Szczerze jeśli chcesz się rozwijać to nie tutaj. Na plus 150% płacone za weekendy i nocki gdzie tylko siedzisz bo prawie nic nie wpada. Nic nie uczą a wymagają i później- "jak tego nie wiesz" Do tego nic nie mowią co jest do zrobienia- "szukaj roboty" Zmiany przeplatane nocki z dniami, chodzisz jak trup a po podjęciu tematu do kierownika- "twój problem nie jest moim problemem" Wisienka na torcie- nawet nie mówią czemu nie przedłużają z tobą umowy. Oczywiście wypłat na czas nie ma bo "opóźnienia w płatności przez klientów" Polecam się dokładnie zastanowić zanim podejmiesz tam pracę.
Problematyczny hosting! ciagle problemy z dostepem do internetu od strony serwera a pomoc techniczna nie jest w stanie rozwiazac problemu! przy takim tempie pracy jeszcze sobie pewnie nalicza za pomoc!! nie dziekuje!
Spoofing, bruteforce, spam - filar tego hostingu. Nauczycie sie na bledach i bedziecie sluchac problemow klientow? czy nadal bedziecie brnac w te (usunięte przez administratora) jakby ktos potrzebowal dodatkowych dowodow w celu weryfikacji wystarczy wejsc na odpowiednie strony. Hosting dostal je na tacy i jak ma to w zwyczaju - olal.
Jestem niezadowolony z uslug, nie jestem w stanie funkcjonowac jako firma w internecie, poniewaz moje uslugi sa niedostepne dla innych firm z powodow naduzyc w tym hostingu. Nie reaguja na zgloszenia, a w sytuacji wyjasniania problemu dostaje sie odpowiedz zeby zglosic to do odpowiednich organow. Szkodzicie sami sobie i innym jednoczesnie. Moral z tego jest taki: wydajesz pieniadze na hosting u nich - wspierasz naduzycia w sieci. Potepiajmy takie zachowania bo jak widac staje sie to norma, a Ty jako klient wydajesz pieniadze w bloto.
Zmarnowalem godzine na wyklikiwaniu zamowienia.. co chwile wyrzuca strone zaden z pracownikow nie jest w stanie tego naprawic? na ten moment podziekuje za takie uslugi bo pozniej nie bede miec mozliwosci nawet wejsc do panelu klienta w celu konfiguracji swoich zakupionych serwerow..
Whenever an attempt is made to report a problem, the report is ignored and then closed. Who do you employ in this company? I give the cause of the problem, which would help solve it immediately, but of course the administrators deliberately ignore this. What is the purpose of such behaviour?
Ich weiß nicht, wer dort arbeitet, aber von deren Servern aus werden Angriffe auf Nachbarländer durchgeführt. Wir werden rechtliche Schritte einleiten.
Rozczarowanie z doświadczenia w firmie. Można zauważyć, że zgłoszenia klientów dotyczące nadużyć są ignorowane, ponieważ decyzje odnośnie nich wydawane są z góry, a zyski stawiane są ponad uczciwość i zadowolenie klientów. Jest to niepokojące i szkoda, że firma nie dba o dobre praktyki ani ochronę klientów.
Szczerze jeśli chcesz się rozwijać to nie tutaj. Na plus 150% płacone za weekendy i nocki gdzie tylko siedzisz bo prawie nic nie wpada. Nic nie uczą a wymagają i później- "jak tego nie wiesz" Do tego nic nie mowią co jest do zrobienia- "szukaj roboty" Zmiany przeplatane nocki z dniami, chodzisz jak trup a po podjęciu tematu do kierownika- "twój problem nie jest moim problemem" Wisienka na torcie- nawet nie mówią czemu nie przedłużają z tobą umowy. Oczywiście wypłat na czas nie ma bo "opóźnienia w płatności przez klientów" Polecam się dokładnie zastanowić zanim podejmiesz tam pracę.
Dziękujemy za konstruktywną opinię, pomoże nam to znacznie udoskonalić proces rekrutacyjny. Nadmienię, iż prowadzę ten proces ponad półtora roku i informacja o pracy zmianowej zawarta jest w ogłoszeniu. Dodatkowo upewniamy się zawsze, ze kandydat zauważył tę wzmiankę wśród wszystkich przeglądanych ogłoszeń oraz jest gotowy pracować w Centrum Obsługi Sieci i Systemów firmy Mevspace. Jak autor opinii zauważył, doceniamy naszych pracowników za kreatywność, obowiązkowość, dobrą organizację pracy, chęć własnego rozwoju oraz oryginalność. „150% płacone za weekendy i nocki gdzie tylko siedzisz” - Nasz dynamicznie rozwijający się zespół ma możliwość korzystania z bazy wiedzy Spółki, wiedzy pracowników oraz szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych. Dalekie od wizji firmy jest „tylko siedzenie” i otrzymywanie za to wynagrodzenia. Dołożymy wszelkich starań podczas procesu rekrutacji aby kandydaci kończący szkołę średnią i wkraczający w dorosły świat zwrócili na to szczególną uwagę.
Bzdury pisze, większość kadry wyrosła z operatorki, ludzie ci co chcą coś osiągnąć są douczani i prowadzeni przez doświadczonych kolegów. Jak ktoś chce to można dużo się nauczyć.
Byłem przygotowany, ale mieszanie dni i nocy nie wpływa dobrze na ogólne funkcjonowanie człowieka a temat zmian nie tylko był poruszany przezemnie do kierownika. Pomocy doświadczonych kolegów oczywiście można oczekiwać w niektórych sytuacjach- to prawda. Ale na nockach ich nie ma :) Czytanie całej tej bazy wiedzy miałem już dawno za sobą- to coś jak czytanie książki "jak jeździć samochodem"- całą teorie można umieć ale to praktyka jest najważniejsza :)
Proszę również nie dodawać że doceniacie pracowników za wymienione przez pracowników kreatywnosc oryginalnosc etc. jest to kompletna nieprawda i każdy pomysł udoskonalenia czegokolwiek wiązał się z zbyciem przez kierownika - nie tylko moje ale i wielu innych ludzi. A jestem ciekawy kto awansował. Może jedna osoba na admina która musiała wyłożyć na Cisco CCNA z własnej kieszeni (no chyba że mu zwróciliście koszty, tego już się nie dowiedziałem :D )
Czy istnieje możliwość rozwoju w Meverywhere Sp. z o.o.?
Dla mnie git. Tempo rozwoju i możliwości do pozazdroszczenia. Co do terminowości wyplat jakoś nie zauważyłem opóźnień.
A ktoś pisał niżej, że trzeba upominać się o wypłatę? To co, poprawiła się ta kwestia? :) Możesz zdradzić jakie są wynagrodzenia na początek?
Z wypłatami jest troszkę lepiej, ale to też zależy od stanowiska i formy zatrudnienia, większość osób ma pensje na czas obecnie od kilku miesięcy. Inaczej ma się sprawa, ze składkami ZUS, choć tutaj też jest to indywidualna kwestia i z miesiąca na miesiąc ulega poprawie. Pensja jest zależna od stanowiska, nie ma tragedii, ale jak ktoś ma już jakieś kwalifikacje, to na pewno znajdzie coś lepiej płatnego.
ojej przepraszam. :( Wiem, że to nie bezpośrednio moja wina, ale głupi z tego zbieg okoliczności się zrobił. :/ Ale tu wyżej pisał o tym, że to zależy jeszcze od stanowiska jeśli chodzi o wypłatę. Jakie jest w takim razie Twoje?
hmm, to jesteś indywiduum w takim razie, bo mnie nie spotkało takie opóźnienie. Jeżeli to ma być uczciwa ocena, to fakt, raz czy dwa było spóźnienie, ale na poziomie do dwóch dni, więc raczej to nie dramat.
Jakoś nie widzę tego dramatu, nie wiem jak było wcześniej, ale teraz jest całkiem spoko, stawki rynkowe,terminowość - bez zastrzeżeń tez, sporo całkiem niezłej klasy specjalistów, ostatnio dołączyła dziewczyna tylko anglojęzyczna, więc angielski przy okazji na codzień. Polecam jak najbardziej.
Czyli dodatkowo idzie podszlifować ten angielski w sumie to spoko. A tak ogólnie to firma nie organizuje czasem jakiś kursów językowych?
Jak szefostwo w Meverywhere Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Nie do końca się z tym zgodzę. Można trafić też w tej firmie przełożonego, którego poziom decybeli podczas argumentacji oralnej swojego jedynie słusznego stanowiska, przewyższa znacząco poziom jego inteligencji, nie wpływa to korzystnie ani na tę argumentację, ani na odbiór samego przełożonego.
Prezes Adam bardzo w porządku jedyny plus tej firmy. O wypłatę trzeba się było dużo prosić i wciskanie dużo zadań poza stanowiskowych (najlepiej jak by pracownik robił wszystko). Ze składkami zus tez był problem. Szkoda nerwów.
(usunięte przez administratora)
Jako były pracownik, potwierdzam każde słowo na temat firmy.
Czy teraz znajdzie się osoba aktualnie zatrudniona, która będzie chciała się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat pracy w firmie Meverywhere Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa? Będziemy wdzięczni za każdy news.
Firma totalnie nie wypłacalna. O wypłatę trzeba się dopominać nawet kilka razy. Składki w Zusie i formalności uregulowane po kilkukrotnym upomieniu. Nie polecam nikomu.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Meverywhere Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Meverywhere Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Meverywhere Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!