Opinie o Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. w Katowice

Były pracownik

Pracowałem w firmie jako kierownik równo przez dwa lata. Pewnego dnia przychodzę do pracy i czeka na mnie wypowiedzenie. Wręczył mi je nowy regionalny, który uważa się za Bóg wie kogo. Dyrektor, który miał 'wladze' od początku nie miał odwagi nawet o tym porozmawiać (byliśmy na wyjeździe służbowym tydzień wcześniej). Zero poszanowania dla pracownika ze strony firmy. W podobny sposób została potraktowana kolejna osoba, która również była kierownikiem innego sklepu. Była w pracy, nagle przyjeżdża regionalny, wręcza wypowiedzenie i na drugi dzień ta osoba już ma nie przychodzić do pracy. Wprowadzane na nowych kierownikow osoby są zaprzyjaźnione z nowym regionalnym. Więc podejrzewam, że zwolnienia są celowe. Zero jakiejkolwiek motywacji ze strony firmy. Kierownik jest zdany sam na siebie. Wiele razy próbowałem się doprosić szkoleń dla siebie jak i również dla moich pracowników, ale niestety bez skutku. Odniose się do plusów- super kontakt z dziewczynami z biura. Ale tego się nawet nie da opisać. Podsumowując - Kontakt z dwoma Panami - z Panem R oraz z Panem M oceniam na najniższym możliwym poziomie. Zero współpracy, zero rozmowy. Jeżeli się nie jest dobrym znajomym Pana R to nawet nie ma co tracić swojego czasu na pracę w tej firmie ;)

anonim
Inne
@Sprzedawca

Hej, a możesz jeszcze się odnieść do wpisu wyżej, o tych nagłych wypowiedzeniach? Dwa lata temu się pojawił, nadal takie rzeczy się dzieją, czy raczej nie? Myślę nad aplikowaniem, gdy jakiś etat się pojawi, ale zależy mi na stabilności jednak. No i na jakiej umowie pracujecie, skoro można pracownikowi od tak wręczyć wypowiedzenie, i powiedzieć, że jutro nie musi się pojawiać już w pracy? Co z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Ogólnie to co myślisz o pracy w firmie, już pomijając kwestie premii? Sama podstawa jak wypada?

Stop Nowy wpis
Pracownik

Nie polecam, kierownik regionalny Pan Ł. Chyba nie zabardzo wie gdzie pracuje. Zakłada ciuchy z poprzedniej firmy, zamiast reprezentować tą w której pracuje. Odmawianie z nim raportów - nie wie co jest w jakiej kolumnie, średnio zna asortyment oraz nazwy modeli. Co do Pań z kadr bardzo miłe i pomocne. Wynagrodzenie słabe jak na taką firmę.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat

Bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony kierownika regionalnego który obiecywał kontakt o wynikach rekrutacji, niestety na próżno było czekać. Źle to świadczy o firmie ponieważ kandydat również poświęca swój czas na dojazd, rozmowę a później czeka jak na szpilkach, w ostateczności kontakt i tak nie nadchodzi. Słabe.

Monia Nowy wpis
Inne
@Kandydat

Hej :) a możesz zdradzić na jakie stanowisko się ubiegales ? Nie mogę znaleźć aktualnej oferty a zależało mi się do firmy dostać. Widzę ze już ktoś tutaj także komentował kierownika regionalnego, ciekawe czy on się od 2020 zmienił ? I w ogóle to z nim miałeś ta rozmowę tak ? Jak ona mniej więcej przebiegła ?

Były pracownik

Pracowałem w firmie jako kierownik równo przez dwa lata. Pewnego dnia przychodzę do pracy i czeka na mnie wypowiedzenie. Wręczył mi je nowy regionalny, który uważa się za Bóg wie kogo. Dyrektor, który miał 'wladze' od początku nie miał odwagi nawet o tym porozmawiać (byliśmy na wyjeździe służbowym tydzień wcześniej). Zero poszanowania dla pracownika ze strony firmy. W podobny sposób została potraktowana kolejna osoba, która również była kierownikiem innego sklepu. Była w pracy, nagle przyjeżdża regionalny, wręcza wypowiedzenie i na drugi dzień ta osoba już ma nie przychodzić do pracy. Wprowadzane na nowych kierownikow osoby są zaprzyjaźnione z nowym regionalnym. Więc podejrzewam, że zwolnienia są celowe. Zero jakiejkolwiek motywacji ze strony firmy. Kierownik jest zdany sam na siebie. Wiele razy próbowałem się doprosić szkoleń dla siebie jak i również dla moich pracowników, ale niestety bez skutku. Odniose się do plusów- super kontakt z dziewczynami z biura. Ale tego się nawet nie da opisać. Podsumowując - Kontakt z dwoma Panami - z Panem R oraz z Panem M oceniam na najniższym możliwym poziomie. Zero współpracy, zero rozmowy. Jeżeli się nie jest dobrym znajomym Pana R to nawet nie ma co tracić swojego czasu na pracę w tej firmie ;)

Aktualny pracownik
Kandydat
@Były pracownik

Odkąd Cię nie ma wyrabiamy premie każdego miesiąca. Mogłabym nazwać Cie Panem niedasie. Powodzenia Panie P.

1
Halina
Inne
@Aktualny pracownik

I od dwóch lat te premie tak sobie fajnie wyrabiacie? Bo jak tak to super jakby nie patrzeć. One stopniowo z miesiąca na miesiąc sobie wzrastały czy widełki są w miarę stabilne?

Były pracownik
Były pracownik
@Aktualny pracownik

Proszę Cię, ja słyszałem jak to wyrabiacie premie. Dodatkowo poprawcie trochę obsługę, bo coś znajomi zaczęli narzekać i stali klienci, których ja obsługiwałem. To taka dobra rada - zacznijcie pracować a nie siedzieć za ladą;)

Halina
Inne
@Były pracownik

No to jak te premie wyrabiają ostatecznie skoro tak wiesz? Ile da radę zgarnąć? Pytam, bo ciekawa jestem czy warto w ogóle się interesować

Były pracownik
Były pracownik
 Problem
@Halina

Premie wyrabiane są tylko w czasie zimowym kiedy ta cudowna odzież narciarska z wygórowaną ilością membrany jest w kolosalnej cenie. Po sezonie zimowym nie ma szans na premie.

Halina
Inne
@Były pracownik

Aha czyli jeden rodzaj premii dają? jakiś motywacyjnych czy coś już brak? A jakieś benefity może tutaj mają?

Były pracownik
Były pracownik
 Problem
@Halina

W firmie występuje jeden rodzaj premii - od sprzedaży całego sklepu;)

Dariusz
Inne
@Były pracownik

A jaki wynik musi osiągnąć sprzedaż żeby była premia? Dużo na plusie? Bo ktoś wspominał że tylko w sezonie narciarskim jak towar jest drogi. To prawda? W lecie nie ma szans na premie?

obecny pracownik
Pracownik
@Dariusz

Premie są cały rok, plany dostosowywane są odpowiednio do pory roku i asortymentu sklepu.

Dariusz
Inne
@obecny pracownik

O to fajnie bo już myślałem że można zarobić tylko zimą. A jak z umowami o pracę? Ktoś wspominał o sporej rotacji. To można dostać stabilny kontrakt żeby się nie martwić na zapas?

Sprzedawca
Pracownik
@obecny pracownik

Bzdury na resorach. Tylko niektóre sklepy mają premię cały rok. Jeżeli sklep ma mało klientów to nawet sprzedawca z darem do sprzedawania nie jest w stanie zrobić obrotu, a zawsze szuka się winnego właśnie wśród sprzedawców. Plany sprzedażowe wyssane z palca, obliczanie na podstawie algorytmu, który nie pokrywa się z rzeczywistością danego centrum handlowego.

anonim
Inne
@Sprzedawca

Co stoi na przeszkodzie, żeby te normy sprzedażowe były dostosowane do możliwości konkretnego sklepu? W ogóle czy podstawa pensji chociaż na ten moment jest ok?

Sprzedawca
Inne
@anonim

Dobre pytanie, sam w sumie nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na to pytanie. Mam wrażenie, że regionalni nie wyciągają wniosków z poprzednich miesięcy i dokładają jeszcze większy plan. Na pytanie o pensję nie ma w sumie odpowiedzi, zależy czego oczekujesz i czy łapiesz się na zerowy pit. U konkurencji można wyciągnąć większą podstawę.

anonim Nowy wpis
Inne
@Sprzedawca

Hej, a możesz jeszcze się odnieść do wpisu wyżej, o tych nagłych wypowiedzeniach? Dwa lata temu się pojawił, nadal takie rzeczy się dzieją, czy raczej nie? Myślę nad aplikowaniem, gdy jakiś etat się pojawi, ale zależy mi na stabilności jednak. No i na jakiej umowie pracujecie, skoro można pracownikowi od tak wręczyć wypowiedzenie, i powiedzieć, że jutro nie musi się pojawiać już w pracy? Co z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Ogólnie to co myślisz o pracy w firmie, już pomijając kwestie premii? Sama podstawa jak wypada?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
Przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Jak obecnie wygląda praca w Alpine Pro, jaki jest stosunek przełożonych do pracowników, jakie są szanse rozwoju w firmie, jak wyglądają szkolenia?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Były pracownik
Były pracownik

Serdecznie nie polecam tam pracy. Klimat i warunki pracy nie są adekwatne do wynagrodzenia. Plany sprzedażowe zawyżane przez co premia nie jest do wyrobienia. Stare kolekcje pojawiające się co roku pod inną nazwą jako nowa kolekcja. Buty słabych jakości, coraz więcej reklamacji, które i tak zostają odrzucone. Brak szkoleń i możliwości awansu. Zero opieki Kierownika Regionalnego. Wszystko pięknie na początku pracy, później już tylko gorzej. Generalnie nie polecam.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Można wiedzieć o którym mieście mowa, że takie złe warunki?

Kal
Były pracownik
@Były pracownik

To się muszę zgodzić. Pracowałam na północy Polski w jednym z salonów. Nie na długo zagrzałam tam miejsca, ale zauważyłam coś bardzo niepokojącego. A mianowicie to, że ceny są sztucznie zawyżane, żeby od razu dać niższą cenę jako "promocyjną" przez co chcą pokazać jaki to jest "drogi" produkt. Co tak na prawde T-shirty i bluzy są takiej jakości, że mechacą się po kilku praniach ( a t-shirt dorównuje cenom t-shirtom Tommiego czy Calvina). Do regionalnego i pr

Były pracownik
Były pracownik
@Kal

Tak jest! Potwierdzam to! Nie tylko na północy takie zawyżanie cen. Jakość nie równa się z ceną. Shit sprzedawany za cenę z kosmosu. T-shirty nadawały się do wyrzucenia po kilku praniach. Buty rozpadały się po jednym przejściu. Reklamacje nieuznawane, bo źle użytkowane obuwie haha. W tych butach się lata, nie chodzi, a najlepiej kupić i zostawić żeby nie uszkodzić. Dramat. To jak zakupy w tanich sieciówkach za mniejsze pieniądze, a jakość ta samą

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?

Pytanie
Pracownik
@Pytanie

Raczej wszyscy kierownicy są ok. Wiadomo że muszą wymagać od pracowników żeby stosowali się do regulaminu pracy

Halina
Inne
@Pytanie

A pracownicy odnośnie tego jak się dostosowują? Są jakieś zasady w regulaminie, które niestety często są łamane?

Halina
Inne

No i to wiarygodna odpowiedź. ;) A konsekwencje jakieś bywają czy raczej oko się przymyka?

Pytanie
Pracownik
@Halina

Zależy na jakie przewinienia, jeżeli jakieś duże to są wyciągane konsekwencje.

Halina
Inne
@Pytanie

Został ktoś może dyscyplinarnie zwolniony?

Pytanie
Pracownik
@Halina

Nie

Katarzyna
Inne
@Pytanie

A tak ogólnie to jak to jest z tymi zwolnieniami? :) Spora rotacja w firmie?

@Pytanie
Pracownik
@Katarzyna

w sklepach nie ma dużej rotacji, jak komuś odpowiada system pracy oraz zespół to zostaje na stałe

Były pracownik
Były pracownik

Miałem okazję pracować w jednym z salonów Alpine PRO (Factory Ursus Warszawa). Nie zgadzam się z opiniami, które zostały napisane poniżej. Miejsce pracy przyjazne, ze strony zespołu jak i zarówno kierownictwa wyżej. Świetny i profesjonalny kontakt z dziewczynami z biura oraz regionalnym, który zawsze służył pomocą. Wynagrodzenie + premie bardzo adekwatne do obowiązków doradcy klienta. Można było wyciągnąć naprawdę dobre pieniądze (utarg był zrobiony w każdym miesiącu). Czytając opinie, które zostały napisane poniżej mam wrażenie, że jest mowa zupełnie o innym miejscu pracy. Polecam to miejsce:))))

4
Pracownik
Kandydat
@Były pracownik

Też mnie dziwią te negatywne komentarze. Jak ktoś nie potrafi tańczyć to zawsze powie że butyza ciasne. Pracujesz to masz. Nie pracujesz to znaczy że nie jest to miejsce dla ciebie. Proste. Dla mnie rewelacja. Mam zamiar zmienić pracę na taką w moim zawodzie, ale cieszę się że ty obecnie pracuję. Biuro ok. Regionalny zapracowany, ale zawsze pomoże. Szef super. Życiowy i pomocny. Nigdy nie olewa.

Były pracownik
Były pracownik

Kierownictwo za przeproszeniem wyżej *** niż **** ma. Osobiście mogę pochwalić zespół z Gdańska! Zawsze pomocni! Kierowniczka z Lubonia opryskliwa i fałszywa. Panie z biura super! Pomijając jedną Panią M. która lubi najdrobniejsze pomyłki innych pracowników przesyłać z kopią dw do kierownictwa najwyższego, gdzie sama czasami popełnia jeszcze śmieszniejsze błędy. Po kontakcie z innymi pracownikami można zauważyć, że Ci którzy grzeją swoje stołki kierownicze lubią od czasu do czasu wymienić i odświeżyć sobie zespół od tak.

Zostaw merytoryczną opinię o Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.
3.7/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Juliusza Słowackiego 41/43 lok. 14
    40-093 Katowice
  • NIP: 6342903820 REGON: 368112998 KRS: 0000692430
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii