Po próbnym pakiecie miesiecznym ogladanie bylo wzgledne teraz wykupilem Abonament na 1 rok to nie da sie poprostu ogladac jakość oglądania jest bardzo wadliwa. Przerywanie, zawieszanie się, brak połączenia, brak synchronizacji dzwięku i obrazu Mysle ze zostanie mi to wyjasnione
Pod danym programem pisze po angielsku i nie ma co bedzie dalej w danym programie jak to ustawic na tablecie moze ktoś...
Co za (usunięte przez administratora) co chwilę się zawiesza mimo dobrego netu.Nic nie idzie obejrzeć bez problemu i za to płacę?Czas na zmianę
Witam jezeli masz cbedze milo jak odpowieszos lepszego to mozesz mi przeslac namiary? bedze dobrze jak odpowiesz Siegmund
A te namiary to miał dać prywatnie czy czekasz tutaj na odp? Bo też ciekawa jestem jaką alternatywę wykminił. Chyba nie może to być reklama konkurencji, bo by od razu nazwą rzucał na lewo i prawo. Myślisz, że ma wiarygodną opcję wobec tego?
Od chwili wykupienia tj.tygodnia nie moge odbierać żadnego kanału a na 3 interwencje mailowe 0 odpowiedzi!
Masz w razie czego to jakoś udokumentowane, że cały czas nic nie odbiera? Bo to może jeszcze się przydać
(usunięte przez administratora)
Dziwi mnie to serio, że cały czas tak się dzieje a klientów wciąż przybywa. Opinii wcześniej pewnie nie czytałeś? :/ Umowa kiedy się kończy?
Na forum widzę chyba same komentarze od klientów, niektórym się tu coś zacina innym nie, smutna sprawa w dodatku trudno o kontakt z firmą podobno. Ja to się zastanawiam ile osób tak właściwie tu pracuje i kto za co jest tak właściwie odpowiedzialny? Orientuje się ktoś?
Czy mogę prosić o kontakt do firmy telefoniczny lub mailowy?
Beznadzieja
Witam wszystkich. Podstawowym atutem jest wielkość propozycji. Rzeczywiście jest imponująca. Naliczyłem ponad 200 programów polskojęzycznych + kilkadziesiąt obcojęzycznych, a do tego około 700 filmów na VOD. Natomiast jakość oglądania jest bardzo wadliwa. Przerywanie, zawieszanie się, brak połączenia, brak synchronizacji dzwięku i obrazu (tak nie da się oglądać), itd. to jest niestety norma. Na serwis nie można liczyć. Po prostu często nie odpowiadają. Odpowiedź na pytanie otrzymałem po 3 dniach roboczych. Innym razem, wcale nie otrzymałem odpowiedzi. Jeżeli ktoś mieszka od dawna na zachodzie i jest przyzwyczajony do uprzejmego serwisu to może być przerażony poziomem serwisu Fabryka TV. Radzę przetestować przez miesiąc. Pozdrawiam serdecznie JZ
Co mi sie nie podoba, to to ze Marka TV Philips nie jesz uwzgledniana i nie mozna tych programow na TV Philips transportowac. Jest työko Damsung i LG aznaeany. Dlaczego ??
Opowiadano mi, ze wystarczy poprosic o pomoc i w ciagu 10-20 min otrzxma sie odpowiedz albo wskazowki. Ja czekam juz ponad 4 dni na odpowiedz!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fabryka TV Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fabryka TV Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka TV Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!