Luźna atmosfera i świetni współpracownicy na każdym szczeblu. Bardzo pomocne kierownictwo oraz wyrozumiały szef. W każdej sprawie można było się bez problemu dogadać. Wypłata zawsze na czas. To było rewelacyjne 1,5 roku, które zawsze będę miło wspominał. Polecam TSL Nordic jako bardzo dobrego pracodawcę i pozdrawiam cały zespół.
Hej, napisałeś, że w TSL Nordicu w każdej sprawie można było się bez problemu dogadać ale chciałabym się upewnić co do jednej kwestii.. Chodzi mi o grafik pracy. Czy możliwe są drobne zmiany w nim lub branie pojedynczych wolnych dni gdy zajdzie pilna potrzeba?
Firma TSL Nordic cedowała na mnie koszty za brak aktualizacji statusu na ich stronie internetowej. Status był aktualizowany poprzez spedytora prowadzącego co parę godzin z pracownikiem firmy TSL Nordic - a i tak dostałem rachunek na kilkaset złotych. Nigdy więcej nie skorzystam z usług pośrednictwa tej firmy.
Dziękujemy za opinie, nie jest ona jednak zgodna z prawdą. Gdyby opisana przez Państwa sytuacja miała miejsce wystarczyłoby się zwrócić do naszej administracji celem wyjaśnienia i anulowania bezpodstawnie wystawionych not za statusy. Przykro nam, że poczuli się Państwo pokrzywdzeni. Zapewniam jednak, że gdyby poinformowali nas Państwo o problemach po swojej stronie sprawa została by załatwiona polubownie.
Dziekuje za odpowiedz. Niestety nie jest ona zgodna z prawdą. Staraliśmy się polubownie rozwiązać spor zarówno ze spedytorem prowadzącym jak i Państwa administracja, w obu przypadkach oddalili Państwo nasze prośby powołując się na punkty w zleceniu informujące o konieczności wysyłania takich aktualizacji poprzez stronę internetową. Co więcej nie jestem jedynym poszkodowanym w ten sposób co może sugerować nagminnosc tego typu praktyk.
Opis sytuacji nie pokrywa się ze sposobem w jaki podchodzimy do tematu statusów, jak i terminowego dostarczania dokumentów - proszę o ponowny kontakt w tej sprawie i powołanie się na mnie. Tak jak zostało to wyjaśnione powyżej, jeżeli mogą Państwo przedstawić pisemne potwierdzenie swojego stanowiska to noty zostaną anulowane. Nasze wymogi w kwestii wykorzystywania strony www do przesyłania statusów i skanów/zdjęć dokumentów mają na celu zachowanie płynności w obsłudze administracyjnej zleceń i świetnie się w tym sprawdzają. Informacja na temat tych wymogów jest przekazywana wielokrotnie: w warunkach zlecenia, przed, w trakcie i po wykonaniu usługi wysyłane są również przypomnienia drogą mailową - te właśnie przypomnienia maja na celu unikniecie nakładania kar, które jest ostatecznością. Zapraszam do kontaktu w celu ponownego rozpatrzenia tej sprawy
Staraliśmy się dwukrotnie załatwić tę sprawę, również z pracownikami nieistniejącego już oddziału. W obu przypadkach zostaliśmy potraktowani w bardzo chamski sposób, dlatego wolimy odpuścić dalsze negocjacje z Państwa firma i jednoznacznie odradzać współpracy z państwa pośrednictwem w transporcie.
Bardzo wątpię w rzeczywistą podstawę do roszczeń z Państwa strony skoro zamiast skorzystać z mojej propozycji przyjrzenia się sprawie osobiście wolicie pomawiać moją firmę anonimowo i rozmawiać o sprawie bez żadnych szczegółów. Oddział o którym mowa został zamknięty na początku roku i nagle teraz pojawiają się jakieś niedomówienia i pretensje? Tak jak napisałem wcześniej, jeżeli podstawą tych komentarzy jest coś więcej niż próba oczerniania mojej firmy za swoje niedopatrzenia, zapraszam do kontaktu. W innym przypadku dalsza dyskusje uważam za bezcelową
Przyjmując zlecenie transportowe czytajcie warunki zlecenia, a zwłaszcza punkt 16. Wystawiają obciążenia około 60euro. Nie polecam tej firmy.
Przyjmując jakiekolwiek zlecenie zawsze należy się zapoznać z jego warunkami. Obciążenie zostało wystawione za nie dostarczenie dokumentów w wymaganym terminie. Po drodze zignorowali też Państwo 3 wezwania do przesłania tych dokumentów. Pretensje proszę mieć do siebie.
Proszę zapoznać się z orzecznictwem Polskich sądów które jednoznacznie orzeczają żę obciążanie za brak dostaraczenia dokumentów które nie są istotą zlecenia jest niezgodne z prawem. Bazujecie na tym że nikt dla paruset złotych nie będzie oddwał sprawy do sądu.
Dziękujemy za opinie, nie jest ona jednak zgodna z prawdą. Polskie sądy rzeczywiście nie uznają dostarczenia dokumentów w terminie za kluczową część wykonywanej usługi, jednak rozumieją jak istotne do rozliczeń jest ich otrzymanie i z tego powodu uznają stosowanie kar umownych mających na celu zachowanie płynności w obrocie dokumentami o ile wysokość kary nie jest rażąco wysoka. Przykro nam, że poczuli się Państwo pokrzywdzeni. Zapewniam jednak, że nasza firma stosuje te kary tylko w stosunku do wykonawców, którzy ignorują wiadomości i przypomnienia, które wysyłane były do nich w tej sprawie i za nic mają również warunki zleceń, na których wykonanie się zgodzili. Gdyby na którymkolwiek etapie poinformowali nas Państwo, że jest problem z dostarczeniem dokumentów sprawa została by załatwiona polubownie.
Jak szefostwo w Tsl Nordic Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w TSL Nordic Sp. z o.o.?
Dzień dobry Tak, całość wynagrodzenia trafia na konto pracownika. Wynagrodzenie jest dzielone na podstawę i prowizję uzależnioną od wyników sprzedażowych.
(usunięte przez administratora)
Drogi anonimie Wpisy są usuwane przez administracje serwisu ponieważ łamią regulamin. Wpis, który w tej chwili dodałaś zapewne także zostanie usunięty ponieważ nie ma nic wspólnego z prawdą. Pozdrawiam
Czy w Tsl Nordic Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Spedytor Międzynarodowy umożliwia pracę zdalną? Chcę aplikować na ogłoszenie z 10 lipca na GoWork.pl.
Tak - część naszych pracowników pracuje w systemie home office. Pracownicy z doświadczeniem są zawsze mile widziani. Zapraszamy do kontaktu!
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Tsl Nordic Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Prosze przesłac CV za posrednictwem naszej strony www. Jezeli zostanie przeslane zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjna to bedzie to ostatni etap - decyzja zostanie podjeta w przeciagu kilku dni. Zapraszamy
Po przeczytaniu opinii nie bardzo potrafię określić jakim pracodawcą jest Tsl Nordic. Rozjaśni ktoś z pracowników jaka jest sytuacja w firmie? Dużo osób narzekało na atmosferę i zarobki, jak wyglądają te 2 kwestie?
Najlepsza firma spedycyjna w regionie. Dobre zarobki i świetna atmosfera. Polecam!
Świetna atmosfera? Szef, przepraszam Prezes furiat wydzierający się bez powodu na cały blok to ma być świetne.
Zapewniam, że powód był - może nie udało się go dostrzec osobie nie znającej ciężaru odpowiedzialności przedsiębiorcy. Pozdrawiam!
Jakie mają wymagania wobec kandydatów?
Komunikatywna znajomość języka obcego i łatwość w kontaktach z innymi to podstawy. Plusem na pewno będzie doświadczenie w branży TSL lub jako przedstawiciel handlowy
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Tak, poza podstawowym wynagrodzeniem jest także atrakcyjny system premiowy. Po szczegóły zapraszam do źródła.
Z tego co udało mi się, znaleźć na stronie pracodawcy, prowadzi on rekrutacje w Poznaniu i Koszalinie na 4 stanowiska: - Młodszy Spedytor - Spedytor Międzynarodowy - Młodszy Spedytor Międzynarodowy - Handlowcy (branża TSL) Może ktoś z Was opowiedzieć co nieco o pracy w Tsl Nordic Sp. z o.o. ? LINK do ofert pracy: https://tsl-nordic.com/logistyka-praca/
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TSL Nordic Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TSL Nordic Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.