Opinie o Vitae Nordica Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Vitae Nordica Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Vitae Nordica Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vitae Nordica Sp. z o.o. w Warszawa

Maria
Inne
 Pytanie

Nie ma kontaktu z tą firmą i wciąż wysyłają swoje produkty. Bezczelnie odpowiadają że "może pani sobie nie chcieć, my mamy nagraną rozmowę i wysyłamy". Dzisiaj odesłałam nie otwartą przesyłkę do nich i maile o zerwaniu z nimi kontaktu. Nie wiem jaki będzie skutek Też tak mieliście?

Piotr c5
Pracownik
@Maria

Dokładnie, zero kontaktu, przesyłki bez uprzedzenia a potem zadania zapłaty. Szkoda kasy na przesyłkę ale też odeślę, mocno mnie wkurzyli

Wioleta Nowy wpis
Inne

Z takimi komentarzami od klientów zaczynam się zastanawiać w jakiej atmosferze teraz pracuje się na ich obsłudze. Ogólnie to coś się poprawiło skoro opinii od dłuższego czasu nie ma i warto pytać o pracę?

Maria56 Nowy wpis
Inne

W tym roku po raz pierwszy mam kłopot z zamówieniem. Czekałam bardzo długo na jego realizację. Natychmiast po otrzymaniu produktu opłaciłam fakturę. Ku mojemu zdziwieniu już drugi raz otrzymałam wezwanie do zapłaty. Aby wyjaśnić nieporozumienie próbowałam dzwonić do Firmy, ale oba telefony kontaktowe podane na stronie są nieprawidłowe. Nie działa na i infolinia 800 800 401, ani drugi telefon 796 557 198. Adres e-mail podany na stronie zaczynający się od info@... także nie działa ( e-mail wracają z informacją o błędzie związanym z serwerem). Za pierwszym razem udało mi się nawiązać kontakt z adresem zaczynający się od book@... Uzyskałam wówczas informację, że wszystko jest w porządku. Moja opłata została źle zaksięgowana. Niestety, pomimo tego zapewnienia, kilka dni temu otrzymałam kolejne wezwanie do dokonania płatności. Kontakt z Firmą jest bardzo trudny. O wyjaśnienia Ch telefonicznych nie ma nadal mowy, a na moją mailową prośbę o wyjaśnienie sprawy nie ma odpowiedzi.

Maria56 Nowy wpis
Inne
@Maria56

Otrzymałam odpowiedź z Firmy. Sprawa zamknięta. Dziękuję

Maria
Inne
 Pytanie

Nie ma kontaktu z tą firmą i wciąż wysyłają swoje produkty. Bezczelnie odpowiadają że "może pani sobie nie chcieć, my mamy nagraną rozmowę i wysyłamy". Dzisiaj odesłałam nie otwartą przesyłkę do nich i maile o zerwaniu z nimi kontaktu. Nie wiem jaki będzie skutek Też tak mieliście?

Sylwia
Inne
@Maria

ale to jak przychodzi ten towar to Ty jesteś obciążona jakimiś kwotami wtedy?

1
Janadabrowska@onet.pl
Inne
@Sylwia

W środku jest faktura i wzywają o jej zapłatę! Ja odmówiłam odbioru na poczcie, nie odebrałam, a Oni mnie wołają o zapłatę! Najgorsze to, że kłamią, bo pytałam się na FB co to za magnez, odpisali, że cytrynian! Zamówiłam, a po przyjściu okazało się, iż to TLENEK! Niech go sami jedzą. Meil też wcześniej wysłałam z rezygnacją, a Oni i tak przysłali.

Piotr c5 Nowy wpis
Pracownik
@Maria

Dokładnie, zero kontaktu, przesyłki bez uprzedzenia a potem zadania zapłaty. Szkoda kasy na przesyłkę ale też odeślę, mocno mnie wkurzyli

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Vitae Nordica Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Vitae Nordica Sp. z o.o. szukała nowego pracownika na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Strategy Planner
Warszawa
Plej Sp. z o.o.
(113 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Andre
Inne

To ja dorzucę coś od siebie. Dałem się złapać na ten mechanizm internetowy może wieczorem kupowałem i nie pamiętałem żebym wszedł w jakiś cwaniacki abonament. Pierwszy zakup dwa opakowania 49 zł z groszami. Przychodzi kolejny jestem zdziwiony podobne dwa opakowania ale 100% drożej i faktura już przeterminowana. Ta firma działa jak wyłudzacze. jakiś urząd do spraw handlu i ochrony konsumenta po winien zbadać ich mechanizmy działania bo jest to nieuczciwe, a co widzę po wcześniejszych wpisach pomiatają swymi klientami. Odmówię według zapisu na fakturze i jak mi kolejny raz coś przyślą to już będzie ich problem.

klientka Anna K
Inne
 Pytanie

Nie wiem dlaczego telefon jaki jest podany na przesyłce nie odpowiada ???Chciałam zrezygnować z dostaw i nie ma takiej możliwości .Lekarz odradził mi stosowania tych suplementów i jest duży problem z rezygnacja z dostaw.

Ela
Inne
 Pytanie

Potwierdzam wcześniejsze wpisy. Jestem zdenerwowana . Nie wykluczam że produkt mają dobry. Tylko po co wciskają na siłę?

IZA
Inne
 Problem

Dostałam wit D przeterminowaną 3 miesiące. Pisałam do nich zero odzewu...

Michał
Inne

Unikać jak ognia. (usunięte przez administratora) Przesyłają Omega 3 chociaż wysłana informacja razem ze kapsułkami na podany adres do zwrotu. Następnie przychodzi zwrotka, że błędnie zaadresowane. Jak będą do was dzwonić i usłyszycie vitae nordica to się rozłaczajcie. (usunięte przez administratora) i naciągacze!

Mrówka

Nie kupujcie ludzie nic od nich nawet za darmo,to wielki kant (usunięte przez administratora) Ja zamówiłam u nich bezpłatną próbkę Omega 3 ( płacąc tylko za przesyłkę 9,99zł.),po czym odmówiłam e-mailowo za dalszą dostawę. Po czym dzisiaj przyszła do mnie przesyłka (wrzucona w skrzynkę pocztową) z 2 następnymi opakowaniami (360 tabletek) ,razem z fakturą do zapłacenia 99,60zł. Pytam się za co,jak ja już od nich nie zamawiałam i zrezygnowałam. Dzwoniąc pod numer telefonu podany na tej fakturze,to też jakieś kpiny. Po pierwsze nikt nie odbiera,a po drugie włącza się jakby poczta głosowa i oferuje że mam zostawić informacje w postaci numerków 1-5, bo 5 oznacza cytuję: proszę o pilny kontakt. I się rozłącza. Nikt łaskawie nie oddzwania i ma nas wszystkich w ....IE. Odeślę im ten towar na wskazany adres i tyle,ale z jakiej racji mamy to robić na nasz koszt. Firma Krzak,trzeba to zgłosić na policję,albo do orzecznika praw konsumenta.

Vitae Noedica
@Mrówka

Szanowna Pani, prosimy o podanie numeru kontrahenta. Ze względu na pandemię covid-19, nasza infolinia nie działa regularnie, ale na maila odpowiadamy bezzwłocznie. Adres mailowy jest każdorazowo podany na dokumentach dodanych do produktu. Jest to info@vitenordica.pl Co do samej oferty, o której Pani pisze, nie prowadziliśmy sprzedaży Omegi 3 za 9,90, więc prosimy upewnić się, że chodzi o naszą firmę.

paBe

Mimo rezygnacji przysyłąją kolejne przesyłki z fakturą. Neleży unikać tej firmy.

Vitae Noedica
@paBe

Dzień dobry. Prosimy o kontakt na adres info@vitaenordica.pl i podanie nr kontrahenta. Wszystkie rezygnacje przyjmujemy i rozpatrujemy najszybciej, jak to możliwe.

bkk5

Czy państwo jesteście głusi na maile i dalej wysyłacie produkty, proszę je wstrzymać nr. 1013676kontrahent wysłałam dwa maile icisza

Beata

Naciągacze! Wysyłają kolejny towar, mimo, że wcześniej było to odwoływane. Brak informacji, co do terminu zwrotu. Trzeba odsyłać produkty na własny koszt, gdzie dużo wcześniej dzwoniłam i prosiłam o to, by mi nic nie przesyłano!

Renata
Inne
@Beata

Rozumiem, że jesteś zdenerwowany, ale postaraj się tu raczej zachować spokój. W ostatnich dniach, oprócz Ciebie, jeszcze jedna osoba opisała ten sam problem z firmą Vitae Nordica, co już może dawać do myślenia. Może w tej sytuacji warto byłoby zgłosić to do rzecznika praw konsumenta. Co o tym myślisz?

Beata
@Renata

Tak się stanie, zgłoszę to. Szkoda, że ich infolinia nie jest nagrywana, Pan, który odebrał powiedział mi, że nie odbierze przesyłki ode mnie, krzyczał do słuchawki... (usunięte przez administratora)

Lunita

Uwaga na tą firmę - to NACIĄGACZE i (usunięte przez administratora) Wysyłają kolejne opakowania z fakturą, mimo kilkutygodnoowej wcześniejszej rezygnacji i należy na własny koszt je zwracać. Pan, który odbiera nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania dotyczące zwrotów i warunków umowy, krzyczy do słuchawki i sam się rozłącza!(usunięte przez administratora)

Irena

Za witaminy zapłaciłam 10.04 2019 , a miałam jeszcze dwa tygodnie do terminu zapłaty. Teraz j ponaglana o zapłatę mimo że odpisuję , aby sprawdzili bo ja przelew zrobiłam. Rozmawiałam też z przedstawicielem powiedział że już jest ok. J ednak maltretują mnie ponagleniami dalej. To jest godne najgorszej krytyki. Nie można się do nich dodzwonić, skandal!!!! Nigdy więcej nic nie zasypię od naciągaczy. Mam dość.!!!! Nie polecam.

Aga
@Irena

Dzień dobry, czy coś się wyjaśniło?

Piotr
 Rekomendacja

Dzisiaj otrzymałem zamówioną witaminę D i dostałem tylko 1 opakowanie ( 180sztuk) a w ofercie były dwa w cenie 39,90. Oczywiście cena pozostała taka sama czyli 39,90. Napisałem maila ze zdjęciami i ,że zapłacę tylko za otrzymaną 1 sztukę. Czytając opinie powyżej wygląda to na naciąganie. Czy ktoś poskarżył się na nich do UOKiK? Jeśli nie ja to robię. Zobaczymy jak sprawa będzie się rozwinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@Piotr

Dzień dobry, czy coś się wyjaśniło w Pana sprawie?

ELA

Witam, rowniez mam pewnosc,ze to firma KRZAK! Namowiono mnie przez tel.na zakup witaminy D za 20.00zl.z mozliwoscia zrezygnowania z dalszej wysylki.Wyslalam e-mel,telefonowalam,ale z ta TIRMA NIE MA zadnej mozliwosci kontaktu! Przysylaja mi SMS bym uregulowala nastepna przesylke! Mysle,ze takich osob jak ja jest wieciej i POWINNISMY WYSLAC by zbadal sprawe do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA!

Aga
@ELA

Dzień dobry, proszę o informację czy coś się zmienilo. Mam podobną sytuację.

Piotr

Ok 12.04. zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy i powiedział ,że dośle mi brakujące opakowanie witaminy D i ,że za całą sytuację winna jest zewnętrza firma ,która realizuje wysyłkę. W odpowiedzi na to tego samego dani wysłałem do nich maila ,że czekam na przesyłkę tylko do 17.04 ,a po tym terminie odstępuję od umowy i zwracam im przysłaną wcześniej nienaruszone opakowanie witaminy D. Dzisiaj jest 18.04 i skoro nic nie dostałem wysłałem to co dostałem. Czyli mieszczę się w terminie 14 dni i mogę towar zwrócić bez problemu. Nie polecam tego sklepu.

Ula
Inne

Jesteście pewni, że pozytywnie nie można napisać na temat firmy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewka9

Witam! Przysłali mi d3 jako próbkę, za którą miałam zapłacić koszt wysyłki, jeżeli rezygnuję z dalszych zakupów. Zapłaciłam 9,95 zł. i po jakimś czasie przysłali mi następną porcję. Ponieważ zatrzymałam fakturę zadzwoniłam i powiedziałam , że nie będę odsyłać i płacić za przesyłkę, to mnie zaczęli straszyć policją i karami. Odesłałam witaminę dla świętego spokoju i zaznaczyłam, że życzę sobie potwierdzenie odbioru. Potwierdzenie dostałam 28.12.2018r. że przesyłka została doręczona, a oni znowu dzisiaj tj. 04.01.2019r. wysyłają mi sms, że 25 minął termin mojej płatności za odebrany produkt, i że proszą o pilną wpłatę 49,80 na podane konto. Nie wiem jakim cudem ta firma jeszcze prosperuje. Jeżeli jeszcze raz do mnie napiszą, zgłaszam sprawę na policję jako bezprawne nękanie. Już nawet nie będę pisała do nich i prostowała. (usunięte przez administratora) i naciągacze. Pozdrawia wszystkich czytających Moje sugestie dla Vitae Nordica Sp. z o.o.: Niech przestaną naciągać i oszukiwać ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fiona
@Ewka9

Produkt wrzucają do skrzynki ppcztowej czy pokwitowała pani odbiór ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Vitae Nordica Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Vitae Nordica Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Nowogrodzka 50 lok. 515
    00-695 Warszawa
  • NIP: 7010600751 REGON: 365072175 KRS: 0000630332
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vitae Nordica Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii