Może serwis mechaniczny jest w miarę OK, chociaż chcieli mnie naciąć na wymianę części, które jednak nie były zużyte. Jednakże obsługa finansowa i klienta w tej placówce jest skandaliczna. Dotyczy kredytu samochodowego i jego prolongaty. Tu konsultant (reprezentujący Volkswagen Bank - dokładnie Pani(usunięte przez administratora) wprowadzała i zwodziła mnie w błąd przez ponad 3 tygodnie w sprawie wniosku prolongaty do VW Bank, przedkładając coraz to nowe wymogi dokumentowe, wprowadzając w błąd informacją, że złożenie wniosku prolongaty można zamknąć do 2 tyg po zapadalności raty balonowej oraz to, że dalsza prolongatę umożliwia umowa. Po fakcie przestała odbierać telefony i niczego nie załatwiła. Skazując mnie na porozumienie z działem windykacji i blokadą BIK na kolejne lata, jednocześnie tracą możliwość finansowania z innego banku oraz zaprzepaszczając m.in. szanse na odroczenie raty balonowej o 3 miesiące. Kompletna niekompetencja i brak znajomości procedur w banku. Doprowadzają specjalnie klientów do niewypłacalności, aby przejmować samochody często warte więcej rynkowo niż wynika to z harmonogramu spłat, dlatego też omijałbym wszelkie procedury finansowe z tym dealerem. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry wszystkim. Szukam aktualnych albo byłych pracowników których możnaby było zapytać pod kątem specyfiki pracy w firmie. Czy zespół szkoli nowo zatrudnionych pracowników? Czy można pracować na 3/4 etatu? Czy spotkanie rekrutacyjne jest kilkuetapowe? Dziękuje za wskazówki.