Merbett Sp. z o.o.

4.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Merbett Sp. z o.o.

Zadowoleni Łódź
Klient

Jesteśmy zadowoleni. Bardzo dokładnie wykonana instalacja + pompa. Spotkanie z handlowcem i przedstawienie oferty zdecydowanie bardziej profesjonalne i rzeczowe niż z panem z Edisona...

Jan Ch.
Klient
 Rekomendacja

Cena adekwatna do materiałów, fachowy przedstawiciel, bardzo sympatyczna ekipa monterska. Mam dwie instalacje na domu i na firmie wszystko poszło sprawnie. Dzieki i pozdrawiam:) Oczywiście polecam 10/10 :)

Olga
Klient

Przemili Panowie :) Od przedstawiciela po monterów :) Wszystko ładnie , jestem zadowolona

Klient Rędziny
Klient

Instalacja 10kW z piecem już działa. Jestem zadowolony. Szybko i sprawnie. Polecam nowe piece turbinowe

3
Tomasz
Klient

Szybko i sprawnie. POLECAM

Izabela Nowy wpis
@Tomasz

Szybko tzn? Można prosić o konkretne info? :)

Tomasz Nowy wpis
Klient
@Izabela

U mnie było to mniej więcej 14 dni. Wszystko zrobione i posprzątane w 1 dzień

Janek
Klient

Uczciwa firma polecam

Łucja Nowy wpis
@Janek

A podasz jakieś największe plusy dzięki którym polecasz tą firmę? :)

Janek Nowy wpis
Pracownik
@Łucja

Montaż miałem zrealizowany w 2 tygodnie. Wszystko ładnie zrobione, nic nie odstaje , równo i estetycznie. Ekipa monterska widać że wie co robi i że zrobili tego na tony. Jednym słowem POLECAM

Michał
Klient

Dla mnie OK. ładnie i profesjonalnie

Administrator

Firma Merbett Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko Doradca Handlowy. Czy warto aplikować? Jakie macie doświadczenia?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Merbett Sp. z o.o. spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
Paulina

Wspominacie, że firma nie wypełnia terminów instalacji tych paneli słonecznych, to chodzi o to, że jest taka duża kolejka, że się nie wyrabiają z zamówieniami? Bo są tu też głosy że chwalicie profesjonalne podejście do klienta, to w takim razie skąd takie przypadki?

Palek
Klient
 Pytanie

Pewnie jak większość tu piszących i ja bym się przychylił, że firma Marbett jest porządną i uczciwą. Nistety tak nie jest. Dostałem dwie ofert jedną na 5,6kw drugą na 7kw. Obie zawierały bonusy dla klienta w postaci urządzenia do odczytu wyprodukowanej energi(zastosowane urządzenie u mnie nie posiadało wskaźnika do odczytu) oraz po roku darmowy przegląd.Pomyślałem wówczas porządna firma, uczciwa dbająca o wizerunek i kliena.Wybrałem obcej 5,6kw prace przebiegły ok.Jakież było moje zdziwienie ,gdy upomniałem się o to urządzenie.Najpierw dzwoniłem do przedstawiciela, bardzo mnie przepraszał , mówił ,że zgłaszał to w firmie ale odzewu brak. Dostałem nr do właściciela no to dzwonię(3 razy w odstepach miesiąca) .Tak była taka promocja już wysyłam .I tak do dnia dzisiejszego uczciwa firma Marbett wraz z „bardzo „ uczciwym właścicielem nie wywiązała się z własnych obietnic.Był jeszcze 4 telefon ,pan właściciel próbował całą winę na zaistniałą sytuację zwalić na przedstawiciela. Poprstu brak empatii a o uczciwości nie wspomnę.Wysłałem również maila z przypomnieniem bez odpowiedzi. Wyobraście sobie państwo , że poleciliście tak „uczciwą” dbającą o wizerunek firmę sąsiadowi , koledze lub rodzinie poprostu katastrofa.Uczciwość tej firmy skończyła się wraz z przelewem .Dlatego firma wysyłając oferty dla klientów wiedziała , że się nie wywiąże? Coś takiego można nazwać”naciąganiem” Jak „uczciwa” firmo się czujesz ? Ilu tak zostało oszukanych? Czekam na uzasadnie takiego postępowania.

Pracodawca

@Palek

Szanowny Kliencie. Bardzo prosimy o przesłanie umowy jaką Pan zawarł z naszą firmą. Proszę o wskazanie punktów umowy z których się nie wywiązaliśmy. Klient ma możliwość skorzystania z różnych promocji. Rzeczywiście jedną z nich był tablet do monitoringu energii, jednak powinno to być zawarte w umowie, która jest wiążąca dla obu stron. Być może wybrał Pan inną opcję z inna promocją bądź rabatem. Zawsze dążymy do ugodowego rozwiązania problemu na podstawie merytorycznych argumentów i zapisów w umowie. Więc uprzejmie prosimy o kontakt i przesłanie skanu umowy w celu weryfikacji problemu. Pozdrawiamy

Mick
Klient
@Palek

Proszę o kontakt telefoniczny ja mam z nimi podobny problem i idę na drogę sądową (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Mick

Szanowny Kliencie, obarczasz nas odpowiedzialnością za nie złożenie dokumentów do dotacji, gdzie nawet nie uregulowałeś zapłaty względem nas a przypominamy że jednym z warunków złożenia dokumentów do dotacji jest potwierdzenie zapłaty za usługę montażu.

Akndtg
Klient
@Mick

Proszę o kontakt też jestem nie zadowolna

Michał
Klient
@Akndtg

msolarz81@wp.pl proszę pisać, nie można pozwolić oszustom dalej funkcjonować na rynku.

Pracodawca

 Pytanie
@Michał

Witamy Z reguły nie ingerujemy w opinie Klientów. Jednak tym razem jesteśmy zmuszeni zainterweniować, gdyż nie możemy pozwolić aby dobre imię firmy było szargane poprzez kłamliwe wypowiedzi. Co do przedmówcy - jest on mało wiarygodny, ponieważ toczy się przeciwko niemu sprawa w sądzie, gdyż Pan do tej pory NIE zapłacił za instalację fotowoltaiczną!!! Więc kogo można tu nazwać oszustem szanowny Panie??? Umowa jest rzeczą świętą i my jej zawsze dotrzymujemy. Jeśli ktoś powołuje się na jakieś ustalenia, których firma nie jest w stanie zweryfikować to do czego to zmierza? Panie MIchale niestety Pana wpis zostanie skierowany do prokuratury.

Kate
Klient
 Pytanie
@Merbett Sp. z o.o.

A ja tez mam bardzo niegatywne odczucia... Podpisałam z firmą Merbett umowę na zakup i montaż paneli i według umowy fotowoltaika miała pojawić się na moim dachu najpóżniej 30 dni od podpisania umowy. Jest prawie miesiąc po tym terminie i nie ,mam nic!!! Nawet projektu! Zmieniono mi tylko licznik w Tauronie co niby powinno być równoznaczne z odbiorem całej instalacji. Nikt do nas nie dzwonił, nikt nie przekładał terminu, zero kontaktu. A my wydzwanialismy do przedstawiciela zeby dowiedzieć się gdzie nasze panele i albo nie odbierał albo zbywał nas że brak materiału. Natomiast szef firmy wczoraj powiedział mi, że warunki atmosferyczne nie pozwoliły im zamontować paneli. Mój mąż pracuje na dachu cały czas i jemu warunki atmosferyczne nie przeszkadzały. Az boje się pomysleć co by było gdyby firma zainstalowała nam te panele a potem coś by się popsuło... Z kim bym rozmawiała jak już teraz były problemy????

Pracodawca

@Kate

Szanowna Pani, po pierwsze w rozmowie telefonicznej z naszym pracownikiem, Pani mąż sam przyznał iż rozmawiał kilkukrotnie z przedstawicielem i była mu przekazywana informacja o opóźnieniach związanych ze śniegiem i lodem na dachu a w opinii pisze Pani iż nie było z nami kontaktu :) Po drugie, jeśli Pani mąż ryzykuje życiem i zdrowiem pracując na dachu w takich warunkach to jego sprawa. My jako firma nie możemy sobie pozwolić aby zdarzył się jakiś wypadek. Zapewniamy jednocześnie iż w chwili obecnej pracują wszystkie ekipy monterskie oraz że nie mamy żadnych opóźnień :)

Michał
Klient
@Kate

Proszę o kontakt w sprawie firmy marbett ta firma to niestety naciągacze przez duże N.... msolarz81@wp.pl

Michał
Klient
 Pytanie
@Merbett Sp. z o.o.

Wszystkie tzn. il??? jedna Ponieważ do tej pory firma marbet nie wysłąła do mnie ekipy na roczny przegląd instalacji. Pan juszczyk myśli że można wszystkich nabijać w butelke.. Kłamstwa, naciąganie nawet przedstawiciele nie wytrzymują tego tempa zwalniając sie z firmy. Kpina z klienta. Pozdrawiam

1

Pracodawca

@Michał

Oczywiście proszę Pana że nie wysłaliśmy ekipy na roczny przegląd ponieważ NIE ZAPŁACIŁ PAN ZA INSTALACJĘ

Mick
Klient
@Merbett Sp. z o.o.

Oczywiście że nie zapłaciłem kwoty 5000 zł ponieważ taka była kwota dotacji którą nie otrzymałem przez państwa niedociągnięcia nie złożenia wniosku w terminie. Jeżeli szanowny Pan chcę to mogę na forum opisać całą historię związaną z firmą marbet. Proszę wskazać nieprawdę w moich opiniach przedstawionych na forum. Oraz nie straszyć mnie prokuratorem oraz komandosami z Pana przedszkola.

Pracodawca

@Mick

Proszę Pana dobrze Pan wie że nie pobieramy zaliczek, instalacja była wykonana w ekspresowym tempie i miał Pan obowiązek zapłacić 100% po instalacji, czego Pan nie zrobił dlatego też nie było wykonane zgłoszenie instalacji po montażu. A Pana tłumaczenia że Pan zapłaci jak my coś zrobimy świadczy tylko o Pana poziomie. Pozdrawiam

Mick
Klient
 Pytanie
@Merbett Sp. z o.o.

Może podzieli się Pan również informacja co skłania do tak dużej rotacji przedstawicieli w firmie? Czyz jest to nieuczciwość ze strony ich pracodawcy? Cóż jaki właściciel taka firma.????

Pracodawca

@Mick

Nie zauważyłem rotacji ale zauważyłem ogromny przyrost przedstawicieli, których mamy w tej chwili około 30 i ich liczba ciągle się zwiększa:) Także dziękuję za troskę i proszę nie wypisywać już nieprawdy.

Palek
Klient
@Merbett Sp. z o.o.

Proszę nie mówić ,że pracodawca wywiązuje się z rozmów telefonicznych(opisalelem o swoim przypadku )lub słuch co się mówi i dociera do niego czego oczekuje klien.Jedno mówi drugie robi czyli się nie wywiązuje ze wcześniejszych obietnic!!!

Janusz
@Palek

A co firma Marbett Panu obiecała? Poniósł Pan jakieś straty? I dlaczego zbierają takie cięgi na forum?

Mick
Klient
@Janusz

Witam, jestem gorącym fanem firmy. Odpowiem w sposób dośc prosty, firma snie nie wywiązuje z ustaleń oraz z zapisów umowy. Lepiej proszę poszukać kogoś bardziej wiarygodnego i rzetelnego. Firmy stanowczo nie polecam, " janusze" nadający sie do znanego programu o majstrach z budowy>

Palek
Klient
@Mick

Zgadzam się z tą opinią w 100%

Mirek 1970
Klient
 Pytanie

Mam zapytanie,czy do pompy ciepła można podłączyć klimatyzację ? I czy mają państwo w ofercie klimatyzacje

Administrator

Aplikowaliście na stanowisko Samodzielny Przedstawiciel Handlowy w Merbett Sp. z o.o. i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielem firmy.

Ciakwy klient
Klient

Bardzo słaba firma, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, widać ostatnio spory wzrost opinii, pewnie "pan przemek" sobie uzupełnia sukcesywnie. Buhahaha lepiej być ostrożnym przy jakiejkolwiek współpracy z firmą.

23
Piotr
Klient
 Pytanie
@Ciakwy klient

Coś wiem na ten temat. Firma bardzo słaba i kiepska. Bardzo dużo jej brakuje do konkurencji. A ceny bierze z kosmosu. Pytam się za co...?

19
Pracownik
Pracownik
@Piotr

Smieszy mnie ta opinia. Pracuje tu od lat i szczerze nigdzie nie widzialem tak profesjonalnego podejscia do klienta. Super program do prezentacji, profesjonalny projekt, wlasne ekipy monterskie.. to mowi samo za siebie. A to co czytam powyzej to chyba zazdrosna konkurencja :)

2
Mateusz
Pracownik
@Ciakwy klient

Ja też pracuję w tej firmie. Dla mnie jest bardziej niż OK. Klienci zadowoleni. A wiemy tutaj dobrze kto napisał tą negatywną opinie - pewien kolega który nic nie robił i został zwolniony.

2
Cóż
Pracownik
@Pracownik

Od lat, jak nikt tam nie pracuje od lat, a firma ma dwa lata.

17

Pracodawca

@Cóż

Bardzo proszę nie wprowadzać w błąd poprzez pisanie fałszywych informacji. Możemy się pochwalić piątymi urodzinami w przyszłym miesiącu. Pozdrawiamy Merbett Fotowoltaika

Kate
Klient
 Pytanie
@Ciakwy klient

Firma miała rozpocząć prace u mnie w ciągu 30 dni od podpisania umowy... czyli najpóźniej 27 stycznia 2022 r a dziś jest 16.02 i ich nie ma! Nie chcę już z nimi współpracować! Nie mam nawet projektu. Skoro przez zamontowaniem paneli już mam z nimi problem i nie mogę wyegzekwować terminu montażu to co byłoby gdyby zamontowali te panele i coś by nie działało?

Palek
Klient

To jest prawda co pan pisze ja dodzwoniłem się do właściciela ale ten człowiek za każdym razem (usunięte przez administratora) i to w tym wszystkim jest najgorsze,że ktoś taki prowadzi firmę masakra.

1
Pytanie
 Pytanie

Merbett Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na GoWork.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Samodzielny przedstawiciel handlowy.

Pracodawca

 Aktualność
Naszym klientom gwarantujemy profesjonalne doradztwo, bezpłatną konsultację wraz z analizą zapotrzebowania energetycznego. Zapewniamy pomoc w uzyskaniu dofinansowania.
Na nasze instalacje udzielamy 25 lat gwarancji i zapewniamy całodobową opiekę serwisową.
Zainteresowany klient
Klient
 Pytanie

Czy 25 lat gwarancji, którą dajecie to wasza gwarancja czy gwarancja producenta? Z tego co się orientuję gwarancja producenta obowiązuje tylko w kraju producenta chyba że ma swojego przedstawiciela w kraju sprzedawanego produktu? Tym samym jeśli Chiński producent paneli sprzedawanych przez was nie ma w Polsce przedstawicielstwa to gwarancja przez niego nie będzie uwzględniona. Póki wasza firma istnieje to możecie wymienić uszkodzone panele we własnym zakresie ale co w przypadku jeśli za 5 lat zostaniecie zmuszeni zamknąć firmę? Do kogo wówczas będę musiał się zgłosić z reklamacją? Drugie moje pytanie dotyczy faktury, czy na fakturze sprzedaży wpisujecie numery seryjne paneli montowanych u klienta?

Jarek
Klient

Polecam

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Merbett Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Jarek
Klient

Pan prosił o wystawienie opinii więc proszę - Mogę szczerze polecić. Na prawdę ładnie zrobione, równo, posprzątane po robocie. Dla mnie OK i mogę polecić

Palek
Klient

Nie wiem czy ktoś z firmy wie co to uczciwość. Napisałem wyraźnie, że bazowałem na ofercie, ktorą wysłałem na maila waszej firmy,jak również kontaktowałem się telefonicznie z panem Przemkiem, który 3 krotnie potwierdził wysłanie tableta,czym wprowadzał mnie w błąd.(takie małe kłamstewko a nóż gość odpuści).Jeżeli składa się komuś ofertę na meila to uczciwa firma nie musi spisywać tego w umowie.Umowy mogą być ustne jak i pisemne gwoli przyponienia.Jeżeli będzie taka możliwość zamieszczę tutaj waszą ofertę.W trakcie spisywania umowy bazowałem na waszej uczciwości, i to może potwierdzić wasz chyba już były przedstawiciel od którego mam potwierdzającego maila.Jeżeli składacie oferty klientom to się z nich należy wywiązywać.Albo wcześniej informować ,że jesteśmy nieuczciwi i nie dotrzymujemy swoich ofert.Wówczas nikt nie będzie miał z tym problemu.Czekam na uczciwe odniesienie się do sprawy.

Darek
Klient

Jestem zadowolony 5 gwiazdek! Polecam

Pytanie
 Pytanie

Na stronie GoWork.pl zamieszczono 20 lutego kilka aktualnych ofert pracy do firmy Merbett Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Kierownik Biura. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Daniel
Klient

Polecam!

Opole
Klient

Polecam. U mnie już działa, nie mam żadnych zastrzeżeń. Pozdrawiam.

Radosław
Klient

U mnie wszystko jest dobrze zrobione. Monterzy wiedzą co robią. Polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Merbett Sp. z o.o. - Częstochowa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Merbett Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Merbett Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Merbett Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Merbett Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Merbett Sp. z o.o., to 28, z czego 22 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Merbett Sp. z o.o.