Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
4 18 6 1

Opinie o Bruker Business Support Center Sp. z o.o.

Kamil

Nie rozumiem tych wszystkich sfrustrowanych wpisów. Jeżeli jestem niezadowolony - zmieniam pracę. Jest u nas wiele osób, które są od początku tranzycji, spełniają się zawodowo, tworzą super atmosferę. Firma młoda, ma potencjał, ludzie fantastyczni, płaci nie najgorzej - trochę pozytywów Moi Mili :-) Lubię atmosferę w Bruker Business Support Center Sp. z o.o. za: Super pozytywna atmosfera i elastyczne godziny pracy

Paola
@Kamil 11.12.2018 17:41

i jeszcze wolna wigilia i wolny sylwester w prezencie od firmy - bezcenne!

Edyta
@Kamil 11.12.2018 17:41

Od razu trzeba powiedzieć, że masz bardzo dobre, zdrowe podejście do pewnych kwestii. I cieszymy się, iż Twoja współpraca z Bruker Business Support Center przebiega pomyślnie. Wiemy już - z Twojej relacji - że pracodawca ten daje swoim pracownikom godnie zarobić. A czy dostajecie tam samą pensję, czy może i jakieś permie?

Zazu

bruker Business Support Center Sp. z o.o. Nie jest to uczciwa firma – kombinuje z umowami na czas nieokreślony zwłaszcza osób na wyższych stanowiskach i tych osób, które wynegocjowały sobie lepsze warunki finansowe. Bardzo duza rotacja, rok po tranzycji - nie ma prawie żadnej osoby z tranzycji. Duzo zwalniaja nie przedluzaja umow , lub osoby same odchodza bo chca miec work life balance. Praktykuja: 1) Po okresie próbnym propozycja następnej umowy na czas określony 2) Brak jakichkolwiek szkoleń. Osoby , które przekazują wiedze same pracują 1-2 -3 miesiace dluzej i nie sa pewne procesów. 3) Po okresie próbnym, zdarza się, ze firma proponuje następna umowę na gorszych warunkach finansowych. 4) Od osoby na stanowisku księgowego wymaga się wiedzy zarowno księgowego, specjalisty podatkow kontrolera finansowego, głównego księgowego i ilość pracy jest 3 krotnie większa na osobę, niż w podobnych firmach na rynku. Duzo nadgodzin – przy czym firma nie jest chętna by je wypłacać.

Edyta
@Zazu 23.11.2018 20:23

niewiele z tego co piszesz to prawda. zgodzę się z pkt. 4, ale to raczej normalne. Trudno żeby księgowy miał się nie znać na księgowości - to nie jest zwykły GL, tu rzeczywiście pracują mądrzy ludzie i sobie radzą. Akurat z GL nikt nie odchodzi, cały czas dotrudniają. A jeśli byłaś kiepska, to już cię nie ma. do pozostałych punktów nawet się nie odniosę, bo to bzdura na bzdurze. info o umowie na czas nieokreślony masz już w liście intencyjnym. z tego co wiem, nikt z nas nie dostał gorszych pieniędzy po próbnym - chyba by się o tym mówiło, a oprócz ciebie, którą zwolnili po próbnym, nikt tego tematu nie podnosił. nadgodziny w tej firmie: owszem, przydałyby się, człowiek by sobie chociaż dorobił ;-)

Zazu
@Edyta 06.12.2018 20:48

Jedna osoba moze być kiepska , 2 moze sie zdazyc , ale nie tyle ...i nie w tak krótkim czasie .

Zazu
@Edyta 06.12.2018 20:48

Niedogadanie sie co do przedłużenia umowy to nie jest zwolnienie . Inne firmy jakoś mają fundusze na kontrolerów finansowych i specjalistów od podatków i tez mądrych ludzi.

Zoi

Ja brałam udział w rekrutacji prawie roku temu miałam wrażenie , ze spoko , fajna lokalizacja . Do dzis sie nikt nie odezwał . Dowiedziałam sie , tl która ze mną miała rozmowę już nie pracuje , a tranzycje do dzis nie ruszyły , o których mi opowiadała .

Edyta

@Hania Brak odpowiedzi musi być faktycznie bardzo denerwujący, jednak można zaobserwować, iż coraz więcej firm tak robi. Proponuję jeszcze, żebyś nam napisała, jak dokładnie wyglądał proces rekrutacyjny. Możesz to zrobić? @Enn Może Ty wypowiesz się na temat pracy w Bruker Business Support Center?

Mon
@Edyta 12.09.2018 11:49

Ja akurat bylam w procesie rekrutacyjnym, ktory przebiegl dosc sprawnie. Wlasnie rozwazam oferte pracy. Ale ciekawi mnie jak na podstawie 1 rozmowy rekrutacyjnej mozesz ocenic, ze w Polsce sa "slabe HRy"?

BPO-leaks
@Mon 08.10.2018 12:16

Moim skromnym zdaniem na rozmowie kwalifikacyjnej w jakimkolwiek centrum BPO tudzież insourcingu wprawiony po kilku rozmowach weteran pracy w tej branży może rozpoznać atmosferę i klimat pracy wśród pracowników oraz relacje z kadrą zarządzającą. Można rozpoznać po następujących symptomach na rozmowie : - pytania o sytuacje stresujące jakie spotkały kandydata w przeszłości w pracy - jak odnajdujesz się w wykonywaniu 3 czynności jednocześnie - po rodzaju testów i zadań do rozwiązania - po rozmowie w języku obcym - po pytaniach na temat mocnych i słabych stron - czy pytania dotyczące procesów i systemu są ogólne czy już bardziej konkretne - o stosunku osoby rekrutującej do kandydata i jego przygotowaniu do rozmowy choćby poprzez zapoznanie się z CV - po miejscu gdzie odbywa się rozmowa i przyjęciu kandydata w recepcji Zatem PR podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest decydujący, zwłaszcza jeśli w obecnej chwili mamy rynek pracownika

Edyta
@BPO-leaks 25.10.2018 19:03

@BPO-leaks Oczywiście - po części można Ci przyznać rację. Ale chyba nie zawsze musi tak być, a zatem nie trzeba przedstawiać tego w sposób tak jednostronny. A Ty sam jesteś zatrudniony w Bruker Business Support Center, czy wypowiadasz się jako osoba nieco inaczej powiązana z tą firmą?

BPO-Leaks
@Edyta 30.10.2018 17:04

Moja wypowiedź dotyczy ogólnie rozmów rekrutacyjnych a tego jak można rozpoznać jak praca tam będzie wyglądać w sektorze BPO. W Bruker SSC nie pracowałem, tylko zaintrygowała mnie tematyka i podzieliłem się cennymi wlasnymi spostrzeżeniami. Oczywiście spostrzeżenia nie muszą być trafne. Rzeczywistość jest o wiele bardziej złożona i po kilku powierzchownych symptomach nie sposób wystawić trafną diagnozę.

Edyta
@BPO-Leaks 01.11.2018 20:38

Dobrze, że zechciałeś wyjaśnić nam tę kwestię. Ale skoro nie byłeś nigdy pracownikiem Bruker Business Support Center, to chyba nie możesz wysuwać tak daleko idących wniosków. Rozmowa kwalifikacyjna w wyżej wymienionej firmie może przecież wyglądać zupełnie inaczej. A masz kogoś znajomego, który tam pracuje i mógłby zabrać tu głos?

Ola
@Edyta 07.11.2018 15:38

Edyta, we wpisie 21.11.2018 17:27 wyjaśniałaś, że "absolutnie nie jesteś powiązana z tą firmą". Może pora napisać, że pogubiłaś się w korespondowaniu sama z sobą. Przecież pracownicy HR mają prawo wypowiadać się na forum, polemizować z opiniami. Anonimowe udzielanie się na Gowork pracownika HR - ukrywanie swojej tożsamości pod różnymi nickami, nierzetelne informacje - nie budują dobrego wizerunku firmy.

Aga
@Edyta 12.09.2018 11:49

ok, ja byłam w procesie. w porządku było to, że wszystko w ramach jednego spotkania: z hr i z TL od razu, trochę ponad godzinę. zapytali do kiedy chcę odpowiedź zwrotną (to był początek miesiąca) - powiedziałam że biorę udział w innych rekrutacjach i że około 2 tyg byłoby ok. i tak też było, po 2 tygodniach dostałam odpowiedź. dobrze że nie było ciągania na spotkania jak w innych firmach. a pytania normalne: o doświadczenie, obowiązki, powody zmiany pracy i motywację do szukania kolejnej. kilka pytań po angielsku. atmosfera miła, bez napinania się. także rozmowę polecam, chociaż do sprawdzenia się jak wypadasz.

Zazu

:) o HRy sie uaktywniły. Cieszcie sie ze słodkich mikolajek bo bonusa rocznego zobaczą wszyscy pracownicy brukera poza ssc . Is wy go zaksiegujecie a i uważajcie Big brother słucha .

Kropka
@Zazu 06.12.2018 20:48

matko, nie ma to jak jakiś wiecznie niezadowolony lamus - trzeba było nie przychodzić jak bonusa nie obiecali.

poinformowany
@Kropka 06.12.2018 20:58

Pani D obiecywała na rozmowach bonusa

Taaaa
@poinformowany 06.12.2018 22:21

To napisz do pani d.

TJ

Nie wierze by zwolnienie następnej osoby ogarnęło chaos w firmie i błędy w księgach .

Marianna
@TJ 06.12.2018 07:18

Zauważ że to właśnie mowa o osobie która blokuje rekrutacje, we wstępnej selekcji odrzuca fachowców " bez wyglądu". A fama o zadawanych na rekrutacji pytaniach rośnie. HR powinny wspomagać działanie firmy a nie blokować. Lepiej jak jej nie ma w biurze.

Ktosiek
@TJ 06.12.2018 07:18

no jak masz chaos w głowie to stąd masz błędy w księgach - zorganizuj się lepiej to ci się będzie lepiej pracować

Zazu
@Marianna 06.12.2018 14:00

Wyglada , ze królowa szkoli następcę . Ciekawe , czy już o tym wie . Jesli tak niemiła niespodzianka na święta . Podobno ma rodzine .

Zigi

Beznadziejna firma Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienic HRy

Malwina
@Zigi 30.11.2018 13:34

nie no, koleś z HRów daje radę. i firma też spoko - jestem od 2 miesięcy i całkiem ok. przyszło ze mną kilka osób - wszyscy jeszcze są, nikt nie wybiera się gdzie indziej.

Zigi
@Malwina 01.12.2018 23:37

@ Malwina, Koles jest spoko , ale rzadzi krolowa calym biurem, ciekawe czy za miesiac nie zmienisz zdania.

poinformowany
@Zigi 03.12.2018 11:24

Królowa raczej już na wylocie ...

Zigi
@poinformowany 03.12.2018 20:43

A to ciekawa informacja

poinformowany
@Zigi 04.12.2018 08:09

od nowego roku ma jej nie być

Pink
@poinformowany 03.12.2018 20:43

Zaiste radosna jest to nowina, aż trudno w to uwierzyć ... Czyliż to abdykacja, czy też przewrót styczniowy ?

Obserwator
@Pink 04.12.2018 16:01

Ciekawe skąd te informacje. Do tej pory "wampirzy lifting"działał na bosa z USA. Coś się zmieniło? Chyba, że to ciąg dalszy oszczędności i wreszcie zauważyli, że płacą straszną kasę przez jej brak kompetencji.

Pink
@Obserwator 05.12.2018 18:38

No może w końcu ktoś w US przejrzał na oczy. Dużo by pisać... jeśli to prawda, to cieszę się szczęściem tych wytrwłaych, którzy pozostali w Brkr i mam nadzieję, że nowy rok okaże się dla nich łaskawszy, niż ten mijający :)

poinformowany
@Pink 05.12.2018 18:47

Z nowym rokiem pójdzie straszyć i udawać kompetentną gdzie indziej ...

Naturalna
@poinformowany 05.12.2018 21:21

Nie wierze aby ktoś jeszcze gustował w plastikowych glonojadach.

Edyta
@poinformowany 03.12.2018 20:43

MM, uważaj co piszesz ;-)

Bibi

Firm fajna. Sorry, ale te utyskiwania tych samych dwóch osób zmieniających nicki jak rękawiczki, wielkich nieszczęśników, to już trochę przesada. Jak się nie podoba to zawsze można zmienić pracę. A ci, których wyrzucili, niech się zajmą nową karierą, bo i w obecnej firmie źle skończą. Firma jest nowa, dużo się dzieje, ale więcej pozytywów niż negatywów. To co zrobili dziś - Mikołajki dla pracowników - super pomysł i dzięki im za inicjatywę. Wyszło kapitalnie! Niewiele firm ma takie pomysły. Do tego bony na święta, spotkanie wigilijne, fajna atmosfera i super ludzie - nikt nie powie mi, że tam się źle dzieje.

Koala
@Bibi 06.12.2018 19:27

Dzięki Ci za ten wpis Bibi. Firma jest rzeczywiście ok - mam doświadczenie w kilku innych SSC i przyznam, że tu jest bardzo sympatycznie. Przede wszystkim ludzie są świetni, atmosfera bardzo ok. Nawet teraz, zamknięcie miesiąca, a fajnie zorganizowane, bo nie trzeba jak gdzie indziej siedzieć po godzinach i męczyć się udając zapracowanych. W ciągu dnia dużo śmiechu, zwyczajnych ludzkich interakcji. Nikt nie stoi nad tobą i nie sprawdza, co masz na ekranie. TL fajni, przede wszystkim mają wiedzę, a nie tylko zajmują stołki przez zasiedzenie. W ogóle nie ma jakichś dziwnych KPI i raportowania każdej pierdoły, którą się zrobi lub nie - tutaj pracujesz, robisz swoje, samemu zarządzasz czasem - sorry, ale w innych miejscach nie ma tak dorosłego traktowania pracowników. Fajnie że firma młoda i jeszcze nie tak duża, bo zespoły są zgrane. Owszem, przydałyby się szkolenia, ale ponoć mają wkrótce być. Poinformuję Was wszystkich, czytających, czy się wywiązali z obietnicy ;-)

Cool
@Bibi 06.12.2018 19:27

no i super. trochę mnie dziwi, że ci z nas, którym się dobrze pracuje, nie piszą dobrych rzeczy, ale cóż, taka nasza narodowa cecha, lepiej się poskarżyć niż coś pozytywnego dodać od siebie. Bruker jest spoko. W porównaniu do innych SSC z mojego CV - wypada dobrze. W bardzo dobrym jeszcze mnie nie było ;-) Ludzie ogarnięci, z jajem, teamy jeszcze małe, więc jest fajna atmosfera. Oczywiście w moim najlepsza! ;-) Koledzy i koleżanki, nie przeżywajcie, że ktoś odchodzi, albo że kogoś zwalniają - taka kolej rzeczy w SSC. A tu od kwietnia zespoły się trzymają, rozrastają się. Co najważniejsze, dużo się można nauczyć i temu nikt z Was nie zaprzeczy. Ja korzystam. No to do roboty, dajcie chociaż lajka pod postem ;-)

ciekawski

Aktualnie widziałem, że szukają na pracuj.pl specjalistów AR z niemieckim. Myślicie że warto aplikować?

Edyta
@ciekawski 13.11.2018 16:00

Fajnie, że podzieliłeś się z nami tą informacją. Mam jednocześnie nadzieję, iż ktoś z obecnych na forum użytkowników okaże się tak uprzejmy i odpowie na Twoje pytanie. Jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Bruker Business Support Center na tyle, że już teraz zdecydowałbyś się na złożenie tam swoich dokumentów?

ciekawski
@Edyta 13.11.2018 16:13

Zwróciłem tylko uwagę na pracuj.pl na ofertę pracy, która (na początek na papierze) ciekawie wygląda. I wydaje mi się że taka firma jak Bruker z bardzo atrakcyjną lokalizacją (na Emilii Plater) nie powinna mieć problemów z rekrutacją. Z drugiej strony słyszałem różne słuchy, że podobno wiele osób się zwolniło wcześniej, dlatego też pytam o szczerą opinię.

Aga
@Edyta 13.11.2018 16:13

Edytko, i jak??? Czy zdecydowałaś się w końcu na aplikowanie do firmy Bruker BSC? Widzę, że już pół roku udzielasz się na forum w wątku poniżej. Ciekawią mnie Twoje odczucia odnośnie procesu rekrutacyjnego, bo chyba wzięłaś w nim udział czy też nadal zwlekasz? Jak z benefitami i nadgodzinami? Pytam, bo również jestem zainteresowana udziałem w procesie rekrutacyjnym. Znam biegle hiszpański i francuski, słyszałam, że również w tych krajach Bruker ma swoje file. Może w końcu ktoś z działu HR zabierze oficjalne stanowisko i rozwieje nasze wątpliwości? :)

Edyta
@Aga 21.11.2018 02:27

Trzeba powiedzieć, że jesteś bardzo spostrzegawcza. Owszem - udzielam się na forum, ponieważ pragnę pomóc jego użytkownikom w uzyskaniu jak największej ilości rzetelnych informacji o Bruker Business Support Center jako o pracodawcy. Absolutnie w żaden sposób nie jestem powiązana z tą firmą. A jakie konkretnie stanowisko Cię tam interesuje?

Aga
@Edyta 21.11.2018 17:27

Niczego nie sugerowałam, spokojnie. Interesują mnie seniorskie stanowiska AR/GL, mam doświadczenie w obu działach, więc chciałabym wiedzieć gdzie jest lepiej, w którym dziale są większe możliwości rozwoju etc.

Edyta
@Aga 22.11.2018 00:41

Musiałam Ci jednak od razu wyjaśnić tę kwestię, aby potem uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. Skoro posiadasz doświadczenie w obu tych działach, to można przypuszczać, że z powodzeniem przeszłabyś proces rekrutacyjny do Bruker Business Support Center. Zdecydujesz się w końcu na złożenie tam swojego CV?

Bolo
@ciekawski 15.11.2018 10:32

aplikuj - jeśli chcesz się nauczyć całych ARów, a nie tylko jakieś collection, to warto. Zespół fajny, TL też spoko. W ogóle firma ok, o lokalizacji nie wspomnę ;-). Cały czas dotrudniają nowych ludzi, na nowe stanowiska, więc jest fajnie, dzieje się.

Edyta
@Bolo 01.12.2018 23:49

Serdecznie dziękuję Ci za odpowiedź. Twój wpis z całą pewnością pomoże wielu osobom w podjęciu decyzji, czy aplikować do firmy Bruker Business Support Center. Bylibyśmy Ci jeszcze wdzięczni, jakbyś powiedział Nam, na mniej więcej jaką wysokość wynagrodzenia mogą tam liczyć właśnie Ci nowi pracownicy?

Bolo
@Edyta 06.12.2018 15:51

Wiesz, to chyba jednak zależy od doświadczenia. W większości firm ARy to collections, ewentualnie trochę z credit management / cash. W Brukerze AR to bardzo szeroki zakres obowiązków, więc im więcej potrafisz, tym więcej zaoferują. Jakoś nie widać aby mieli problem z zatrudnianiem.

Pytająca

Ciekawa firma bez dyrektor ssc, bo wyleciała , menagerki od tranzycji, bo ja zwolnili , Team leaderki gl , bo zadawała pytania a nowa pierwszy raz tl uczy sie z niekompletnych manuali :) nie żart i tak tez odpowiada na pytania . Bez proces mamagmentu , bo po co wydawać kasę . Samo sie zrobi . A jak bedzie problem jest jeszcze pare osob do zwolnienia to bedzie na kogo zwalić . Pech to trafić na ta firmę.

Idzi

Moje sugestie dla Bruker Business Support Center Sp. z o.o.: NIe polecam

Aga
@Idzi 24.11.2018 22:08

Hej Idzi, czy podzielisz się z nami Twoimi odczuciami na temat firmy? Niestety Edytka nie jest już tak pomocna, ja wciąż rozważam aplikowanie na któreś stanowisko, a czas goni.

Idzi
@Idzi 24.11.2018 22:08

Lepsza atomsfera w AR. Jednak jesli masz zrezygnowac z innej firmy by przejsc do brukera . Zastanowilbym sie powaznie . Moze sie okazac, ze bedziesz szukac zaraz innej pracy

mr. freeze

A jak wygląda praca w księgowości AP/AR ? Jaka atmosfera w zespole? Czy ktoś mógłby się podzielić opinią ?

Edyta
@mr. freeze 16.10.2018 13:44

@mr. freeze Widzę, że jesteś bardzo zainteresowany podjęciem pracy w Bruker Business Support Center - bardzo się z tego powodu cieszymy. Szkoda, iż ja nie jestem w stanie udzielić Ci niezbędnych informacji. A na jakim etapie jesteś - aplikowania, czy dopiero zbierania wiadomości o tym pracodawcy?

Młoda

Innej pracy szukają chyba wszyscy pracownicy. Atmosfera fatalna. Duża rotacja i kosmiczne ilości nadgodzin. irma najpierw obiecuje benefity a potem okazuje sie ze ich nie ma. Wiekszość wpisów na niniejszym forum to dzieło Dyrektor HR a z pewnością te pseudopozytywne. W najgorszym koszmarze nie pomyślałabym, że może być tak źle w pracy. Ciekawe jak szybko mój wpis zostanie usunięty.

mr. freeze
@Młoda 10.10.2018 18:15

w którym dziale tak jest?

Edyta

@Mon Niczego nie oceniam - moje zdanie pozostaje raczej neutralne. To świetnie, że dla Ciebie proces rekrutacyjny w Bruker Business Support Center przebiegł pomyślnie. A o jakie stanowisko się ubiegałaś? I na co muszą szczególnie zwrócić uwagę osoby, które chcą aplikować do tej firmy?

Wzz

Aha to dlatego jest teraz 7 nowych ogłoszeń dla księgowych...

Enn
@Wzz 04.05.2018 14:08

Dlaczego?? Komentarz został usunięty

Hania

Nie wracają z feedbackiem, proces rekrutacyjny bardzo słaby. Firma z wieloletnia historią a jednak w Polsce słabe HRy. Proponuję zainwestować w bardziej kompetentny zespół rekrutacyjny..

Edyta

@re:, skoro wypowiadasz się w wątku dotyczącym pracy w Bruker Business Support Center to wnoszę, że jesteś pracownikiem tej firmy, tak? Jakie jest Twoje zdanie na jej temat? @racjonalnie, a długo już pracujesz w Bruker Business Support Center? Czy firma oferuje bez problemu umowę o pracę? Może pracownikom przysługują jakieś dodatkowe benefity?

anonim

(usunięte przez administratora)

GL ista

Hmm, to ciekawe, bo firma ma chyba duze plany rozwojowe. Dlaczego w takim razie tak traktuje pracowników? Może nie jest zadowolona z ich pracy? i Szuka lepszych , stąd może te nowe oferty pracy w necie.

WWW pl

Nie sądzę aby zakończyła działalność .... Zawsze ktoś się do pracy znajdzie

nostress
@GL ista 04.05.2018 23:59

jakie jest prawdopodobieństwo, żeby przy rekrutacji się tak pomylić i zatrudnić wszystkich/ większość niekompetentnych pracowników? Jeżeli pracodawca ma wątpliwości co do swoich pracowników, to w pierwszej kolejności powinien zastanowić się nad sobą. 5 osób zamiast 10 w najtrudniejszym momencie tranzycji a potem wielkie zdziwienie, że zaległości są nie do nadrobienia. Oczywiście, firma się rozwinie i w końcu topornym krokiem zacznie reprezentować jakiś poziom. Ale kosztem niedocenionych pracowników siedzących tygodniami do północy w biurze. Oczywiście, nikt Cię do tego nie zmusza ale ciąży na Tobie opinia co do jakości powierzonego Tobie zadania, ktore jest ponad siły i ewentualna luka w życiorysie po wytrzymaniu tu kilku miesięcy. Pozdrawiam wszystkich, którzy podołali i tych, którzy nie podołali ale się szanują.

GL ista
@nostress 10.05.2018 21:58

Może ze względu na opinię na rynku niezbyt wiele osób chce tam pracować...? I zatrudniają wszystkich chętnych po prostu

re:
@nostress 10.05.2018 21:58

oj oj, chyba nie warto sie meczyc? odejdz i badz szczesliwa :-)

racjonalnie
@re: 23.05.2018 19:11

Myślę, że warto się męczyć. Nie chodzi o to aby poddawać się i uciekać tylko wspólnie polepszać to miejsce. W firmie pracuje wielu świetnych pracowników i zespoły są naprawdę zgrane. myślę, że chodziło o to, ze nie ma co narzekać na jakość / nieprofesjonalizm pracowników w momencie gdy zasoby są ograniczone. W pełnym składzie będzie super.

Edyta

@nostress, to, co piszesz, brzmi całkiem nieźle. Dziękuję za odpowiedź. @Wzz, dlaczego? Jesteś zainteresowany pracą w Bruker Business Support Center? @Kandydat, i jak, zdecydowałeś się wybrać na rozmowę rekrutacyjną? Jeśli tak, to napisz nam proszę, jaki był jej przebieg. @GL ista, a czy Ty pracujesz w Bruker Business Support Center?

Edyta

@nostress, czy chociaż te nadgodziny były w jakimś stopniu lepiej płatne? Wiadomo, że praca w stresie nie jest dla nikogo przyjemna, ale na pewno wielu chciałoby wiedzieć, w jaki sposób Bruker Business Support Center, wynagradza to swoim pracownikom.

nostress
@Edyta 15.05.2018 18:40

Nadgodziny zostały wypłacone lub w mniejszym lub większym stopniu odebrane. W najbliższej przyszłości będą wypłacane, gdyż że względu na ilość pracy odbieranie ich jest utrudnione. Nadgodziny na razie są wypłacane w systemie kwartalnym. Zarobki są na dobrym poziomie. Dobrze dla tych, którym zależy głównie na pieniądzach. Plusy to na pewno możliwość wyjazdu w atrakcyjne lokalizacje na tranzycje. Minusem są nieelastyczne godziny pracy.

Kandydat

Czy ktoś wie jakie zarobki oferują na stanowiskach księgowych? (AP, T&E) Dostalem zaproszenie na rozmowę ale nie wiem jak się ustosunkować. Dziekuje z gory za podpowiedz

Zostaw opinię o Bruker Business Support Center Sp. z o.o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bruker Business Support Center Sp. z o.o.