Czy te nadgodziny są przymusowe? Co jeżeli się ich odmówi ? Zwolnienie?
Internet w tej firmie to chodzi na korbę , w dzień do 21 godz to jeszcze jak-tako , ale już potem to 4,7 pobranie , a wysyłanie 3,5 MB/sek , mimo że umowa jest na 12MB/se , a są momenty że spada nawet wieczorem do; pobieranie 0,15Mb/s wysyłanie 0,17 i tak się zdarza nagminnie , nikomu nie polecę tej formy dostarczania internetu !!!!!!!
Pracowałem jakiś czas temu i niestety nie wspominam mile. Firma źle zarządzana. Na rozmowie mowa była o czasami krótkich i nie częstych nadgodzinach. Natomiast praca wyglądała tak że nie było co robić i jeździłeś jak (usunięte przez administratora) otwierać studnie i robić "inweteryzację" a godzinę przed zakończeniem czasu pracy jechałeś do klienta gdzie spędzałeś 2h. Stawka za nadgodziny to śmieszne uwaga: 5 zł! Nie podstawa i 5zł tylko same 5zł. W miesiącu średnio po 20-40h nadgodzin. Czułem się tam bardziej jak robot do pracy niż pracownik. Brak jakiejkolwiek atmosfery. W biurze wszyscy siedzą jak na szpilkach bo szefowa siedzi tuż obok. Dziwne rozwiązania sieciowe i niestety dość duży bałagan. Pracuje się ciężko. Mimo wielu lat firmy na rynku mam wrażenie, że pracowałem w firmie która ma kilka lat i dopiero wchodzi jako nowa. Dziwne godziny pracy niby 3 zmiany jednak wszystkie na rano. Czułem się tam troszkę jak (usunięte przez administratora) Inwentaryzacje wszystkiego co chwilę, śledzenie na GPS samochodu, wszystko wpisywane na listę. Niby dobrze ale dajmy trochę luzu pracownikom, nie każdy to (usunięte przez administratora) Po co komu kraść patchcordy światłowodowe albo gniazdka abonenckie? Bardzo duża rotacja ludzi właśnie ze względu na to co się tam dzieje. Ogólnie może być ale jako praca przejściowa, długo tam nikt nie wytrzyma. No chyba że mieszka w Sobótce i ceni sobie pracę pod nosem. Ale powyżej 5km nie warto. Mimo że sieć działa dobrze to jeszcze wiele nauki przed nimi jeśli chodzi o kierowanie zespołem i organizację pracy.
Ja tam sobie chwalę. Polecam.
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Okłamują ludzi dając ofertę na szybki internet swiatłowodowy a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Właścicielka firmy jest osobą niekompetentną,nieprofesjonalną,nie potrafi rozmawiać z klientem. Technicy nie potrafią rozwiązać usterki ponieważ nie maja sprzętu odpowiedniego. Jeden wielki dramat NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Paweł, praca, w której pielęgnowany jest stały rozwój pracownika to rzeczywiście praca, do które aż chce się uczęszczać. W jaki sposób zdobywasz nowe umiejętności w GreenLan Fiber, podczas codziennego wykonywania powierzonych obowiązków a może prowadzone są wewnętrzne szkolenia?
Pracuję w tej firmie od kilku lat. Praca ta pozwala na pogłębienie swojej wiedzy technicznej. W firmie są ustalone zasady i wiadomo co do kogo należy. Polecam za miłą atmosferę i ciągły rozwój .
Poprosiłem o pomoc w usunięciu usterki, którą sam spowodowałem. Konsultant wykazał się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego problemu. Gorąco polecam!!!
Miła obsługa. Konsultant na infolinii skonfigurował mi nowy ruter. Super działa. Pozdrawiam zespół GreenLan.
Internet GreenLan działa bez zastrzeżeń. Strony ładują się ekspresowo. Dziękujemy i pozdrawiamy!
Światłowód podłączono do mnie miesiąc temu. Usługa działa bez zastrzeżeń. Obsługa życzliwa, oby tak dalej. Polecam!
Polecam! Posiadam łącze światłowodowe w Bielanach Wrocławskich od miesiąca - 300 Mb/s. Dzieci zadowolone i to jest dla mnie najważniejsze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenlan Fiber Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenlan Fiber Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenlan Fiber Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!