Opinie o Piap Space Sp. z o.o. w Toruń

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Piap Space Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Piap Space Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pojazdy specjalistyczne - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Piap Space Sp. z o.o. w Toruń

Pracownik branży kosmicznej
Były pracownik
 Pytanie

Niestety, firma czysto teoretyczna. Projekty robione na zasadzie "róbmy coś, nie ważne jak". Podam przykłady weryfikowalne bez wiedzy z wewnątrz: 2. Projekt PRO-ACT: według wywiadu udzielonego Rzeczpospolitej p.t. "TITAN, VELES, PRO-ACT – co łączy te nazwy? " z dnia 26.05.2021 firma zajmuje się "umożliwienie ludzkiego osiedlenia się na Księżycu poprzez ustalenie żywotności roślin ISRU". Totalna kompromitacja i brak znajomości języka angielskiego (plant) i terminologii branżowej (ISRU). W dokumentach projektu PRO-ACT jest zdanie "Enabling human settlement on the moon by assembling an ISRU plant". Jak widać nikt tam nie wie co to jest ISRU (in situ resource utilization - wystarczy zapytać google), czyli jądro tego projektu! Mało kto wie co i po co w tej firmie robi. 2. Projekt Titan: największa kompromitacja. Według wywiadu z Rzeczpospolitej p.t. "PIAP Space podpisał kontrakt na 2,5 miliona euroz Europejską Agencją Kosmiczną" z dnia 27.07.2020 chwytak jest na TRL4 i będzie na TRL9 za 4-5 lat, czyli 2024-2025. No i teraz jedziemy do lipca 2022, czyli ponad 2 lata później (połowa deklarowanego czasu). Na stronie PIAP Space pojawia się informacja o publikacji na konferencji ESA ASTRA 2022 p.t. "A MULTIPURPOSE GRIPPER CONCEPT AND PRELIMINARY ARCHITECTURE FOR ON-ORBIT SERVICING MISSIONS". Po dwóch latach jest preliminary architecture, czyli TRL2 chociaż w 2020 był rzekomo TRL4. Jakby ktoś szukał pełnego tekstu publikacji, to trzeba wyguglać stronę konferencji hasłem "ESA ASTA 2022", pote. kliknąć "final programme" i sesję "6b - Robotic Hardware". Po kliknięciu ikony publikacji, możemy się nią "rozkoszować". Schemat systemu - jedyny konkret - uwidoczniony na figurze 3 ze strony 5 mówi kilka rzeczy. Po pierwsze, w firmie nie używa się narzędzi do projektowania (słyszeli tam o pakiecie IBM Rational, Enterprise Architect, itp.?) albo do tego etapu w pogoni za TRL2 jeszcze firma nie dotarła, bo schemat jest wykonany w czymś w stylu Visio albo bezpośrednio w Wordzie i ma poziom studenckiej pracy zaliczeniowej. W konkluzjach "papieru" autorzy stwierdzają, że "The design process is planned with iterative approach of all main components." Po skonsumowaniu połowy czasu i budżetu. Czy zarządzający wiedzą co to jest ścieżka krytyczna, EV, PV i inne wskaźniki wykonania projektu? A może celem jest tylko zjedzenie kasy z ARP i ESA, a potem szybki desant przed wjazdem CBA i europejskiego OLAF? Na zebranie doświadczenia w tej firmie raczej bym nie liczył. Większość branży wie co tam się dzieje i taki wpis w CV może być trucizną.

3
zenon
Inne
 Pytanie
@Czytający ze zrozumieniem

Pośmieszkowaliśmy, minęło 7 miesięcy od kiedy "upłynęła kadencja prezesa" Banku Zbożowego i może warto podsumować, czy coś drgnęło, czy po prostu kolejne kilka baniek temu temu w tą tą. Jest coś poza mokapowaniem roboty?

Blondi Nowy wpis
Inne

Widzę właśnie, ze praktycznie w każdej ofercie (usunięte przez administratora) na ich stronie jest sporo obowiązków. Pisaliście, że nie ma co liczyć na dobrą kasę. A ja bym chciała się dopytać o etat inżyniera ds. jakości, gdybym nie wyrobiła się ze wszystkimi obowiązkami ze względu na ich ilość, to co wtedy? Firma zapewnia o stabilnym zatrudnieniu, to po jakim czasie dają stałą umowę?

Pracownik branży kosmicznej
Były pracownik
 Pytanie

Niestety, firma czysto teoretyczna. Projekty robione na zasadzie "róbmy coś, nie ważne jak". Podam przykłady weryfikowalne bez wiedzy z wewnątrz: 2. Projekt PRO-ACT: według wywiadu udzielonego Rzeczpospolitej p.t. "TITAN, VELES, PRO-ACT – co łączy te nazwy? " z dnia 26.05.2021 firma zajmuje się "umożliwienie ludzkiego osiedlenia się na Księżycu poprzez ustalenie żywotności roślin ISRU". Totalna kompromitacja i brak znajomości języka angielskiego (plant) i terminologii branżowej (ISRU). W dokumentach projektu PRO-ACT jest zdanie "Enabling human settlement on the moon by assembling an ISRU plant". Jak widać nikt tam nie wie co to jest ISRU (in situ resource utilization - wystarczy zapytać google), czyli jądro tego projektu! Mało kto wie co i po co w tej firmie robi. 2. Projekt Titan: największa kompromitacja. Według wywiadu z Rzeczpospolitej p.t. "PIAP Space podpisał kontrakt na 2,5 miliona euroz Europejską Agencją Kosmiczną" z dnia 27.07.2020 chwytak jest na TRL4 i będzie na TRL9 za 4-5 lat, czyli 2024-2025. No i teraz jedziemy do lipca 2022, czyli ponad 2 lata później (połowa deklarowanego czasu). Na stronie PIAP Space pojawia się informacja o publikacji na konferencji ESA ASTRA 2022 p.t. "A MULTIPURPOSE GRIPPER CONCEPT AND PRELIMINARY ARCHITECTURE FOR ON-ORBIT SERVICING MISSIONS". Po dwóch latach jest preliminary architecture, czyli TRL2 chociaż w 2020 był rzekomo TRL4. Jakby ktoś szukał pełnego tekstu publikacji, to trzeba wyguglać stronę konferencji hasłem "ESA ASTA 2022", pote. kliknąć "final programme" i sesję "6b - Robotic Hardware". Po kliknięciu ikony publikacji, możemy się nią "rozkoszować". Schemat systemu - jedyny konkret - uwidoczniony na figurze 3 ze strony 5 mówi kilka rzeczy. Po pierwsze, w firmie nie używa się narzędzi do projektowania (słyszeli tam o pakiecie IBM Rational, Enterprise Architect, itp.?) albo do tego etapu w pogoni za TRL2 jeszcze firma nie dotarła, bo schemat jest wykonany w czymś w stylu Visio albo bezpośrednio w Wordzie i ma poziom studenckiej pracy zaliczeniowej. W konkluzjach "papieru" autorzy stwierdzają, że "The design process is planned with iterative approach of all main components." Po skonsumowaniu połowy czasu i budżetu. Czy zarządzający wiedzą co to jest ścieżka krytyczna, EV, PV i inne wskaźniki wykonania projektu? A może celem jest tylko zjedzenie kasy z ARP i ESA, a potem szybki desant przed wjazdem CBA i europejskiego OLAF? Na zebranie doświadczenia w tej firmie raczej bym nie liczył. Większość branży wie co tam się dzieje i taki wpis w CV może być trucizną.

3
Jacek
Inne
@Pracownik branży kosmicznej

Haha, faktycznie z tym chwytakiem jest coś nie tak jak w wywiadzie z 2020. W publikacji którą podałeś/łaś na koniec piszą, że w 2024/5 będzie TRL6 a nie 9, czyli już opuszczają poprzeczkę o trzy najdroższe TRLe. Zapewne projekt umrze w TRLowej dolinie śmierci. Warto też zobaczyć inne publikacje w tej samej sesji. Tam ludzie pokazywali zdjęcia sprzętu! Ja bym się wstydził jechać z takim "wkładem", chyba nie było recenzji.

1
no name
Pracownik
@Pracownik branży kosmicznej

Szanowny "pracowniku branży kosmicznej", 1. Na podstawie jednego zdania wyrwanego z kontekstu nie można zarzucać komuś braku znajomości języka angielskiego czy terminologii branżowej. Poza tym proponuję samemu popracować nad językiem polskim przed krytykowaniem kogoś, bo po trzykrotnym przeczytaniu powyższej wypowiedzi nadal nie mam pewności, czy ją dobrze rozumiem. 2. Kolejna wtopa, chwytak nie jest realizowany w projekcie TITAN. Tym samym tak zażarcie wytykane błędy nie są aplikowalne w kontekście tego projektu. Wspomniany schemat jest czytelny i zrozumiały, także takie czepianie na siłę proszę sobie darować (tak samo przywoływanie skrótów w celu popisania się czy jakieś żałosne insynuacje z jakimiś instytucjami itd., bo to jest wręcz zabawne - radzę uważać, żeby pracownicy jakiejś instytucji komuś nie wpadli do domu za bezpodstawne oczernianie, lub jak kto woli zniesławienie). Generalnie następnym razem przed dodaniem opinii proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Widzę, że kogoś z konkurencji ładnie zapiekło, że firma się rozwija. Teraz próbuje wylewać żółć, nieudolnie próbując zaszkodzić. Powodzenia P.S. Widać, jak bardzo ktoś jest zdesperowany, że aż sam sobie plusuje wypowiedź z różnych IP ;) Na pewno nie uwierzę, że w tak krótkim czasie tak wiele osób to zaplusowało porównując ilość ocen tej opinii do pozostałych opinii. Ręce opadają

1
no name
Pracownik
@Jacek

A do tego nawet nie będę się odnosić, najprawdopodobniej napisała to ta sama osoba

Orbitowiec
Pracownik
@Pracownik branży kosmicznej

Publikacja z ASTRA 2022 nie dotyczy projektu TITAN drogi Sherlocku... :)

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@no name

Widzę, że firma wysłała osoby upoważnione do wypowiadania się w imieniu spółki. Super, będzie dyskusja, której nie było w firmie! Z powyższych wypowiedzi znamiennym jest, że "popisywanie się" wiedzą jest ryzykowne. Swoją drogą, wiedzą na poziomie przedszkola menedżerskiego. Odpowiedź, że schemat jest czytelny i zrozumiały rozczula. Czy dobrze mi się wydaje, że umiejętności w zakresie prezentacji multimedialnych to poziom 8 klasy szkoły podstawowej? Niestety, schemat jest w prezentacji, ale pokazywanej w ESTEC. Żdziebko wyższy poziom powinien to być. Nie mówiąc już o tym, że czytając tekst można się np. dowiedzieć, że "The protypes are will be used for primary tests...". Z kolei niniejszy tekst publikuję na forum, którego celem powstania było piętnowanie dziadostwa a nie w annałach ESTEC, więc nie musi on być idealny i nie będzie. Szkoda czasu. W kwestii dokonań na polu chwytaków, uprzejmie proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie że zaprojektowany chwytak pękł na testach zewnętrznych i jaka była o nim opinia od prime contractora. Z góry przepraszam za niemile w firmie widziane popisywanie się: Jakie były kompetencje osoby wykonującej analizy FEM? Jakie były kompetencje zespołu MAIT, który to zintegrował i przetestował wewnętrznie? Czy coś poszło nie tak w zespole PA/QA, który był odpowiedzialny za jakość i dokumentację zgodności? A tak na marginesie, miejsce odnoszenia kosztów (TITAN czy ORBITA wymieniona w publikacji) nie ma w przypadku krytyki jakości prac merytorycznych większego znaczenia. Księgujcie sobie jak chcecie, chociaż... pociągnijmy temat: publikacja jest rozliczona formalnie w projekcie ORBITA, co wykazano w ostatniej sekcji. ORBITA: projekt, którego jedynym celem jest wytworzenie rodziny chwytaków, POIR.01.01.01-00-0464/20 - nabór z roku 2020. Budżet: ponad 8M. Czy w połowie roku 2022 macie coś więcej niż koncepcję wstępną, w mojej opinii marnej jakości, pokazaną w tej publikacji? Ile ona kosztowała w odniesionych w projekcie godzinach i kosztach pośrednich? Według CfP (popisuję się) publikację przesłaliście pomiędzy 31 marca 2022 a 2 maja 2022 i piszecie w niej "The design process is planned with iterative approach of all main components". Czy projektowanie HLD (popisuję się) zakończyło się i rozpoczęło się projektowanie LLD (popisuję się)? Jaki jest master plan na TRL6 (popisuję się) za 2-3 lata skoro dziś jesteście w okolicach końca HLD? Proponuję się popisać merytoryczną odpowiedzią. W kwestii tego, że kogoś w konkurencji zapiekło, rodzi się pewna ogólna refleksja. Smutno się robi, że na rynku istnieje firma żyjąca dzięki podatnikowi i budująca wśród największych graczy (którzy są primeami w kontraktach z ESA) obraz Polski jako technologicznego trzeciego świata, którego produkty po pełnej ścieżce projektowej łamią się jak badyl z lasu. Cytuję przedmówcę: "ręce opadają". Straszenie wjazdem na chatę za rzekome zniesławienie to tekst zapożyczony od Marii Zacharowej czy własny? Opinia prywatna czy wypowiedź firmy? PS. Liczba polubień wynika z tego, że jest nas cała grupa, która opuściła firmę w ostatniej fali, trzymamy się razem i wymieniamy się wspomnieniami. Ale w kwestii wiary nie ma co dyskutować. Firma powstała w 2017. POKAŻCIE PRODUKT!

2
FF
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik branży kosmicznej

Ad 2. Chyba mieszasz przyjacielu 3 różne tematy. Jeden to ramie robotyczne Titan. Drugi to chwytak typu LAR (do dokowania do satelitów), a trzeci to chwytak wielozadaniowy (tzw. multipurpose). Są to trzy różne technologie na różnym poziomie TRL. Publikacja na Astra dotyczyła właśnie chwytaków wielozadaniowych. Czasami warto się wczytać nieco dokładniej - pod hasłem serwisowanie satelitów kryje się wiele różnych rozwiązań. A chwytak typu "multipurpose" firma zaczęła niedawno projektować, stąd publikacja. Na prawdę nie rozumiem po co wkładasz tyle energii w maglowanie tych spraw, płaci Ci któraś z zagranicznych firm dla których samo istnienie PIAP Space jest solą w oku? Może warto skupić się na swojej karierze i iść do przodu, a nie opluwać tych którzy coś robią. Firma ma niewątpliwie różne tematy do poprawienia i to się dzieje. Miesiąc po miesiącu. Temat, po temacie. Nie od razu Rzym zbudowano. Do firmy zawsze możesz wrócić i pracować z nami nad jej ulepszeniem.

PP
Były pracownik
@FF

Dobrze to podsumowałeś FF :) Faktycznie w opinii byłych widać jakąś zazdrość i ta zadość i żal przysłoniły inżynieryjne myślenie ale także czytanie ze zrozumieniem. Ja też jestem byłym pracownikiem PIAP Space jednak na szczęście nie łączę się z grupą zazdrośników tylko życzę firmie dobrze. Rozwijacie się tak dalej, widać ogromną różnicę na przestrzeni ostatniego roku. Dużo pracy włożono w stworzenie zespołu i daje to rezultaty. Tak trzymać ! powodzenia PIAP Space !

Beka
Były pracownik
@Niestety były pracownik

"W kwestii dokonań na polu chwytaków, uprzejmie proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie że zaprojektowany chwytak pękł na testach zewnętrznych" Jedyne co tu pękło to tyłek autora XDD

1
Nie Belg
Inne
@Beka

@Beka Wszyscy czytający są wdzięczni za tę merytoryczną odpowiedź spółki. Już wystarczy, dziękujemy, wiemy co chcieliśmy wiedzieć wchodząc na tę stronę.

Beka
Były pracownik
 Pytanie
@Nie Belg

Po czym wnioskujesz, że to odpowiedź spółki? Kolejna nieudolna próba, żeby pokazać jaka ta firma jest zła, okropna i ogólnie najgorsza na świecie? Każdy może wejść na tę stronę i tu coś napisać (w tym byli pracownicy, klienci). Zastanawiam się, co ta firma zrobiła Ci takiego strasznego, że oczerniasz ją z taką zawziętością, wymyślasz niestworzone historyjki, namolnie czepiasz się absolutnie każdej głupoty. Jak bardzo zgorzkniałym i niemądrym człowiekiem trzeba być, żeby wylewać tak bezpodstawne żale (co zostało udowodnione) i nie bać się odpowiedzialności karnej za pomówienie czy zniesławienie... Mam nadzieję, że ktoś z zarządu zobaczy co tu wyprawiasz i zgłoszą to do odpowiednich organów.

Nie Belg
Inne
@Beka

Wyżej ktoś poprosił o odpowiedź w kwestii pękania chwytaków. Zabrałeś głos, każdy widział jak. Odpowiedziawszy na pytanie zadane pracodawcy wszedłeś w jego rolę i udzieliłeś odpowiedzi. Czy się podszywasz, czy nie - nie mi oceniać, może zrobią to organy, o których piszesz. Po gorliwości oceniam, że Twoje odpowiedzi są jednak z wewnątrz i mam już wyrobione zdanie po przeczytaniu tego co napisałeś i co napisali inni. Jeśli w moim poprzednim wpisie widzisz oczernianie, to chyba jest już syndrom Jarosława. Co zostało powyżej udowodnione, to już każdy widzi.

Beka
Były pracownik
@Nie Belg

Ale o co Ty masz problem człowieku xD trochę słabo mi poszło to podszywanie się pod pracodawcę, skoro mam ustawione "były pracownik". Jako były pracownik też mam prawo się tu udzielać. Widzę wyciąganie wniosków i czytanie ze zrozumieniem dalej bardzo słabo. Nie mam zamiaru z Tobą dalej dyskutować, dalej wyładowuj swoje frustracje na Bogu ducha winnej firmie

no name
Pracownik
@Nie Belg

Proszę Cię - przecież od razu widać, że te wszystkie potoki pomyj w ciągu ostatnich paru dni są wylewane przez samą osobę, tylko zmienia nicki. Nie wiem, kim jesteś i dlaczego to robisz, ale podziwiam za upór i włożony czas...

Nie Belg
Inne
 Pytanie
@Beka

Firma niby Bogu ducha winna, a od podatników w różnej formie zjadła lekko szacując: 5 lat = 60 miesięcy, zatrudnienie uśrednione na oko w tym okresie = 20, średni koszt utrzymania stanowiska pracy (pensja brutto brutto + koszty pośrednie i okołopensyjne + biuro) = 15k/mc, bez kosztów zewnętrznych (zakupów). Wychodzi 20*60*15 = 18 MILIONÓW. Z kosztami zewnętrznymi dużo więcej. JAKI PRODUKT ALBO INNA RYNKOWA WARTOŚĆ POWSTAŁA ZA TĘ KWOTĘ? Już to pytanie kto inny zadawał, ale robi się coraz bardziej ciekawe.

Zawiedziony
Pracownik
@Pracownik branży kosmicznej

Niestety, coraz częściej dochodzę do przekonania, że przedmówcy Pracownik branży k.. i dajpanspokój mają rację. Tak ta firma to pomyłka, brak wiedzy, chaos, nieudolne zarządzanie, kolejni pseudo eksperci do zarządzania, a do niczego dobrego to nie prowadzi. Najlepsi już odeszli, znaleźli inną drogę, ja cały czas czekam na zmiany, ale chyba już za długo ! w każdym razie nie polecam

Czytający ze zrozumieniem
Pracownik
@Pracownik branży kosmicznej

@Pracownik branży k... Aż przeczytałem te artykuły, które przytoczyłeś odnośnie Titana. I okazuje się, że są o dwóch innych chwytakach:) Ten z Rzepy jest o LAR Gripperze, a ten z ASTRY o MP Griperze. To dwa inne urządzenia!:D LAR gripper służy do dokowania i łapania pierścieni mocujących na satelitach, a MP gripper to urządzenie do serwisowania. To jakby pomylić wiertarkę z frezarką - i tu się kręci i tu, a jednak to coś innego.

zenon Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Czytający ze zrozumieniem

Pośmieszkowaliśmy, minęło 7 miesięcy od kiedy "upłynęła kadencja prezesa" Banku Zbożowego i może warto podsumować, czy coś drgnęło, czy po prostu kolejne kilka baniek temu temu w tą tą. Jest coś poza mokapowaniem roboty?

Elektronik
Kandydat
 Pytanie

Na stronie firmy jest otwarta rekrutacja na inżyniera elektronika. Na jakie zarobki może liczyć pracownik spełniający wymagania podane na stronie, czy jest możliwe wyciągnięcie 12k brutto?

Krystyna Nowy wpis
Inne

Trwa teraz rekrutacja na ich stronie, że szukają kogoś jako MŁODSZY PROGRAMISTA/ INŻYNIER ROBOTYKI. Wymagają od kandydatów dobrej znajomości oprogramowania MATLAB/Simulink. A to sprawdzają? Testują tę znajomość?

Andrzej Nowy wpis
Inne
@Krystyna

Firma rozważała wdrożenie tych narzędzi do symulacji model-in-the-loop, stąd te wymagania dla kandydatów.

logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Jestem zainteresowany praca jako inżynier ds. jakości, zobaczyłem ogłoszenie. Nigdy nie pracowałem jednak w branży kosmicznej, mógłbym wiedzieć coś więcej o tych projektach? To coś ciekawego? Nie mam nic przeciwko wyzwaniom :)

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Jakie są widełki dla programistów?

Ilona
Inne
@Pytanie

Ej, a wiecie, czy jest obecnie oferta jakaś dla programisty? Jak już będzie ktoś pisał o pensji, to napiszcie, czy jest UoP i na jaki czas?? Bo chciałabym wiedzieć, czy jest opcja na start na czas nieokreślony.

aurpegi urdina
Pracownik

Na początku mojej kariery w PIAP Space ciężko mi było zrozumieć negatywne opinie nt. tej firmy. Jednak wraz z biegiem czasu zauważam, że przynajmniej część z nich ma solidne podstawy. Do rzeczy. Oczekiwanie na obiecaną podwyżkę zakończyło się sromotnym rozczarowaniem. Podczas podpisywania umowy udało mi się usłyszeć jedno, w trakcie trwania umowy drugie, a podczas oceny pracowniczej trzecie - za każdym razem co innego, byle się wymigać i nie dać podwyżki, same obietnice z wiadomych powodów nigdy nie były podawane na papierze. Właśnie, "oceny" pracownicze też są bardzo ciekawym zjawiskiem. Po pewnym czasie jest się ocenianym przez przełożonych i kilku innych pracowników. Można trafić na takiego pracownika, który akurat Cię nie lubi, od tych ocen nie można się odwołać, więc poziom ich obiektywności jest raczej łatwą sprawą do odgadnięcia. Oczywiście wynik oceny pracowniczej wpływa na ewentualną podwyżkę (a raczej jej brak), co jest chętnie wykorzystywanym argumentem podczas negocjacji wysokości pensji. Co do zarobków, w mojej specjalności są całkiem sporo poniżej rynkowych, a wraz z szalejącą inflacją i wspomnianym brakiem podwyżek przepaść się poszerza. Mocno mnie to skłania do poszukiwania nowej pracy. To tyle o kwestiach finansowych, przydałoby się trochę opisać samą pracę. Praca jest luźna, nikt za bardzo nie pogania, terminy nie cisną, więc tu na plus. Projekty jak na branżę kosmiczną przystało są bardzo fajne, można nauczyć się ciekawych rzeczy i zebrać sporo doświadczenia. Gorzej z zarządzaniem projektami. W przypadku flagowego projektu firmy to jakiś koszmar, np. wydawanie poleceń wykonania zadania bez założeń projektowych, a jeśli one już jakimś cudem są, to w tzw. międzyczasie wielokrotnie się zmienią i tym samym musisz wielokrotnie zmieniać swoją pracę, co jest naprawdę frustrujące i mocno zniechęca do dalszej pracy nad zadaniem, bo wiesz, że za chwilę i tak coś się zmieni. Odnoszę wrażenie, że osoby decyzyjne do końca nie wiedzą, co robią i czego właściwie chcą od inżynierów. W innych projektach tak nie jest, więc nie jest to problem ogólnofirmowy. Swoje pomysły można jak najbardziej sugerować i zostaną wzięte pod uwagę, pod warunkiem, że są zgodne z jakkolwiek rozumianym aktualnym nurtem. Jeśli nie, w najlepszym razie pomysły zostaną olane bez żadnego feedbacku, w najgorszym może Ci się oberwać, chociażby nawet pasywno-agresywnymi odzywkami ze strony przełożonego - i nieważne, że Twój pomysł jest sensowny, uargumentowany i że ma poparcie u innych współpracowników :) Po prostu z pewnymi tematami ciężko dotrzeć do niektórych wyżej postawionych osób, ponieważ są dziwnie przekonani o swojej nieomylności i wszechwiedzy, jednocześnie przy tym zachowując się w sposób arogancki, cyniczny. Ale nie chcę tylko narzekać, przytoczenie kilku pozytywnych faktów też się należy: Tak zgranego i fajnego zespołu raczej nie uda się znaleźć w innych biurach. Wszyscy pracownicy niższego szczebla są pozytywni i pomocni, nie doznasz tu korporacyjnej atmosfery czy jakiegoś wyścigu szczurów. Całkiem często organizowane są spotkania integracyjne, niestety najczęściej oddolnie. Możliwość pracy zdalnej (chociaż teraz wszędzie to raczej standard), duży, zaszlabanowany parking, karta multisport, pakiet medyczny - skromny i odległe terminy, ale i tak fajnie, że w ogóle jest. Podsumowując, bardzo mgliste warunki podwyższenia wynagrodzenia, w projektach bywa ogromny chaos i brak sensownego zorganizowania pracy inżynierów, pracownicy nie zawsze są wysłuchiwani i sprawiedliwie traktowani. Poza tym ludzie przyjaźni, atmosfera bardzo przyjemna, benefity na 3+. Ogólnie, jeżeli nie naprawicie tych bolączek o których mowa wyżej - to niestety, ale raczej nie polecam. Mam nadzieję, że potraktujecie tę opinię jako konstruktywną krytykę, a nie jako hejt.

Mieczysław
Inne
@aurpegi urdina

Pisałeś, że zarabiasz poniżej tego, co w Twej specjalności płacą inne firmy. Duża to różnica i czy byłbyś skłonny podać kwotę? Z plusów zwróciłeś uwagę na pomocnych współpracowników, czy wspólne spotkania po pracy. Jak więc wygląda wdrożenie nowej osoby? Czy robią to współpracownicy, czy firma ma to jakoś zorganizowane?

Helena
Inne

Podałby mi ktoś widełki na stanowisku Młodszy Programista / Inżynier Robotyki? Widziałam ofertę na stronie firmy, a chciałabym porównać sobie z innymi ofertami przed aplikowaniem. Jak duże doświadczenie tak poza tym trzeba mieć, bo nie napisali? No chyba że nowicjusze też mile widziani?

Mieczysław
Inne

Poproszę o opinię na temat aktualnych warunków pracy na stanowisku młodszego specjalisty ds. IT bo takie ogłoszenie widziałem. Jakie wymogi stawia się podczas rekrutacji i jaka kwota wynagrodzenia jest proponowana?

Nie JJ
Kandydat
 Pytanie

Warto zebrać kilka cytatów z innych opinii i je lekko skomentować: Nowy 12.04.2021 23:14 "Robię swoje i się nad tym nie zastanawiam" - to tłumaczy oszałamiające sukcesy firmy, która dosłownie zalała rynek robotyki kosmicznej swoimi produktami. Maxar pęka, w Redwire była fala samobójstw (tylko JJ się ostał), a w JAXA powołali specjalną komisję do powstrzymania ekspansji PIAP Space na rynku japońskim ;) NickCzemNick 19.02.2022 18:30 "wypełnianie ogromu dokumentów i dokumentacji (zajmują się tym teoretycznie osobne, działy, ale bardzo często jest tak, że niezależnie od tego jak nie zrobisz tego sam to nie będzie zrobione" - to pokazuje, że PA/QA nie istnieje i procedury nie są stosowane. Tam jest ISO 9001, nie mówiąc o AS 9100? NickCzemNick 19.02.2022 18:30 "Chaos w data-management - wszystko oparte jest na folderach, w folderach obok folderów i XXX dokumentach w Excelu i Wordzie" - to pokazuje, że firma nie ma licencji albo nikt nie umie korzystać z oprogramowania typu IBM DOORS, używanego w każdej firmie spejsowej. NickCzemNick 19.02.2022 18:30 "Spora rotacja pracowników - w ostatnich miesiącach się trochę uspokoiło, ale od początku istnienia firmy to chyba został tylko sam prezes" - łatwo to orientacyjnie zweryfikować. Na dziś do PIAP Space na Linkedin przyznaje się 36 osób, a zatrudnienie w PIAP Space kiedykolwiek deklaruje 81 osób. Tak więc byłych jest 45, więcej niż obecnych. Jak na 5 lat istnienia- ciekawie - ale przynajmniej średni zawodnik wytrzymuje trochę dłużej niż poborowy ork na donbaskim froncie.

1
R
Pracownik

Z jednej strony ciekawa branża, współpracownicy bardzo fajni (mowa głównie o tych z MECH). Projekty są bardzo bezstresowe... Z drugiej strony wszędzie ogromny bałagan i brak jakiejkolwiek organizacji. Wysyłanie na przymusową pracę zdalną z komputerem stacjonarnym (jeżeli ktoś nie ma samochodu czy windy w bloku to ma niezłe wyzwanie, aby przetransportować komputer) - za to mała część pracowników z jakichś powodów dostaje laptopy. Zadania w projektach bardzo niesprecyzowane, niejasne, co chwilę pojawiają się zmiany - przez co nie można skończyć zadań, a w efekcie zamknąć etapu projektu. Również polityka firmy dotycząca pensji i podwyżek jest bardzo ciekawa: po ukończeniu umowy próbnej obiecane są podwyżki, jednak gdy przychodzi co do czego to zaczyna się bezczelne mydlenie oczu, że podwyżki będą potem, że teraz firma nie przewiduje budżetu na takie rzeczy itd. Dlatego jeśli już ktoś tu zamierza rozpocząć pracę i dostanie podobne obietnice, to niech lepiej nagrywa wszelkie rozmowy z HR bądź wymaga tych obietnic na piśmie. W przeciwnym razie będą próbowali zrobić Cię w balona. Na koniec dodam, że to jest dobre miejsce na pracę świeżo po skończeniu studiów. Na dłuższą metę przebywanie tutaj raczej nie ma sensu - sam przepracuję jeszcze trochę i planuję zawijać się z tego cyrku.

1
Inżynier
Pracownik
@R

Myślę, że jak odejdziesz będzie lepiej dla firmy i jak widać i dla Ciebie. Zrób to jak najszybciej i nie marnuj nikomu czasu !

R
Pracownik
@Inżynier

Odejdę, spokojna głowa. Inni też zamierzają odchodzić. Zarząd chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie nastroje panują wśród pracowników...

BB
Inne
 Pytanie
@R

Z tymi komputerami to Ty tak poważnie? Rozumiem że nie każdy musi mieć laptopa, ale u mnie np. Pracodawca w dobie COVID-19 albo zaopatrzył część zespołu w laptopy albo zorganizował wysyłkę pod podany adres. Mój udział w dostawie kompa ograniczyl się do podania adresu pod jaki mają wysłać... chyba że to zart?

R
Pracownik
@BB

Tak, jestem zupełnie poważny. Gdy pracownik nie ma możliwości transportu komputera samochodem, wtedy firma łaskawie zgadza się na zamówienie taksówki na ich koszt. To jednak marne pocieszenie, bo jak wspomniałem ktoś może mieszkać w kilkupiętrowym bloku bez windy i wniesienie peceta z dwoma monitorami oraz resztą sprzętu wiąże się z obowiązkową gimnastyką po schodach i po oblodzonych chodnikach, bo nie zawsze da się zaparkować blisko bloku. Oczywiście trzeba wnosić na raty, a na dole ktoś musi pilnować reszty sprzętu. To jeszcze nie jest koniec męki, bo w domu trzeba znaleźć miejsce na wielgachną skrzynię i dwa jebitne monitory, a na koniec wszystko podłączyć do kupy. A gdy pracodawcy za parę dni odwidzi się praca zdalna, to proces powtarzamy od nowa, tyle że w drugą stronę... Powiedzieć cyrk na kółkach to jak nic nie powiedzieć :) Jakiś pracownik kiedyś zaproponował pomysł podłączania się przez pulpit zdalny, czyli łączysz się z prywatnego komputera z serwerem w firmie i normalnie pracujesz z domu. Jednak pomysł natychmiast przekreślono argumentując to tym, że takie coś jest "niebezpieczne" (tylko fajnie, że mnóstwo innych firm tak robi xD) No pewnie, bezpieczniejsze jest targanie co kilka dni ciężkiego sprzętu po oblodzonym chodniku czy schodach. Mam tylko nadzieję, że przy tych akrobacjach nikt się nie przewróci i nie zrobi sobie krzywdy.

BB
Kandydat
 Pytanie
@R

@R to faktycznie cyrk... nietypowa praktyka Ale to nie można tego zgłosić gdzieś wyżej?

R
Pracownik
 Pytanie
@BB

Gdzie można to zgłosić? Do PIP? Oni i tak pewnie nic nie zrobią... Poza tym to komiczne wysyłanie na pracę zdalną to chyba najmniejszy problem. Jak patrzę, jakie jest ogólne podejście osób na wyższym szczeblu (typu "róbmy cokolwiek i jakkolwiek, byleby coś robić, jakość tej pracy jest nieistotna") to po prostu aż mnie skręca i w połączeniu z innymi mankamentami totalnie odbiera jakąkolwiek chęć do pracy. A co najgorsze widzę, że nie tylko mi.

Ilona
Inne
@R

Piszesz, że to miejsce dobre na rozpoczęcie pracy po studiach, czyli jest tu szansa na zdobycie doświadczenia zawodowego i podpatrywanie innych specjalistów? Czy jest możliwość współpracy, która będzie owocna, nie w sensie finansowym, ale właśnie złapanie wiedzy i umiejętności od innych bardziej doświadczonych?

BB
Kandydat
@R

Myślałem raczej o jakimś kierowniku wyższego szczebla, ale sam fakt,że wspominasz PIP nie świadczy dobrze o firmie.

Sylwia
Inne
@BB

No niby niedobrze, ale wiesz jak to na takich forach jest bardzo często każdy pracownik wyskakuje z tym PIPem właśnie i czasami już nie wiadomo w co tutaj wierzyć... Ale co, to już przez to co tu padło jesteś już jakiś zniechęcony czy pochodzisz z dystansem do tego, co tutaj piszą?

BB
Pracownik
@Sylwia

Zwykle sprawdzam ta stronę przed dalszymi krokami, w trakcie procesu zatrudniania. Podchodzę z dystansem ale też biorę pod uwagę to co piszą. Obecnie np. Pracuje w firmie która ma tu profil ale nie ma komentarzy aż tak negatywnych.

Sylwia
Inne
@BB

Ale jednak jakieś się pojawiają? I czego dotyczą głównie? Bo szczerze to podejrzane mogłoby być jakby nic kompletnie negatywnego nie było napisane, więc w sumie to dobrze, że są

Elvis
Pracownik

- ciekawe projekty - możliwość rozwoju i nabrania doświadczenia w specyficznej branży - miła atmosfera i absolutnie bezproblemowi ludzie - całkiem dobre zarobki (choć nie ukrywam, że mogłyby być jeszcze nieco lepsze - może wraz z rozwojem firmy i dłuższym stażem pracowników to się zmieni) Generalnie polecam, na pewno lepsza i przyjemniejsza praca niż w jakimś gigantycznym, bezdusznym i stresującym korpo, których nie brakuje w okolicy

XD
Kandydat
@Elvis

Bezproblemowi ludzie i bez pojęcia xD (usunięte przez administratora) Reklamują się co oni nie robią, człowiek się stara żeby się tam dostać a potem jest zderzenie z rzeczywistością- jak ze ściana. (usunięte przez administratora)

Eugeniusz
Pracownik
 Pytanie
@Elvis

Bzdura! Różnica między "bezdusznym korpo" a ta firma jest taka że w "bezdusznym korpo" liczy się wiedzą i umiejętność i jeśli się je ma to, o dziwo, już nie jest to taka bezdusznym firma. Tu nie trzeba mieć wiedzy, na stanowiskach kierowniczych są ludzie którzy w normalnej firmie by się nie odnaleźli. (usunięte przez administratora)

Eugeniusz
Pracownik
 Pytanie
@XD

Widzę ze XD masz szerokie kompetencje , potrafisz ocenić kwalifikacje HR, kierownictwa, wyższego szczebla, jestem ciekaw czy swoje kwalifikacje tez krytycznie potrafisz ocenić ? Chociaż po poziomie tego komentarza raczej nie sądzę, ze jesteś wysoce wykwalifikowaną osobą.

Eugeniusz
Pracownik
@Eugeniusz

Hej XD, to powyzszecto nie moj komentarz. Ja się z Tobą zgadzam bezapelacyjnie. Powyżej kots się poszywa- pewnie ktoś z piap space

NickCzemNick
Pracownik

Pracuję w firmie od niespełna roku, miałem okazję brać udział w kilku projektach i wydaje mi się, że wyrabia mi się już pewna opinia o PIAP Space jako miejscu pracy. Pozytywy: - Ciekawa praca dla inżyniera w zasadzie jeśli popracuje się trochę przy spacowych projektach to jeśli po pewnym czasie będziesz chciał zmienić pracę i branżę to będziesz gotowy na wszystko. Jest praca koncepcyjna, projektowanie, obliczanie, testowanie + wypełnianie ogromu dokumentów i dokumentacji (zajmują się tym teoretycznie osobne, działy, ale bardzo często jest tak, że niezależnie od tego jak nie zrobisz tego sam to nie będzie zrobione); - Faktycznie można wdrażać swoje pomysły w życie i jest się słuchanym - masz pomysł jak coś usprawnić, albo wdrożyć - młody wiek firmy to umożliwia, tylko trzeba mieć odwagę to komunikować i uzasadnić; - Nieśpieszna atmosfera pracy - jeśli chcesz, aby to co projektujesz było zrobione naprawdę dobrze i tempo realizacji projektów Cię nie rozleniwi, możesz dopracowywać swoje pomysły w najdrobniejszym calu, bo po prostu jest na to czas, aby wszystko przemyśleć, przegadać (a jest z kim i pracuje tu wielu życzliwych młodych ludzi); - Przyzwoite zarobki - zarobki na poziomie 10 000 Brutto na stanowiskach inżynieryjno-mechanicznych, dla osób z poprzednim doświadczeniem są jak najbardziej realne (z tym że trzeba wziąć pod uwagę, że pakiet socjalny jest dość skromny tj. dodatkowo płatna opieka zdrowotna, możliwość posłania swojego dziecięcia do przedszkola zakładowego (chyba również dodatkowo płatne, ale z zasłyszenia wiem, że są to znacznie niższe pieniądze niż przedszkola prywatne / państwowe); - Możliwość zgłaszania pracy twórczej (na koniec roku "premia" w postaci dodatkowych ulg podatkowych) za projekty, dokumenty które się twórczo tworzyło / współtworzyło; - Możliwość odbierania nadgodzin - nadgodziny nie są dodatkowo płatne, ale jeśli jakiegoś dnia zostało się dłużej, innego można wyjść wcześniej; - Mili, pomocni ludzie - jest bardzo serdecznie, tolerancyjnie i czasami bardzo śmiesznie, zdążają się pojedyncze "hieny", ale na obecną około 40 osobową ekipę są bardzo sporadyczne; Negatywy: - Proces wprowadzenia do firmy - ja byłem zostawiony sam sobie. Teoretycznie jest coś takiego jak "onboarding", ale sprowadza się on do kilku prezentacji, pobieżnych rozmów z osobami zarządzającymi różnymi działami, ale realnie nie przygotowuje do pracy na stanowisku. Trzeba o wszystko samemu walczyć, dopytywać i zabiegać; - Bardzo chaotyczny system informatyczny - do wszystkiego są osobne hasła np. hasło do BIOSU, komputera, systemu komunikacyjnego nr1, systemu komunikacyjnego nr2, systemu rejestracji czasu pracy i wiele, wiele innych. (Uważam, że absolutnie realnym było by spięcie tego, ale z jakiegoś powodu hula to w ten sposób); - Spora rotacja pracowników - w ostatnich miesiącach się trochę uspokoiło, ale od początku istnienia firmy to chyba został tylko sam prezes; - Brak premii zadaniowych, wczasów pod gruszą, podwyżek inflacyjnych (o wszystkie pieniądze "ekstra" należy zabiegać popierając to swoimi dokonaniami i realizowanymi zadaniami); - Biuro rodem z (usunięte przez administratora) - niestety nie spodziewaj się ładnego biura, ani łazienek (są naprawdę obleśne), bo gdyby nie komputery to czas się tam zatrzymał; - Trzeba wszystkiego samemu pilnować i bardzo ważnym jest, aby wszystkie kadrowo, płacowe informacje i ustalenia trzymać na mailu, bo mnie osobiście to nie spotkało, ale osoby które załatwiały sprawy słownie - podobno spotykały się z dużym rozczarowaniem; - Chaos w data-management - wszystko oparte jest na folderach, w folderach obok folderów i XXX dokumentach w Excelu i Wordzie; Wydaje mi się że to przyjdzie z czasem, ale narazie nawet osoby które pracują w jednym projekcie w tych strukturach się nie odnajdują Podsumowując są plusy i są minusy pracy w PIAP Space, ale generalnie nie jest źle. Pracowałem w wielu miejscach u prywaciarzy, korpo i państwówkach (wszędzie około inżynierskie stanowiska) i jest to moja któraś z kolei firma, obiektywnie oceniam ją bardzo pozytywnie. Od początku firmy z tego co mi wiadomo kadra się mocno zmienia, ale obserwując jak były prowadzone poprzednio projekty, a jak są obecnie to zdecydowanie na plus (mam wrażenie, że spora część cwaniaków, którzy wykorzystywali fakt start-upowij atmosfery odeszło kiedy dochodziło do finalizacji projektów, bo najzwyczajniej w świecie stosowane było pozoranctwo i zdawali sobie sprawę, że na tym do końca nie ujadą); PS: Standardem branżowym jest język angielski, więc trzeba całkiem nieźle pisać i mówić, bo wszystkie materiały, dokumentacji, projekty, szkolenia są prowadzone w języku angielskim na dość wysokim poziomie (takie solidne C1+)

Teresa
Inne
@NickCzemNick

Świetny wpis, ogrom informacji :) ale nie wiem, czy nie przeoczyłam - jaki jest stosunek firmy do urlopów? Z łaski, czy z radością je dają?

NickCzemNick
Pracownik
@Teresa

Realnie wygląda to tak, że jeśli twój brak obecności nie wstrzymuje jakichś kluczowych etapów projektu to nikt nie robi problemów - w mojej ocenie bardzo zdrowo rozsądkowe podejście. Dodatkowo funkcjonuje taki byt jak plan urlopowy, gdzie na początku roku każdy pracownik deklaruje kiedy będzie wykorzystywał swoje dni urlopowe. Początkowo byłem do tego nastawiony bardzo sceptycznie, ale realnie działa to na korzyść pracownika, bo jest to czas kiedy nikt ci urlopu nie odmówi (w sensie wtedy przynosi się tylko wniosek informacyjnie i nikt nie musi go zatwierdzać), a jeśli chce się brać urlop poza okresem wynikającym z planu, wtedy przynosi się wniosek, który musi zostać zatwierdzony (standardowa droga);

Sylwia
Inne
@NickCzemNick

Brzmi bardzo fair, widać, że idą na rękę. ;) Ale co w takiej dość "krytycznej" sytuacji, gdzie każdy zadeklarowałby urlop dosłownie w tym samym czasie? Zdarzało się tak? Wtedy dochodzi do negocjacji i przesunięć terminów?

Dajpanspokoj
Były pracownik

Ta firma to niestety pomyłka. Sprawiają dobre wrażenie podczas rekrutacji, a potem przychodzi zderzenie ze smutną rzeczywistością. Firma zarządzana przez kompletnych amatorów bez doświadczenia. Totalny chaos w zarządzaniu. Grupa bardzo dobrych inżynierów, których potencjał niszczą całkowicie niekompetentni menadżerowie, z prezesem na czele, który sam nie wie czego chce i co chwile zmienia zdanie na każdy temat. Firmę powoli opuszczają wszyscy co lepsi pracownicy. Szkoda straconego czasu...

Byly
Były pracownik
@Dajpanspokoj

Miałem okazje pracowac w tym przybytku. Uważam że jak ktoś tam wspomniał, firma nie ma racji bytu a każda godzina tu to stracony czas. Odpowiem na każde zadane pytanie.

Administrator

Firma Piap Space Sp. z o.o. poszukiwała pracowników na stanowisko Inżynier. Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny? Czy komuś udało się podjąć tę pracę?

Nowy
Pracownik
@Administrator

Złożenie CV zainicjowała Anna znajdując mnie na LinkedIn i oferując pracę. Przekazała wyczerpujące informacje i zachęciła do aplikowania. Następnie rozmawiałem on-line z Anną i przyszłymi przełożonymi. Ostatnim etapem było doprecyzowanie warunków przyszłej umowy o pracę. Kolejne etapy już związanie z zatrudnieniem prowadziła Anna

Nowy
Pracownik

Jako nowy w zespole, nie widzę braku organizacji, złego zarządzania czy nieumiejętnego kierowania zespołami. Firma realizuje projekty już wcześniejsze, nowe wchodzą. Zespół raczej jest zgrany, chociaż przez pracę zdalną , znamy się lepiej w zespołach projektowych i innych tak nie ma okazji poznać. Nie narzekam ani na pracę, ani na wynagrodzenie . Odeszli z firmy pracownicy, którzy pracowali dłużej i znaleźli pracę w konkurencji. A do nas przyszli z innych firm i tak się to kręci . Robię swoje i się nad tym nie zastanawiam . Pracę polecam !

Izabela
Inne
@Nowy

Cześć, co do pracy zdalnej to jest ona całkowicie zdalna? Czy może czasami trzeba wybrać się do siedziby firmy? I jak to generalnie działa? Pracownik sam sobie organizuje czas pracy czy może ma jakieś z góry narzucone godziny? Jak to wygląda w Piap Space?

M
Pracownik
@Izabela

Praca raczej hybrydowa. Ułożony grafik pracy zdalnej i pracy na miejscu. Są rzeczy których zdalnie nie da się zrobić i wykonywane są na miejscu. Nie wszystkie spotkania da się realizować zdalnie. Procedury są i ścieżki pracy zdalnej przetarte i nie na z tym większych problemów .

Inżynier
Pracownik
@Nowy

Zgadzam się z opinią, proponuje aby maruderzy wzięli się do pracy, a nie czepiali się zarządzania, dla mnie wszystko jest jak najbardziej poukładane i zorganizowane , można realizować nowatorskie pomysły. Polecam PIAP Space jako dobre miejsce do pracy i rozwoju .

Zainteresowany
Kandydat

Ta moja opinia źle zabrzmiała, żeby nie było ja nie mam nic do obu panów. Do tej pory tylko dobre opinie o PIAP Space były. Ja gdyby nie te ostanie chciałem tam pracować.

Zadowolony
Były pracownik
@Zainteresowany

Pracowałem w PIAP Space, nigdy nie odczułem braku szacunku, złego traktowania czy braku możliwości rozwoju. Z kompetencjami kierowników bywało różnie ale w każdej firmie są niedociągnięcia i tu też się zdarzają. Może dlatego właśnie wprowadzone zostały te procedury aby było wszystko bardziej uporządkowane. Ja bym polecił pracę w tej firmie .

X
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony

Komu byś polecił? Przecież to żenada- niedociągnięcia są ale w firmach liczących kilkaset osób. Tu jest ok. 40 z czego prawie połowa to kierownicy dyrektorzy i wszystko pociotki ze swiadomoscia zexsa specjalistami. Dajze spokoj- na to idą Wasze i moje podatki

1
Były pracownik
Pracownik

Firma jest do zaorania, to jest byt który nigdy nie powinien powstac- zarząd i kierownicy bez pojęcia. Nie polecam, jeden glupszy od drugiego

X
Pracownik

Ta firma to pomyłka...

Zostaw merytoryczną opinię o Piap Space Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Piap Space Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Piap Space Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Piap Space Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Piap Space Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Piap Space Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Piap Space Sp. z o.o.
2.6/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Stefana Batorego 107
    87-100 Toruń
  • NIP: 9562323049 REGON: 366496820 KRS: 0000661833
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Piap Space Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii