Opinie o Aeterie Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Aeterie Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Aeterie Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aeterie Sp. z o.o. w Warszawa

Rozczarowana
Inne

Zamówiłam w Aeterie 3 rzeczy za blisko 800 zł 24.11. - do dzisiaj nie zobaczyłam zamówienia. Z maila wysłanego przez DHL wynika, że przesyłka w ogóle nie została przekazana kurierowi, customer service w Aeterie twierdzi natomiast, że paczka zaginęła kurierowi i badają problem. Po 1,5 tygodnia braku odzewu z ich strony i usuwania moich komentarzy na social mediach dali znać, że złożyli reklamację w DHL, jednak nie otrzymali za bardzo odpowiedzi i nie mają wpływu na działania firmy kurierskiej. Hasło o okrojonym składzie również się pojawiło. Kupowałam w tym sklepie kilka rzeczy i pierwszy raz mam z nimi takie przeboje. Nie sądziłam, że kiedyś będę pisać negatywny komentarz na GoWorku - a jednak. Radzę przyszłym klientkom zastanowić się 3 razy, zanim dokonają przelewu na konto Aeterie. Rynek obfituje teraz w wiele firm z ubraniami w podobnym stylu, w podobnej (albo niższej) cenie, szytych w Polsce, gdzie właściciele dbają o swoich Klientów. Polecam udać się na zakupy właśnie tam, do konkurencji.

Asia
Inne

Potwierdzam to co piszą inni. Firma przetrzymuje pieniądze klientow, za towar zapłaciłam ponad miesiąc temu a jeszcze nie otrzymałam zamówienia. Bardzo podoba mi się estetyka ubrań z aeterie, jednak brak szacunku do klienta jest rażący. Do tego dochodzi fałszywy obraz firmy budowany w mediach społecznościowych. Nie można opowiadać o wartościach i zarazem (usunięte przez administratora) ludzi.

Kobieta w sukience
Inne

6 tygodni oczekiwania na towar.. a zakupy w promocji "wysyłamy w 48 godzin". Powstała specjalna grupa na Facebooku - AE bez cenzury gdzie firma nie może ukrywać wtop i komentarzy

rozczarowana klientka
Pracownik

Jest ostatni dzień września. Sukienkę zamówiłam pod koniec sierpnia. Nie otrzymałam nic poza kilkoma sztampowymi przeprosinami. Do dziś nie została wysłana, więc dostanę ją - jak dobrze pójdzie - w październiku. Nie muszę mówić, że sukienka zamawiana w sierpniu z myślą o babim lecie w październiku nie będzie mi do niczego potrzebna... Dziś na stronie przy niektórych artykułach mają adnotację "wysyłka 48 h" (skoro mówimy o aeterie czytamy to "48 h" oczywiście jako "TYDZIEŃ"), a przy innych ostrzegają, że "wysyłka zamówienia może ulec wydłużeniu". Mnie o niczym nie ostrzegali, ale przy tych adnotacjach nabrałam pewności, że NIE MAJĄ SUKIENKI, KTÓRĄ MI SPRZEDALI, bo skoro jakieś zamówienia "schodzą" w miarę na bieżąco, a ja czekam od sierpnia, do października, to może znaczyć tylko jedno. Dopiero na nią czekają!

Klientka
Inne
@rozczarowana klientka

Mnie tak samo wprowadzili w błąd. Kupiłam sukienkę, za 2 tygodnie dostałam odpowiedź, że był błąd magazynowy i nie maja tego towaru. Pilny zwrot idzie już ponad 2 tygodnie, na maile nie odpisują. Więc już miesiąc sprawa się ciągnie i nie jestem przekonana, czy w ogóle odzyskam te pieniądze.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Aeterie Sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
Klientka
Inne

Potwierdzam komentarze, również mam negatywne doświadczenia z tą firmą. Okazało się, że zamówionej sukienki nie ma na stanie i że zwrócą mi koszty. Czekam od prawie miesiąca na przelew i nic. Już nawet pani Olivia nie odpisuje na wiadomości. Ostrzegam przed kupowaniem czegokolwiek w tej firmie.

Marta
Inne
 Pytanie

A ja jestem zadowolona. Zamówiłam sukienkę w dużej promocji (50%), przyszła do mnie w ciągu kilku dni. Zwróciłam ze względu na niedopasowanie do sylwetki i w ciągu kilku dni dostałam zwrot należności na konto. Nie przeczę negatywnym opiniom, sama po ich przeczytaniu się nakręcałam, że również będę czekać miesiącami na zwrot 300 zł na konto - ale tak się nie stało. Może coś się poprawia?

Klientka
Inne
@Marta

Nic się nie poprawia! Jestem zwodzona czwarty tydzień z WYSYŁKĄ zamówienia. Jedyne co otrzymałam to kilka niemal identycznie brzmiących maili "sytuacja losowa", "pracowaliśmy w okrojonym składzie". Od dwóch tygodni słyszę, że w przyszłym tygodniu wyślą sukienkę. I nic.

miesiąc czekania na zamówienie
Pracownik
@Marta

Ja na swoją sukienkę czekam od ponad 4 tygodni. W przyszłym tygodniu minie kalendarzowy miesiąc. Jedynie co od nich dostaję, to maile z kolejnymi ostatecznymi wysyłki, a wysyłki oczywiście nie ma. Brak słów.

Marta
Inne
@miesiąc czekania na zamówienie

Z ciekawości zerknęłam na odpowiedzi, w nadziei, że coś się podziało w kierunku lepszego traktowania klientek. No cóż, chyba pozostaje kupowanie z drugiej ręki. Bardzo mi się podobają te sukienki, ale szkoda nerwów. Widocznie miałam szczęście, że tak szybko wysłali sukienkę i potem dokonali zwrotu. To są niedopuszczalne praktyki.

Krakus
Inne

Kategorycznie odradzam zakupy w tej firmie. Ekstremalnie nieuczciwe podejście do klienta, o zwrot pieniędzy trzeba prosić się wielokrotnie, przy czym pani z działu obsługi zwodzi za nos za każdym razem, a dni płyną. Towar zwróciłam pod koniec maja, jest koniec lipca, a pieniędzy nadal nie mam. Nigdy więcej nic tam nie kupię.

Kasia
Inne

Niestety, produkty ładne, jednak obsługa sklepu jest na najgorszym poziomie z jakim się spotkałam. Rozumiem, że tak duży przychód jaki generuje firma jest wystarczający i nie kładą Państwo nacisku na odpowiednią obsługę, a szkoda bo zapewne by się to opłaciło i stałego klienta nie zniechęciło do zakupów. Pozdrawiam

Dilinar
Inne

Polecam omijać ten sklep szerokim łukiem. Już prawie 2 tygodnie czekamy na zwrot środków za odesłane zakupy. Ciągle tylko zatwierdzają że dokonają zwrotu w max 7 dni i nic się nie dzieję. Zaznaczę że przedsiębiorca ma 14 dni czasu na dokonanie zwrotu od momentu otrzymania zwracanych towarów. Zwrot towarów potwierdzono dnia 24.05.2021. Idąc za poradą UOKiK wyślę przedsądowe pismo z ostatecznym terminem zwrotu środków.

Siwydave
Inne

Żona do jakiś czas kupowała w tej firmie. Ale już nie będzie bo są nieuczciwi. Pani Oliwia z obsługi kilkukrotnie informuje że już przelewają zwrot ale za każdym razem to się nie dzieje. Współczuje jej że przez niedorosłą szefową musi tak się za nich tłumaczyć i wstydzić Ponad 40 dni oczekiwania na zwrot. Dość, kontaktuje się z UOKIK. 400 zł drogą nie chodzi. Rozważam też osobiście się tam zjawić, potrafię odebrać co moje.

Gosia
Inne
@Siwydave

Czy był Pan osobiści w tej firmie aby odebrać pieniądze. Mnie tez zwodzą ze zwrotem nie wiem co robić

Dilinar
Inne
 Pytanie
@Siwydave

I jak Pan załatwił sprawę? Też mnie to już męczy i myślę co najlepiej zrobić w tej sprawie. A czekamy już prawie 2 miesiące.

AL
Inne
 Pytanie

Ja również odradzam i również z powodu problemów z uzyskaniem pieniędzy za zwrot. Zastanawiam się czy to w ogóle osiągalne i komukolwiek się to udało...?

Dilinar
Inne
@AL

U nas ten sam problem. Kontaktowaliśmy się z firmą na wiele sposobów, za każdym razem otrzymujemy zapewnienie że jesteśmy pierwsi na liście do zwrotu i będzie wykonany do końca tygodnia. I tak czekamy już prawie 3 miesiące. Jak tak dalej pójdzie to będę musiał tam podjechać i chyba dosłownie wydusić z kogoś ten zwrot. Absolutnie odradzam dokonywania zakupów w tym sklepie.

Dilinar
Inne
@AL

Twu, czekamy 2 a nie 3 miesiące. Ale to i tak gruba przesada.

Ika
Inne

Bardzo żałuje zakupy w marce Aeterie , choć maja piękne rzeczy w moim guście jednak stres związany z ich zakupami nie jest tego wart . Po pierwsze sukienka w rozmiarze xs zazwyczaj kazda jest za duża za luźna , jakby to był rozmiar M a nie xs wiec nie rozumiem tej rozmiarówki. Czekam na zwrot pieniędzy za zamówienie , które ja uczciwie odesłałam im jeszcze tego samego dnia .a ja czekam juz 38 dni Ciagle tylko zwodzą i kłamią w żywe oczy ! Jestem w szoku ze ta marka wciąż funkcjonuje !!

Niestety
Inne

Przy prośbie,a następnie żądaniu zwrotu środków za zwrócone zamówienie, firma nawet nie prosi o cierpliwość tylko informuje,że przelew zostanie wykonany w ciągu najbliższych dni, co niestety nie następuje. Mąż pani karoliny, która tę markę przedstawia jako swoją i promuje nabyl jakiś czas temu wydawnictwo, wydaje mi się, że zbijają sobie tylko pieniądze na popularności tej kobiety,która zdobyła będąc jeszcze dziewczyna pijąca wódkę na teledysku, a klienta i jakość swojej firmy mają głęboko w nosku! :( ta pani zawsze wydawała mi się nieszczera i pazerna, ale nie sądziłam,że w dzisiejszych czasach można tak bardzo mieszać w procesie zwrotu i wymiany produktów ze sklepu internetowego,skoro doczekaliśmy się nawet prawa regulującego ten proces... WSTYD

Katarzyna
Inne

Po marce premium oczekuje się profesjonalixmu, a tu go ewidentnie brak. Sprzedają rzeczy, których nie mają na stanie, które najprawdopodobniej dopiero zlecaja do wykroju... po dwoch tygodniach otrzymalam informacje, ze plaszcz bedzie za tydzień, a nastrpnie po mojej interwencji okazalo sie ze mimo obiecanej dostawy pani nie wie gdzie jest moj plaszcz i skontaktuje sie z dzialem produkcji. Czyli 4 tyg czekania na plaszcz. Tylko po co mi tak pozno lekki plaszcz jesienny. Chyba go zima zastanie. Z poprzednimi zamowieniami tez byl problem- mnostwo maili aby uzydkac zwrot pieniedzy. (usunięte przez administratora)

Dariusz
Inne
@Katarzyna

Katarzyno, czy udało Ci się załatwić całą sprawę i odzyskać zwrot odpowiedniego produktu albo zwrot pieniędzy? Pytam, ponieważ nie ukrywam, że kwestia ta mocno mnie interesuje i fajnie by było ustalić, jak firma Aeterie zakończyła postępowanie reklamacyjne w Twoim przypadku. Będę czekał, co mi napiszesz.

Paweł
Inne

A firma działa tylko w Warszawie ?

Paulette
Inne

Uwaga na ta firme. Nigdy nie oddaja pieniedzy za zwroty w terminie. Zwodza mailami o przelewnie w ciagu najblizszych dni roboczych. Zwalaja wine na 'dzial ksiegowosci'. Calkowita zenada. Coraz wiecej w sieci niekorzystnych opinii na ich temat i slusznie. Odradzam zalupy, bo zwyczajnie oszukuja i wykorzystuja klientow.

Klient

Obsługa Klienta na żenującym poziomie, brak kadry zarządzającej, ogromny problem ze zwrotami!! Uwaga na tę firmę.

Marta
Inne

Jak dostać się tu na stanowisko doradcy klienta? Interesuję się modą, jednak nie mam doświadczenia jeszcze w branży modowej a bardzo bym chciała rozpocząć związaną z tym karierę

Zostaw merytoryczną opinię o Aeterie Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aeterie Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aeterie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aeterie Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Aeterie Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 20 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Aleje Jerozolimskie 200/2 lok. 237
    02-486 Warszawa
  • NIP: 5223070170 REGON: 365272402 KRS: 0000634339
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aeterie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii