Kilka faktów: 1. Opinie kilku użytkowników tutaj są pisane przez kierownictwo firmy które próbuje ratować reputację i stan zatrudnienia w firmie. 2. Negatywne opinie są usuwane przez firmę. Pewnie ten komentarz też szybko zniknie. 3. Atmosfera jest męcząca, niezdrowa. Jest parę osób które próbuje to ratować ale jak to mówią ryba psuje się od głowy. 4. Protekcjonalne podejście i arogancja wobec pracowników jest na porządku dziennym. Ktoś wczesniej pisał o poniżaniu i wyzywaniu - niestety to prawda. 5. Nierealne oczekiwania i ciągła presja powodują szybkie wypalenie zawodowe już od najniższego poziomu drabinki zatrudnienia. 6. Brak ludzi przy jednoczesnym zwiększaniu wymagań i obowiązków. Firma rozbudowala się o dodatkowe dwa hangar, które mają zostać uruchomione od nowego roku, a już w październiku wymaga się pracy w nadgodzinach od obecnej załogi. Do tego braki łatane są kontraktorami z zewnątrz już dzisiaj. 7. Nikt z doświadczeniem w branży nie jest zainteresowany pracą tutaj - świat mechaników jest mały i wieści szybko się rozchodzą. 8. Każdy kto jest gotowy na zmianę miejsca zamieszkania szybko ucieka zaraz po zrobieniu licencji. 9. Firma zapewnia wymagane minimum przez kodeks pracy, tj. Ubrania, grafik, szkolenia itp. 10. Wyraźny jest konflikt na szczeblu kierowniczym. Krzyki i kłótnie słychać z daleka po wejściu do biura.
Jako aktualny pracownik firmy muszę przyznać że przedmówca w punkt opisał działanie wamsu. W Polsce jest coraz to większa konkurencja z porównywalnymi lub wyższymi stawkami wiec coś się musi zmienić aby przyciągnąć odpowiednią liczbę pracowników z odpowiednim doświadczeniem aby optymalnie pracować na 4 sloty
Rozważałem podjąć pracę tu jako mechanik Jednak w gronie zawodowym, wszyscy odradzają tam pracować. A teraz te wszystkie opinie, potwierdziły branżowe ostrzeżenia, żadnego dobrego komentarza, to raczej tam jest problem, i to nie mały
Dokładnie, takich ludzi nam nie potrzeba, ja już powoli startuje na mechanika 1 i dobrze mi z tym. Malkontenci i nieroby są nam niepotrzebni. Grono zawodowe testerów jogurtów owocowych jest bardzo ważnym wyznacznikiem opiniotwórczym. To są opinie „branżowe”. Życze powodzenia, nick mówi wszystko.
WAMS to firma obsługująca samoloty boeing 737. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, wszyscy są sobie pomocni, starsi pracownicy chętnie uczą nowych, młodych mechaników fachu mechanika lotniczego. Wszyscy chętnie dzielą się wiedzą na temat obsługi samolotu. Firma ma dostępny tani parking pod bramą lotniska, stołówkę oraz automaty z przekąskami. Do tego pracownicy dostają odzież roboczą oraz własną skrzynkę narzędziową. Pracodawca zapewnia opiekę medyczną oraz dofinansowania do dodatkowej odzieży roboczej czy też wyposażenia mechanika. Mechanik lotniczy w WAMS ma wolny okres wakacyjny, 3 miesieczny, który może wykorzystać na zdobywanie dodatkowego doświadzcenia i dorobienia do wypłaty.
Czyli nie ma tu czegoś takiego jak podwyżka z racji stażu pracy? Możesz wymienić kilka tych zadań w drodze po podwyżkę?
Przeczytałam coś na temat, że konkurencja oferuje większe stawki. Znalazłem również ofertę dla swojego chłopaka na stanowisku magazyniera. Żadnego info w ogłoszeniu na temat zarobków nie ma, oprócz tego, że jest dodatek zmianowy i nadgodziny. Podsumowując za taki średni miesiąc pracy ile realnie można zarobić?
(usunięte przez administratora), za zerowe pieniądze, i zerowe perspektywy. Szefostwo nie radzi sobie ze stresem co przekłada się na pracowników.
Praca jest ciekawa, pełna wyzwań, dająca satysfakcję, ciężka fizycznie (dla asystentów mechaników), jednk warto zacząć przygodę z tą firmą... Ryanair Wrocław spaja idywidualna, niewidzialna moc mechaników, którzy są najważniejsi (z punktu biznesu ) w tej firmie... Menadżerowie są..( na samolotach się znają jak niewielu z nas), ale nie potrafią zarządzać emocjami, sami są ich pełni... Ich negatywne emocje mają wpływ na załogę, a nie powinny... Rozumiem, przeklinanie na poziomie mechanika jak mu nakrętka spadnie... ale chamstwo zarządzających ta firmą świadczy o poziomie zarządzania nią... buty są lekko za duże... Jest nas blisko czterystu... Uderzmy się w piersi, zacznijmy naprawdę się szanować, korzystamy z najlepszych praktyk menedżerskich, nie eskalujmy negatywnych emocji... Serwis czterech samolotów jest wyzwaniem... musimy zacząć być profesjonalni, zacząć pomagać/nie przeszkadzać mechanikom kochającym swoją pracę. To mechanicy są siłą serwisową Ryanair Wrocław, tylko tyle i aż tyle :)
Czyli firma ma 4 samoloty do serwisowania i łącznie blisko 400 pracowników? Ale, czy możesz podać w jakich sytuacjach wychodzą te ponoć negatywne emocje menadżerów, bo może to Twoje subiektywne odczucie? I co z możliwością apelowania w tym tonie na forum firmy, jest taka możliwość?
Czy w firmie Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Kilka faktów: 1. Opinie kilku użytkowników tutaj są pisane przez kierownictwo firmy które próbuje ratować reputację i stan zatrudnienia w firmie. 2. Negatywne opinie są usuwane przez firmę. Pewnie ten komentarz też szybko zniknie. 3. Atmosfera jest męcząca, niezdrowa. Jest parę osób które próbuje to ratować ale jak to mówią ryba psuje się od głowy. 4. Protekcjonalne podejście i arogancja wobec pracowników jest na porządku dziennym. Ktoś wczesniej pisał o poniżaniu i wyzywaniu - niestety to prawda. 5. Nierealne oczekiwania i ciągła presja powodują szybkie wypalenie zawodowe już od najniższego poziomu drabinki zatrudnienia. 6. Brak ludzi przy jednoczesnym zwiększaniu wymagań i obowiązków. Firma rozbudowala się o dodatkowe dwa hangar, które mają zostać uruchomione od nowego roku, a już w październiku wymaga się pracy w nadgodzinach od obecnej załogi. Do tego braki łatane są kontraktorami z zewnątrz już dzisiaj. 7. Nikt z doświadczeniem w branży nie jest zainteresowany pracą tutaj - świat mechaników jest mały i wieści szybko się rozchodzą. 8. Każdy kto jest gotowy na zmianę miejsca zamieszkania szybko ucieka zaraz po zrobieniu licencji. 9. Firma zapewnia wymagane minimum przez kodeks pracy, tj. Ubrania, grafik, szkolenia itp. 10. Wyraźny jest konflikt na szczeblu kierowniczym. Krzyki i kłótnie słychać z daleka po wejściu do biura.
No na razie nie zniknął i sobie czytam, akurat szukałem jakichś opinii o nich, bo coś mi kolega wspominał o tym zakładzie. A że chcę się zwolnić z poprzedniej to pomyślałem, że zerknę. Co konkretnie nie tak z tą atmosferą? I jak te obowiązki dokładnie wyglądają w ogóle, co tam się robi?
Jako aktualny pracownik firmy muszę przyznać że przedmówca w punkt opisał działanie wamsu. W Polsce jest coraz to większa konkurencja z porównywalnymi lub wyższymi stawkami wiec coś się musi zmienić aby przyciągnąć odpowiednią liczbę pracowników z odpowiednim doświadczeniem aby optymalnie pracować na 4 sloty
W ogłoszeniu jest podana stawka 6000 tys to na rękę czy brutto?
Chodzi mi czy 6 tysięcy co jest w ogłoszeniu to na rękę czy brutto . Sorki za błąd
Na jakim stanowisku takie stawki, właśnie tym asystenckim? Bo jeśli tak to chyba całkiem całkiem. Jakie benefity i dodatki finansowe do tego dorzucają? Jest coś takiego jak kafeteria pracownicza, dodatkowe ubezpieczenie, system premiowy?
Skoro firma ruszyła z dwoma hangarami to zapewne niedługo pojawi się sporo ofert. Bardziej interesuje mnie stanowisko kierownicze i akurat jest rekrutacja dla Base Maintenance Manager. Nie było żadnych widełek w ofercie, orientuje się ktoś jak górne stanowiska średnio zarabiają? Oprócz funduszu socjalnego i opieki medycznej na co jeszcze można liczyć?
Dzieńdobry mam pytanie odnośnie stanowiska kierowca czy jest jakiś kontakt telefoniczny z wams aby dowiedzieć się paru kwesti
Pytanie, skoro asystent mechanika lotniczego zarabia 6 445 zł według ogłoszenia to ile ma mechanik? Pytam, bo wspominają o awansie bardzo szybko w tym ogłoszeniu, no i nie ukrywam, że nie chciałbym być wiecznie świeżakiem…
Mówiono, że 2-3 miesiące i można zostać MECH 2 z pasją 7700. Prawdą jest niestety, że musisz zaliczyć 5 stref. Na każdej musisz wykonać 25 taskow. Średnio asystent mechanika jest na strefie 2-3 miesiące x 5 = 10 lub 15m-cy. Musisz liczyć cały sezon :)
Czy na stanowisku kierowcy, na które aktualnie trwa nabór, jest wyznaczona jakaś ścieżka rozwoju? Da się rozwinąć umiejętności albo uzyskać nowe uprawnienia? I czy przekłada się to na lepsze warunki finansowe?
Dzień dobry, złożyłem CV na stanowisko magazyniera do tej firmy. Jak wyglada praca w tej firmie na tym stanowisku i jakie są widełki płacowe
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.?
Rozważałem podjąć pracę tu jako mechanik Jednak w gronie zawodowym, wszyscy odradzają tam pracować. A teraz te wszystkie opinie, potwierdziły branżowe ostrzeżenia, żadnego dobrego komentarza, to raczej tam jest problem, i to nie mały
Dokładnie, takich ludzi nam nie potrzeba, ja już powoli startuje na mechanika 1 i dobrze mi z tym. Malkontenci i nieroby są nam niepotrzebni. Grono zawodowe testerów jogurtów owocowych jest bardzo ważnym wyznacznikiem opiniotwórczym. To są opinie „branżowe”. Życze powodzenia, nick mówi wszystko.
WAMS to firma obsługująca samoloty boeing 737. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, wszyscy są sobie pomocni, starsi pracownicy chętnie uczą nowych, młodych mechaników fachu mechanika lotniczego. Wszyscy chętnie dzielą się wiedzą na temat obsługi samolotu. Firma ma dostępny tani parking pod bramą lotniska, stołówkę oraz automaty z przekąskami. Do tego pracownicy dostają odzież roboczą oraz własną skrzynkę narzędziową. Pracodawca zapewnia opiekę medyczną oraz dofinansowania do dodatkowej odzieży roboczej czy też wyposażenia mechanika. Mechanik lotniczy w WAMS ma wolny okres wakacyjny, 3 miesieczny, który może wykorzystać na zdobywanie dodatkowego doświadzcenia i dorobienia do wypłaty.
Możesz dać znać czy ten okres wakacyjny jest jakoś płatny cyz to poprosi jest przerwa w świadczeniu pracy i nie płacą za to? Napiszesz też na jakiej umowie jest praca? Można dostać umowę o pracę?
Pracujesz przez 9 miesięcy systemem 6 dni pracy po 12h po czym masz 4 dni wolnego W skrócie w 9 miesięcy wyrabiasz roczny nominał godzinowy. Czerwiec Lipiec Sierpień masz wolny i normalnie dostajesz wypłatę ponieważ zapracowałaś na nią wcześniej Do tego mogą się trafić nadgodziny w te miesiące lub w trakcie sezonu np 2 środkowe dni wolnego (6-1-2-1-6) Tak ja już było wcześniej napisane dostajesz odrazu umowę na czas nieokreślony w której zawarty jest 3 miesięczny okres próbny
A urlopy? Poza tym czasem wolnym w wakacje to można normalnie jeszcze brać urlop wypoczynkowy? Nie każdy planuje wyjazdy akurat w wysokim sezonie. Czy jako firma związana z liniami lotniczymi daje pracownikom jakieś zniżki na loty?
Normalnie masz urlop wypoczynkowy Jedynie 6 dni urlopu wykorzystujesz na okres świąt Bożego narodzenia (hangar na okres Świąt-Nowego roku jest zamknięty )a całą reszte masz dla siebie :)
Zależy co ty oferujesz firmie A tak serio to od niedawnego czasu mamy multisport , opiekę zdrowotna a w każdą Niedziele gramy w piłkę .
Co ja oferuje firmę ?. Moj czas i moja prace. Ja chcialem sie tylko dowiedziec czy firma po za umowa o prace ( co jest oczywiste) i nadgodzinami daje cos wiecej. Lolek ile pracujesz juz w tej firmie? Ja wlasnie zastanawiam sie czy aplikowac Szkoda ze pracodawca sie nie wypowiedział tutaj ani razu
Jeżeli liczysz na jakieś bonusy ,wysługę lat ,wczasy pod gruszą czy owocowe czwartki to w tej firmie raczej nigdy tego nie będzie. Kilka dobrych lat :)
Z perspektywy tych kilku lat to chwalisz sobie? W tym czasie miałeś już jakieś podwyżki? Trzeba się starać o nie jakoś bardzo czy firma sama docenia pracownika?
Stwierdzenie że atmosfera jest dobra i wszyscy się dzielą wiedzą jest absurdalne. Nikt z kadry zarządzającej nie powie Ci jak masz wykonać prawidłowo naprawę a wyśmieje Cię że nie wiesz. Siedzą pozamykani w swoim biurze i grają na telefonach. W nosie mają pracownika i jego potrzeby. Jak się sam nie nauczysz to nie będziesz wiedzieć. Ciekawe kiedy wszyscy doświadczeni uciekną.
Miałem kilka podwyżek i jak napisała pewna Gazeta „zarabiam krocie” Mogę powiedzieć ze sobie chwale ale zawsze może być lepiej. No jeżeli myślisz ze np dostaniesz podwyżkę za to ze pracujesz w firmie przez jakiś dłuższy czas i powiedzmy nie wykazujesz progressu to nie ma powodu żebyś miał dostać podwyżkę. Ogólnie jest bardzo jasno opisana droga co musisz zrobić aby dostać podwyżkę (masz logbooka gdzie zbierasz zadania później masz assessment gdzie po prostu udowadniasz ze posiadasz wiedzę praktyczną i teoretyczną)
Czyli nie ma tu czegoś takiego jak podwyżka z racji stażu pracy? Możesz wymienić kilka tych zadań w drodze po podwyżkę?
Jak wyglada assesment po 6 miesiacach jako trainee? Ile czasu srednio trzeba zeby awansowac na zwyklego mechanika
Witam, czy to normalne, że rekruter prosi o pesel w e-mailu przed rozmową kwalifikacyjną? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam
Też się chętnie tego dowiem, gdyż nie spotkałem się jeszcze z taką praktyką. Może ktoś z pracowników napisze, czy to standardowa procedura stosowana w trakcie procesu rekrutacji oraz czego jeszcze można się spodziewać na dalszych etapach? A wracając do Twojej sytuacji, czy masz numer telefonu do tej osoby, by Ci to wyjaśniła?
Koledzy, to podstawowa wiedza w tej branży, nasza firma mieści się na tak zwanym airside, czyli żeby dostać się na rozmowę trzeba mieć wcześniej wystawiona przepustkę jednorazową a do tego niezbędny jest PESEL. Więcej, przechodzi się też kontrolę bezpieczeństwa podobną do tej jaką przechodzą pasażerowie na lotnisku.
Czy mógłby ktoś powiedzieć jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko Graduate Engineer? Czy jest ona po polsku czy po angielsku? Jakich pytań można się spodziewać? Czy praca jest w biurze czy w hangarze? Jak wygląda typowy dzień pracy na takim stanowisku?
To stanowisko to taki platny stazysta, czyli wykonuje zadania zlecone przez menadzera. Zazwyczaj niedlugo jest sie stazysta, bo przechodzi sie na inne stanowiska wewnatrz firny.
Jakiego typu są ta zadania? Właśnie zastanawiam się nad wysłaniem CV i chciałbym trochę więcej się dowiedzieć… Na jakie stanowiska można w przyszłości awansować? Na jakie wynagrodzenie może liczyć kandydat na stanowisko Graduate Engineer?
Oj, tu ci za bardzo nie pomoge. Wiem, ze stazysci czasami robia grafiki, czasami dostaja jakies projekty a czasami musza pomoc przy znalezieniu czegos konkretnego i wycenienie tego. Co do stanowiska to kazde wlasciwie no moze poza mechanikami, bo tutaj trzeba miec wiedze techniczna
Czy Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Niestety z wypowiedzi użytkownika Romek1988 zgadza sie tylko to że dotarł automat z kawą - po 6 latach od startu firmy... Praca ciężka, ale najgorszy jest personel kierowniczy który zupełnie nie przystaje do obecnych standardów. Filozofia jakości nie istnieje, zarządzanie personelem odbywa się za pomocą bata, poziom wypowiedzi i zachowania to niestety żenada.. Z "bonusów" firmowych - ubrania robocze, żebyś miał w czym się tarzać w oleju. Jak się zwolnisz to sie dowiesz ze i tak się do niczego nie nadajesz. Na szczęście w regionie są inne opcje zatrudnienia:)
Te ubrania firmowe o których piszesz to co jaki czas są przydzielane? Trzeba zdać stare żeby dostać nowe? Zastanawiam się jak często wymieniają te ubrania skoro trzeba się tarzać w oleju?
Po co słuchasz trola. Nikt nie tarza się w oleju, chyba że Tomek86 (Władek), który nawet malować nie potrafił. Ale on zazwyczaj szukał miejsca do „przeczekania” zmiany, bo jest „inżynierem”, z tym że nikt nie dałby mu nawet żarówki do wymiany. Ubrania dostajesz w 3 kompletach i są prane przez firme zewnętrzną.
Czy cięzko dostać pracę jako certyfikowany mechanik B1 do WAMS? Konkurencja jest duża?
Jak wygląda praca w wams jako mechanik, słyszałem, że znacząco różni się od pracy w innych tego typu firmach pod względem ilości pracy i tempa wykonywanych przeglądów. Ktoś może się wypowiedzieć z zatrudnionych?
Wszystko zależy od stanowiska i strefy na którą się trafi. Jest wiele osób które są bardzo życzliwe i odwrotnie. Najgorzej jest być tzw. trenisem bo ludzie nie mają do ciebie szacunku i przekleństwa w twoją stronę to norma a przydzielanie pracy to jak rozkaz. Dobra firma żeby się wyszkolić i dać nogę.
Czyli szkolenia to mocna strona firmy? Hmm, dobre i to. Tylko czemu tu ludzie mają do siebie tak mało szacunku? I co z pieniędzmi?
wyszkolić się miałem na myśli zdobyć doświadczenie. Czy szkolenia były dobre to ciężko powiedzieć, jak nie ogarniasz to i szkolenie nie pomoże a coraz bardziej je skracają z tego co słyszałem. Pieniądze są oficjalnie podane i na każdym stanowisku takie same nie zależnie czy jesteś nowym mechanikiem II i obok samolotu wcześniej tylko stałeś czy pracujesz już tam dwa lata albo więcej.
Oficjalnie podane - gdzie? Są oferty pracy w sieci, dla mechanika znikła po tygodniu, treści brak. Dla Sheet Metal Workera, czy Avionic Mechanica nie mają podanych kwot zarobków. W jednym ze starych ogłoszeń na portalu dla pasjonatów zauważyłam tylko klauzulkę "competitive salary". Także jeśli masz coś podane na n-tym etapie rekrutracji, to nie pisz, że jest podane oficjalnie. Bo nie jest. Nadal nie wiem, jakie są zarobki mechaników.
@Marta chociażby na facebook jest informacja o stawkach, tak samo jak otwarte rekrutacje, czy opendays. Wystarczy przejrzeć, dla chcącego nic trudnego.
No wystawili tam ogłoszenie kilka dni temu na mechanika. Ale bez podania stawki. Napisali lakonicznie o konkurencyjnym wynagrodzeniu. Możesz napisać, jaka to może być kwota?
Stawki są gdzieś w galerii facebooka... spróbuje znaleźć jeszcze raz. Wiem ze trainee ma około 6000 brutto.
A jakie prognozy na podwyżki? Oprócz czystej podstawy można liczyć na coś jeszcze? Od początku dają umowę o pracę czy jest jakiś okres próbny?
Nie wiem jak jest w innych firmach tego typu więc ciężko mi powiedzieć. Mi wydaje się, że jest normalnie ani za szybko ani za wolno.
Wg rozkladu z maja: - b1/b2: 21400-23800 zl - lead mechanic (non certified): 11500-13200 - mechanic, swm, workshop mech: 7400-13200 - PACE mechanic, trainee; 6100
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wroclaw Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!