozmawiamy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu: sekretariat@palatyn.pl
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Min. 5-letni staż pracy na stanowisku,
- Własny samochód.
Oferujemy
- Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin (pełen etat);
- Rozwój kompetencji,
- Ciekawą, niemonotonną pracę,
- Profesjonalne warunki pracy w dobrze dobranym zespole.
Co wchodzi w socjal Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.?
Proponujemy naszym pracownikom bardzo preferencyjne warunki pracy. Każdy pracownik otrzymuje bardzo wysokiej jakości sprzęt: laptop, telefon jak i ergonomiczne miejsce pracy, bardzo dobre wynagrodzenie i ma zagwarantowane prawo do wypoczynku. Nasi pracownicy nie muszą pracować po godzinie 17, ponieważ dysponujemy panelem online, w który mieszkańcy sami zgłaszają swoje problemy bez potrzeby kontaktu z pracownikiem naszej firmy. To bardzo istotne w przypadku firm, takich jak nasza. W sytuacji kryzysowej, jeśli taka wystąpi, nasi administratorzy mogą liczyć na konsultacje psychologiczne, pozwalające odnaleźć się w trudnej sytuacji. Nie brakuje też takich inicjatyw jak organizowanie urodzin pracownika czy firmowe imprezy integracyjne. Przed świętami nasi pracownicy mogą też liczyć na bony pieniężne. W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Zapraszamy do współpracy!
Jestem zarządcą i widziałam rekrutację Palatyna. Mocno się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam inną firmę. Czytając komentarze i wiedząc na czym polega praca zarządcy - z czym trzeba się mierzyć, jakie trzeba mieć predyspozycje do tego zawodu - zaskoczyło mnie to, jak Palatyn potrafi otwarcie odnieść się do tych wpisów mniej lub bardziej zadowolonych mieszkańców. W tych firmach, w których ja pracowałam, chowano głowę w piasek i udawano, że komentarzy nie ma. A to naprawdę ważny temat i Palatyn to wyjaśnia, czym mi zaimponował muszę przyznać. Chyba najgorszy zarządca to taki, który w ogóle nie komentuje zgłoszeń mieszkańców i na nie nie reaguje - nie tylko na spotkaniach wspólnot, ale w ogóle. Wtedy złość jest jeszcze większa i uwierzcie potrafi kipieć. To najgorszy moment w pracy zarządcy, jak się nie wsparcia od firmy w takich sytuacjach bo cała złość jest wyrzucana na nas. To nie jest łatwa praca. Nawet jak się na początku ma duży zapał to można się wypalić.
Taka praca! Ja jestem handlowcem i też mógłbym mówić o blaskach i cieniach tego zawodu. Nie ma się co żalić na strasznych mieszkańców.
Postanowiliśmy odnieść do tego wątku, ponieważ jest on bardzo ważny, także w naszej firmie. Rzeczywiście zawód zarządcy wymaga konkretnych predyspozycji, które jak się okazuje, nie wszyscy, mimo chęci posiadają. Naszym zdaniem najlepsi zarządcy potrafią w sytuacjach stresowych, kiedy mają do czynienia z niezadowolonymi mieszkańcami, zmniejszyć napięcie i pokierować sytuacją tak, żeby zniwelować przyczynę/skutki problemów. Oczywiście nie jest to łatwe, ale nie niemożliwe. W naszej firmie wspieramy pracowników, aby mogli jak najkompetentniej reagować na trudne sytuacje. Kiedy widzimy potencjał i zaangażowanie danej osoby na pewno nie zostawiamy jej samej w trudnej sytuacji. Zawód zarządcy to misja. A my tę misję wspieramy każdego dnia. Bardzo doceniamy Pani zaangażowanie w swoją rolę Pani Katarzyno. Właśnie takich osób szukamy w naszej firmie, dlatego zapraszamy do współpracy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Palatyn Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!