Opinie o Diebel Speditions GmbH
Jak wygląda praca dispo, jakie zarobki itd?
Jakoś nie widzę nowych ofert pracy. Same wygasłe, jak sprzed roku dla kierowcy kat. C + E BDF oś skrętna. Na umowę o pracę, ciekawe więc, czy niemiecką? Kto z kierowców pokusi się wiec o napisanie, ile płacą za tego typu robotę? Zdania na forum są podzielone.
1945€ za 2/1. Brak zwrotu za dojazdy. Brak możliwości odliczenia dojazdów ze względu na brak płacenia podatku dochodowego 2/3 etatu, kwota wolna w III klasie
A na jaki czas zawarta jest umowa? Dużo wychodzi za te dojazdy, możesz napisać jak znasz kwotę? Z czasem można przejść na inny tryb pracy niż 2/1 ?
Według niemieckiego prawa na dojazdy możesz odliczyć sobie 38 eurocentów od podatku mniej więcej jak cztery i pół tysiąca euro rocznie
To zawsze coś. A co z paliwem? Dają kartę paliwową czy bierze się zaliczkę? Trasy jak długie? Jazdy i odpoczynek według tachografu?
Też właśnie chciałam dopytać o ten etat, bo chłopak znalazł stare ogłoszenie i się trochę nagrzał na pracę. Napisane było, że czasem trasy wypadają po Polsce i czy wtedy można zrobić sobie jakąś dłuższą przerwę? Bardzo chwalą się punktualnością wynagrodzenia, więc dajcie znać kiedy wypada dzień wypłaty.
WITAM, przymierzam się mocno do podjęcia pracy jako kierowca CE w DIEBEL SPEDITION, to będzie moja pierwsza praca w Niemczech, interesuje mnie jak wygląda tam praca nadzień dzisiejszy,atmosfera,zarobki itp. I czy lepiej w DPD KASSEL CZY HERMES WUSTERMARK ??? Proszę rzetelne informacje . Z góry dziękuję
Jakie zarobki są w firmie Diebel logistik na systemie pon-pt w wustermark?
Nie polecam. Na większości depotów DPD bardzo ciasno, Niemcy nie chcą mówić po angielsku, a jak zaczniesz do nich mówić w tym języku to potrafią być opryskliwi. Miejsca na nocleg szukasz sam najczęściej gdzieś na ulicy dalej od depotu, bo na depocie albo nie ma miejsca albo nie wolno, a ulice i parkingi pod depotami już dawno zajęte. Grafik napięty i masz mało czasu na wszystko, wklepujesz czas odpoczynku na tacho podczas składania/rozkladania kontenerów, bo goni Cię czas. Są depoty bez dostępu do łazienek, o prysznicu to w ogóle zapomnijcie, bo nawet jak wyjątkowo będzie to nie będzie na niego czasu lub będzie zajęty lub musicie prosić jakiegoś ciecia (jak go w ogóle znajdziecie) o klucz, a on i tak wam nie da (spróbujcie po angielsku ;)). Kontenery często postawione w takich miejscach, że jest problem z podjazdem, bo a to za mało miejsca, a to za ciasno, a to podłoże pod nimi totalnie krzywe (lub piaszczyste i pada deszcz) i jeszcze przyczepa wypadnie Ci z rolek więc radź sobie sam. Często będą tak rozstawione, że noga będzie w środku, bo komuś wcześniej się nie chciało tego dobrze zrobić (lub poprawić, patrz ranger) i ryzykujesz. Rangerzy na depotach często opryskliwi, dostaniesz (usunięte przez administratora) za cokolwiek. Tury to tylko nocki, ale o tym wiesz podczas podpisywania umowy. Zmiany po 13-15h. W Kassel śpisz w kontenerach z innymi (są podwójne), jeżeli Cię ściągną łaskawie na weekend ;) W tej pracy przeżywasz ciągły stres. Dobrze zastanów się czy warto, szczególnie za te pieniądze, tracić nerwy i zdrowie w ten sposób w XXI wieku. PS. Za dojazdy do pracy nie macie zwracane. Za weekendowe zjazdy osobówkami firmowymi na bazę również nic nie dostaniecie chociaż przecież to jest wasz czas pracy (po kilkunastogodzinnej zmianie) gdzie i tak musicie się potem wyspać. Ja stamtąd odszedłem po pół roku i wspominam tę robotę nienajlepiej.
Co to te depoty? Wybacz, ale nie znam szczegółów tej pracy i nic mi to nie mówi :D A co do tych zmian po kilkanaście godzin to jak rozwiązują kwestię nadgodzin właśnie? Dopłacają za nie?
depoty to bazy DPD w roznych miastach gdzie pobierasz kontenery. fakt - na niewielu mozna robic pauze (zostaje ulica albo pompa), ale raczej na wszystkich jest prysznic. Niemieccy rangerzy to czasami stare gbury ale te kilka slow po niemiecku powinienes znac zeby zapytac gdzie twoje puszki (w koncu im tez zalezy zebys zabral te puszki i zmykał). Depoty jak wszedzie wieksze, mniejsze, ciasniejsze, szersze a deszcz pada dosc czesto :-) Nierowne podloze wymaga kilkukrotnego wysiadania i podnoszenia rolek ale to chyba nie problem. Tury to nocki, dosc dobrze poplanowane - czas na pelna pauze zawsze jest. W Kassel mozesz spac w ciezarowce a za kazda godzine pracy masz placone.
Co do podnoszenia - są oddzielne normy dla mężczyzn i kobiet? Bo z tego co kojarzę, to bhp nakazuje, żeby takie rozróżnienie było. A za te nocki płacą więcej?
Serio? Przecież to solówka i przyczepa podnoszą. Pierwsze słyszę żeby ciężarówki miały różne płcie ???? W tej pracy nie ma żadnego dźwigania, tylko nogi od kontenerów ale one są na zawiasach, kobiety kierowcy spokojnie dają radę
A zarobki, to ile wynoszą? Bo wcześniej było, że każda godzina płacona, ale nie podano już, ile?
Czy istnieje możliwość rozwoju w Diebel Speditions GmbH?
Dzien dobry. Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o pracy w systemie 12/9. Jak często zjeżdża się na bazy/depoty? Obsada pojedyncza?
Pojedyncza obsada, prawie codziennie się jest na depotach. Na bazie zazwyczaj na początku i końcu pracy.
Pasowałaby mi praca jako Mechanik samochodów ciężarowych, nie ma jakiejś nowszej rekrutacji niż ta sprzed lat? Mam szkołę taką jak chcieli… nadal zapewniają to zakwaterowanie na początek? Płaci się za to w ogóle?
Witam, Panowie jak teraz wygląda sytuacja w Diebiel? Interesuje mnie kasa BEZ SYSTEMU, jak wyglądają zjazdy na weekendy i czy w ogóle takie są? Nigdy nie robiłem w kurierce ani na BDF i stąd moja niewiedza. Czy pracuje się pon-pt.? No i najważniejsze: na mapce są wyszczególnione oddziały/punkty - a więc jest szansa aby zostać "przypisanym" do danego miejsca? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdro.
Dlaczego nie wszystkie opinię są akceptowane czyżby administrator jest opłacony przez firmę żeby opinie były tyłko pozytywnie
Ludzie napiszcie obiektywnie jak jest naprawdę. To prawda że w 90% firm zawsze jest coś nie tak, tylko jest pytanie czy można w miarę normalnie funkcjonować w tym Diebel.
Nikt ci nie powie obiektywnie, bo kazdy ma inna wymagania. Jednemu malo kasy, jeden by wolal scanie, a innemu Rumuni przeszkadzaja. Prawda jest taka ze to co bedziesz mial obiecane to dostaniesz, a w firmie troche Polakow robi i widuje te same mordeczki bardzo czesto. Miej na uwadze te fakty - 95% nocki, niemiecki/angielski chociaz podstawowy i skretny skill albo chec go zdobycia. Probuj nie spodoba sie to sa setki innych firm. Powodzenia.
Za te nocki jakoś lepiej tu płacą? W ogóle podałbyś jakies widełki płacowe dla Polaków właśnie? Czy to kwestia na tyle indywidualna że nie da się ich określić?
Trzeba pytać. Nie mam pojecia ile teraz nowy zawodnik dostaje. Polecam tylko nie bac sie negocjowac jesli ma sie doswiadczenie, jezyk i kulture na wysokim poziomie. Powodzenia
A możesz dać znać czy są jakieś kobiety szoferki zatrudnione? Szukam firmy gdzie już jakaś jest, żeby nie przecierać ciągle szlaków
Cześć Koledzy możecie mi powiedzieć jak jest teraz w Diebel Speditions GmbH? Chce tam przyjść a opinie są mieszane lecz stare . Dziękuję za odpowiedź.
Szkolenie dobre, atmosfera nie jest zła, robisz swoje to nikt się Ciebie nie będzie czepiał.
Do tego Diebel nie idzie się do dzwonić. Coś może więcej o tej firmie cały czas nocna zmian czy dzienna też dziękuję z góry za informację.
Oni oddzwaniaja zawsze, jak chcesz ja mam jeszcze numer do biura 0049 33233 3030276
Firma jest ok,pracuję 3 lata.Czasami jest light,czasami trzeba się spiąć jak wszędzie .Pozytywy:kasa na czas ,zawsze!Auta nowe lub prawie nowe,kontakt z dispo w razie problemu,urlop zaplanujesz i masz.Szef siekiera(chociaż nie zawsze w moim przypadku:)) ,ale jaki ma być jak ma 300 kierowców z czego paru potrafi nieźle nawywijać.Uważam że firma jest poukładana,jak chcesz pracować,to nie będzie żle.Początki
To oczywiście praca dla kierowców z niemieckim, tak? Jakie zarobki są i jaki stopień języka mąż musi mieć, żeby dostać pracę?
Byłem na szkoleniu z gościem który komunikatywnie tylko machał łapami,dostał robotę bo miał styczność z BDFami
o jakim szkoleniu mowisz, bo pierwszy raz sie spotykam ze szkoleniem na stanowisku kierowcy ? bylo juz po podpisaniu umowy o prace, w godzinach pracy, normalnie płatne?
Szkolenie polegało na cofaniu autem z przyczepą pod kontenery tzw banan bo cofało się pod kątem, płacone. Umowę bodajże w drugim dniu miałem podpisaną.
No to fajnie, że zapłacili za to szkolenie. A powiedz, czy duży trzeba mieć staż pracy, czy biorą również świeżo po uzyskaniu uprawnień? I na czym polegała rekrutacja, jakiś test jazdy, czy umiejętności językowych?
biora tez swiezych kierowcow - pojdzie nawet lepiej bo nie masz przyzwyczajen z naczepy jak przechodzisz na os skretna. Warunek - komunikatywny angielski badz niemiecki (wystarcza podstawy), wszystkie papiery. Szkolenie wszystkiego cie nauczy.
A na początku takiego świeżaka pakują w podwójną obsadę? Czy sam na siebie jest zdany od razu? Trzeba tą oś skrętną od razu ogarniać czy można się szybko tego nauczyć?
wedlug zasady: tydzien szkolenia na placu (jak nie ogarniasz to dwa), potem niby tydzien w podwojnej (czesto z innym studentem na prostej trasie) a potem sam/sama. Osi nie musisz ogarniac, pokaza ci wszystko i przeszkola. Oczywiscie jak nie bedziesz wogole nic ogarniac po kilku dniach to jest opcja ze ci podziekuja.
Czy przed podpisaniem niemieckiej umowy o prace są tam jakieś badania lekarskie?
Standardowo kazdy kierowca przechodzi badania u lekarza zakladowego. Jest to badanie ogolne + badanie wzroku.
Witam . Czy w diebel w kassel jest osoba która zajmuje się rekrutacją i można z nią porozmawiać o warunkach po polsku, czy tylko niemiecki ?
Witam jak wygląda praca na warsztacie jako Mechanik samochodów ciężarowych?
Czy w Diebel Speditions GmbH jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Hej a można tylko jeszcze dopytać czy często jakieś problemy tu występują? Są natury raczej technicznej skoro padło info o kasie na czas? Jeśli chodzi o samo bhp to wszystko w razie czego jest w porządku?
Początki mogą być trudne ale nabierasz doświadczenia i jest coraz lepiej.
robie pod czerwonym dieblem juz prawie 3ci rok. Nie mialem do tej pory zadnych problemow na jakiejkolwiek plaszczyznie. Pomagasz to i tobie pojda na reke jak bedziesz potrzebowal. Wszystko zgodnie z przepisami, tury dobre, choc pewnie zdarzaja sie lepsze i gorsze. auta zadbane, kasa na czas, kontakt jest ok. Prawda jak jestes (usunięte przez administratora) ktory ani be ani me ang czy niem tylko k... k... to pewnie bedzie ci trudno. aha najwazniejsze nie mylcie czerwonego diebla dpd z kassel z niebieskim hermesowym z wustermarku. w czerwonym jest spektrum niemcow, polakow, wegrow i rumunow w niebieskim sami Polacy lacznie z szefem. czy to lepiej czy gorzej sami juz ocencie
dzwon pytaj. na start zaczynasz pewno standardowo ale mniej więcej co roku masz podwyżkę a to diet a to podstawy. Do tego dość dobry socjal a to dodatek za to a to za to, nowy telefon co 2 lata, ciuchy robocze, buty itp. Ważne - jak już ktoś tu pisał - jeśli dajesz sobie rade, nie ma z tobą problemów a w przypadku prośby, a to a awaryjne pokrycie tury a to o podrzucenie maszyny na warsztat jak bedziesz zjezdzal - starasz sie byc pomocny zazwyczaj zostaniesz doceniony. 2 przyklady koleżka nie chciał czekać na serwis, sam ogarnął zmianę kola w przyczepie - niespodziewany bonusik z wyplata (nawet nie pytał), ja - osobiście grzecznie zapytany czy pokryje turę kumpla (miesiąc do przodu nie z dnia na dzień) pasowało mi, zgodziłem się - w nagrodę podwyżka diet która zazwyczaj jest po 2 roku przyszła 2 miechy wczesniej - male a cieszy i podnosi morale :-)
Jakiś kontakt można.do Diebel.
Koledzy opłaca się iść do Diebel GmbH. Ja teraz sytuacja.bo opinie sią różne dziękuję z góry za informację.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Diebel Speditions GmbH?
Zobacz opinie na temat firmy Diebel Speditions GmbH tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Diebel Speditions GmbH?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 6 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!