A ta firma to przypadkiem teraz nie ma jakichś problemów? Przypuszczam tak tylko, bo po pierwsze kandydatom nikt nie odpowiada za bardzo od dłuższego czasu, do tego w wizytówce google maja informacje o tymczasowym zamknięciu a teraz ktoś pisał o problemach z terminowością. Firmy w zasadzie nie znam, po prostu w Poznaniu pracy szukam a temat mnie zaciekawił
najgorsza firma na jaka trafilem od 10 lat, nierzetelni nieterminowi, na google zalednie 3 gwiazdki , na facebooku blikuja mozliwosc komentarzy, to mowi samo za siebie, omijac szerokim łukiem,. stracilem 4 klientow
Co tak słabo tutaj z informacja o zarobkach? :( od roku ludzie nie odpowiadają a ja także w tej ofercie sprzed miesiąca dla specjalisty ds. e-commerce stawek nie mogę zobaczyć, czemu ich nie podają wprost? był ktoś teraz na rozmowie? sporo mnie ominęło? Warto będzie jeszcze obserwować oferty?
Mam pytanko o ofertę na stanowisko specjalista ds marketingu. Piszą w niej że praca jest hybrydowa i zastanawiam się czy więcej pracy jest w biurze czy w domu? I jakie są widełki na tym stanowisku? Bo trochę nie wiem co robić jak nie podali zarobków
Nie wiem kogo tam zatrudniają lub na jakich maszynach pracują, ale wiem jedno. Jakość ich produktów a zwłaszcza banerów jest kiepska. Widać, że kolory nie są żywe i ktoś oszczędza na tuszach. Poza tym widać ślady po głowicy drukującej. NIE POLECAM TEJ DRUKARNI. Pozyskali mnie tanią ofertą, która niestety jest adekwatna do oferowanej jakości. Straciłem kilkaset złotych.
Też jestem ich klientem i klientem innych firm tego typu i wcale nie uważam, że jest aż tak żle. Dzisiaj właśnie dostałem banery z innej firmy drukowane na uv i powiem, że jakość mocno przeciętna, ale to są banery. Zaznaczam, że baner ma wisieć na płocie, konstrukcji stalowej i nikt, zaznaczam NIKT nie patrzy czy są wydrukowane w super jakości :) Chcesz porządnej jakości w banerach w dodatku tanio??? hahaha
Mam dokładnie takie same doświadczenia. Nie patrzą co drukują, jak drukują, do tego niejasny panel. Mam wrażenie, że zatrudnili ludzi bez żadnego szkolenia. Nie mam pretensji do obsługi, bardziej do zarządu, który nie przeszkolił pracowników. Dodatkowo nie kazał im myśleć. Tak, pracują jak roboty. Co do jakości... szału nie ma, ale cena swoje robi.
Są tu wpisy, że można się w firmie nauczyć zarządzania sklepem internetowym? W jaki sposób? Firma wyszkala w tym kierunku? Jeśli tak, to mowa o stażu czy jakies kursy dodatkowe?
Bardzo fajna, przyjazna firma. Idealna żeby rozpocząć pracę w poligrafii i nauczyć się biznesu i zarządzania sklepem internetowym. Każdy dzień rodzi nowe wyzwanie. Nadeszło ostatnio sporo zmian, póki co wszystkie na plus. Oby tak dalej!