14 listopada 2022 r. pojechałem wymienić cztery opony na zimowe w Renault Megane. Po wyjeździe z zakładu nie działał jeden wentyl z czujnikiem ciśnienia. Pomyślałem sobie, że widocznie pracownik coś uszkodził. Po tygodniu sprawdzam, a tu okazuje się, że wentyla z czujnikiem nie ma. Został włożony – podmieniony – zwykły. Rozmawiałem z właścicielem zakładu. Dwa razy był pijany. Nie było o czym rozmawiać. Oprócz tego pracownik jedną oponę założył na felgę odwrotnie. Po wskazaniu jemu, że jest założona nieprawidłowo zdjął oponę i założył jeszcze raz. Jeśli ktoś chce żebym potwierdził to co napisałem to proszę o telefon do mnie: 728-463-725. O paragonie to można zapomnieć. Pracownik twierdzi, że on nie jest od wystawiania, że zapisuje tylko w zeszycie i zeszyt ten przekazuje szefowi, który jak ja byłem dwa razy to był nieobecny.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.