Opinie o Koher S.A. w Dębica

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Koher S.A.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Koher S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Koher S.A. w Dębica

Juliusz Nowy wpis
Pracownik

Poszukuję systemu do obsługi hotelu i po przeczytaniu opinii tej firmy nie wybiorę. Trochę to dziwne ze prezes sam z pracownikiem jeździ i usuwa usterki. Dla mnie to świadczy o wielkości firmy i braku odpowiedniego personelu

Toni Nowy wpis
Inne

Zamontowałem ich system Firma krzak zero kontaktu gdy cos jest nie tak Po pol roku proszenia domontowali mi wiatromierz Który po miesiącu nie działa i od roku nie ma kto przyjechac Szkoda czasu zero Niech zajmną sie czymś innym np (usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

Nie polecam, atmosfera w pracy sztywna, nie wypłacają pieniędzy na czas i z tego co słyszałem od innych (byłych) pracowników o ostatniej wypłacie można zapomnieć- co mnie tez spotkało. Uciekajcie!

Tomasz Susz Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Wszyscy pracownicy otrzymują wynagrodzenie przelewem na konto do 10 dnia każdego miesiąca

Nick
Inne
 Pytanie

Decyzja o instalacji systemu Koher to jeden z największych moich błędów życiowych. 3 lata temu system przestał działać. Okazało się, że uległy przedawnieniu jakieś licencje i ogólnie mój system jest już przestarzały i wymaga modernizacji, mimo, że był mi sprzedawany jako zaawansowane technologicznie super nowoczesne rozwiązanie. OK, przygryzłem wargi i poprosiłem o ofertę modernizacji. Otrzymałem ją dopiero po wielu wykonanych telefonach, prośbach i rozmowach. Zdziwiony byłem, że do tak nowoczesnego systemu trzeba dokładać kolejne niemałe pieniądze tylko dlatego, że wygasła licencja... i mówię tu o naprawdę konkretnych kwotach. Ofertę mimo wszystko zaakceptowałem bo nie mam wyjścia. Poprosiłem o datę wizyty i..... Na tym się skończyło. Przez pół roku wydzwanianiałem, prosiłem i nic. Osoba wyznaczona do kontaktu w mojej sprawie (pan Tomasz) zadzwoniła 1 raz, wysłała maila, smsa i to tyle! Zero kontaktu, oddzwaniania, odpowiedzi. Inne osoby w firmie chętne do pomocy i nawet bardzo przyjazne i profesjonalne (Pan Grzegorz), jednak mają swój zakres odpowiedzialności, możliwości i wiedzy - pomogli ile mogli. Przez ten czas system działał jedynie częściowo, sterowanie ogrzewaniem niemożliwe, więc zdjąłem elektrozawory, alarm bezużyteczny, sterowanie z panelu całkowicie bezużyteczne. Po pół roku wydzwaniania i oczekiwania na informację zwrotną poddałem się. Jakieś 2-3 tygodnie temu pojawiła się poważna awaria, obecnie, oprócz poprzednich problemów nie mam oświetlenia w połowie pomieszczeń. Nie było nigdzie, ale pan Grzegorz ponownie zdalnie pomógł (za co dziękuję) i w części pomieszczeń już jest. Szybko oddzwonił do mnie także kto? Pan Tomasz! I obiecał, że da znać za 2 dni jak firma usterke i jednocześnie zmodernizuje system. I co? Po 2 tygodniach NIC!! Historia się powtarza: zero kontaktu, zero maila! To ja znowu wydzwaniam i się proszę! Koher - z mojego doświadczenia nie polecam! Porażka!

Tomasz Susz Nowy wpis
Pracownik
@Nick

System u Pana Jarosława był instalowany ponad 9 lat temu przez instalatora z okolic Wrocławia. Kontakt z instalatorem i Klientem był realizowany przez naszego ówczesnego przedstawiciele z Wrocławia z którym firma KOHER nie współpracuje już od 7 lat. Pan Jarek po czasie kiedy stracił kontakt z instalatorem który wykonywał u niego instalację zwrócił się do nas o rozwiązanie problemów które miał na obiekcie. W związku z tym, że od instalacji systemu upłynęło sporo czasu około 8 lat Pan Jarek dostał od nas ofertę na przyjazd serwisu ale nie bardzo mogliśmy się porozumieć w zakresie kosztów związanych z wizytą serwisową i w razie czego kosztów poprawek instalacyjnych. Rozmowy telefoniczne i wymiana korespondencji trwała jakiś czas (chociaż muszę potwierdzić, że kontakt z mojej strony był czasami utrudniony) do połowy bieżącego roku tj 2021 wtedy to po wystąpieniu przepięcia w instalacji u Pana Jarosława przestała działać cześć systemu. Po kontakcie telefonicznym Pana Jarosława z pracownikami serwisu robili oni wszystko aby Panu Jarosławowi zdalne pomóc w uruchomieniu systemu. Po awarii i rozmowie telefonicznej porozumieliśmy się w zakresie konieczności przyjazdu na obiekt. 01 czerwca 2021 osobiści zabrałem jednego serwisanta i udaliśmy się do Pana Jarosława na obiekt. Po wizji lokalnej okazało się, że uszkodzone od przepięcia są dwa moduły które zostały wymienione. Instalator który wykonywał instalację źle podłączył magistralę komunikacyjną RS485 która została zapętlona, a w dwóch miejscach byłą połączona w gwiazdę na linii komunikacyjnej co miało wpływ na szybkość działania systemu. Ten sam instalator źle podłączył zasilania i nie dobrał odpowiednio zasilaczy (ale też mówiąc obiektywnie nie zostało to wychwycone przez ówczesnego przedstawiciela na tamtym terenie). Jeden zasilacz z dolnej rozdzielni zasilał moduły w rozdzielni na I piętrze w ilości dwukrotnie przewyższające jego obciążenie co skutkowało tym, że po załączeniu wszystkich wyjść zasilacz się co jakiś czas na chwilę wyłączał. Kolejną rzeczą którą stwierdziliśmy podczas wizyty to źle zaprogramowane relacje sterowania np. czujnik alarmowy wykorzystany do załączenia oświetlenia w toalecie zamiast reagować na rozwarcie był skonfigurowany na zwarcie co skutkowało opóźnieniem w załączaniu oświetlenia, źle zaprogramowane relacje do sterowania oświetleniem itd. Podczas wizyty na obiekcie poprawione zostały błędy opisane powyżej, dołożony został zasilacz w rozdzielni na piętrze, wymienione zostały uszkodzone moduły oraz wykonano upgrade sterownika, odzyskano projekt konfiguracyjny z uszkodzonego modułu który został wgrany do nowego sterownika, poprawiono niektóre stare konfiguracje które zostały wgrane do systemu. Po wizycie serwisowej porozumieliśmy się do kosztów związanych z wymianą urządzeń które po uwzględnieniu specjalnego rabatu zostały rozliczone. Po przesłaniu pytania przez naszego nowego Klienta o ustosunkowanie się do wpisu Pana Jarosława w dniu 23-08-2021 osobiści wykonałem telefon do Pana Jarosława w sprawie opinii na portalu internetowym o której to do dnia dzisiejszego nie miałem wiedzy. Podczas rozmowy Pan Jarosław potwierdził, że na tamten moment takie były jego odczucia i taką opinię zamieścił. Oczywiście czasu nie cofniemy ale po naszej wizycie i poprawkach jest zadowolony z działania systemu który od tamtego okresu działa stabilnie i bezawaryjnie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Koher S.A., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
miron

Firma nie profesjonalna. Od kilku miesięcy nie mogę się doprosić oferty na dostawę zasilacza do ich systemu. NIE POLECAM !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Koher S.A. - Dębica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Koher S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Koher S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Koher S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Koher S.A.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Ogrodowa 24 A
    39-200 Dębica
  • NIP: 5170190232 REGON: 180161516 KRS: 0000403370
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Koher S.A.
Przejdź do nowych opinii