Po komentarzach poniżej można stwierdzić , że atmosfera nie jest zbyt dobra ?
Witam, Pracowałem tam kilka lat i tylko z uwagi na zmianę miejsca zamieszkania musiałem rozwiązać umowę. Ogólnie jak to u "prywaciarza" są plusy i minusy. Ale nie są to jakieś mega problemy, których nie można rozwiązać podczas normalnej rozmowy. Właściciel wymagający ale również i dobrze płacący i co niestety nie jest standardem u innych płacącym w terminie. Pracy sporo ale jak to mówią za darmo to CI teraz nawet żona (usunięte przez administratora) nie da ;) Ogólnie pracę w firmie oceniam na pozytywnie z dużym plusem.
Szanowna Pani Ewo, Chciałbym się rzeczowo odnieść do Pani komentarzy, podpisanych jako: Halina, nick, były pracownik. Pozwolę sobie zacząć od najcięższego oskarżenia jakim jest mobbing i innych zarzutów, które kieruje Pani bezpośrednio do moich pracowników. W pełni ufam swoim pracownikom i jestem przekonany o ich właściwym podejściu do zarządzania. Natomiast jeśli miałoby być inaczej, w trosce o moich pozostałych współpracowników sugeruję, a wręcz namawiam, aby zgłosiła Pani to odpowiednim organom. Nie mogę zostać obojętny na Pani pozostałe opinie, oparte na 5 tygodniowej współpracy, która zakończyła się w trybie natychmiastowym, jeszcze podczas trwającego okresu próbnego. Informuję, że jedną z możliwych form współpracy jest zawarcie umowy agencyjnej. Każdy nasz Agent podpisuje kontrakt menadżerski wraz załącznikami takimi jak weksel z własnej woli, tylko i wyłącznie dla podwyższenia bezpieczeństwa zawieranych umów. Procedury, jak i pozostałe instrukcje funkcjonują w firmie na potrzeby planów wdrożeniowych nowych pracowników - mają być dla nich wsparciem w pierwszych miesiącach pracy – są to powszechne standardy obowiązujące w większych firmach. Czuję się również zobowiązany sprostować informacje nt. szkoleń wprowadzających nowe osoby do pracy. Z chwilą przyjęcia nowego pracownika przedstawiany jest mu wcześniej przygotowany plan wdrożenia, który wprowadza do firmy nową osobę, pozwala jej poznać główne procesy w firmie jak również politykę firmy. Usamodzielnianie się nowozatrudnionej osoby trwa kilka miesięcy pod okiem przydzielonego opiekuna. Chciałem również zaznaczyć, że podczas bardzo krótkiej Pani obecności w mojej firmie zwróciła Pani uwagę na kilka aspektów organizacyjnych. To dzięki Pani dokonaliśmy między innymi wymiany krzeseł dla pracowników na wygodniejsze. W tym roku planujemy również wyposażyć nasz lokal w klimatyzację. Wszystkich zainteresowanych większą porcją informacji na temat pracy w mojej firmie zapraszam do kontaktu za pośrednictwem skrzynki uwagi@grupasolo.pl Z wyrazami szacunku, Marcin sobota
Szanowni Państwo, Nie możemy pozostać obojętni na opinie o pracodawcy z dnia 24 oraz 29 maja. Zostały one napisane przez Panią, która wystawiła je w oparciu o 5 tygodniową współpracę. Czuję się zobowiązany poinformować, że ze względu na stosunek tej Pani do pracy, współpraca została zakończona w trybie natychmiastowym, jeszcze podczas trwającego okresu próbnego. Przedstawione opinie są dla nas bardzo krzywdzące i w żaden sposób nie przedstawiają rzeczywistego obrazu Firmy. Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do odwiedzenia Oddziału lub bezpośredniego kontaktu, a odpowiem osobiście na każde pytanie. Grzegorz Wójcik, Dyrektor Oddziału (Kraków), tel. 889-167-879, grzegorz.wojcik@grupasolo.pl
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupasolo Kraków Sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Grupasolo Kraków Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.