Bardzo dużo (na lepsze) zmieniło się po przeprowadzce do Marek. Nowoczesny magazyn, nowe biura, duży parking. Ktoś pisał o socjalu - nie jest tak źle. Świąteczne paczki. premie, bogaty coffee-corner, wyjazdy świąteczne i szkolenia "na bogato". Jedyny minus jak ktoś nie ma auta to daleko od głównej ulicy.
Jak wygląda praca na stanowisku specjalista e-commerce? Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w firmie PBS Connect Polska Sp. z o.o.?
@Przemysław Dopiero byśmy narzekali jakby szefostwo pozwoliło każdemu robić jak uważa. Dobrze będzie dobremu pracownikowi, polecam!
Faktycznie dobzi dostają dobrze. Rotacja niewielka, a raczej wręcz mała . Firma po przeprowadzce do Marek - nowoczesne biuro i magazyn. Nie jest to wyścig szczurów. Brak korpo zasad. Brak szkoleń. Ale atmosfera z gatunku rodzinnych . Odszedłem z uwagi na wyjazd do UK .
Super, że dajesz znać, jak Ci się pracowało w PBS. Namówię Cię na dodanie kilku słów na temat zarobków i ewentualnych dodatków? To ważne dla wielu osób, które zastanawiają się, czy składać tam CV.
Nie wiem, kto kryje się za "Insider", ale w temacie płac trudno pisać konkrety, bo z uwagi na to , że PBS to nie korporacja - wysokość zarobków negocjujesz indywidualnie . Dużo zależy od doświadczenia (nie teorii a praktyki) . Zarobki muszą być uczciwe , bo pomimo przeprowadzki do Marek (z bródnowskiego Annopolu) nie słyszałem ,żeby ktoś z siebie odszedł.
Jak wygląda kwestia urlopów w firmie PBS Connect? Czy terminy są narzucane z góry czy może można w tej kwestii bez problemu się dogadać z pracodawcą i wybrać ten dogodny dla siebie?
Urlopy ustalasz z wyprzedzeniem z szefem działów. Pełna elastyczność. Nikt nie blokuje "po złości".
Zadowolony ale musiałem jechać za żoną (emigracja)
Przedstawiliście już opinie na temat rozmowy kwalifikacyjnej oraz designu firmy. Jak natomiast wygląda sama praca? Są przyzwoite zarobki i dobra atmosfera?
Zależy na jakie stanowisko i do którego działu człowiek trafi. Atmosferę tworzą ludzie. To jest firma typu one man army gdzie do prezesa na Pan a on po imieniu. O wszystkim chce decydować sam, brak samodzielności w podejmowaniu decyzji. Nie ma też co liczyć na rozwój. Praca jest w dużej mierze monotonna. Brak laptopów. Kiepskie biuro i jeszcze słabszy socjal a w zasadzie jego brak.
Widziałam, że firma poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Zakupów/Logistyki: https://pracodawcy.pracuj.pl/pbs-connect-polska-sp-z-o-o,22923 W ofercie jest napisane, że firma oferuje możliwość rozwoju.Czy faktycznie firma ,zapewnia swoim pracownikom szkolenia wewnętrzne?
W 100% zgadzam się z komentarzem powyżej - o wszystkim decyduje Pan Prezes, zero samodzielności. Firma nie oferuje żadnych szkoleń, socjalu praktycznie nie ma.
Byłem gościem w tej firmie i zauważyłem pewne rażące szczegóły. Najbardziej rzuciły mi się w oczy brudne ściany w sali konferencyjnej oraz brak multimedialnego sprzętu zamiast tego stała tablica na markery (?) . Dyskutowanie przy małym ekranie monitora jest dość utrudniające współpracę. Druga negatywna rzeczą jaka mogłem zauważyć jest brak prywatności ( dyskutowanie z klientem jest na siedzeniu w samym wejściu do firmy przy wielu osobach które słyszą o czym się mówi ). Plusem jest lokalizacja firmy.
Nie profesjonalna rozmowa kwalifikacyjna. Nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PBS Connect Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PBS Connect Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PBS Connect Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!