Zarządca Fadrowski Sp. z o.o.
counter
4 34 62 5 1
mikołaj

Bardzo przyjemna praca i w praktycznie nieśmiertelnej branży. Wynagrodzenie satysfakcjonujące, nadgodziny do odbioru, choć i tak praktycznie w ogóle się nie przepracowujemy, no i atmosfera sprawia że aż chce się pracować. Wiadomo - jest to praca z ludźmi i różne rzeczy mogą nas z tego tytułu spotkać, ale ja osobiście nie spotkałem się z żadną naprawdę stresującą sytuacją. Jest to też zasługa odpowiedniej organizacji i zarządzania - porządek przede wszystkim

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pogodny41 Nowy wpis
Pracownik
@mikołaj

Każdy kto pracował jako administrator wie, że to jest ciężka praca i ludzie dają w kość. U Fadrowskiego pracowało mi się dobrze, zmieniłem miejsce zamieszkania i w sumie tylko dlatego nie ma mnie już u nich.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Annamaria

Szczerze? praca jak praca, są gorsze i lepsze dni, mieszkańcy potrafią dać w kość, coś nie idzie jak trzeba. Ale źle nie jest, można czasem z domu pracować, telefony służobowe się zdarzają po południami coz taki zawód, ze nigdy nie wiadomo kiedy coś sie zadzieje. Kasa dobra, można zarobić no i z urlopem nigdy nie miałam problemu. A mówię to jaki pracownik z długim stażem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zelda
@Annamaria

czyli warto aplikować tu????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kryzysowanarzeczona
@Zelda

dobra robota za dobre pieniądze więc odpowiedz na to pytanie sobie sama juz zalezy na czym tobie zalezy i jak sie czujesz w branzy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
E.T Nowy wpis
@Annamaria

Dokładnie, raz lepiej raz gorzej - jak wszędzie w każdej pracy..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Myszor Nowy wpis
@Zelda

Zdecydowanie warto.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
_mala__mi

U mnie sprawa ma się tak: posiadam doświadczenie, duże nawet, kilka lat w jednej firmie sporej też z nieruchomościami związanej, potem kilka lat w zarządzaniu nieruchomościami za sobą mam. Jestem operatywna, daje radę z niemiłymi mieszkańcami(to chyba moja specjalność), cierpliwa jestem, w pracy muszę na tip top wszystko mieć zrobione. Podpowie ktoś czy ktoś taki jak ja nadaje się tutaj? Słyszałam sporo dobrych opinii, myślę ze bym mogła spróbować. Powie ktoś coś o pracy u Fadrowskiego?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Roxxanee91
@_mala__mi

wiesz praca niekiedy jest ciezka, bywa męczaca, szczegolnie jak trafisz na ludzi z którymi mega cieżko się dogadać, dojsc do jakiegos porozumienia, masz doswiadczenie juz to pewnie sama wiesz o czym mowie.. ale zarobki to nawet wynagradzają pieniadze sa ok, stabilna robota a ekipa w pracy super, bo potrafimy sobie pomagac, podac sobie reke kiedy trzeba, ogólnie to próbuj sama sie przekonasz jak to wyglada

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
patis
@Roxxanee91

A ja tylko dodam, że są też całkiem spoko możliwości rozwoju, napewno nie ma opcji, żeby się tutaj nudzić albo przysłowiowo "stać w miejscu". Bardzo rozwojowo

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pestka2206
@patis

Słuchajcie a jak tutaj wygląda taka opcja pracy zdalnej? Da się w wybrane dni tak pracować? Czy w ogóle jest tu taka możliwość? Zastanawiam się bo czasem są dni gdzie chciałabym popracować z domu a wiem, że to nie wszędzie jest możliwe......

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
bellamy
@Pestka2206

jest taka opcja i można pracować zdalnie :-) sama od czasu do czas korzystam :) jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pisz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Grażyna
@_mala__mi

Sporo osób odpowiedziało Ci, jak się pracuje w firmie Zarządca Fadrowski Sp. z o.o. Daj nam znać, jeśli spróbowałaś dostać pracę, jak poszło Ci podczas rozmowy, i jak przebiega sama rekrutacja? Powodzenia!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
_mala_mi
@Grażyna

tak bardzo dziekuje za pomoc, teraz rzeczywiscie przydadza mi sie kciuki no ale licze ze jednak sie uda gdy bezie po wszystkim to na pewno napisze by sie odwdzieczyc i zdac relacje i rowniez pomoc osobom , ktrore planuja tu pracowac :) przepraszam za brak polskich znakow:)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Grażyna
@_mala_mi

I jak, wzięłaś już udział w rekrutacji do pracy w Zarządca Fadrowski Sp. z o.o.? Jeśli tak, to napisz koniecznie, jak poszło! Jeśli jeszcze nie - to powodzenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Elo
@patis

Nie prawda. Pracowałem u Pana F i jest to ściema. Jak zarabiasz mało to Cię kochają, a jak chcesz więcej pieniędzy za dobrze wykonywaną pracę, to naglę jesteś złym pracownikiem.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
E.T Nowy wpis
@Elo

Ale, że jak "ściema"? No nie zgodzę się... jak na "ścieme" to całkiem dobre warunki pracy, kasa i umowa. A nie zarabiam mało i złym pracownikiem też nie jestem -)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 76 dni.
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Zarządca Fadrowski Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Zarządca Fadrowski Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Elo
@Pytanie

Nadgodziny wyłącznie do odbioru.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nikt wazny

Zdecydowanie nie polecam.. Nawet na zwolnienie nie można normalnie pójść..jeden dzień urlopu a telefonów 50... Manipulacja i konflikt to jedyny sposób pracy... I Pani kierownik administratorów która gdy coś chce to jest bardzo miła a jak nie idzie po jej myśli to miesza Cie z błotem. Osoba bez papieru a uważa się za niewiadomo co... Wiele gada a nic nie robi.. Wiem. Ze przez Nią wielu dobrych ludzi odeszło.. Manipulacja i kombinatorstwo

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Nikt wazny

Dzień dobry, dziękujemy za pozostawienie opinii. Przykro nam, że nie jest Pan/Pani zadowolony/a z pracy w naszej firmie. Mamy świadomość, że praca administratora jest wyjątkowo dynamiczna i wiąże się z dużą liczbą połączeń telefonicznych. W związku z tym kilka miesięcy temu wdrożyliśmy już nowe rozwiązania i aktualnie połączenia kierowane bezpośrednio do administratorów w dni wolne, a także po godzinie 18:00 w dni robocze, są automatycznie przełączane na infolinię - telefoniczny zespół wsparcia mieszkańców. W ocenie administratorów w/w rozwiązanie znacznie polepszyło komfort ich pracy. Jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi/sugestie także naszych byłych Pracowników, zapraszamy do kontaktu mailowego: zarzadca@zarzadca.waw.pl

Pomocna?
Tak2Nie3
Klient
@Nikt wazny

Też się z tym zgadzam, bo podobnie jest w obsłudze z klientem. I ta firma na tym traci.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
panczaplan

Hej temat spędzający sen z powiek: jak się przygotować do rozmowy kwaflikacyjnej tutaj? Co mówić, czego nie, jak się zaprezentować dobrze, coś muszę wiedzieć konkretnego o firmie (poza info na stronie bo to już obcykałem), czymś się wykazać etc? Ma ktoś jakieś doświadczenia i coś poradzi? Ponoć doświadczenia mi nie brakuje i jakoś widzę się w tej pracy no ale kto pyta nie błądzi ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Toledo

hmmmmm może będę oryginalny bo sądzę, że nie ma co psioczyć na robotę. Kazdy wie ze w pracy trzeba pracować bo cóż nooo nikt nam nic za darmo nie daje. Ale i ludzie są w porządku, nie tacy jadowici, szefostwo daje rade, nie zdarzału się jakieś opóźnienia pieniędzy czy coś...nikt problemów nikomu nie robił o chorowanie czy że sie na zwolenieniu było. Praca jak praca dobrze jest i oby tak zostało

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pomaranczowaglowa22
@Toledo

powiesz jaką umowe sie tu dostaje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
April
@pomaranczowaglowa22

o prace albo B2B ja mam B2B bo korzystniej dla mnie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
California

Rzadko wystawiam opinie. Ale w tym wypadku chyba warto bo jak widac ile ludzi tyle opinii.. Ja sie ciesze, ze trafilam wlasnie tutaj. Choc w kilku innych firmach juz pracowalam i widzialam jak to czasem wyglada zawisc, ludzie nie mili.. a tu odwrotnie, ludzie jacys tacy bardziej zyciowi, zespol jest fajny, mozna pogadac, jest motywacja do dzialnia nie ma nudy nikt tu nie stoi w miejscu, sa wyjazdy integracyjne tak ze dwa razy do roku, mozna wtedy troche wyluzowac posmiac sie wspolnie ..Atmosfera to jest wazna sprawa w koncu w pracy sie spedza pol zycia i dobrze ze tu sie o tym pamieta.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
AGA

Oceniam pozytywnie z uwagi na świetny kontakt i umiejętne rozwiązywanie spraw tak, by wszyscy mieszkańcy byli zadowoleni. Pozdrawiam A.G-A

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Dawid

Pensja owszem na czas(usunięte przez administratora) Ogólnie słabe zarobki w porównaniu z konkurencją. Nadgodziny w okresie sprawozdań rocznych, zbieranie głosów po nocy to norma, może to norma tego zawodu, ale nic w zamian, żadnej premii czy odbioru tych nadgodzin. Kilkoro ludzi miłych i pomocnych, a reszta to osoby które dużo krzyczą i mało robią i donoszą na resztę. Wszech obecne pestki do odbijania. Administratorzy są przeciążeni ilością wspólnot i nie są w stanie wszystkiego dokładnie dopilnować, a pracy mają bardzo dużo, nie do przerobienia.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
santaANA_313

Hej, może ktoś podpowiedzieć czy warto tu pracować? Tylko proszę o konkrety. Interesuje mnie wynagrodzenie czy jest na czas, jak z godzinami pracy, czy praca rozwojowa i jak wyglada sprawa nadgodzin(czy są).

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Niebieskooka
@santaANA_313

Noo zależy od działu gdzie chcesz aplikować np.ksiegowość ma standardowe godziny pracy 8-16. Jako administrator to coś innego. Ogólnie prace sobie trzeba zorganizować najlepiej tak by nadgodzin nie miec ;) Zależy gdzie pracujesz - ja np. w Wawie - godziny elastyczne, masz swoje nieruchomości i musisz je ogarnąć. Nie odbijasz karty godzinowej raz pracujesz 8 godzin, raz 6, a też zdarza się że i więcej niż 8 (w sensie wtedy jak są zebrania roczne), ale wtedy odbieram sobie te godziny w najbliższy dzień (np. piątki sobie robię krótkie i dla szefostwa to jest ok) Ja tam lubię te elastyczność, często z domu ogarniam robotę i później wychodzę do pracy lub wracam wcześniej.. jest duża samodzielność, wynagrodzenie ok - takie jak w innych firmach administrujących (pracowałam troche w branży to coś tam wiem), pieniądze zawsze na czas. Jak robisz swoje, zarządy zadowolone, jest szansa na rozwój/podwyżki. Wiadomo jak to robota, a szczególnie administratora (upierdliwi mieszkańcy itp) ale atmosfera w biurze spoko, dbają o pracownika, szczególnie odkąd córka przejęła firmę. Ogólnie na plus

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
santaANA_313
@Niebieskooka

wypłaty są w terminie czy trzeba czekać?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
niebieskoooka
@santaANA_313

Jeszcze się nie zdarzyło żeby nie była na czas.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mercury
@niebieskoooka

potwierdzam. co jak co ale kasa terminowo jak w zegarku

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mersella

Firma fajnaa. Jak się robi swoją pracę wszystko jest okey. ...mi się dobrze pracuje. A jak czytam niektóre komentarze...to tak sobie myśle, że osobm, które udają tylko że pracują to w każdej pracy będzie źle...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
czerwonykapturek
@Mersella

a jaka atmosfera?? jest znośnie??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sewastopol
@czerwonykapturek

Wg mnie jest bardzo sympatycznie. Bo i jest z kim pogadać, kogo się podpytać, poradzić. Nie ma jakiś spin czy kłótni pracowniczych, pełna kulturka.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alek
@Sewastopol

A kierownictwo i szefostwo? Są fair? Da się znieść?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
tulipan
@Alek

zawsze było ok, a odkąd jest pani Ola to już w ogóle super, właściwa osoba na właściwym miejscu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

Pracowałam tu i gdyby nie moje plany życiowo-rodzinne to pracowałabym nadal. Atmosfera jest super, szefostwo wyrozumiałe, jak na ten typ pracy to jest duża elastyczność, można samemu sobie organizować czas. Bardzo polecam, szczególnie osobom, które dobrze się czują w tym zawodzie i lubią to co robią - na pewno zostaną docenieni, tak jak i ja :) Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
VerVna
@anonim

Podnioslaś mnie na duchu swoją opinią :-) Zamierzam aplikować i czytam wszystko na forum ale wlasnie na takie komentarze czekalam rzetelne.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
monalisa

Firma bardzo fajna. Jak się robi swoją pracę wszystko jest okey. Mi się dobrze pracuje.

Pomocna?
Tak5Nie6
Zgłoś
seZaMka
@monalisa

Podpisuje się pod stwierdzeniem, że 'jak się robi swoją pracę to jest ok'.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Administrator

Ja mam dobre doświadczenia z pracą w tej firmie. Pracuje już od kilku lat, wynagrodzenie dostaje zawsze na czas, czuje się doceniana jako pracownik, atmosfera jest Ok, szczególnie po zmianie prezesa firmy.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
seZaMka
@Administrator

Mam dokładnie takie same odczucia. W pracy pracować trzeba a wiadomo, że najlepiej jakby się pracować nie musiało haha :) Ale tu jest po prostu dobrze - nic dodać nic ująć.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,
 
pragniemy podziękować wszystkim użytkownikom forum za dotychczasowe opinie. W odpowiedzi na duże zainteresowanie ze strony osób poszukujących informacji na temat naszej firmy postanowiliśmy wykorzystać nowe możliwości kontaktu z Państwem.
 
W związku ze zmianami w Firmie, w szczególności  - objęciem stanowiska Prezesa Zarządu Spółki przez Panią Aleksandrę Fadrowską, rozpoczęliśmy już proces wdrażania nowej jakości komunikacji z naszymi byłymi, obecnymi, jak i przyszłymi pracownikami. Jesteśmy tutaj po to, aby odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Państwa pytania i tym samym przedstawić rzetelny obraz funkcjonowania naszej firmy. 
 
Zachęcamy Państwa do otwartej dyskusji. Opinie ze strony wszystkich pracowników są dla nas szczególnie cenne. Dzięki nim możemy nieustannie się rozwijać. 
 
Serdecznie zapraszamy do kontaktu osoby, które chcą rozpocząć u nas swoją karierę zawodową. We wszystkich spornych kwestiach zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem e-mail: zarzadca@zarzadca.waw.pl.
Pomocna?
Tak4Nie3
Nikt wazny

Nieobojetna...ja nigdy z Tobą nie pracowałam..wiec nie wiem czemu taki komentarz... Ja w tej firmie nigdy nie byłam na zwolnieniu :) i nadal podtrzymuje swoje stanowisko

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nieobojętna

Ja tam pracuję od pół roku i jest ok. Czytałam tutaj komentarze i bardzo sceptycznie poszłam na rozmowę. Praca jest dynamiczna, oczywiście, bo taka jest praca administratora. Jak się robi swoją robotę jest ok - w porządku ludzie, płatność zawsze na czas. A zdecydowałam się napisać komentarz, bo zobaczyłam ostatni wpis mojej byłej koleżanki z pracy, która totalny olewus nie robiła nic, musieliśmy wszystko za nią robić. Tylko na zwolnienia chodziła i w połowie miesiąca zostawiła nas (niby chora) samych z jej wspólnotami, na których okazało się, że nic nie robiła.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Tobiasz Pruszk

Na Wspólnotach masakra, podsyłają niesprawdzone firmy, wciskają swoje firmy sprzątające, konserwujące Nie polecam!!!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Ewela
@Tobiasz Pruszk

A to dziwne. U nas jest od kilku dobry lat i jest ok. Mam inne odczucia.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Znick
@Tobiasz Pruszk

Niestety to prawda. Kłamca i manipulator. Najchętniej gdyby całą obsługą zajmowały się jego firmy-córki.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Zarządca Fadrowski Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Zarządca Fadrowski Sp. z o.o.