Aplikowaliście do pracy w firmie Euromedis Sp. z o.o.? Jak oceniacie proponowane warunki? Zarobki oferowane na stanowisku Konserwator są korzystne?
Tak dla pełnej jasności to na których stanowiskach występują jakieś premie? zastanawiam się nad nimi pod względem tej oferty dla pracownika usług czystościowych, ponieważ nie ma o niej niczego w opisie. Czy warto pójść tam do nich teraz na wakacje? Komentarzy dawno nie było i nie wiem jaka jest sytuacja w firmie
witam, proszę o opinię na temat pracy w obsłudze klienta tutaj. widziałam, że szukają i liczę na jakieś aktualne informacje. jak praca w rzeczywistości wygląda i w jaki sposób jest wynagradzana? co z atmosferą w zespole?
Słabe zarobki, praca poza wyznaczone obowiązki, jednego dnia robisz jedno drugiego dnia co innego. Słaba atmosfera. Firma się sypie jednym słowem
jest szansa na przybliżenie tych zarobków? skoro słabe to o ile niższe niż średnia na rynku? I te obowiązki to można dopytać jakie miałyby być dodatkowe?
zarobki to minimalna krajowa+marne 'premie', gdzie nikt nie wie jak i od czego są naliczane. jednym słowem loteria
Pracuję w EuroMedis już od 2 lat i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego jak dzięki tej pracy się rozwinęłam. Super jest to, że firma daje szanse osobom, które nie mają doświadczenia, bo zawsze jest problem, że pracodawcy oczekują doświadczenia od kandydata, a nikt nie daje szansy na zebranie tego doświadczenia. Na ten moment nie mam uwag, co do pracy w tej firmie.
To rzeczywiście szansa dla osób bez doświadczenia. Ja potrzebuję. Czy u nich można dostać się do pracy na stanowisko rejestratorki?
beka, ze takie firmy na "europejskim" tylko z nazwy poziomie dalej istnieja. nieudolna kadra zarzadzajaca, w tym dyrektorka ((usunięte przez administratora)i nie jest to zachwyt) nie majaca pojecia o czymkolwiek, ale na pewno wie jak z marketingu trafic na dyrektorskie stanowisko (kwestie kariery i jak doszlo do obsadzenia tak dumnie brzmiacej roli pozostawiam do oceny kazdego indywidualnie. ja mam swoje zdanie i na pewno nie pomogly w tym: doswiadczenie, wiedza czy cokolwiek merytorycznego, bo tego ewidentnie brak(usunięte przez administratora)
Wysłalam cv do pracy w rejestracji. Czy tam też jest średnio? Mam spore doswadczenie tez w innych branżach np. IT i zastanawialam się czy tam też nie wyslac cv. Ale teraz to sie waham. Czy to się liczy czy nikt na to nie patrzy skoro awanse są dziwne.
Tam jest najgorzej... Nikt nic nie wie, ale wszyscy wszystkiego oczekują, nawał pracy ogromny, pomocy znikąd, szacunku ze strony lekarzy brak, docenienia ze strony szefostwa tym bardziej.
Ja pracuje w dziale BK ( badań klinicznych) i bardzo sobie chwalę- praca rozwojowa, można pracować też zdalnie (choć nie 100% czasu pracy), są awanse, nie ma problemu z dostaniem urlopu, ludzie fajni. Przed pandemią można było w ramach pracy podróżować po Europie. Trudno mi ocenić jak jest w innych działach, bo nie mamy ze sobą tak bliskiego kontaktu, szczególnie teraz.
Jak ktoś ma przywileje, to i pracuje zdalnie, dostaje urlop, rozwija się. Plebs z rejestracji musi niestety przyjeżdżać na każde kiwnięcie palcem, o urlopie w obecnej sytuacji może pomarzyć, a rozwinąć to sobie może co najwyżej problemy psychiczne. A że od tego stanowiska najczęściej zaczyna się prace, to chyba nie ma co porównywać tego z miłą, ciepłą posadką z dala od wszystkiego i wszystkich, do tego w innym dziale.
Każdy musi zaczynać od rejestracji? Ja wysłałam CV także z zapytaniem o dział IT, bo mam też takie doświadczenie i teraz się zastanawiam bo jedni piszą, że ok, a inni, że słabo. To zależy od działów? Jest kilka? To może lepiej złożyć do tych badań klinicznych? Jakie tam trzeba kwalifikacje? Złożyłam jeszcze w CV kilka miejsc, ale ciągle czekam na odp. Przeprowadziłam się dopiero do Szczecina i nie znam rynku.
Myślę, że są jakieś powody, dla których w ciągu ostatnich dwóch lat dwóch głównych informatyków się zwolniło. Nie polecam pracy na żadnym stanowisku w tej firmie.
Niedługo wszyscy normalni i szanujący siebie ludzie odejdą z tej firmy. W tej firmie na nic dobrego nie można liczyć.
Od razu widać, że nie pracujesz w tej firmie długo … ktoś Ci ładne bajki naopowiadał o podróżach po Europie … owszem były kilkudniowe wyjazdy ale dla wybranych, poza tym w tej firmie były wieczne problemy z urlopami … Awans mówisz? Owszem bardzo chętnie Cię awansują i dowalą obowiązków ale nie idzie to w parze z godziwą podwyżką. Jak jest w innych działach - każdy wie. Zgodzę się tylko z tym, że ludzie fajni.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Euromedis Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Jak wygląda sprawa grafiku w Euromedis Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Mając problem z 17 letnią córką, psychoterapeutka poleciła Euromedis jako zespół specjalistów którzy mogą pomóc w jej problemie psychiatrycznym. Smutna prawda że większa część młodzieży nie radzi sobie dzisiaj z codzienną rzeczywistością. Zapisałam córkę na terapię w marcu 2021 roku. W kwietniu, w maju i w czerwcu dopytywałam się jaka jest kolejka oczekujących i za każdym razem było ponad 30 osób przed nią. W szpitalu psychiatrycznym (córka była 3razy) widziałam ogromny problem w tym temacie, brak łóżek dla pacjentów, brak możliwości hospitalizacji. Nadal cierpliwie czekałam dopytując się czy kolejka do terapeuty maleje. Nie wiem jak pracują specjaliści i jakie mają efekty, cały czas się łudziłam zmianą na lepsze prosząc Rejestrację Euromedis o kontakt z terapeutą. Przez bardzo krótką chwilkę myślałam, że już coś drgnęło. Niestety nie. 16 grudnia około10:20 w czasie godzin pracy (gdzie nie mogłam odebrać telefonu) miałam jedną próbę połączenia. Oddzwoniłam o 11:00, po wysłuchaniu bardzo długich komunikatów, usłyszałam głos recepcjonisty dowiedziałam się że córka wypadła z kolejki. Nie wiem czy to była fikcyjna próba połączenia, czy też naprawdę inne dziecko skorzysta z pomocy, które też bardzo długo oczekiwało na swoją kolejkę. Matka która nie doczekała się pomocy.
Nikomu nie polecam, nawet wrogowi. Po zarejestrowaniu i opłaceniu wizyty- na miejscu w oznaczonym dniu i godzinie Pani Doktor nie pojawiła się, kazała poczekać na siebie godzinę. Po rezygnacji z wizyty na zwrot kwoty czekałem MIESIĄC 9 i to po licznych monitach). Po prostu kpina z klienta.
Wszyscy, którzy w tej firmie pracują lub pracowali to dokładnie wiedzą, że pozytywne komentarze są pisane pod wpływem lub raczej w tym przypadku nakazu ze strony kierownictwa. Ja tylko ze swojej perspektywy mogę stanowczo odradzić pracę w tej firmie dla przyszłych pracowników, już nie wspominając nawet o jakże zacnych zarobkach na "europejskim poziomie" ale dla własnego zdrowia psychicznego oraz fizycznego.
Jest źle pod każdym względem. Chora atmosfera, ciągła rotacja pracowników, śmieszne zarobki, wieczny stres, jedna z najgorszych firm w Szczecinie !!!! Odradzam pracę na jakimkolwiek stanowisku !
EuroMedis powstało w roku 2009. Celem centrum medycznego jest skoncentrowanie na potrzebach pacjenta i jego rodziny w kierunku poprawy jakości ich życia. Aktualnie do placówki nie ma wolnych miejsc pracy. Chętnie dowiem się od pracownika firmy, jakie warunki umowy i benefity pracownicze proponowane są na rozmowie kwalifikacyjnej?
Szybciej dodzwonię się chyba do papieża niż do rejestracji. Dramat.
Nie polecam tego pracodawcy... szef jest człowiekiem, który nie nadaje się do pracy z ludźmi pomimo tego, że jest lekarzem. Krzyk i brak szacunku to nr 1 z zasad panujących w przychodni. Wartości jakie opisują na stronie itp. to żart, który najwyraźniej śmieszy pana doktora... ponieważ w ogóle ich nie przestrzega... zastanawiam się czy wie co te wartości znaczą. Wszyscy uciekają z tego miejsca, szkoda czasu na kogoś kto ma ludzi za NIC.
Również zgadzam się z tą opinią, nigdy nikomu nie polecę tego miejsca. Zero szacunku do ludzi ze strony kierownictwa. A dla przyszłych pracowników mam radę, aby brać OGROMNĄ poprawkę na zachwyty pisane w pozytywnych opiniach na tej stronie.
Osoby, które tak zachwycają się firmą, mają ku temu dobre powody i wiedzą co za to dostali. Pozostali pracownicy też wiedzą, kto się tak zachwyca firmą.
Zarząd chwali się europejskim poziomem. W rzeczywistości poziom, który reprezentuje jest poniżej jakichkolwiek standardów. Wszyscy w Zarządzie powinni nauczyć się, jak wygląda komunikacja z pracownikiem na europejskim poziomie. Ewidentnie nie znają podstawowych zasad współpracy i szacunku do drugiego człowieka. Dbają wyłącznie o własny interes.
Nie polecam nikomu, chora atmosfera.
Z autopsji, niestety miałem okazję pracować w tej pseudo firmie na "europejskim standardzie"
Firma nastawiona jedynie na zysk. Prezes jest niezwykle zadufaną w sobie osobą, z wybujałym ego. Atmosfera wśród pracowników napięta i powodująca nieustanny stres. Brak szacunku do ludzi, wydawanie rozkazów, wprowadzanie ogólnego bałaganu. Nierówne traktowanie podwładnych, wyróżniane są osoby, które w ogóle na to nie zasługują. Duża rotacja wśród pracowników mówi sama za siebie.
Firma proponuje europejski standard, a rzeczywistość jest zupełnie inna. Żadna przychodnia nie prezentuje tak niskich standardów obsługi pacjenta. Dodzwonienie się do rejestracji graniczy z cudem. Osoby tam pracujące nie potrafią rzeczowo wyjaśnić sprawy. Nie rozumiem, jak Zarząd może zatrudniać tak niekompetentnych pracowników. Na pewno nie będę w przyszłości korzystać z usług tej przychodni.
Bylam ostatnio z synem czekalam do lekarza. Ponad godzine czekałam na zewnątrz w zimnie i w deszcz nikt nas nie chcial wpuścić do srodka. Przyjechaliśmy z innego miasta i tak czekalismy przed wejściem. Nigdy już nie skorzystam nie dość ze daleko to jeszcze tak człowiek jest traktowany a placi za wizytę. Mam nadzieję ze ta Pani co nas nie chciala wpuścić to kiedyś zostanie podobnie potraktowana. Zegnam.
Szanowna Pani, przykro mi, że musiała Pani czekać na zewnątrz. Jednak w związku z obostrzeniami wprowadzonymi z powodu COVID-19 pacjenci proszeni są o przychodzenie na wizytę maksymalnie 10min przed nią. Jest to spowodowane koniecznością ograniczenia ilości osób przebywających w poczekalniach i przede wszystkim troską o bezpieczeństwo naszych pacjentów oraz pracowników. Ponadto placówka prowadzi także badania kliniczne, na które przyjeżdżają pacjenci o zerowej odporności i każda, nawet najmniejsza infekcja może ich zabić. Z tej właśnie przyczyny pracownicy rejestracji zobligowani są do przestrzegania restrykcji w zakresie kontroli ilości wpuszczanych osób do placówki w taki sposób, aby nie gromadziły się one w poczekalniach. Liczę, że Pani postara się Pani nas zrozumieć i spojrzy na sytuację trochę z innej strony. Biorąc pod uwagę, że nasi specjaliści przykładają ogromną uwagę do diagnostyki pacjentów liczymy, że mimo tej sytuacji zdecyduje się jednak Pani do nas wrócić w przyszłości. Przepraszamy za niedogodności.
Firma przyprawiająca o mdłości - dosłownie i w przenośni.
Czy moze ktos opisac stanowisko Mlodszy Specjalista ds Obslugi Pacjenta? Jak wygladaja zmiany? Dziekuje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euromedis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Euromedis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euromedis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!