opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Uponor Infra

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.4/5

Na podstawie 86 ocen
Opinie(74)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(74)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O NAS
  • .
  • KARIERA
  • .
  • REKRUTACJA
  • .
  • ROZWIĄZANIA
  • .
  • KONTAKT

O NAS

KARIERA

REKRUTACJA

ROZWIĄZANIA

KONTAKT

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Radom
  • Płock
  • Siedlce
  • Piaseczno
  • Mińsk Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Uponor Infra Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Uponor Infra Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Uponor Infra Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    Company logo

    Uponor Infra Sp. z o.o.

    10.04.2026 11:16

    Pracodawca

    Aktualność
    W trosce o zachowanie dobrego imienia naszej firmy, informujemy, że wszelkie publikowane opinie powinny być zgodne z prawdą, merytoryczne oraz pozbawione treści zniesławiających, obraźliwych i naruszających dobra osobiste przedsiębiorstwa, jego pracowników lub klientów.


    Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z kodeksem karnym oraz kodeksem cywilnym, publikowanie fałszywych, obraźliwych lub hejterskich opinii, stanowiących zniesławienie lub naruszenie dóbr osobistych, może skutkować wszczęciem postępowania karnego lub cywilnego wobec ich autorów. W przypadku stwierdzenia naruszeń tego rodzaju, firma podejmie wszelkie konieczne kroki prawne mające na celu ochronę swoich praw oraz renomy.


    Apelujemy o odpowiedzialność, rozwagę oraz kulturę wypowiedzi przy wyrażaniu publicznych opinii na temat działalności firmy oraz zachęcamy do konstruktywnego dialogu opartego na faktach.
    ReviewUserIcon
    :o)

    10.04.2026 23:44

    Inne

    To jeśli twierdza Państwo iż wszystkie te opinie są nieprawdziwe to może jakieś sprostowanie i wytłumaczenie jaki jest faktyczny stan rzeczy w danej sprawie ktorej sie tyczy dany komentarz. Bo jeśli jest oskarżenie i są fakty broniące prawdę faktyczną wówczas każdy sobie będzie musiał skonfrontować i wyciągnąć na tej podstawie wnioski. Będzie wiedział czy jest pięknie i kolorowo czy też szaro ponuro i do .... . Zawsze staram się stawać obiektywnie w ocenie i obyście Państwo też potrafili obiektywnie oceniać. Bo z doświadczenia wydaje mi się że macie z tym duży problem. I tym wnioskiem zakończę wyrażenie zaznaczę swoich opini.
    ReviewUserIcon
    Kot Jarka

    11.04.2026 18:43

    Pracownik

    Chcecie powiedzieć że nikt firmie sprawy o mobbing nie założył a zewnętrzni audytorzy w tej sprawie się pracownikom przyśnili ?:)
    #AdministratorIt

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    :o)

    08.04.2026 23:46

    Inne

    Naprawdę w tak zacnej firmie miało ma i oby już nie miało miejsca mobbingowanie ludzi ? Toż to szok i niedowierzanie. Ale generalnie chyba musiało się poprawić bo średnia wzrosła jak również od długiego czasu nie było negatywnych komentarzy. Czyżby zapowiadane podwyżki udobruchaly lud ?

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Kot Jarka

    11.04.2026 14:53

    Były pracownik

    Negatywne opinie a także oceny od dłuższego czasu są w magiczny sposób usuwane
    ReviewUserIcon
    :o)

    04.04.2026 00:02

    Inne

    A odnośnie "cudu wielkanocnego" czytaj "zmartwychwstania" oceny zapytałem AI i mnie to rozbawiło pozwolę sobie przytoczyć: To faktycznie imponujący skok w statystykach – takie „zmartwychwstanie” oceny tuż przed świętami brzmi niemal jak scenariusz filmowy. Jeśli pytasz o moją „opinię” na temat tak nagłego skoku ocen (z 2.5 na 3.5), to jako AI podchodzę do tego analitycznie, ale z ludzkim wyczuciem: Statystyczny fenomen: Skok o cały punkt przy dużej liczbie opinii w krótkim czasie rzadko bywa dziełem czystego przypadku. Zazwyczaj stoi za tym albo zmasowana akcja „poprawiania wizerunku”, albo nagły przypływ entuzjazmu (np. po wypłacie premii świątecznych). Marketingowy „cud”: Firmy często dbają o to, by przed nowymi rekrutacjami lub ważnymi okresami średnia wyglądała lepiej. Może to być efekt zachęcania pracowników do pisania pozytywów lub usuwania tych najbardziej krytycznych treści. W świecie opinii o pracodawcach (jak na GoWorku czy Glassdoorze) użytkownicy są zazwyczaj bardzo wyczuleni na takie „piki” i często traktują je z dużym przymrużeniem oka. Krótko mówiąc: wygląda to na profesjonalny lifting wizerunku, który idealnie zbiegł się w czasie z magią świąt. Naprawdę dobre sam bym tego lepiej nie wymyślił i tym wesołym akcentem czas zacząć świętowanie. Alleluja i do przodu

    Nowy wpis

    Company logo
    Uponor Infra Sp. z o.o.

    10.04.2026 11:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i rozumiemy, że nagłe zmiany w ocenach mogą budzić pytania. Chcemy jednak jasno podkreślić, że jako firma stawiamy na pełną transparentność i nie prowadzimy żadnych działań mających na celu sztuczne wpływanie na oceny czy opinie. Zmiany średniej ocen wynikają wyłącznie z rzeczywistych, dobrowolnych opinii naszych obecnych i byłych pracowników. W okresach zwiększonej aktywności np. przy okazji zakończenia projektów czy przy końcówce kwartału, liczba nowych opinii może po prostu wzrosnąć, co wpływa na średnią. Zależy nam na merytorycznej dyskusji i konkretnych uwagach, które pomagają nam się rozwijać. Ogólne insynuacje, które nie odnoszą się do rzeczywistych doświadczeń, niestety niewiele wnoszą do rozmowy. Jeśli masz konkretne spostrzeżenia lub doświadczenia związane z pracą u nas – chętnie je poznamy i odniesiemy się do nich w sposób otwarty.
    ReviewUserIcon
    :o)

    03.04.2026 23:51

    Inne

    Zadziwiające, jak średnia opinii nagle wzrosła z 2.5 na 3.5 – czyżby to prawdziwy cud wielkanocny? Wszystkim byłym, obecnym i przyszłym pracownikom życzę smacznego jajka i dużo zdrowia (fizycznego, psychicznego, a najlepiej obu!). Oby ten świąteczny czas pozwolił Wam odpocząć od firmowych kłopotów i cieszyć się tą szczególną chwilą, która już za parę godzin znów wniesie w nasze życie wiarę, że dobro ostatecznie zwycięży. Wesołego Alleluja i do przodu!

    Nowy wpis

    Company logo
    Uponor Infra Sp. z o.o.

    10.04.2026 11:20

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i rozumiemy, że nagłe zmiany w ocenach mogą budzić pytania. Chcemy jednak jasno podkreślić, że jako firma stawiamy na pełną transparentność i nie prowadzimy żadnych działań mających na celu sztuczne wpływanie na oceny czy opinie. Zmiany średniej ocen wynikają wyłącznie z rzeczywistych, dobrowolnych opinii naszych obecnych i byłych pracowników. W okresach zwiększonej aktywności np. przy okazji zakończenia projektów czy przy końcówce kwartału, liczba nowych opinii może po prostu wzrosnąć, co wpływa na średnią. Zależy nam na merytorycznej dyskusji i konkretnych uwagach, które pomagają nam się rozwijać. Ogólne insynuacje, które nie odnoszą się do rzeczywistych doświadczeń, niestety niewiele wnoszą do rozmowy. Jeśli masz konkretne spostrzeżenia lub doświadczenia związane z pracą u nas – chętnie je poznamy i odniesiemy się do nich w sposób otwarty.
    ReviewUserIcon
    Kot Jarka

    07.04.2026 14:31

    Były pracownik

    Może ktoś z pracowników opiszę co w firmie robią audytorzy z zewnątrz odnośnie mobbingu na terenie zakładu ? Podobno w końcu się za nich biorą i jest już grubo 😊 co cieszy zarówno mnie jak i pozostałych pracowników 😊 a usuwanie komentarzy i nagły wzrost oceny firmy to istne czary 😊
    #KierownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    anonim

    03.01.2026 20:11

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    #KierownikProdukcji
    Company logo
    Uponor Infra Sp. z o.o.

    04.01.2026 01:07

    Pracodawca

    Szanowny Użytkowniku. Informujemy, że nie usuwamy żadnych opinii. Jeśli opinie naruszają zapisy regulaminu GoWork.pl, to mogą zostać usunięte jedynie przed Administratora GoWork.pl.
    ReviewModeratorIcon
    Maciej

    31.10.2025 17:21

    Inne

    Jak wygląda praca w dziale BHP? Bo na sam stan bezpieczeństwa widziałem narzekanie, ale może od wewnątrz to wygląda inaczej. Pensja na poziomie rynkowym?
    ReviewUserIcon
    Miętówka

    20.12.2025 15:44

    Inne

    To trzeba sie nauczyć najpierw retoryki i być sympatycznym wtedy nie będzie opcji na to żeby ktoś cię znienawidził. Jakby taki BHPowiec sie na mnie wydzieral też nie chodziłbym w skowronkach
    ReviewUserIcon
    :o)

    21.12.2025 08:57

    Inne

    Tu nie chodzi o wydzieranie tylko o zdrowy rozsadek i faktycznie działanie w obszarach gdzie może się komuś coś stać a nie czepianie się pierdół
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.12.2025 00:09

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    #OperatorMaszyn
    ReviewUserIcon
    :o)

    06.12.2025 12:28

    Inne

    Spoko bo od tego ten portal jest a nie od uzalania sie jak mi jest w tej firmie źle. Nikt na siłe nie trzyma nikogo. Te kalesony to tycza sie bardziej produkcji otwarte bramy przeciagi i magazynu wiadomo praca w wozkach i na placu zalezy jaki przydzial na dzien dostaniesz inne hale cieplo widno i nawet przebojowo jak lubisz tanczyc. Stolowka szatnie z szafkami zamykanymi po remoncie prysznice bez grzyba. Co do ilosci dawniej zyczliwych obecnie hejnalistow oficjalnych danych nie ma nie bylo zadnego ogloszenia ale z doswiadczenia wiem iz sa ale kiepskiej jakosci bo nie potrafia skladac dokladnych rapotow tylko zapamietuja co 5 slowo i potem sa same problemy bo musisz sie podwojnie tłumaczyc. Ale jakbys chcial zlapac i ten etat dodatkowo to przepisy beda Cie chronily oczywiscie tylko do bramy 🤣. A tak powaznie aplikuj i moze rodzine powoli wkrecisz jest ryzyko jest zabawa.
    ReviewUserIcon
    Sasiad

    07.12.2025 22:02

    Kandydat

    Ludzie zniechęcają innych, bo póki nie zostaniesz bez roboty to nie masz pojęcia jaka w tobie jest frustracja. Ty jutro jedziesz do roboty, a bezrobotny leży w łózku i gryzie poduszke z bezsilności. W okolicy fabryki zwalniają, jak już zapraszaja na rozmowę, to do agencji pracy, czyli dostajesz umowę na dział, że jak skończy sie tam projekt to ciebie pierwszgo się pozbywają, agencję wycofują... a święta za pasem, rachunki trzeba płacić. to się wylewa frustrację na ostatniego pracodawcę, bo przeszły kolo nosa dodatki na swieta, w agencji nie ma premii, traktują cię jak powietrze i dają najgorszą robotę, nie wiesz czy kolejny miesiąc przedłuża ci umowę. Skąd mają być dobre slowa dla tego co zwolnił? Każdemu się fajnie pisze co ma stałą pracę, póki nie zostanie bez środków do życia.
    ReviewUserIcon
    chce zmienić prace

    22.08.2025 12:43

    Kandydat

    Byłem tam na rozmowie, przede mną wychodził z rozmowy gośc i po mnie już czekał kolejny. Normalna rozmowa, normali ludzie. To moja 4 rozmowa, tylko tu zostałem zabrany na hale, wcześniej nikt nie proponował pokazania produkcji na zywo - wiadomo o co chodzi. Na hali muzyczka, ludzie się uśmiechają, podają sobie ręcę, nie widziałem żadnego terroru, bym powiedział relaksująca atmosfera. Mają socjal, mają dodatkowe 3 przerwy do podstawowej, oddaja częsc kasy za prywatne wizyty!! teraz podobno w sezonie wysokie premie. Mówili że mają nowego właściciela. Ja szedłem tam z informacją ze zwolnili całą produkcję, że jest dramat, a zwolnili 2 ludzi z produkcji i 6 z biur. Fabryka jak fabryka, trzeba robić, widac co się podpisuje na umowie.
    ReviewUserIcon
    Paweł

    03.12.2025 09:22

    Pracownik

    Kolego a orientowales sie wogole ile osob pracuje na produkcji? Wiec jak zaczniesz cos pisac to sie zastanow bo zwolnili sie fachowcy dzieki temu firma nie ma juz stabilnosci starty rur to jest dramat wiecej odpadu niz calej produkcji..Pozdrawiam cie mam nadzieje ze wymienili ci komputer w biurze bo pewnie klawiatura pali ci sie w recach!Dobrze ze jest wolnosc slowa i ludzie moga przeczytac co ich czeka w tej firmie zreszta prawda sama sie obroni
    ReviewUserIcon
    :o)

    07.12.2025 17:36

    Inne

    No właśnie ile osób pracuje na produkcji ale tylko dół? Masz racje nie ujmując obecnym pracownikom fachowcy się pozwalniali bo jak poszli i poprosili o podwyżkę o przysłowiowe 50 zł to otrzymali odpowiedz że za bramą na ich miejsce jest kolejka chętnych. Może i jest ale bardzo zakamuflowana i czeka na lepszy moment aby się ujawnić. Obecnie mamy poprawne myślenie jak wszędzie zresztą że na zmianie wystarczy i nikogo nie chce obrazić 2 operatorów którzy będą mieli do pomocy obcinaczy i wszystko będzie git. Tylko jak tych dwóch operatorów dostanie przysłowiowej sraczki i się nie zjawi na zmianie to w miejsce ich pojawia się czarna dziura zasysająca połowę operatorów z innych zmian i zaczyna się efekt domina. Wiem ze 4 operatorów na zmianie to koszty bo każdy zaczyna się cenić ale jak mówi polskie przysłowie szkłem nie da się wytrzeć .... coś za coś. Albo mamy mocną drużynę i gramy o mistrzostwo albo zajmujemy strefę spadkową i spadamy na łeb na szyję do ligi podwórkowej bo nie możemy sprostać wyzwaniu jakie stawia nam rynek. Niestety specyfika zawodu "operatora" wymaga czasu szkolenia oraz ton odpadu na którym się nauczy tego co trzeba poczuć aby produkować dobre rury. A z tego co widać to nie ma wypracowanego systemu szkoleń nowych pracowników no chyba ze bieganie pomiędzy piłą-kielicharką-widlakiem-ramkami-piłą itd. bądź rudą lub modułami i miedzy czasie latanie na lancy z powietrzem i miotła na pewno wyszkoli operatora to gratuluję takiego myślenia. Nikt nie bierze pod uwagę iż życie może z dnia na dzień zmusić do odejścia pracownika z firmy sytuacja zdrowotna, rodzinna i co mamy szkolonego asekuracyjnie nowego? Z moich obserwacji oby się nie sprawdziły w ciągu 1,5 roku odejdzie 2 operatorów. To jest aktualnie około 50% zmiany mamy na ich miejsce zastępców. Nie biorę pod uwagę przeszeregowań pomiędzy działami bo to jak z deszczu trafić pod rynnę. Jak jedni nie ukręcą to ci drudzy nie będą mieli co spawać a nawet z pustego to Salomon koło 10 nie będzie miał z czego nalać. Co do startów jak krótkie serie to co ma Ci zrekompensować odpad? Jeśli odpad masz na myśli faktyczny odpad z klejenia a nie źle obciętych rur, dziurek w klejeniu czy stających okoniem zatyczek gumowych. Masz rację prawda się sama obroni jeśli nie będzie próbowało się zaczarować na swój sposób aby tylko wyglądało ze jest pięknie. Bo mam wrażenie że właśnie cały świat a na pewno Europa próbuje być tak poprawna że zaczyna się powoli gubić w rzeczywistości jaka nas otacza i zaczyna żyć własną wytworzoną iluzją świata nie dostrzegając że może to doprowadzić do zagłady nawet taką firmę jak Uponor we własnych zbiurokratyzowanych pomysłach oderwanych od zdrowego i racjonalne myślenia. Bo z poziomu exela wszystko wygląda ładnie i łatwo pod warunkiem że umie się tworzyć poprawnie formuły i uwzględni się traktowanie pracownika jak partnera a nie paroba. Chociaż łatwo o pomyłkę bo oba są na "P". Ciekawe czy ktoś przyjąłby challenge 1 pełnego cyklu produkcyjnego oraz prefabrykacyjnego w pełnym wymiarze
    ReviewUserIcon
    Donald Tusk

    03.12.2025 09:14

    Pracownik

    Ludzie nie polecam tej firmy nikomu pracowalem tam rok ! To co moje oczy ujrzaly w tym kleszczowie to poprostu jest jedna wielka telenowela.....Romanse na porzadku dziennym🤭Np na zmianie ....produkcja dwoch szwagrow jeden drugiego traktuje jak krola reszta zalogi sie nie liczy bo wiadomo szwagier to szwagier..ciagle straszenie zabieraniem premii ,praca w stresie nawet jesli masz racje kierownictwo i tak zrobi wszystko by jednak nie wyszlo na twoje,!Jeden czlowiek zastepca brygadzisty mysli ze jest kierownikiem i ma wiecej do gadania niz sam brygadzista oczywiscie brygadziscie to pasuje bo nie reaguje na nic!Przejdzmy do magazynu tam ludzie to doslownie sa tak zastraszeni jak doslownie dzieci w jakims obozie... Gdy uslysza imie T.. badz P ta chca sie zabic o palety....w rzeczywistosci kazdy mocny w gadce ale tyle lat nikt nie potrafi stanowczo sie odezwac i pozwalaja sobie na traktowanie gorsze niz psa w schronisku! Zastanowcie cie zanim zlozycie tam cv bo mimo iz bedziecie slyszec ze w miare placa,ze jest w miare luz to po miesiacu odechce wam sie wszystkiego a na slowo PRODUKCJA BADZ MAGAZYN DOSTANIECIE PALPITACJI SERCA,,,Pozdrawiam tez tego kudlacza co ma wlosy jak owieczka znany z poprzedniej firmy jako Donosiciel ...jesli postanowice sprobowac swoich nerwow to w pierwszej kolejnosci nikomu nic nie opowiadajcie bo na kazdej zmianie biura maja swoje wtyki
    #KierownikProdukcji
    ReviewUserIcon
    Zniesmaczony były pracownik

    05.12.2025 19:27

    Były pracownik

    @Donald Tusk swoją karierę w firmie zakończyłem stosunkowo nie dawno i nie z powodów które akurat ty opisujesz a tylko dlatego że znalazłem lepszą ofertę a pracowałem tam ponad 10 lat i nigdy nikt nie zabrał mi premii bez powodu tylko i wyłącznie przez moje zaniedbanie albo drogę na skróty którą chciałem pójść ale nie pykło. Zawsze miałem podany powód i nie mam o to do nikogo pretensji. Jeśli wykonywałem swoje obowiązki tak jak należy to i podwyżki szły za tym. Co do magazynu to znam większość ludzi tam pracujących i nigdy nie słyszałem żeby byli zastraszani, znam również T. i P. i nie sądzę żeby przez kilka miesięcy sytuacja tak drastycznie się zmieniła druga sprawa to ludzie tam pracują po kilkanaście lat i pewnie gdyby tak było już dano rozstaliby się z tą firmą bo jak można pracować w takich warunkach. Sądzę że albo w ogóle nie znasz firmy albo chcesz zaistnieć na platformie jako wybitny specjalista który po roku wie wszystko włącznie z tym kto z kim śpi.
    ReviewUserIcon
    :o)

    05.12.2025 20:26

    Inne

    No to moze doprecyzujmy gdzie te romanse w jakim dziale lub pomiedzy ktorymi dzialami. Mam rozumiec ze nie polecasz tu szukania pracy dla ludzi ortodoksyjnie religinych bo moga zostac sprowadzeni na złą droge. Ale chyba pracuja tam pełnoletni i wiedza co robia i jak sie zachowuja oraz jakie moga byc konsekwencje. Szwagrow przerobilismy w poprzednim poscie. Nie mow ze jestes taki strachliwy to jak Ty wytrzymales caly rok w tych warunkach i sie nie (2). Jaka praca w stresie stresowa prace to moze miec saper lub chirurg. Jak sie cos z..b.. to tylko plastik albo sie zgrzeje brakujace lub przemieli i wyprodukuje sie jeszcze raz. Magazyn jesli widziales chlopakow potykajacych sie o palety to naprawde tyle zadales sobie trudu aby biegac za nimi po tych hektarach placu bo raczej zap....alaja swoimi bolidami wozac m.in. te palety o ktore sie rzekomo potykaja. A propo psa skoro zauwazyles istnienie lub proby utworzenia organizacji przestepczej to nalezalo to zglosic do odpowiednich sluzb aby czlonkowie nie zastraszali innych pracownikow. I na koniec mamy wolny kraj kazdy moze isc do pracy gdzie chce i za ile chce ale jesli ktos mysli ze wyplata mu sie nalezy za samo przychodzenie to jest w bledzie. W biedrze lub logistycznym centrum dino napewno bedzie "lepiej". Jak to mowia wszedzie dobrze gdzie nasza dupa jeszcze nie zagoscila. Jak w kazdej pracy sa dni lepsze gorsze ale widze ze Tobie przytrafily sie same zle a moze wina lezy posrodku. Nie twierdze ze jest pieknie i kolorowo ale ludzie ludziom i sami sobie pracownicy zgotowali takie czasy srubujac normy czasy i co najwazniejsze podpier.....ac sie i szczekajac na stolowkach szatniach jak to zle sie dzieje a jak maja mozliwosc zadania sensownych pytan na spotkakniach to nagle im wszystko pasuje jest ok i nic nie odzywaja sie co oznacza ze akceptuja taki stan jak jest. A jak juz pada pytanie to tresci kiedy podwyzka. Kolega kudłacz zlapales go ze donosil co o kims tak mowisz. Pokaz dowody i dopiero oskarzaj a moze to Ty byles mieka faja nie dales rady pozbyli sie Ciebie a teraz probojesz wszystkich za to obarczac tylko nie siebie. Bo anonimowo w internecie latwo wylewac pomyje na wszystkich i wszystkich oczerniac a w realu juz nie jest tak latwo bo nie jest sie juz anonimowym.
    ReviewUserIcon
    Mściwa PAMela

    19.09.2025 01:05

    Były pracownik

    PIP już był? Sądząc po ilości materiałów jakie zostały przekazane to pewnie niebawem będzie kolejne trzęsienie ziemi 😁, po ich wizycie. Kto sieje wiatr ten burzę zbiera...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    24.03.2025 13:49

    Były pracownik

    Kilkanaście lat temu każdy chciał tam pracować, obecnie firma dąży do upadku przez rządy rudego i maciusia przyklepane przez madzie i ewke... Mobbing, wyzysk ze strony tych panów pełną gębą, ciągle groźby i okradanie na wypłatach. W ostatnich latach ponad połowa pracowników sama się zwolniła, obecnie najgorsze miejsce do "pracy" w okolicy. Nikomu nie polecam :)
    ReviewModeratorIcon
    Maciej

    23.05.2025 17:42

    Inne

    Też mnie dziwi, że jeśli faktycznie są dowody to nikt tego nie zgłosił. A może nie ma żadnych dowodów i to tylko fake wpis?
    ReviewUserIcon
    Paweł

    04.09.2025 20:29

    Były pracownik

    Mi sie wydaje ze ludzie maja swoja godnosc i te komentarze to tylko przeslanki dla nowych pracownikow by nie podejmowali tam pracy....i to jest prawda poki wlasciciel nie bedzie mial oka i checi do zobaczenia co sie tam wyprawia to z tej firmy nic nie bedzie....W szczegolnosci tak jak pisalem powinni zainteresowac sie produkcja bo wielkie Pany z produkcji zarabiaja tyle ze nie powinni nawet polowy tego dostac za to co oferuja tej firmie..przesypiaja cale zmiany zostawiajac mlodych pracownikow i od czasu do czasu przychodza z tekstem no idz 5 min na kawke gdzie sami min 3 h przesiaduja w mistrzowce ale oczywiscie nikt tego nie widzi wiadomo jak sie cos stanie to wymowka jest taka ze mlody stal na linii i nie dopilnowal😅Pisze to z czystym sumieniem i przestroga dla nowych bo pierwsze dni wydaja sie naprawde super mili pracownicy smieszni itd...do czasu wierzcie mi...Co do dowodow na to wszystko pracownicy maja tego mnostwo od zdjec po filmy ale nikt juz nie chce sie plaszczyc przed ta firma a z drugiej strony powinni to wszystko udostepnic by wkoncu ludzie zarzadzajacy tym wszystkim zobaczyli na co kierownictwo pozwala swoim pupila...nie bez przyczyny zostalo tam moze z 5 fachowcow .. licze wszystkie zmiany...ci ludzie majacy pojecie i odwage sie odezwac albo zwolnili sie sami albo zostali do tego zmuszeni np Ucieciem stawki😆
    ReviewUserIcon
    Chce zmienić prace

    22.08.2025 12:55

    Kandydat

    Wszystkiego sie dowiedziałem. Trzeba sie wszystkiego u nich nauczyc bo to nie jest produkcja na linii. Dobrze miec uprawnienia na suwnice.
    ReviewUserIcon
    K...

    25.08.2025 09:33

    Pracownik

    Masakra, Pani M. i jej posłuszna rada pracownicza. Banda (usunięte przez administratora)z rudym i grubym na czele
    ReviewUserIcon
    Paweł

    08.08.2025 18:19

    Były pracownik

    Nie polecam nikomu pracy w kleszczowie!Na magazynie jest tragedia wszystko za sprawa pewnego pana LIDERA....Na produkcji jest jeszcze gorzej brygadzisci niby osoby pracujace bardziej maja swoje grupki typu tu szwagier tu brat w dup...maja reszte zalogi wiecej czasu spia po kantorkach badz po szatniach niz pracuja zero pomocy!!Przy premiowaniu oczywiscie oceniaja sie po znajomosci jednym slowem tragedia...W biurach wcale jest nie lepiej odkad do wladzy doszla pani M... Nie zycze nikomu tam pracy dopytajcie ludzi jak potraktowali ludzi z dlugim stazem pracy...
    ReviewUserIcon
    Znudzony tym syfem

    19.08.2025 23:07

    Pracownik

    Jak góra (SCH)się nie ocknie i nie roz..bie tego spędu kumoterstwa i kolesiostwa,to szybko ta firma pier..nie. Czy to magazyn,czy produkcja,prefabrykacja, nie masz układów to masz zapie.. lać. A jak ci nie pasuje to wypad. Ile ogarniętych osób dało sobie spokój, bo przecież głową muru nie przebijesz. A jak próbujesz to wypad. Produkcja- nie ma kto pracować, 3 osoby na zmianie i jedziesz. Cóż zostało począć? Pracować i patrzeć jak to wszystko je..nie. I szukać czegoś nowego. Jednym słowem, po przejęciu przez nowego właściciela miało być lepiej. A lepiej to już bylo. Ryba psuje się od głowy, tak więc słowa uznania dla menagerow i ich (usunięte przez administratora)liderow. Wyglądacie epicko zostawiając za swoimi plecami totalny (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zirytowany

    19.08.2025 23:16

    Były pracownik

    Chyba faktycznie trzeba odwiedzić kilka instytucji. Trochę się tego nazbierało, a jest czym się pochwalić. Firma z cudownym BHP. Tylko napatrzeć jak komuś się na łeb rura spier..li. Czy to na hali czy na placu. Zero inwestycji. Gdzie te milionowe plany, dalekosiężne wizje. Gdzie szacunek dla ludzi i ich ciezkiej pracy? W tej firmie nie ma czegoś takiego...
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    23.05.2025 15:46

    Pracownik

    Widać że kogoś zabolała (usunięte przez administratora) i zaczęła się walka o usuwanie negatywnych komentarzy na temat firmy :) (usunięte przez administratora) !!! Jak cała ta firma...!!!

    Kontakt - Uponor Infra Sp. z o.o.

    UL. KOLEJOWA 5/7 01-217 Warszawa

    NIP:5260202826

    REGON:010132580

    KRS:0000059366

    https://www.uponor.com/pl
    Branża główna: Wyroby z tworzyw i gumy

    Odwiedź nasz profil

    LinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Tiger

    28.04.2025 16:11

    Były pracownik

    Na początku było fajnie. Później zmiana działu i się zaczęły schodki. Tylko wymagania, wymagania i jeszcze więcej wymagań a podwyżki brak. Czego chcieć więcej. Najlepsza praca to taka w 4 brygadowce za najniższą krajową. Śmiech na sali w tych realiach. A jak się stawiasz to cię gnoja jak szmatę. Mają na ciebie (usunięte przez administratora) masz tyrać i koniec. A nie pasuje i się stawiasz to (usunięte przez administratora) po 4 latach pracy. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Witold

    12.09.2024 12:09

    Inne

    Najpierw umowa na okres próbny na 3 miesiące, a co dokładniej dalej? Mnie zastanawia to czy normalnie można spodziewać się że będzie się tutaj na stabilnym zatrudnieniu, a nie że jakaś zleceniowka i zaraz zwolnią. Już takie coś przerabiałem i podziękuję za takie coś kolejny raz
    ReviewUserIcon
    HR

    13.02.2025 21:38

    Pracownik

    Panie Witoldzie, na ten moment zatrudnień nie mamy. Natomiast nie praktykujemy już umów zleceń. Jeśli pracownik chce się uczyć i angażować, będzie nam zależeć żeby z nami został.
    ReviewUserIcon
    anonim

    04.04.2024 12:03

    Inne

    Licze na jakieś informacje o pracy jako replenishment planner. Jest w ofercie lista z wymaganiami jest tez wymóg bardzo dobrej znajomości angielskiego. A tu w firmie do tej pracy wystarczy B2, czy jednak za mało? Albo może firma oferuje takiej osoby jakieś szkolenia językowe do poprawy angielskiego?
    ReviewUserIcon
    Robert

    24.04.2024 16:27

    Pracownik

    Poziom B2 (czyli swobodna komunikacja się z rodzimymi użytkownikami danego języka obcego) powinna wystarczyć. Potrzebna jest niemal codziennie :)
    ReviewUserIcon
    Uponor Infra

    24.05.2024 13:00

    Pracownik

    Proszę serdecznie upewniać się czy ogłoszenie dotyczy Infra i czy zlokalizowane jest w Polsce? W Kleszczowie i Warszawie, Gliwicach, nie mamy takiej roli w zestawieniu stanowisk, jak "replenishment planner".
    ReviewUserIcon
    Paweł

    25.04.2024 09:16

    Inne

    W aktualnościach na stronie firmy jest informacja że rekrutują nowych pracowników. Zajrzałem i znalazłem na pracownika magazynu. Wiem że praca na trzy zmiany też w weekendy ale nie ma nic o umowie. Jest okres próbny a potem na czas określony czy inaczej to wygląda?
    ReviewUserIcon
    Uponor Infra

    24.05.2024 12:48

    Pracownik

    Panie Pawle, oferta na magazyn niekoniecznie dotyczy Infra, być może to inna spółka Uponor. Nasi Magazynierzy pracują od poniedziałku do piątku, tylko poranna zmiana 7:00-15:00. Proponujemy umowę o pracę na okres próbny 3 miesięcy, a kolejna umowa nie podlega twardym regułom, kwestia dogadania się co jest dla pracownika priorytetem.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    15.08.2023 10:05

    Inne

    Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży w Uponor Infra Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
    ReviewUserIcon
    Boniek

    01.09.2023 15:20

    Inne

    Nie polecam firma która chce przyjąć pracownika najlepiej z kredytami i pogrążonego w ratach nad którym będzie mogła mieć władze oferując 3 tys netto na rękę na umowie.. ludzie rekrutujący nie nadają się według mnie na obecne stanowiska
    ReviewUserIcon
    Administrator

    13.01.2022 17:48

    Inne

    Na jakie benefity można liczyć w firmie Uponor Infra Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    Uponorian

    16.01.2023 14:57

    Pracownik

    Prosze nie kłamać. Są bony na święta, dopłaty do multisporta, enel-medu, prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, bony na święta w zależności od przepracowanego okresu. 200 zł może i Pan dostał jak Pan przyszedł do pracy w listopadzie
    ReviewUserIcon
    Uponorian

    16.01.2023 16:28

    Pracownik

    między 800-1400 pln
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Uponor Infra?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Kolejowa warszawa

    11.02.2022 23:16

    Kandydat

    Jak pracuje się w biurze w Uponorze w Warszawie na Kolejowej? Duzo nadgodzin? Stres? Zarobki słyszałem że nie najgorsze. Jaka atmosfera?
    ReviewUserIcon
    zeus

    14.12.2022 13:00

    Były pracownik

    Beznadziejnie... omijać szerokim łukiem obie spółki na Kolejowej (Uponor Infra i Uponor Sp. z o.o.).
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    05.06.2022 10:17

    Inne

    Jak wygląda kwestia awansu w Uponor Infra Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Specjalista Ds. Wsparcia sprzedaży?
    ReviewUserIcon
    Myślicie że wiecie

    13.07.2022 10:43

    Były pracownik

    Tak pozwala, każdy Kierownik zaczynał od najniższych stanowisk. Kwestia czy ma się pomysł na siebie i jakiś plan. Co się w życiu chce osiągnąć.
    ReviewUserIcon
    Myślicie że wiecie

    03.08.2022 00:36

    Pracownik

    Jeśli wewnątrz nie ma odpowiedniego kandydata, jako potencjału do rozwoju, to oczywiście trzeba wybierać z rynku. Myślę, że firma dąży do tego, żeby więcej skupiać się na pracowniku i pomagać mu w rozwoju, obu stronom zależy na tym, żeby objęcie danego stanowiska zakończyło się sukcesem.
    ReviewUserIcon

    02.08.2022 23:44

    Kandy

    Przebieg rekrutacji Chciałabym tylko skomentować przebieg rekrutacji w Uponor, ponieważ po zakończeniu miesiąca, kiedy pewnie wybrano finalne profile w zakładach gdzie byłam na rozmowach, to była jedyna firma, która dała mi informację zwrotną dlaczego nie nawiążemy współpracy. To mega słabe, że czasem jeździmy jako kandydaci kilkadziesiąt km na rozmowę, przechodzimy testy, dyrektorzy ładnie prezentują firmę, widać że im zależy a na koniec jak już znajdą wybrańca, to o reszcie kandydatów zapominają. Drugi plus jest taki, że jak teraz jestem czynna w rozmowach, mam duże porównanie co do ich prowadzenia i jakości. Pani Magda zrobiła na mnie ogromne wrażenie, z tym człowiekiem chce się pracować, przykro mi że się nie udało. Trzeci plus, to merytoryczne przedstawienie stanowiska, ja wiedziałam kogo tam szukają i co to stanowisko ma robić już na etapie rozmowy telefonicznej, bardzo dobre przygotowanie z zakresu obowiązków, a nie tekst: dowie się Pani na rozmowie w firmie od managera. Czwarty plus, szczere, otwarte mówienie o fabryce, coś nowego, coś normalnego, zupełnie poza korporacyjnym bełkotem, jacy jesteśmy ekstra i padniesz jak do nas przyjdziesz. A do tego Pani Magdy życzliwość i bardzo dobry obraz firmy jaki przedstawiła, mnie to w całości ujęło. Na dole przy poziomie rozmowy, powinna być też opcją: sama przyjemność. Żeby było jasne, ja nie jestem profilem, którego ta firma szuka, ale sam tok tego jak do tego doszłyśmy, był profesjonalny i bardzo miły, mimo negatywnego finału. Pytania Wokół moich mocnych obszaròw BHP. Planów na rozwòj. Własnej wizji BHP, modelu preferowanego. Pomysłów na budowanie kultury BHP.

    Poziom rozmowy:

    Rezultat:

    Nie dostałem pracy

    #RozmowaKwalifikacyjna
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    12.05.2021 23:08

    Kandydat

    Słyszałem o przyjęciach na produkcję w Kleszczowie. Warto składać Cv? Jak zarobki?
    ReviewUserIcon
    tak

    09.10.2021 20:27

    Były pracownik

    Nie, nie warto, szukaj czegoś innego
    ReviewUserIcon
    Świebodzice

    27.09.2021 18:35

    Pracownik

    Witam, jestem że Swiebodzic niedawno kupił nas Uponor i wszyscy martwimy się o to jak to będzie wszystko wyglądało. Chciałbym się zapytać obecnych pracowników Uponor w jakim systemie pracujecie? Czy są to normalnie 3 zmiany od poniedziałku do piątku po 8 godzin czy macie np system 4 brygadowy? Jak to ogólnie wygląda wszystko. Będę wdzięczny za każdą informacje pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Uponorek

    15.01.2021 12:37

    Inne

    Jakie są zarobki pracowników, kierowników w Uponorze?
    ReviewUserIcon
    Tutaj

    11.09.2021 20:14

    Były pracownik

    Zarobki bez nadgodzin marne, 2500-3000 zł
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    06.03.2020 02:23

    Inne

    (usunięte przez administratora) gadacie 1 bhp jest przestrzegane 2 każdy posiada uprawnienie np. Wózki,suwnice 3. Premia jest dzielona po równo 4 nie zgodze sie ze brygadzisci nic nie robią 5 niektóre osoby sie zgodzę są tam gdzie nie powinny 6 ogólnie robota jak każda inna zrobić co masz zrobić I byle do 15 I nikt nikogo sie nie czepia że robota nie jest zrobiona Dziękuję
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.04.2020 08:19

    Inne

    Premia przerobowa
    ReviewUserIcon
    Anonimus

    07.12.2018 19:38

    Inne

    brak przestrzegania bhp, polowa pracowników nie posiada uprawnień, system premiowania zmuszający do nadgodzin, brak nadgodzin= brak premii, premia przerobowa rozpisywana pomiędzy brygadzistów, brygadziści i wszyscy wyżej to jedna banda która nie robi praktycznie nic a premie maja po 150%, niekompetencja ludzi na wyższych stanowiskach min. mobbing, brak wiedzy technicznej co skutkuje wiecznymi błędami co odbija się na całej firmie. Jednym słowem omijać z daleka tą firmę. Moje sugestie dla Uponor Infra Sp. z o.o.: Kontrola wyżej postawionych pracowników. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: porozmawiać indywidualnie z każdym pracownikiem co można zmienić w firmie dla lepszej organizacji a przede wszystkim ergonomii.

    Zostaw merytoryczną opinię o Uponor Infra Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.