Pracowałem/am w Adtraction, które odnosi ogromne sukcesy, ale w swoim kraju. W Szwecji. Niestety, w Polsce sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Zarząd szwedzki stara się na siłę przenosić swoje rozwiązania na nasz rynek, które zupełnie się tutaj nie sprawdzają. 1. Brak wsparcia w rozwoju: - Firma w żaden sposób nie wspiera rozwoju pracowników. Obiecane lekcje angielskiego nigdy się nie odbyły, mimo wielokrotnych próśb ze strony pracowników. Po roku proszenia o to, dowiedzieliśmy się, że firma zrezygnowała z ich organizacji z powodu oszczędności. - Udział w konferencjach był mocno ograniczony. Jak się chciało wziąć w jakiejś udział, to decydowała kolejność zgłoszeń, a cały zespół, liczący 5 osób, nigdy nie mógł uczestniczyć w takich wydarzeniach jednocześnie. (Pomijając fakt, że to, że liczy się kolejność zgłoszeń dowiedzieliśmy się po fakcie.) 2. Micromanagement i brak zaufania: - Micromanagement w firmie jest na każdym kroku. Nasze maile były czytane bez naszej wiedzy, a bardziej doświadczeni pracownicy byli proszeni o sprawdzanie, jak nam idzie pisanie wiadomości, o czym również dowiedzieliśmy się po fakcie... 3. Brak wsparcia merytorycznego: - W firmie brakowało osób z odpowiednim doświadczeniem, które mogłyby nas czegoś nauczyć. Najbardziej doświadczony pracownik miał zaledwie trzy lata stażu i często nie był w stanie nam pomóc, przez co byliśmy pozostawieni sami sobie. - Onboarding był bardzo chaotyczny i po dwóch tygodniach wdrożeń na prośbę o pomoc dostawaliśmy odpowiedź „było na onboardingu” i koniec tematu. - Juniorzy po dwóch tygodniach pracy dostali pierwszą i trzecią największe kampanie w sieci i nikt nie był w stanie im pomóc, bo osoba, która się tym zajmowała, była na macierzyńskim. KTÓRA przygotowała tabelkę z wyjaśnieniami, co gdzie i jak, ale nie została ona dalej przekazana mimo prośby. 4. Skupienie na wynikach finansowych: - Firma koncentrowała się wyłącznie na wskaźnikach takich jak GP (gross profit) i OKR (objectives and key results). Mimo że pracowałem/am w dziale sprzedaży, nie otrzymywałem/am żadnej prowizji związanej z OKR, co było niezwykle demotywujące. - Co więcej, nieustannie informowano nas, że nie ma budżetu na podwyżki ani na udział w konferencjach, co dodatkowo demotywowało zespół. 5. Niestabilność zatrudnienia: - Ostatnio zostaliśmy poinformowani o dużych spadkach w firmie, ale jednocześnie zapewniono nas, że nikt nie zostanie zwolniony i nie mamy się martwić. Mimo tych zapewnień, wkrótce zwolniono trzy osoby tłumacząc to cięciem kosztów - we wrześniu cała firma(120 osób) jedzie do Chorwacji na konferencję, która jest w 100% opłacona przez Adtraction…. 6. Dezorganizacja i brak szacunku: - Firma kazała nam jeździć do różnych miast w Polsce, aby spotykać się z klientami twarzą w twarz, mimo że brakowało budżetu na podwyżki i konferencje. - Firma, która uważa się za wielkiego gracza na polskim rynku, w rzeczywistości nie odnosi tutaj sukcesów i nie daje żadnych narzędzi pracownikom Adtraction to chaos, dezorganizacja, brak szacunku do pracownika i micromanagement. Radzę omijać szerokim łukiem.
Okropna obsługa klienta, pani "Marta" nie wie nic o warunkach kampanii
Super zespół i pensja, centrum Warszawy więc dobry dojazd. Firma dba o pracownika i rozwój umiejętności, wiele możliwości zdobywania doświadczenia i kontaktu z rynkiem i zespołem międzynarodowym.
Bardzo dobrze wspominam pracę w Adtraction. Dobre zarobki oraz biuro w centrum Warszawy. Bardzo dużo można się nauczyć oraz nie ma problemu z wyrażaniem swojego zdania. Z zespołem mam kontakt do tej pory. :)
Nie prowadzą rekrutacji - zbierają dane o kandydatach Nie ma sensu aplikować
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adtraction Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Adtraction Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adtraction Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!