Opinie o KMP Sp. z o.o.
Czy istnieje możliwość rozwoju w KMP Sp. z o.o.?
Otrzymuję wiele zapytań dotyczących możliwości rozwoju w naszej firmie, KMP Sp. z o.o., i chciałbym podzielić się z wami naszą wizją na ten temat. Rozwój, to dla nas kluczowy element naszej filozofii. Wierzymy, że każdy z nas, zarówno jako jednostka, jak i firma, powinien nieustannie się rozwijać, aby osiągać nowe poziomy sukcesu. W KMP nie tylko doceniamy, ale także aktywnie wspieramy inicjatywy związane z rozwojem zawodowym naszych pracowników. Mamy na uwadze, że rozwój nie ogranicza się tylko do ścieżki zawodowej. To także poszukiwanie nowych pasji, odkrywanie ukrytych talentów i otwieranie się na nowe wyzwania. Dlatego zachęcamy nasz zespół do dzielenia się swoimi celami rozwojowymi, aby wesprzeć ich w realizacji tych planów. Wspólnie możemy tworzyć środowisko pracy, gdzie każdy ma szansę rozwijać się zarówno zawodowo, jak i osobowo. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły, aktywnie uczmy się od siebie nawzajem. Wierzymy, że nasza firma rośnie, gdy rosną jej pracownicy. Wierzymy również w ich potencjał i jesteśmy gotowi inwestować w rozwój każdego zaangażowanego pracownika naszej firmy.
Czy nowo zatrudnione osoby w KMP Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Oczywiście, nowo zatrudnione osoby w KMP Sp. z o.o. otrzymują umowę o pracę od pierwszych dni. Dbamy o zapewnienie naszym pracownikom jasnych i stabilnych warunków zatrudnienia, co stanowi podstawę naszych relacji zawodowych.
Czy w KMP Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Tak, reagowanie na problemy pracowników odbywa się od razu. Jednak dużo zależy od tego jakiego typu są to problemy. jeśli problem dotyczy na przykład spraw osobistych, dotyczących np zdrowia pracownika lub jego dziecka, lub jakiegoś nagłego wydarzenia w jego prywatnym otoczeniu, i potrzeba jest dodatkowego dnia wolnego, lub pomocy w inny sposób. To oczywiście takie tematy omawiamy i zazwyczaj bez problemy znajdujemy rozwiązanie. Jeśli problem leży po stronie zawodowej, to już nie trwa to tak szybko, ze względu na złożoność tematu. To znaczy jest wiele drobnych spraw (problemów), które oczywiście rozwiązywane są niemal natychmiast. Ale przy rozwiązaniu problemu bardziej złożonego, lub wymagającego sporego nakładu czasu i zaangażowanie większego zespołu, lub większych nakładów finansowych do jego rozwiązania, potrzeba jest dobrze "przegadać" temat, obmyśleć rozwiazanie i ułożyć plan w taki sposób aby nie rozwiązywanie jednego problemy nie generowało kolejnych, zwłaszcza na innych obszarach. Jednak lata praktyki i ciągłe doskonalenie się w prowadzeniu biznesu nauczyło nas, że zwykła komunikacja i częste rozmowy powodują, że te najmniejsze problemy zostały niemal wyeliminowane lub nawet nie powstają, przez co mam czas skupiać się na poważniejszych, których dzięki temu jest coraz mniej. Oczywiście każdy człowiek ma swój pogląd na kategoryzowanie skali problemu. Dla jednego coś może być mega problemem, podczas gdy dla drugiego ta kwestia może zupełnie nie mieć znaczenia. Odpowiedź na to pytanie jest dla mnie dość trudna, dlatego mam nadzieję, że sposób w jaki została udzieloną jest wystaczający. Dla przykładu tylko dodam, że mogłem również odpowiedzieć w taki sposób: "Co to znaczy skuteczna reakcja? Proszę o zadanie konkretniejszego pytania." Dlatego jak widać na "załączonym obrazku", problemy czają się wszędzie. Te małe i te większe. A jest ich tyle, że nie sposób "ogarnąć" wszystkie za jednym zamachem. Dlatego jak już wspomniałem staramy się jak najczęściej rozmawiać ze sobą. Komunikacja (szczera komunikacja) między ludźmi rozwiązuje 90% problemów. Jest to takie proste, a zarazem tak trudne do opanowania narzędzie. Dziękuję za to pytanie, życzę miłego dnia łącząc pozdrowienia. ;-)
Jakie wartości są cenione w KMP Sp. z o.o.?
Wartości jakie są dla nas ważne, to przede wszystkim wzajemny szacunek i zaufanie. Ponieważ istniejmy jako zespół, żaden z naszych działów nie jest w stanie funkcjonować samodzielnie. Dlatego tak bardzo liczy się dla nas wzajemna szczerość i współpraca oparta na zaufaniu i szacunku. Rozwój - nie tylko firmy ale i osobisty każdego członka naszej ekipy jest bardzo ważny dla każdego z nas. To coś co napędza zespół każdego dnia. Pasja - jest czymś bez czego człowiek nie może prawidłowo funkcjonować. Ludzie z pasją są ciekawi, dlatego mamy tak fajną ekipę. Rzetelność - pomaga nam zdobyć zaufanie najbardziej wymagających klientów, którzy bez wachania polecają nas następnym. Ale zawsze najważniejszy jest....Człowiek. Człowiek, który docenia drugiego człowieka i traktuje go z szacunkiem, zawsze jest w stanie znaleźć wspólną nić porozumienia, bo ludzie są stworzeni do pracy w zespole. Niektórzy tylko po prostu tego jeszcze nie wiedzą, dlatego zamiast podejmować rozmowę właśnie choćby ze względu na szacunek, wybierają proste rozwiązania jakim jest np.: "ucieczka" w anonimowość. Tacy nie zagrzeją u nas miejsca na dłużej, i obawiam się, że nie tylko u nas. Pozdrawiam serdecznie, i dziękuję za konkretne, dobre pytanie.
Bardzo miło się czyta taki komentarz bo w niewielu firmach takie wartości jak opisałeś są cenione. Jakbyś jeszcze dodała na jakich umowach przyjmujecie? Można dostać na czas nieokreślony bo zależy mi na stabilności.
Czy można dostać umowę na czas nieokreślony? Taka umowa, to podstawa poczucia stabilności i wyrażenie chęci wieloletniej współpracy dla obu stron, dlatego jest ona niemal obowiązkowa w naszej firmie. Nie wyobrażam sobie inaczej. Wartości jakimi się kierujemy, nie pozwalają nam nawet myśleć, że mogłoby być inaczej. Jednak muszę być szczery, jest jedno ale. Taką umowę otrzymuje kandydat po okresie próbnym gdy stwierdzi, a w zasadzie gdy stwierdzimy, że jesteśmy dopasowani i przekonani, że będzie nam razem dobrze się pracowało. Tak, okres próbny, to część rekrutacji. Nie, nie ma określonego terminu okresu próbnego. Z reguły to standardowe 3 miesiące, ale zdarzały nam się przypadki, że kandydat otrzymywał umowę nawet po miesiącu.
Czyli raczej to niespodzianka dla niego była? A w jaki konkretnie sposób sobie na to zasłużył?
Nie chodzi o "zasłużenie sobie". Gdy pracownik jest dopasowany, czuje role jaką ma na danym stanowisku, współpracuje z grupą niemalże od pierwszych dni, w taki sposób, że współpracownicy po miesiącu czy dwóch mają wrażenie, że pracują z tą osobą już bardzo długo, to po co trzymać dalej takiego kandydata na okresie próbnym? Po co przedłużać czas, w którym będzie się dodatkowo zastanawiał czy dostanie umowę czy nie? I tutaj nie chodzi o to czy pracownik sobie zasłużył, że ma szybciej umowę. Pytanie również można postawić: Czym firma sobie zasłużyła, że ten człowiek chce pracować akurat tutaj? Dlaczego u nas? Tak, to raczej forma niespodzianki. Można by tak to ująć. ;-)
Aż jestem miło zaskoczona taką odpowiedzią. Jednak faktycznie widać, ten zadeklarowany wcześniej szacunek. ;) Ciekawa tylko jeszcze jestem jak już po takim dostaniu się będą wyglądały perspektywy związane z awansem?
No wiadomo, że ludzie z pasją są ciekawi. A czy wy jakoś to weryfikujecie podczas rekrutacji? W sensie czy wypytujecie o pasje i hobby i na podstawie tego zatrudniacie?
Według nas, każdy człowiek ma "jakieś" zainteresowania. Niekiedy są one bardziej lub mniej ciekawe. Jednak to, co dla jednych może być ciekawe, dla innych może okazać się porostu nudne, i odwrotnie. Podczas rozmowy oczywiście poruszamy temat zainteresowań czy pasji. Jednak nie stanowi to jako takiego kryterium. Pozwala nam natomiast wstępnie ocenić, czy dany kandydat pasowałby do naszego zespołu. Jeśli tak, to w jakim stopniu. Dzięki poznaniu zainteresowań potencjalnego kandydata, jesteśmy w stanie również ocenić, czy na danym stanowisku, na początku współpracy będzie czuł się "przynajmniej" optymalnie. Oczywiście celem jest, aby czuł się świetnie, to jasne. Jednak to weryfikuje już okres próbny. Bo widzisz - człowiek tak już ma, że jak lubi to co robi, to robi to dobrze. A jak nie lubi, to wiadomo co robi ;-). Dziękuję za pytanie, łącząc pozdrowienia.
Jak wygląda sprawa grafiku w KMP Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Dyspozycyjność !!! Praca 8-20 godz/dobę, bo robotę trzeba zrobić. Pozytywna atmosfera w firmie, uczynna i pomocna ekipa. Wynagrodzenie nieadekwatne do przepracowanych godzin (i trzeba się przypomnieć aby było na czas) . Praca raczej nie dla osób posiadających rodzinę i małe dzieci. Osobiście wytrzymałem 2,5 miesiąca. Pozdrawiam ekipę KMP. Odpowiedź na pytanie: Czy pracodawca idzie na rękę? Raczej tak może się dogadać ale raczej W wyjątkowych sytuacjach twoje trzeba..... bo i tak kasy ci nie zapłacą Jak roboty nie zrobisz. Płatne Dyżury to raczej fikcja, Płacą tylko za zrobione zlecenie, a nie ilość godzin które siedziałeś na robocie. Ale to jest moja opinia. "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
A jak wygląda rozkład przerw tutaj, jeżeli trzeba pracować po te 20 godzin, o których piszesz?