Kierowca bezpodstawnie pobrał opłatę za nadbagaż tylko dlatego, że musiał sam umieścić go w luku bagażowym. Po przyjeździe bagaż został zmierzony i zważony - nie przekraczał podanych w regulaminie wymiarów i wagi.
Za de facto każdy bagaż trzeba dopłacić " Gigabus.pl prowadzi uczciwą informację w zakresie przewozu bagażu, bez ukrytych opłat. W związku z ograniczoną przestrzenią bagażową preferowany jest tylko 1 mały bagaż chowany do luku bagażowego, którego wymiary nie powinny przekraczać 120 cm (wysokość + szerokość + wysokość), a waga 15kg. Wewnątrz pojazdu może znajdować się inny bagaż mieszczący się pod siedzeniem lub półką nad siedzeniem, przy czym nie może utrudniać komunikacji oraz podróży innym pasażerom (torebka, plecak, itp.) Za kolejny bagaż naliczana jest opłata w wysokości 9.99 zł. Pasażerowie z nieopłaconym bagażem dodatkowym mogą spotkać się z odmową przyjęcia lub koniecznością wyładowania nadmiaru bagażu, w zależności od dostępnego miejsca na pokładzie autobusu (szczegóły w regulaminie przewozów §4). "
Chciałbym poinformować Państwa o sytuacji, której doświadczyła dzisiaj moja dziewczyna ze strony kierowcy linii autobusowej Giga Bus. Sytuacja miała miejsce na Dworcu Wschodnim w Warszawie. Opis sytuacji: "Dnia 26.07.2021 czekałam na bus z Warszawy do Łomży, wyjazd o godzinie 18:00 z Dworca Wschodniego w Warszawie. Przy bagażniku pytałam kierowcy czy jedzie do Łomży i odpowiedział, że tak. Zapakował więc mój bagaż, a ja ustawiłam się w kolejce do wejścia. Kierowca wpuścił do busa ludzi z rezerwacją ale było też wcześniej wpuszczonych kilka osób bez rezerwacji (mówiły o braku rezerwacji pakując bagaże do bagażnika). O godzinie 17:50 wolnych było 6 miejsc, z czego jeszcze 4 były zarezerwowane. Cierpliwie stałam w kolejce a za mną stało dwóch czarnoskórych mężczyzn. Kierowca poinformował, że ma jeszcze wolne tylko dwa miejsca, i bezczelnie wziął dwóch mężczyzn, którzy byli za mną. Powiedział: "Radź sobie sama". Oczekuję przeprosin mojej dziewczyny ze strony kierowcy a przede wszystkim wcześniej kontaktu z właścicielem firmy.
Mając tak fajnego chlłpaka, dziewczyna nie powinna jechać autobusem. Powinieneś zajechać po nią do stolicy dorożką księciu z Londynu.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.