Pracowałem w firmie jako kierownik równo przez dwa lata. Pewnego dnia przychodzę do pracy i czeka na mnie wypowiedzenie. Wręczył mi je nowy regionalny, który uważa się za Bóg wie kogo. Dyrektor, który miał 'wladze' od początku nie miał odwagi nawet o tym porozmawiać (byliśmy na wyjeździe służbowym tydzień wcześniej). Zero poszanowania dla pracownika ze strony firmy. W podobny sposób została potraktowana kolejna osoba, która również była kierownikiem innego sklepu. Była w pracy, nagle przyjeżdża regionalny, wręcza wypowiedzenie i na drugi dzień ta osoba już ma nie przychodzić do pracy. Wprowadzane na nowych kierownikow osoby są zaprzyjaźnione z nowym regionalnym. Więc podejrzewam, że zwolnienia są celowe. Zero jakiejkolwiek motywacji ze strony firmy. Kierownik jest zdany sam na siebie. Wiele razy próbowałem się doprosić szkoleń dla siebie jak i również dla moich pracowników, ale niestety bez skutku. Odniose się do plusów- super kontakt z dziewczynami z biura. Ale tego się nawet nie da opisać. Podsumowując - Kontakt z dwoma Panami - z Panem R oraz z Panem M oceniam na najniższym możliwym poziomie. Zero współpracy, zero rozmowy. Jeżeli się nie jest dobrym znajomym Pana R to nawet nie ma co tracić swojego czasu na pracę w tej firmie ;)
Hej, a możesz jeszcze się odnieść do wpisu wyżej, o tych nagłych wypowiedzeniach? Dwa lata temu się pojawił, nadal takie rzeczy się dzieją, czy raczej nie? Myślę nad aplikowaniem, gdy jakiś etat się pojawi, ale zależy mi na stabilności jednak. No i na jakiej umowie pracujecie, skoro można pracownikowi od tak wręczyć wypowiedzenie, i powiedzieć, że jutro nie musi się pojawiać już w pracy? Co z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Ogólnie to co myślisz o pracy w firmie, już pomijając kwestie premii? Sama podstawa jak wypada?
Nie polecam, kierownik regionalny Pan Ł. Chyba nie zabardzo wie gdzie pracuje. Zakłada ciuchy z poprzedniej firmy, zamiast reprezentować tą w której pracuje. Odmawianie z nim raportów - nie wie co jest w jakiej kolumnie, średnio zna asortyment oraz nazwy modeli. Co do Pań z kadr bardzo miłe i pomocne. Wynagrodzenie słabe jak na taką firmę.
Bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony kierownika regionalnego który obiecywał kontakt o wynikach rekrutacji, niestety na próżno było czekać. Źle to świadczy o firmie ponieważ kandydat również poświęca swój czas na dojazd, rozmowę a później czeka jak na szpilkach, w ostateczności kontakt i tak nie nadchodzi. Słabe.
Hej :) a możesz zdradzić na jakie stanowisko się ubiegales ? Nie mogę znaleźć aktualnej oferty a zależało mi się do firmy dostać. Widzę ze już ktoś tutaj także komentował kierownika regionalnego, ciekawe czy on się od 2020 zmienił ? I w ogóle to z nim miałeś ta rozmowę tak ? Jak ona mniej więcej przebiegła ?
Pracowałem w firmie jako kierownik równo przez dwa lata. Pewnego dnia przychodzę do pracy i czeka na mnie wypowiedzenie. Wręczył mi je nowy regionalny, który uważa się za Bóg wie kogo. Dyrektor, który miał 'wladze' od początku nie miał odwagi nawet o tym porozmawiać (byliśmy na wyjeździe służbowym tydzień wcześniej). Zero poszanowania dla pracownika ze strony firmy. W podobny sposób została potraktowana kolejna osoba, która również była kierownikiem innego sklepu. Była w pracy, nagle przyjeżdża regionalny, wręcza wypowiedzenie i na drugi dzień ta osoba już ma nie przychodzić do pracy. Wprowadzane na nowych kierownikow osoby są zaprzyjaźnione z nowym regionalnym. Więc podejrzewam, że zwolnienia są celowe. Zero jakiejkolwiek motywacji ze strony firmy. Kierownik jest zdany sam na siebie. Wiele razy próbowałem się doprosić szkoleń dla siebie jak i również dla moich pracowników, ale niestety bez skutku. Odniose się do plusów- super kontakt z dziewczynami z biura. Ale tego się nawet nie da opisać. Podsumowując - Kontakt z dwoma Panami - z Panem R oraz z Panem M oceniam na najniższym możliwym poziomie. Zero współpracy, zero rozmowy. Jeżeli się nie jest dobrym znajomym Pana R to nawet nie ma co tracić swojego czasu na pracę w tej firmie ;)
Odkąd Cię nie ma wyrabiamy premie każdego miesiąca. Mogłabym nazwać Cie Panem niedasie. Powodzenia Panie P.
I od dwóch lat te premie tak sobie fajnie wyrabiacie? Bo jak tak to super jakby nie patrzeć. One stopniowo z miesiąca na miesiąc sobie wzrastały czy widełki są w miarę stabilne?
Proszę Cię, ja słyszałem jak to wyrabiacie premie. Dodatkowo poprawcie trochę obsługę, bo coś znajomi zaczęli narzekać i stali klienci, których ja obsługiwałem. To taka dobra rada - zacznijcie pracować a nie siedzieć za ladą;)
No to jak te premie wyrabiają ostatecznie skoro tak wiesz? Ile da radę zgarnąć? Pytam, bo ciekawa jestem czy warto w ogóle się interesować
Premie wyrabiane są tylko w czasie zimowym kiedy ta cudowna odzież narciarska z wygórowaną ilością membrany jest w kolosalnej cenie. Po sezonie zimowym nie ma szans na premie.
Aha czyli jeden rodzaj premii dają? jakiś motywacyjnych czy coś już brak? A jakieś benefity może tutaj mają?
A jaki wynik musi osiągnąć sprzedaż żeby była premia? Dużo na plusie? Bo ktoś wspominał że tylko w sezonie narciarskim jak towar jest drogi. To prawda? W lecie nie ma szans na premie?
O to fajnie bo już myślałem że można zarobić tylko zimą. A jak z umowami o pracę? Ktoś wspominał o sporej rotacji. To można dostać stabilny kontrakt żeby się nie martwić na zapas?
Bzdury na resorach. Tylko niektóre sklepy mają premię cały rok. Jeżeli sklep ma mało klientów to nawet sprzedawca z darem do sprzedawania nie jest w stanie zrobić obrotu, a zawsze szuka się winnego właśnie wśród sprzedawców. Plany sprzedażowe wyssane z palca, obliczanie na podstawie algorytmu, który nie pokrywa się z rzeczywistością danego centrum handlowego.
Co stoi na przeszkodzie, żeby te normy sprzedażowe były dostosowane do możliwości konkretnego sklepu? W ogóle czy podstawa pensji chociaż na ten moment jest ok?
Dobre pytanie, sam w sumie nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi na to pytanie. Mam wrażenie, że regionalni nie wyciągają wniosków z poprzednich miesięcy i dokładają jeszcze większy plan. Na pytanie o pensję nie ma w sumie odpowiedzi, zależy czego oczekujesz i czy łapiesz się na zerowy pit. U konkurencji można wyciągnąć większą podstawę.
Hej, a możesz jeszcze się odnieść do wpisu wyżej, o tych nagłych wypowiedzeniach? Dwa lata temu się pojawił, nadal takie rzeczy się dzieją, czy raczej nie? Myślę nad aplikowaniem, gdy jakiś etat się pojawi, ale zależy mi na stabilności jednak. No i na jakiej umowie pracujecie, skoro można pracownikowi od tak wręczyć wypowiedzenie, i powiedzieć, że jutro nie musi się pojawiać już w pracy? Co z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Ogólnie to co myślisz o pracy w firmie, już pomijając kwestie premii? Sama podstawa jak wypada?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Jak obecnie wygląda praca w Alpine Pro, jaki jest stosunek przełożonych do pracowników, jakie są szanse rozwoju w firmie, jak wyglądają szkolenia?
Czy w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Serdecznie nie polecam tam pracy. Klimat i warunki pracy nie są adekwatne do wynagrodzenia. Plany sprzedażowe zawyżane przez co premia nie jest do wyrobienia. Stare kolekcje pojawiające się co roku pod inną nazwą jako nowa kolekcja. Buty słabych jakości, coraz więcej reklamacji, które i tak zostają odrzucone. Brak szkoleń i możliwości awansu. Zero opieki Kierownika Regionalnego. Wszystko pięknie na początku pracy, później już tylko gorzej. Generalnie nie polecam.
To się muszę zgodzić. Pracowałam na północy Polski w jednym z salonów. Nie na długo zagrzałam tam miejsca, ale zauważyłam coś bardzo niepokojącego. A mianowicie to, że ceny są sztucznie zawyżane, żeby od razu dać niższą cenę jako "promocyjną" przez co chcą pokazać jaki to jest "drogi" produkt. Co tak na prawde T-shirty i bluzy są takiej jakości, że mechacą się po kilku praniach ( a t-shirt dorównuje cenom t-shirtom Tommiego czy Calvina). Do regionalnego i pr
Tak jest! Potwierdzam to! Nie tylko na północy takie zawyżanie cen. Jakość nie równa się z ceną. Shit sprzedawany za cenę z kosmosu. T-shirty nadawały się do wyrzucenia po kilku praniach. Buty rozpadały się po jednym przejściu. Reklamacje nieuznawane, bo źle użytkowane obuwie haha. W tych butach się lata, nie chodzi, a najlepiej kupić i zostawić żeby nie uszkodzić. Dramat. To jak zakupy w tanich sieciówkach za mniejsze pieniądze, a jakość ta samą
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?
Raczej wszyscy kierownicy są ok. Wiadomo że muszą wymagać od pracowników żeby stosowali się do regulaminu pracy
A pracownicy odnośnie tego jak się dostosowują? Są jakieś zasady w regulaminie, które niestety często są łamane?
No i to wiarygodna odpowiedź. ;) A konsekwencje jakieś bywają czy raczej oko się przymyka?
w sklepach nie ma dużej rotacji, jak komuś odpowiada system pracy oraz zespół to zostaje na stałe
Miałem okazję pracować w jednym z salonów Alpine PRO (Factory Ursus Warszawa). Nie zgadzam się z opiniami, które zostały napisane poniżej. Miejsce pracy przyjazne, ze strony zespołu jak i zarówno kierownictwa wyżej. Świetny i profesjonalny kontakt z dziewczynami z biura oraz regionalnym, który zawsze służył pomocą. Wynagrodzenie + premie bardzo adekwatne do obowiązków doradcy klienta. Można było wyciągnąć naprawdę dobre pieniądze (utarg był zrobiony w każdym miesiącu). Czytając opinie, które zostały napisane poniżej mam wrażenie, że jest mowa zupełnie o innym miejscu pracy. Polecam to miejsce:))))
Też mnie dziwią te negatywne komentarze. Jak ktoś nie potrafi tańczyć to zawsze powie że butyza ciasne. Pracujesz to masz. Nie pracujesz to znaczy że nie jest to miejsce dla ciebie. Proste. Dla mnie rewelacja. Mam zamiar zmienić pracę na taką w moim zawodzie, ale cieszę się że ty obecnie pracuję. Biuro ok. Regionalny zapracowany, ale zawsze pomoże. Szef super. Życiowy i pomocny. Nigdy nie olewa.
Kierownictwo za przeproszeniem wyżej *** niż **** ma. Osobiście mogę pochwalić zespół z Gdańska! Zawsze pomocni! Kierowniczka z Lubonia opryskliwa i fałszywa. Panie z biura super! Pomijając jedną Panią M. która lubi najdrobniejsze pomyłki innych pracowników przesyłać z kopią dw do kierownictwa najwyższego, gdzie sama czasami popełnia jeszcze śmieszniejsze błędy. Po kontakcie z innymi pracownikami można zauważyć, że Ci którzy grzeją swoje stołki kierownicze lubią od czasu do czasu wymienić i odświeżyć sobie zespół od tak.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Alpine Pro Polska Stores Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!