Bruker Business Support Center Sp. z o.o.

Adres: Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa

NIP: 5223078898 REGON: 366075158 KRS: 0000652533

Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
3 21 102 5 1

Opinie o Bruker Business Support Center Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Zigi
 Opinia

Beznadziejna firma Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienic HRy

Pomocna?
Tak13Nie
Malwina
 Opinia
@Zigi 30.11.2018 13:34

nie no, koleś z HRów daje radę. i firma też spoko - jestem od 2 miesięcy i całkiem ok. przyszło ze mną kilka osób - wszyscy jeszcze są, nikt nie wybiera się gdzie indziej.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zigi
 Opinia
@Malwina 01.12.2018 23:37

@ Malwina, Koles jest spoko , ale rzadzi krolowa calym biurem, ciekawe czy za miesiac nie zmienisz zdania.

Pomocna?
Tak2Nie
poinformowany
 Opinia
@Zigi 03.12.2018 11:24

Królowa raczej już na wylocie ...

Pomocna?
Tak10Nie
Zigi
 Opinia
@poinformowany 03.12.2018 20:43

A to ciekawa informacja

Pomocna?
Tak5Nie
poinformowany
 Opinia
@Zigi 04.12.2018 08:09

od nowego roku ma jej nie być

Pomocna?
Tak13Nie
Pink
 Opinia
@poinformowany 03.12.2018 20:43

Zaiste radosna jest to nowina, aż trudno w to uwierzyć ... Czyliż to abdykacja, czy też przewrót styczniowy ?

Pomocna?
Tak11Nie
Obserwator
 Opinia
@Pink 04.12.2018 16:01

Ciekawe skąd te informacje. Do tej pory "wampirzy lifting"działał na bosa z USA. Coś się zmieniło? Chyba, że to ciąg dalszy oszczędności i wreszcie zauważyli, że płacą straszną kasę przez jej brak kompetencji.

Pomocna?
Tak14Nie
Pink
 Opinia
@Obserwator 05.12.2018 18:38

No może w końcu ktoś w US przejrzał na oczy. Dużo by pisać... jeśli to prawda, to cieszę się szczęściem tych wytrwłaych, którzy pozostali w Brkr i mam nadzieję, że nowy rok okaże się dla nich łaskawszy, niż ten mijający :)

Pomocna?
Tak6Nie
poinformowany
 Opinia
@Pink 05.12.2018 18:47

Z nowym rokiem pójdzie straszyć i udawać kompetentną gdzie indziej ...

Pomocna?
Tak14Nie
Naturalna
 Opinia
@poinformowany 05.12.2018 21:21

Nie wierze aby ktoś jeszcze gustował w plastikowych glonojadach.

Pomocna?
Tak15Nie
Edyta
 Opinia
@poinformowany 03.12.2018 20:43

MM, uważaj co piszesz ;-)

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
 Opinia
@poinformowany 03.12.2018 20:43

aa, czyli to 'poinformowany" to MM, wtyczka MD, ktora wyleciala z hukiem za szczucie przeciwko wszystkim?

Pomocna?
TakNie
Ktoś nowy
 Opinia

Nie wiem skąd tyle złych opinii. Praca w Brukerze jest ok. Panuje miła atmosfera

Pomocna?
TakNie1
ja
 Opinia

Ta firma to jakieś totalne nieporozumienie, (usunięte przez administratora)Tyle negatywnych opinii o Shared Service, który utworzył się półtora roku temu, to chyba o czymś świadczy. Nie polecam przychodzenia nawet na rozmowę, a co dopiero pracy w tej firmie.

Pomocna?
Tak18Nie1
ja
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@ja 23.04.2019 19:10

Trudno się dziwić. Po czystkach i zwolnieniach w USA, problemach w Niemczech dalsze istnienie BSC stoi pod znakiem zapytania. Fikcyjny zarząd w BSC sprawowany przez "słupy" z Ameryki nie pomaga...

Pomocna?
Tak10Nie
ok
 Opinia
@ja 04.05.2019 20:18

Co za kłamstwo! Bruker ma się dobrze, ma plany rozwojowe na ten rok i te bzdury o problemach to po prostu oszczerstwo, nic więcej.

Pomocna?
Tak1Nie1
ja
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@ok 05.05.2019 19:27

Bruker said: Anthony L. Mattacchione, Chief Financial Officer (CFO) and Senior Vice President of Bruker Corporation, has submitted his resignation, Stacey Lynn Desrochers, Treasurer and Director of Investor Relations of Bruker Corporation, has submitted her resignation, John Daniel Carr Vice President, Treasurer and Chief Tax Officer of Bruker Corporation, has submitted his resignation. Ktoś jeszcze został w zarządzie Bruker BSC - KRS: 0000652533?

Pomocna?
Tak2Nie1
ok
 Opinia
@ja 07.05.2019 17:23

Chyba nie umiesz wyciągnąć nawet wpisu do KRS. Bruker Corporation, a Bruker BSC to co innego. Podajesz KRS Bruker BSC, a wypisujesz osoby z zarządu Buker Corporation. Powodujesz niepotrzebny zamęt, trollu. Wszystko w firmie jest ok.

Pomocna?
Tak1Nie
GL :(
 Opinia
@ok 08.05.2019 15:17

W zarządzie Bruker BSC Sp. z o.o. są 3 osoby, z których 2 nie pracują (Stacey Lynn Desrochers i John Daniel Carr). Gerald Herman zajął miejsce Anthonego L. Mattacchione, więc chyba jednak jest w Stanach nie w Polsce. Poza tym kapitał zakładowy 5 tys złotych - rewelacja. Tak wszystko jest ok, prawda?

Pomocna?
Tak3Nie1
On
 Opinia

Nie polecam. Rozmowna rekrutacyjna na slabym poziomie i brak odpowiedzi po spotkaniu. Lekcewazenie kandydata! Nie dziwie sie tylu zlym opiniom w tak krotkim czasie.

Pomocna?
Tak14Nie
Brukerownik
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Przeszedłem z innego SSC/BPO do Brukera i nie żałuję tej decyzji. Początki zawsze są trudne, ale pracuję w firmie która dopiero raczkuje w Warszawie. Firma daje możliwość tworzenia czegoś nowego od podstaw, jeżeli dobrze to poukładasz, masz spokojną robotę. Malkontenctwo wśród osób jest zrozumiałe – Polska, chcieliby brać 10K + samochód, a w zamian siedzieć na kawie i narzekać – praca to nie piaskownica, jak nie pasuje to szukaj dalej szczęścia może w Lidlu. Wynagrodzenie powyżej mediany rynkowej, dużo dodatkowych benefitów: dwa dni wolnego od firmy na święta, bony, homeoffice, owoce, Multi, opieka medyczna – czego wam jeszcze brakuje? – to jest praca, a nie wczasy. Atmosfera, tworzą ją ludzie którzy tam pracują, czyli przede wszystkim osoby, które tutaj narzekają, wiec zacznij zmieniać świat od siebie. Z doświadczenia już wiem, że w innych korpo atmosfera może być znacznie gorsza, dlatego przyszedłem do B. Uważam, że osoby pracujące dla BIG4 powinni wrócić do BIG4 i pracować w swoim szczurowatym świecie Polecam, firma z potencjałem i jest jeszcze sporo do zrobienia.

Pomocna?
Tak4Nie2
1
Jt
 Opinia
@Brukerownik 27.02.2019 12:12

Brukownik to hr. Sami wyciagnijcie wnioski , czy chcecie w niej pracować .

Pomocna?
Tak10Nie1
GL
 Opinia
@Jt 14.03.2019 09:07

Tak, zniknęła Edyta (Aleksadra pisząca pod różnymi nickami), więc uaktywnił się Marcin. Szkoda, że ukrywa się tak jak poprzedniczka i udaje pracownika nie-HR.

Pomocna?
Tak14Nie
pytajacy
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@GL 15.03.2019 17:35

hej a pracujeszw bruker? Czy jestes w stanie cos wiecej napisac jaka jest sytuacja w firmie i jak ukladaja sie stosunki pomiedzy SSC a "centrala?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@GL 15.03.2019 17:35

Aleksandra pewnie niedługo zacznie, w swoim stylu, robić dobry PR działowi HR u swojego kolejnego pracodawcy ;)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doll
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Brukerownik 27.02.2019 12:12

(usunięte przez administratora) Też dałam się "oczarować" i bardzo żałuję.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda
 Opinia

Gl , przepychanka pomiedzy TL , a process lead. Rozne piorytety I podwazanie decyzji przez tl za plecami . Mega nie fajna atmosfera. Duza rotacja na tych samych stanowiskach .

Pomocna?
Tak11Nie
GL
 Opinia
@Ruda 19.02.2019 09:00

I nic sie nie poprawia, a coraz gorzej. To skutki braku wiedzy Process Leada i charakterku Team Liderki, której trudno znieść, że zarabia połowę pensji Leada, a przewyższa ją wiedzą i doświadczeniem.

Pomocna?
Tak7Nie
Idzi
 Opinia

Moje sugestie dla Bruker Business Support Center Sp. z o.o.: NIe polecam

Pomocna?
Tak11Nie
Aga
 Opinia
@Idzi 24.11.2018 22:08

Hej Idzi, czy podzielisz się z nami Twoimi odczuciami na temat firmy? Niestety Edytka nie jest już tak pomocna, ja wciąż rozważam aplikowanie na któreś stanowisko, a czas goni.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Idzi
 Opinia
@Idzi 24.11.2018 22:08

Lepsza atomsfera w AR. Jednak jesli masz zrezygnowac z innej firmy by przejsc do brukera . Zastanowilbym sie powaznie . Moze sie okazac, ze bedziesz szukac zaraz innej pracy

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AR
 Opinia
@Idzi 28.11.2018 06:14

W AR największa rotacja - z pewnościa atmosfera najlepsza, bo co chwila witamy nowego pracownika i liczymy, ze ten odchodzący nas ściągne do swojej nowej firmy.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@AR 07.01.2019 19:23

Trochę pogmatwany jest Twój powyższy wpis. Ale - jak rozumiem - nie jesteś pracownikiem Bruker Business Support Center, lecz jakiejś konkurencyjnej firmy. Mam rację? Jak już ustalimy tę kwestię, to bez wątpienia będziemy mogli przejść do dalszej dyskusji.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdziwiona
 Opinia

W ogłoszeniach Bruker chwali się możliwoscią wyjazdów w ciekawe miejsca , od roku jedyne miejsce, w które były organizowane wyjazdy to było Ettlingen w NIemczech, sami oceńcie ciekawość tego miejsca. ( wśród cudów świata nie znalazłam ) Dziwi mnie, że firma wśród benefitów nie wymienia nauki języka niemieckiego , bo jedyne zmigrowane od roku jednostki są z NIemiec , a firma zatrudnia też osoby bez znajomości tego języka. Ja już się nauczyłam paru wyrazów :) Martwi mnie trochę, że jest to 2 podejscie Brukera do założenia SSC , 1 w innym kraju się nie udało zwolnili osoby z tamtego. Na razie fajnie, że otworzyli w Warszawie, ale zastanawiam się, czy temu się uda. Dziwią mnie niektóre decyzje Brukera ...., zobaczymy w przyszłym roku co z tego wyniknie. B. Duża rotacja .

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Zdziwiona 19.12.2018 13:34

Bardzo Ci dziękuję za tę opinię. A co do częstotliwości wyjazdów, to może jeszcze wszystko przed Tobą. Czasem warto jest cierpliwie poczekać. Może powiesz Nam coś więcej na temat pracy w Bruker Business Support Center? Oprócz normalnej pensji macie tam możliwości wyrobienia jakichś premii?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@Edyta 21.12.2018 11:57

O poziomie tej firmy świadczy to że osoby z działu HR, udają na tym forum, że nie pracują dla Bruker a jednak nie mogą powstrzymać się od podważania wszystkich negatywnych komentarzy lub atakowania osób które je napisały.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daria
 Opinia
@Ania 23.12.2018 10:41

Nikt przecież teraz nikogo nie atakuje. Każdy może się wypowiedzieć.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@Daria 23.12.2018 10:43

Proponuję przeczytać wszystkie wypowiedzi Edyty

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Ania 23.12.2018 11:28

Chyba źle odczytałaś moje intencje. Musisz pamiętać, że w żadnym razie nie jestem osobą pracującą w HR firmy Bruker Business Support Center, lecz moderatorem tego wątku. I chce tylko pomoc Wam w uzyskaniu informacji o tym pracodawcy, a nie zaś atakować. Na pewno pracujesz w tej firmie. A jak długo i na jakim stanowisku?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@Edyta 27.12.2018 11:42

Dla mnie wypowiedzi o treści : "uważaj co piszesz" można zinterpretować jedynie w jeden sposób.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
 Opinia
@Ania 27.12.2018 18:14

Aniu, a czy trochę nie przesadzasz? Tu każdy próbuje jedynie dowiedzieć się czegoś o firmie, a nie ją wybielić. Mów sobie, co chcesz, byle kulturalnie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@Sylwia 27.12.2018 20:34

To był cytat ze wcześniejszej wypowiedzi Edyty które niestety z kulturą nie mają nic wspólnego

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DJ
 Opinia
@Edyta 27.12.2018 11:42

Edyta , skoro nie pracujesz w firmie to skąd wiesz co Bruker wpisuje w liście intencyjnym ? :) bardzo widzę chcesz się pochwalić bonusem, który dostaniesz tez za aktywność w tym serwisie . Jesteśmy ciekawi ?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Sylwia 27.12.2018 20:34

Trzeba Ci przyznać stu procentową rację - na forum większość osób chce dowiedzieć się czegoś na temat firmy Bruker Business Support Center, a nie zaś ją wybielić. A Ty pracujesz w niej, czy jesteś właśnie na etapie zbierania informacji? Jak już odpowiesz na to pytanie, to przejdziemy już do bardziej konkretnych kwestii.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil
 Opinia

Nie rozumiem tych wszystkich sfrustrowanych wpisów. Jeżeli jestem niezadowolony - zmieniam pracę. Jest u nas wiele osób, które są od początku tranzycji, spełniają się zawodowo, tworzą super atmosferę. Firma młoda, ma potencjał, ludzie fantastyczni, płaci nie najgorzej - trochę pozytywów Moi Mili :-) Lubię atmosferę w Bruker Business Support Center Sp. z o.o. za: Super pozytywna atmosfera i elastyczne godziny pracy

Pomocna?
Tak7Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paola
 Opinia
@Kamil 11.12.2018 17:41

i jeszcze wolna wigilia i wolny sylwester w prezencie od firmy - bezcenne!

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Kamil 11.12.2018 17:41

Od razu trzeba powiedzieć, że masz bardzo dobre, zdrowe podejście do pewnych kwestii. I cieszymy się, iż Twoja współpraca z Bruker Business Support Center przebiega pomyślnie. Wiemy już - z Twojej relacji - że pracodawca ten daje swoim pracownikom godnie zarobić. A czy dostajecie tam samą pensję, czy może i jakieś permie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zazu
 Opinia

bruker Business Support Center Sp. z o.o. Nie jest to uczciwa firma – kombinuje z umowami na czas nieokreślony zwłaszcza osób na wyższych stanowiskach i tych osób, które wynegocjowały sobie lepsze warunki finansowe. Bardzo duza rotacja, rok po tranzycji - nie ma prawie żadnej osoby z tranzycji. Duzo zwalniaja nie przedluzaja umow , lub osoby same odchodza bo chca miec work life balance. Praktykuja: 1) Po okresie próbnym propozycja następnej umowy na czas określony 2) Brak jakichkolwiek szkoleń. Osoby , które przekazują wiedze same pracują 1-2 -3 miesiace dluzej i nie sa pewne procesów. 3) Po okresie próbnym, zdarza się, ze firma proponuje następna umowę na gorszych warunkach finansowych. 4) Od osoby na stanowisku księgowego wymaga się wiedzy zarowno księgowego, specjalisty podatkow kontrolera finansowego, głównego księgowego i ilość pracy jest 3 krotnie większa na osobę, niż w podobnych firmach na rynku. Duzo nadgodzin – przy czym firma nie jest chętna by je wypłacać.

Pomocna?
Tak23Nie
Edyta
 Opinia
@Zazu 23.11.2018 20:23

niewiele z tego co piszesz to prawda. zgodzę się z pkt. 4, ale to raczej normalne. Trudno żeby księgowy miał się nie znać na księgowości - to nie jest zwykły GL, tu rzeczywiście pracują mądrzy ludzie i sobie radzą. Akurat z GL nikt nie odchodzi, cały czas dotrudniają. A jeśli byłaś kiepska, to już cię nie ma. do pozostałych punktów nawet się nie odniosę, bo to bzdura na bzdurze. info o umowie na czas nieokreślony masz już w liście intencyjnym. z tego co wiem, nikt z nas nie dostał gorszych pieniędzy po próbnym - chyba by się o tym mówiło, a oprócz ciebie, którą zwolnili po próbnym, nikt tego tematu nie podnosił. nadgodziny w tej firmie: owszem, przydałyby się, człowiek by sobie chociaż dorobił ;-)

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zazu
 Opinia
@Edyta 06.12.2018 20:48

Jedna osoba moze być kiepska , 2 moze sie zdazyc , ale nie tyle ...i nie w tak krótkim czasie .

Pomocna?
Tak7Nie
Zazu
 Opinia
@Edyta 06.12.2018 20:48

Niedogadanie sie co do przedłużenia umowy to nie jest zwolnienie . Inne firmy jakoś mają fundusze na kontrolerów finansowych i specjalistów od podatków i tez mądrych ludzi.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zoi
 Opinia

Ja brałam udział w rekrutacji prawie roku temu miałam wrażenie , ze spoko , fajna lokalizacja . Do dzis sie nikt nie odezwał . Dowiedziałam sie , tl która ze mną miała rozmowę już nie pracuje , a tranzycje do dzis nie ruszyły , o których mi opowiadała .

Pomocna?
Tak3Nie
Edyta
 Opinia

@Hania Brak odpowiedzi musi być faktycznie bardzo denerwujący, jednak można zaobserwować, iż coraz więcej firm tak robi. Proponuję jeszcze, żebyś nam napisała, jak dokładnie wyglądał proces rekrutacyjny. Możesz to zrobić? @Enn Może Ty wypowiesz się na temat pracy w Bruker Business Support Center?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mon
 Opinia
@Edyta 12.09.2018 11:49

Ja akurat bylam w procesie rekrutacyjnym, ktory przebiegl dosc sprawnie. Wlasnie rozwazam oferte pracy. Ale ciekawi mnie jak na podstawie 1 rozmowy rekrutacyjnej mozesz ocenic, ze w Polsce sa "slabe HRy"?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BPO-leaks
 Opinia
@Mon 08.10.2018 12:16

Moim skromnym zdaniem na rozmowie kwalifikacyjnej w jakimkolwiek centrum BPO tudzież insourcingu wprawiony po kilku rozmowach weteran pracy w tej branży może rozpoznać atmosferę i klimat pracy wśród pracowników oraz relacje z kadrą zarządzającą. Można rozpoznać po następujących symptomach na rozmowie : - pytania o sytuacje stresujące jakie spotkały kandydata w przeszłości w pracy - jak odnajdujesz się w wykonywaniu 3 czynności jednocześnie - po rodzaju testów i zadań do rozwiązania - po rozmowie w języku obcym - po pytaniach na temat mocnych i słabych stron - czy pytania dotyczące procesów i systemu są ogólne czy już bardziej konkretne - o stosunku osoby rekrutującej do kandydata i jego przygotowaniu do rozmowy choćby poprzez zapoznanie się z CV - po miejscu gdzie odbywa się rozmowa i przyjęciu kandydata w recepcji Zatem PR podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest decydujący, zwłaszcza jeśli w obecnej chwili mamy rynek pracownika

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@BPO-leaks 25.10.2018 19:03

@BPO-leaks Oczywiście - po części można Ci przyznać rację. Ale chyba nie zawsze musi tak być, a zatem nie trzeba przedstawiać tego w sposób tak jednostronny. A Ty sam jesteś zatrudniony w Bruker Business Support Center, czy wypowiadasz się jako osoba nieco inaczej powiązana z tą firmą?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BPO-Leaks
 Opinia
@Edyta 30.10.2018 17:04

Moja wypowiedź dotyczy ogólnie rozmów rekrutacyjnych a tego jak można rozpoznać jak praca tam będzie wyglądać w sektorze BPO. W Bruker SSC nie pracowałem, tylko zaintrygowała mnie tematyka i podzieliłem się cennymi wlasnymi spostrzeżeniami. Oczywiście spostrzeżenia nie muszą być trafne. Rzeczywistość jest o wiele bardziej złożona i po kilku powierzchownych symptomach nie sposób wystawić trafną diagnozę.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@BPO-Leaks 01.11.2018 20:38

Dobrze, że zechciałeś wyjaśnić nam tę kwestię. Ale skoro nie byłeś nigdy pracownikiem Bruker Business Support Center, to chyba nie możesz wysuwać tak daleko idących wniosków. Rozmowa kwalifikacyjna w wyżej wymienionej firmie może przecież wyglądać zupełnie inaczej. A masz kogoś znajomego, który tam pracuje i mógłby zabrać tu głos?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
 Opinia
@Edyta 07.11.2018 15:38

Edyta, we wpisie 21.11.2018 17:27 wyjaśniałaś, że "absolutnie nie jesteś powiązana z tą firmą". Może pora napisać, że pogubiłaś się w korespondowaniu sama z sobą. Przecież pracownicy HR mają prawo wypowiadać się na forum, polemizować z opiniami. Anonimowe udzielanie się na Gowork pracownika HR - ukrywanie swojej tożsamości pod różnymi nickami, nierzetelne informacje - nie budują dobrego wizerunku firmy.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
 Opinia
@Edyta 12.09.2018 11:49

ok, ja byłam w procesie. w porządku było to, że wszystko w ramach jednego spotkania: z hr i z TL od razu, trochę ponad godzinę. zapytali do kiedy chcę odpowiedź zwrotną (to był początek miesiąca) - powiedziałam że biorę udział w innych rekrutacjach i że około 2 tyg byłoby ok. i tak też było, po 2 tygodniach dostałam odpowiedź. dobrze że nie było ciągania na spotkania jak w innych firmach. a pytania normalne: o doświadczenie, obowiązki, powody zmiany pracy i motywację do szukania kolejnej. kilka pytań po angielsku. atmosfera miła, bez napinania się. także rozmowę polecam, chociaż do sprawdzenia się jak wypadasz.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zazu
 Opinia

:) o HRy sie uaktywniły. Cieszcie sie ze słodkich mikolajek bo bonusa rocznego zobaczą wszyscy pracownicy brukera poza ssc . Is wy go zaksiegujecie a i uważajcie Big brother słucha .

Pomocna?
Tak11Nie
Kropka
 Opinia
@Zazu 06.12.2018 20:48

matko, nie ma to jak jakiś wiecznie niezadowolony lamus - trzeba było nie przychodzić jak bonusa nie obiecali.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poinformowany
 Opinia
@Kropka 06.12.2018 20:58

Pani D obiecywała na rozmowach bonusa

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Taaaa
 Opinia
@poinformowany 06.12.2018 22:21

To napisz do pani d.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TJ
 Opinia

Nie wierze by zwolnienie następnej osoby ogarnęło chaos w firmie i błędy w księgach .

Pomocna?
Tak3Nie
Marianna
 Opinia
@TJ 06.12.2018 07:18

Zauważ że to właśnie mowa o osobie która blokuje rekrutacje, we wstępnej selekcji odrzuca fachowców " bez wyglądu". A fama o zadawanych na rekrutacji pytaniach rośnie. HR powinny wspomagać działanie firmy a nie blokować. Lepiej jak jej nie ma w biurze.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktosiek
 Opinia
@TJ 06.12.2018 07:18

no jak masz chaos w głowie to stąd masz błędy w księgach - zorganizuj się lepiej to ci się będzie lepiej pracować

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zazu
 Opinia
@Marianna 06.12.2018 14:00

Wyglada , ze królowa szkoli następcę . Ciekawe , czy już o tym wie . Jesli tak niemiła niespodzianka na święta . Podobno ma rodzine .

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bibi
 Opinia

Firm fajna. Sorry, ale te utyskiwania tych samych dwóch osób zmieniających nicki jak rękawiczki, wielkich nieszczęśników, to już trochę przesada. Jak się nie podoba to zawsze można zmienić pracę. A ci, których wyrzucili, niech się zajmą nową karierą, bo i w obecnej firmie źle skończą. Firma jest nowa, dużo się dzieje, ale więcej pozytywów niż negatywów. To co zrobili dziś - Mikołajki dla pracowników - super pomysł i dzięki im za inicjatywę. Wyszło kapitalnie! Niewiele firm ma takie pomysły. Do tego bony na święta, spotkanie wigilijne, fajna atmosfera i super ludzie - nikt nie powie mi, że tam się źle dzieje.

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Koala
 Opinia
@Bibi 06.12.2018 19:27

Dzięki Ci za ten wpis Bibi. Firma jest rzeczywiście ok - mam doświadczenie w kilku innych SSC i przyznam, że tu jest bardzo sympatycznie. Przede wszystkim ludzie są świetni, atmosfera bardzo ok. Nawet teraz, zamknięcie miesiąca, a fajnie zorganizowane, bo nie trzeba jak gdzie indziej siedzieć po godzinach i męczyć się udając zapracowanych. W ciągu dnia dużo śmiechu, zwyczajnych ludzkich interakcji. Nikt nie stoi nad tobą i nie sprawdza, co masz na ekranie. TL fajni, przede wszystkim mają wiedzę, a nie tylko zajmują stołki przez zasiedzenie. W ogóle nie ma jakichś dziwnych KPI i raportowania każdej pierdoły, którą się zrobi lub nie - tutaj pracujesz, robisz swoje, samemu zarządzasz czasem - sorry, ale w innych miejscach nie ma tak dorosłego traktowania pracowników. Fajnie że firma młoda i jeszcze nie tak duża, bo zespoły są zgrane. Owszem, przydałyby się szkolenia, ale ponoć mają wkrótce być. Poinformuję Was wszystkich, czytających, czy się wywiązali z obietnicy ;-)

Pomocna?
Tak18Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cool
 Opinia
@Bibi 06.12.2018 19:27

no i super. trochę mnie dziwi, że ci z nas, którym się dobrze pracuje, nie piszą dobrych rzeczy, ale cóż, taka nasza narodowa cecha, lepiej się poskarżyć niż coś pozytywnego dodać od siebie. Bruker jest spoko. W porównaniu do innych SSC z mojego CV - wypada dobrze. W bardzo dobrym jeszcze mnie nie było ;-) Ludzie ogarnięci, z jajem, teamy jeszcze małe, więc jest fajna atmosfera. Oczywiście w moim najlepsza! ;-) Koledzy i koleżanki, nie przeżywajcie, że ktoś odchodzi, albo że kogoś zwalniają - taka kolej rzeczy w SSC. A tu od kwietnia zespoły się trzymają, rozrastają się. Co najważniejsze, dużo się można nauczyć i temu nikt z Was nie zaprzeczy. Ja korzystam. No to do roboty, dajcie chociaż lajka pod postem ;-)

Pomocna?
Tak18Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawski
 Opinia

Aktualnie widziałem, że szukają na pracuj.pl specjalistów AR z niemieckim. Myślicie że warto aplikować?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@ciekawski 13.11.2018 16:00

Fajnie, że podzieliłeś się z nami tą informacją. Mam jednocześnie nadzieję, iż ktoś z obecnych na forum użytkowników okaże się tak uprzejmy i odpowie na Twoje pytanie. Jesteś zainteresowany podjęciem pracy w Bruker Business Support Center na tyle, że już teraz zdecydowałbyś się na złożenie tam swoich dokumentów?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawski
 Opinia
@Edyta 13.11.2018 16:13

Zwróciłem tylko uwagę na pracuj.pl na ofertę pracy, która (na początek na papierze) ciekawie wygląda. I wydaje mi się że taka firma jak Bruker z bardzo atrakcyjną lokalizacją (na Emilii Plater) nie powinna mieć problemów z rekrutacją. Z drugiej strony słyszałem różne słuchy, że podobno wiele osób się zwolniło wcześniej, dlatego też pytam o szczerą opinię.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
 Opinia
@Edyta 13.11.2018 16:13

Edytko, i jak??? Czy zdecydowałaś się w końcu na aplikowanie do firmy Bruker BSC? Widzę, że już pół roku udzielasz się na forum w wątku poniżej. Ciekawią mnie Twoje odczucia odnośnie procesu rekrutacyjnego, bo chyba wzięłaś w nim udział czy też nadal zwlekasz? Jak z benefitami i nadgodzinami? Pytam, bo również jestem zainteresowana udziałem w procesie rekrutacyjnym. Znam biegle hiszpański i francuski, słyszałam, że również w tych krajach Bruker ma swoje file. Może w końcu ktoś z działu HR zabierze oficjalne stanowisko i rozwieje nasze wątpliwości? :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Aga 21.11.2018 02:27

Trzeba powiedzieć, że jesteś bardzo spostrzegawcza. Owszem - udzielam się na forum, ponieważ pragnę pomóc jego użytkownikom w uzyskaniu jak największej ilości rzetelnych informacji o Bruker Business Support Center jako o pracodawcy. Absolutnie w żaden sposób nie jestem powiązana z tą firmą. A jakie konkretnie stanowisko Cię tam interesuje?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
 Opinia
@Edyta 21.11.2018 17:27

Niczego nie sugerowałam, spokojnie. Interesują mnie seniorskie stanowiska AR/GL, mam doświadczenie w obu działach, więc chciałabym wiedzieć gdzie jest lepiej, w którym dziale są większe możliwości rozwoju etc.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Aga 22.11.2018 00:41

Musiałam Ci jednak od razu wyjaśnić tę kwestię, aby potem uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. Skoro posiadasz doświadczenie w obu tych działach, to można przypuszczać, że z powodzeniem przeszłabyś proces rekrutacyjny do Bruker Business Support Center. Zdecydujesz się w końcu na złożenie tam swojego CV?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bolo
 Opinia
@ciekawski 15.11.2018 10:32

aplikuj - jeśli chcesz się nauczyć całych ARów, a nie tylko jakieś collection, to warto. Zespół fajny, TL też spoko. W ogóle firma ok, o lokalizacji nie wspomnę ;-). Cały czas dotrudniają nowych ludzi, na nowe stanowiska, więc jest fajnie, dzieje się.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@Bolo 01.12.2018 23:49

Serdecznie dziękuję Ci za odpowiedź. Twój wpis z całą pewnością pomoże wielu osobom w podjęciu decyzji, czy aplikować do firmy Bruker Business Support Center. Bylibyśmy Ci jeszcze wdzięczni, jakbyś powiedział Nam, na mniej więcej jaką wysokość wynagrodzenia mogą tam liczyć właśnie Ci nowi pracownicy?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bolo
 Opinia
@Edyta 06.12.2018 15:51

Wiesz, to chyba jednak zależy od doświadczenia. W większości firm ARy to collections, ewentualnie trochę z credit management / cash. W Brukerze AR to bardzo szeroki zakres obowiązków, więc im więcej potrafisz, tym więcej zaoferują. Jakoś nie widać aby mieli problem z zatrudnianiem.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytająca
 Opinia

Ciekawa firma bez dyrektor ssc, bo wyleciała , menagerki od tranzycji, bo ja zwolnili , Team leaderki gl , bo zadawała pytania a nowa pierwszy raz tl uczy sie z niekompletnych manuali :) nie żart i tak tez odpowiada na pytania . Bez proces mamagmentu , bo po co wydawać kasę . Samo sie zrobi . A jak bedzie problem jest jeszcze pare osob do zwolnienia to bedzie na kogo zwalić . Pech to trafić na ta firmę.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mr. freeze
 Opinia

A jak wygląda praca w księgowości AP/AR ? Jaka atmosfera w zespole? Czy ktoś mógłby się podzielić opinią ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia
@mr. freeze 16.10.2018 13:44

@mr. freeze Widzę, że jesteś bardzo zainteresowany podjęciem pracy w Bruker Business Support Center - bardzo się z tego powodu cieszymy. Szkoda, iż ja nie jestem w stanie udzielić Ci niezbędnych informacji. A na jakim etapie jesteś - aplikowania, czy dopiero zbierania wiadomości o tym pracodawcy?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Młoda
 Opinia

Innej pracy szukają chyba wszyscy pracownicy. Atmosfera fatalna. Duża rotacja i kosmiczne ilości nadgodzin. irma najpierw obiecuje benefity a potem okazuje sie ze ich nie ma. Wiekszość wpisów na niniejszym forum to dzieło Dyrektor HR a z pewnością te pseudopozytywne. W najgorszym koszmarze nie pomyślałabym, że może być tak źle w pracy. Ciekawe jak szybko mój wpis zostanie usunięty.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mr. freeze
 Opinia
@Młoda 10.10.2018 18:15

w którym dziale tak jest?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia

@Mon Niczego nie oceniam - moje zdanie pozostaje raczej neutralne. To świetnie, że dla Ciebie proces rekrutacyjny w Bruker Business Support Center przebiegł pomyślnie. A o jakie stanowisko się ubiegałaś? I na co muszą szczególnie zwrócić uwagę osoby, które chcą aplikować do tej firmy?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wzz
 Opinia

Aha to dlatego jest teraz 7 nowych ogłoszeń dla księgowych...

Pomocna?
Tak31Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Enn
 Opinia
@Wzz 04.05.2018 14:08

Dlaczego?? Komentarz został usunięty

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hania
 Opinia

Nie wracają z feedbackiem, proces rekrutacyjny bardzo słaby. Firma z wieloletnia historią a jednak w Polsce słabe HRy. Proponuję zainwestować w bardziej kompetentny zespół rekrutacyjny..

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia

@re:, skoro wypowiadasz się w wątku dotyczącym pracy w Bruker Business Support Center to wnoszę, że jesteś pracownikiem tej firmy, tak? Jakie jest Twoje zdanie na jej temat? @racjonalnie, a długo już pracujesz w Bruker Business Support Center? Czy firma oferuje bez problemu umowę o pracę? Może pracownikom przysługują jakieś dodatkowe benefity?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GL ista
 Opinia

Hmm, to ciekawe, bo firma ma chyba duze plany rozwojowe. Dlaczego w takim razie tak traktuje pracowników? Może nie jest zadowolona z ich pracy? i Szuka lepszych , stąd może te nowe oferty pracy w necie.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WWW pl
 Opinia

Nie sądzę aby zakończyła działalność .... Zawsze ktoś się do pracy znajdzie

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nostress
 Opinia
@GL ista 04.05.2018 23:59

jakie jest prawdopodobieństwo, żeby przy rekrutacji się tak pomylić i zatrudnić wszystkich/ większość niekompetentnych pracowników? Jeżeli pracodawca ma wątpliwości co do swoich pracowników, to w pierwszej kolejności powinien zastanowić się nad sobą. 5 osób zamiast 10 w najtrudniejszym momencie tranzycji a potem wielkie zdziwienie, że zaległości są nie do nadrobienia. Oczywiście, firma się rozwinie i w końcu topornym krokiem zacznie reprezentować jakiś poziom. Ale kosztem niedocenionych pracowników siedzących tygodniami do północy w biurze. Oczywiście, nikt Cię do tego nie zmusza ale ciąży na Tobie opinia co do jakości powierzonego Tobie zadania, ktore jest ponad siły i ewentualna luka w życiorysie po wytrzymaniu tu kilku miesięcy. Pozdrawiam wszystkich, którzy podołali i tych, którzy nie podołali ale się szanują.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GL ista
 Opinia
@nostress 10.05.2018 21:58

Może ze względu na opinię na rynku niezbyt wiele osób chce tam pracować...? I zatrudniają wszystkich chętnych po prostu

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
re:
 Opinia
@nostress 10.05.2018 21:58

oj oj, chyba nie warto sie meczyc? odejdz i badz szczesliwa :-)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
racjonalnie
 Opinia
@re: 23.05.2018 19:11

Myślę, że warto się męczyć. Nie chodzi o to aby poddawać się i uciekać tylko wspólnie polepszać to miejsce. W firmie pracuje wielu świetnych pracowników i zespoły są naprawdę zgrane. myślę, że chodziło o to, ze nie ma co narzekać na jakość / nieprofesjonalizm pracowników w momencie gdy zasoby są ograniczone. W pełnym składzie będzie super.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia

@nostress, to, co piszesz, brzmi całkiem nieźle. Dziękuję za odpowiedź. @Wzz, dlaczego? Jesteś zainteresowany pracą w Bruker Business Support Center? @Kandydat, i jak, zdecydowałeś się wybrać na rozmowę rekrutacyjną? Jeśli tak, to napisz nam proszę, jaki był jej przebieg. @GL ista, a czy Ty pracujesz w Bruker Business Support Center?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
 Opinia

@nostress, czy chociaż te nadgodziny były w jakimś stopniu lepiej płatne? Wiadomo, że praca w stresie nie jest dla nikogo przyjemna, ale na pewno wielu chciałoby wiedzieć, w jaki sposób Bruker Business Support Center, wynagradza to swoim pracownikom.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nostress
 Opinia
@Edyta 15.05.2018 18:40

Nadgodziny zostały wypłacone lub w mniejszym lub większym stopniu odebrane. W najbliższej przyszłości będą wypłacane, gdyż że względu na ilość pracy odbieranie ich jest utrudnione. Nadgodziny na razie są wypłacane w systemie kwartalnym. Zarobki są na dobrym poziomie. Dobrze dla tych, którym zależy głównie na pieniądzach. Plusy to na pewno możliwość wyjazdu w atrakcyjne lokalizacje na tranzycje. Minusem są nieelastyczne godziny pracy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kandydat
 Opinia

Czy ktoś wie jakie zarobki oferują na stanowiskach księgowych? (AP, T&E) Dostalem zaproszenie na rozmowę ale nie wiem jak się ustosunkować. Dziekuje z gory za podpowiedz

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Bruker Business Support Center Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej