Wyjątkowo niemiła obsługa. Pachnie głęboką komuną. Wyniki z rozpoznaniem nowotworu przeleżały 2 tygodnie bez jakiejkolwiek informacji dla pacjenta. Próby kontaktu pacjenta w tej sprawie spełzły na niczym. Informowano żeby czekać na sms. Mocno sugerują leczenie we wskazanym ośrodku onkologicznym. Nie polecam i absolutnie odradzam.
Pozwolę sobie zasugerować Zarządowi spółki Diagammed w Krakowie ul. Wiślna 9/2, aby w recepcji firmy zatrudnił osoby ze znajomością obsługi komputera i wrodzoną uprzejmością do klientów. Dnia 11 09 2019 chciałam się zapisać do lekarza na 02 X 2019. na godzinę 9:00. Pani rejestratorka ( z siwizną na głowie, bo nie chciała się przedstawić)powiedziała, że nie ma możliwości zapisać na 9:00, bo zapisuje w kolejności począwszy od godz. 8:00 , a do tej pory jeszcze nikt się nie zarejestrował na 8:00 i nie da się zapisać na 9:00 - Chore? Czy komputer nie może być tak ustawiony, aby sam automatycznie wskakiwał na żądaną godzinę? Chciałam tylko się dostać do dr Andrzeja Kisiela, który jest osobą wysoce kompetentną, stawia bezbłędne diagnozy, które sprawdzają się po zabiegu chirurgicznym.