Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.

5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Witamy na profilu serwisu GoWork.pl
Jesteśmy tutaj dla Ciebie, ponieważ cenimy wszystkie uwagi od naszych obecnych i byłych Pracowników. Każdą formę merytorycznej opinii traktujemy jako szansę na doskonalenie, informujemy jednocześnie, że opinie nie zgodne z regulaminem portalu GoWork.pl będą usuwane przez Administratora. 
Rozumiemy i szanujemy prawo do wolności słowa ale nie zgadzamy się na obrażanie kogokolwiek. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że są granice prawne, które mają na celu ochronę wszystkich stron przed nieuzasadnionymi oskarżeniami czy naruszeniem godności osobistej.
Wierzymy, że dzięki Twoim spostrzeżeniom będziemy mieli możliwość wpłynąć na funkcjonowanie naszej organizacji.


 
 
 
Obecnie do naszej firmy poszukujemy:

- Kucharz

- Cukiernik
- Kelner
- Barman
- Pracownik techniczny

Zapraszamy do bezpośredniego składania CV na adres e-mail hr@warszawianka.pl

 
Paweł
Były pracownik

Pracując w hotelowej restauracji spotkałem wielu fajnych ludzi, którzy byli ok w stosunku do mnie i reszty załogi. Odszedłem, bo rozumiecie przeprowadzka

Pracownik hotelu
Pracownik
@Paweł

Super

Ola
Były pracownik

Hotel był moją pierwszą pracą, dobrze trafiłam. Polecam

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Hotel posiada świetnych opiekunów dla praktykantów. Doceniany jest przez szkoły jako przyszły pracodawca, chętnie przekazuje swoich uczniów na praktyki i staże.

Bogna Nowy wpis
Pracownik

Wszędzie jest głośno o tym co tu jest napisane i Potwierdzam wszytsko i kto mnie się zapyta potwierdzę to wszytsko chyba jak każdy… Pracuje w Warszawiance już parę lat , chyba z 3-4 razy byłam w pałacu i powiedziałam że mogą mnie zwolnić i nie pójdę tam nigdy więcej. Nie boję się ciężkiej pracy ale Wolę się zwolnić niż tam iść ! Chyba warto dodać że jest tam Pani Monika jest osobą dzięki której to miejsce zaczęło żyć ! Każdy to widzi. Widziałam jej pracę i zaangażowanie w trakcie spotkań z Gośćmi. Zawsze każdemu pomoże. Nie zostawi pytania bez rozwiązania. Pełen profesjonalizm! Bije od niej tak pozytywną energia że goście biorą to garściami. Nie ma pytanie na które nie zna odpowiedzi! A później pojawia się pani Adrianna która biega w trakcie imprezy z kąta w kąt i nie wie nic nawet co ma napisane przed sobą na tzw. Funkcji. Pyta się mnie o ustalenia a ja przyszłam na samą imprezę do obsługi. Niestety goście to też widzą a później pretensje do nas że coś jest źle. Ciesze się że nie jestem jedyna ktora ma taką opinie.

1
Anonim Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Przykład idzie z góry. Pani kierownik robi wszystko aby mieć jak najwięcej nadgodzin . (usunięte przez administratora)Nigdy na nic nie ma czasu bo idzie na górę zrobić zamówienie i tak codzinnie przez cały dzien.a później ma pretensje ze ona nic nie wie ale po co tłumaczyć coś jak ktoś o tak nie słucha i nie rozumiem k za godzinę pyta się o to samo? Każdy ma dość. Pierwsza łamie wszytskie zasady a wymaga tego od innych ale nie od siebie. Inni mają zasuwać trzy razy szybciej żeby wszytsko zrobić żeby było na wypłatę jej nadgodzin? Gdy nie było sezonu zatrudniła swoją znajomą z Ukrainy na recepcję żeby tylko sobie zarobiła a wiedziała że tam nie zostanie bo nie znała języka.ale płacone miała jak siedziała obok jako druga osoba na recepcji ale szkolić się nie mogła bo nie potrafiła nawet czytać po polsku. Jakby jeszcze pani kierownik pomagała to co innego a ona tylko stoi i się uśmiecha a jak prezesi przyjeżdżają to staje przy recepcji i udaje że coś tłumaczy. (usunięte przez administratora) Nawet zasad które są w Warszawiance nie potrafi przekazać bo wydają się bez sensowne po czym okazuje się że ona źle je zrozumiała i źle pracownikom przekazała. To jest największy problem że pani kierownik nie potrafi słuchać i przekazywać poleceń z czego później wynika zamieszanie i nerwy. Tak samo z gośćmi ona nigdy nie słyszała, źle zrozumiała, gość nie powiedział, przytakuje a później inni muszą się tłumaczyć .Kazda sprawe która ma załatwić kończy się pretensją gościa bo niby on ją źle zrozumiał. Ale widać że kłamstwa jednej osoby są ważniejsze niż prawda innych osób. (usunięte przez administratora)

Karo Nowy wpis
Kandydat

Mieszkam w okolicy i chciałam przyjść do pracy na sezon letni ale po paru słowach z panią kierownik wiedziałam że ta współpraca nie będzie łatwa. Ja mówiłam jedno a ona drugie. Nie potrafiła mi udzielić konkretnej odpowiedzi na żadne zadane łatwe pytanie . Tak zakręciła że wyszłam nie wiedząc nic i sama rozmowa byłam zmęczona . Może jest to czymś spowodowane ale jeżeli ta pani tam będzie to nie znajdziecie zespolu ludzi ani na sezon ani ogólnie. W okolicy jest o niej głośno. Pracuje w hotelu 500 i też mają już swoje zdanie na temat tej pani a wyszło to przypadkiem. Więc cieszę się że miałam dobrą intuicję i w porę zrezygnowałam.

Nauczycielka
Były pracownik

Warszawianka jako hotel i miejsce pracy spoko, ale Pałac nie polecam puki pracuje tam Pani Adrianna, którą miałam niemiły zaszczyt poznać. To podła i nikczemna osobą. Nie da się z nią pracować, wprowadza straszny chaos w pracy. Zatrudniłam się tam na recepcję chyba tylko aby posprzątać (usunięte przez administratora) w dokumentach i nauczyć nieudolną kierowniczkę pracy oraz ją we wszystkim wyręczać bo biedna nic nie potrafiła. Ale takiego traktowania się spodziewałam. Pani Adrianna najpierw obiecała mi umowę o pracę od stycznia a potem zwolniła mnie bez żadnego powodu, po czym oczerniła mnie w kadrach że byłam arogancka i niemiła dla gości, czego nie można było mi zarzucić gdyż jestem osobą bardzo empatyczną i gościnną. A po prostu okazało się że stałam się zbędna gdyż to co musiała wiedzieć i się nauczyć, nauczyła się ode mnie. Nie potrafiła nawet wystawić prostej faktury VAT za imprezę. Dopiero jak jej pokazałam jak to zrobić to ogarnęła. Pani Adrianna potrafiła narobić takiego bałanu w zameldowaniach, że później wszystko trzeba było odkręcać. Ludzi traktowała jak popychadło. Zabraniała rozmawiać współpracownikom że sobą żeby nie wyszło co ona robi. Wszystkie obowiązki które należały do niej zrzucała na innych. Przed świętami Bożego Narodzenia nawet nie pofatygowała się o telefon do pralni o przyspieszenie prania, tylko ja na drugi dzień musiałam wszystko umawiać. Nie polecam pracy w miejscu gdzie pracuje tak niezrównoważona osobą jaką jest Adrianna Fortuna. Takich przykładów tylko za mojej pracy było multum.

Pracodawca

@Nauczycielka

Dzień dobry, Dziękujemy @nauczycielko za przekazaną opinię. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, w celu wyjaśnienia problemu pod numerem 509 300 264.

Nauczycielka
Były pracownik
@Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.

Wyraziłam już swoją opinię na temat tej Pani a problem zgłaszalam do was bezpośrednio i temat został zamieciony pod dywan bo "winny" przecież został zwolniony. Współczuję tylko osobom pracującym z tak niezrówniwazoną i niewykształconą isobą, która za nic ma ludzi mądrzejszych od niej. Mnie już ten temat nie dotyczy, mam pracę.

Nowy wpis

Pracodawca

@Nauczycielka

Dziękujemy za opinię, pragniemy przypomnieć, że są granice prawne, które mają na celu ochronę wszystkich stron przed nieuzasadnionymi oskarżeniami czy naruszeniem godności osobistej. Opinie pisane w sposób nie merytoryczny, w tym: naruszający dobra osobiste, zawierający wulgaryzmy, zawierające dane osobowe - będą usuwane.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Kelner/ Barman praca w HOTELU?
BYŁY Pracownik
Były pracownik

Jako z hotelem Warszawianka nie miałem doczynienia ale za to pracowałem na ich drugim obiekcie Palcu Zegrzynskim i niestety nie mam nic dobrego do powiedzenia na temat kierownika Pani Adrianny. Współpraca z tą osobą jest niemożliwa, ta osoba na tym stanowisku nie ma pojecia o tym co robi. To jak traktuje pracowników jest okropne aż dziwne że ma na to pozwolnie. (usunięte przez administratora)niezamowicie. Np dziewczyna z recepcji ktora wykonywala swoje obowiazki ( i nauczyla kierownkia wystawiania faktur i troche systemu) zostala zwolniona tylko dlatego ze nie podobala sie Pani kierownik co najważniejsze aby doszło do zwolnienia Pani Adrianna naklamala ze recepcjonistka jest wulgarna i nieprzyjemna dla gości. Kierownik obiektu do tej pory nie dokonca radzi sobie z systemem a swoje obowiazki zwala na recepcje bądź innych pracowników. Pracownicy cały czas są źle przez ta osobe traktowani. Słyszałem jak owa kierowniczka zwróciła sie do jednej z Pan tam pracujacych że skoro jest mama to jest pewnie mało dyspozycyjna a co za tym idzie mało wydajnym pracownikiem dla pałacu. Kelnerzy którzy przychodza do pracy nie moga obsługiwać gości na restauracji tylko maja wiecznie z polecenia Pani Adrianny sprzątać magazyna a gości obsluguje revepcja. Takich sytuacji jest tam dużo mimo że pracowałem tam krótko. Osobom o slabych nerwach nie polecam współpracy z ta Pania

Aaaa
Były pracownik
@BYŁY Pracownik

Widzę że wreszcie ludzie którzy tam są lub byli zaczęli mówić głośno co tam się dzieje(aż ustawiłam powiadomienia gdy przyjadą nowe opinie bo dziwiła mnie ta cisza ) i mam nadzieję że odważą się napisac pozew zbiorowy na temat tratowania przez panią Adrianę ! Wiem że szukali pomocy już wszędzie ale z marnym skutkiem ! Tak jest jak ktoś ma ,, plecy „. Ktoś inny już by został zwolniony 5 razy za to co robi ! Trzymam za was kciuki!

Lililu
Były pracownik
 Pytanie
@BYŁY Pracownik

Znam sytuację. Wykątkowo klamliwy i prymitywny wpis zwolnionego pracownika, ktory nie tylko byl nieuczciwy i - piszac delikatnie - pracowitość nie byla jego najmocniejsza strona, to jeszcze knuł i mącił w zespole. Pani Adrianna to swietna manager, pracuje razem z zespolem dajac z siebie pelne zaangazowanie, od siebie zawsze wymaga 200% wiecej niz od swojeg zespołu. Zawsze przestrzega reguł i regulaminu pracy. Zawsze probuje wpierw rozmowy i napominania. Osoba komentująca musiala naprawde byc niegodziwa by zostac zwolniona. (usunięte przez administratora)

2
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Lililu

Raczej niej jest pan/ pani pracownikiem żeby oceniać jak jest bo tam nie ma ani jednej osoby która uważa że pani Adrianna daje z siebie 200% chyba że mówimy o nadgodzinach .(usunięte przez administratora) Dla niej wszytsko zawsze jest super . Potrafi tylko kłamać więc domyślam się że pana / panią również okłamuje na temat tego co się dzieje w pałacu. Wszyscy są winni tylko nie pani manager. Pani Adrianna zwalnia starych pracowników jak i tych których sama zatrudniła.(usunięte przez administratora)Z wyjątkiem reguły: nie widzę z panią/ panem współpracy na kolejny mc.Zapraszam każdego na jeden dzień niech sam zobaczy jak jest. Lub zapyta dosłownie każdego (!!!) pracownika który odszedł lub jest na etapie szukanie pracy. (usunięte przez administratora)Nie jestem jedyną osobą . Już nie ma mnie chwilę a wiem że nic się nie zmieniło. Oprócz tego że ludzie zaczęli pisać i mówić . Od tak długiego czasu tam każdy przychodzi i odchodzi-tylko przez panią manager ale nie przez to że wymaga bo ona siedzi zamknięta w biurze a jak się ma zaszczyt z nią rozmawiać to nie wie się o co jej chodzi i zawsze ktoś coś miał zrobić tylko nie ona . Dlaczego pracownicy warszawianki również nie chcą przychodzić do pani Adrianny na zmianę ? Też kłamie o tym ? Proszę otworzyć oczy i przyjrzeć się temu co się dzieje a nie słuchać kłamstwa.

Lalalala
Inne
 Pytanie
@Lililu

Wstyd to powinno być pani kierownik w lustro spojrzeć oraz patrzeć pracownikom w twarz z tym fałszywym uśmiechem za te wszystkie kłamstwa. Przestrzeganie reguł i regulaminu ? Zwalnianie ludzi z dnia na dzień informując o godzinie 22 że nie widzi pani dalszej współpracy z nimi i to w pomieszczeniach z dala od kamer ? To jest według pani przestrzeganie reguł ? Najpierw trzeba się nauczyć samemu stosować do zasad a później oczekiwać tego od kogoś innego. Bezczelność i Dwulicowość

Nauczycielka
Były pracownik
@Lililu

Chyba mówimy o dwóch różnych osobach albo jesteś blisko związany z tą osobą. Ta kierownik nie powinna nawet zbliżać się w najmniejszej części do tak ważnego stanowiska. Chowanie się po kątach i nabijanie sobie nadgodzin by potem stwierdzić że się przepracowuje to bezczelność, ale pozbywanie się wykwalifikowanych pracowników, którzy wiedzą co robią to już po prostu szczyt bezczelności, chyba że zależy jej na zniszczeniu tak pięknego miejsca to ma to w tedy sens.

Były pracownik
Pracownik

Jako hotel warszawianka obiekt ma bardzo fajne zasady i podejście do pracowników . Niestety zatrudniona chyba od października tamtego roku kierownik w pałacu Zegrzyńskim pani Adrianna doprowadza to miejsce do ruiny ! Nikt tam nie może wytrzymać psychicznie. Ludzie są wrakami człowieka przez pracę z nią. Kłamie na każdy temat aby tylko zrzucić winę na kogoś innego. Każdy boi się że będzie zaraz jej ofiarą bez przyczyny . Sama zaprasza swoich znajomych którzy pół dnia siedzą z nią (np. Pana który udaje goscia siedząc w oranżerii gdzie inni goście muszą płacić żeby tam zjeść) a jest jej partnerem z którym wraca do domu wymieniając czułości.Nawet ,,na pan ”z nim rozmawia żeby (usunięte przez administratora) z ludzi robić. Udaje że pracuje, chowa się po salach żeby tylko mieć nadgodziny. Pracownicy są zwalani bez podania przeczymy tylko jej widzi mi się .Jednego dnia chwali i prosi o pomoc bo ona nie potrafi a kolejnego dnia osoba która ją uczyła zostaje zwolniona ! Są osoby które po jednym dniu lub samej rozmowie z nią rezygnują a mnie się pytali czy ona jest poczytalna bo nawet w oczach ma obłęd i nawet nie odpowiada na zadane pytania . Potrafi zapytać się pracowników czy chcą wolne bo ludzie z warszawianki chcą przyjść po czym do warszawianki dzwoni że nikt tu nie chce przyjść do pracy ! Każdy temat owiany jest kłamstwem z jej strony! Nie potrafi sam podjac żadnej decyzji. Nawet jak trzeba szybko reagować idzie na górę chyba napisać meila lub gdzieś zadzwonić żeby móc gościa odpowiedzieć ! Zatrudnia osoby które są z Ukrainy lub nie potrafią kompletnie nic bo wtedy jest lepsza od nich ! Szok szok że taka osoba tam pracuje a prezesi tego nie widzą że przez jedną osobę tracą każdego pracownika. Jak masz możliwość to idź do warszawianki ale nie do pałacu bo będziesz bał się każdego kolejnego mca czy będziesz następną osobą do Zwolenia przez ,, kierownik „.

2
Catering
Pracownik
@Były pracownik

To prawda byłem tam parę razy na zleceniach od Olka z firmy zewnętrznej. Pracuje w wielu miejscach ale zgadzam się ze wszystkim. To jest aż dziwne że ktoś to akceptuje. A myślałem że już jej nie ma bo dawaliśmy jej 2 miesiące. Ta osoba wprowadza taki haos i kłamie w tym co mówi że nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Najważniejsze żeby nikt ze sobą nie rozmawiał na żaden temat. Jak się uweźmie jeden rzeczy i tematu to tak cały boży dzień .Co zarobiłem to moje bo nieraz przyjeżdżałem żeby 5 h kieliszki trzeci raz polerować hehe a ona biegała obok nie wiadomo za czym chyba żeby pokazać że dużo robi . Przyjeżdżaliśmy niby na imprezę a okazywało się że towar mamy liczyć zamiast kucharzy na te roczne inwentaryzacje albo myć kafelki lalko coś takiego.Każdy z nas z tą panią miał jakąś śmieszna przygodę która później opowiadał . Śmiać się można Ale współczuję pracy z tak niezrównoważona osobą .

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za przekazaną opinię. Widzimy, że wydarzył się problem w komunikacji z bezpośrednim przełożonym. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem 509 300 264.

Catering
Pracownik
@Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.

Hahaha dalej szukacie innych winnych każdego problemu.

Pracodawca

 Aktualność
Witamy na profilu serwisu GoWork.pl
Jesteśmy tutaj dla Ciebie, ponieważ cenimy wszystkie uwagi od naszych obecnych i byłych Pracowników. Każdą formę merytorycznej opinii traktujemy jako szansę na doskonalenie, informujemy jednocześnie, że opinie nie zgodne z regulaminem portalu GoWork.pl będą usuwane przez Administratora. 
Rozumiemy i szanujemy prawo do wolności słowa ale nie zgadzamy się na obrażanie kogokolwiek. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że są granice prawne, które mają na celu ochronę wszystkich stron przed nieuzasadnionymi oskarżeniami czy naruszeniem godności osobistej.
Wierzymy, że dzięki Twoim spostrzeżeniom będziemy mieli możliwość wpłynąć na funkcjonowanie naszej organizacji.


 
 
 
Obecnie do naszej firmy poszukujemy:

- Kucharz

- Cukiernik
- Kelner
- Barman
- Pracownik techniczny

Zapraszamy do bezpośredniego składania CV na adres e-mail hr@warszawianka.pl

 
Pytanie
 Pytanie

Czy w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 14 września na Pracuj.pl.

Edyta
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękuję za zainteresowanie ofertą. Zapewniam, że nie prowadziliśmy rekrutacji na wspomniane stanowisko, nie mamy w ofercie hotelu także stanowisk z opcją pracy zdalnej.

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam. Kelner na rekrutacji mówią 3 miesiące zlecenia, a potem umową o pracę, później się okazuje, że umowy o pracę nie dostajesz. Stawka 20 zł/h, a traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) za spóźnienie odejmują godzinę, a jak Ci nie pasuje dowidzenia

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?

Pracownik działu personalnego
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękuje za pytanie. Naturalnie, można dołączyć rodzinę bez względu na jej ilość (dzieci).

Ilona
Inne

Po przeczytaniu komentarzy odnoszę wrażenie, że hotel zatrudnia głównie studentów i praktykantów. Podpowiedzcie, czy osoba po 30 też ma szansę na pracę w gastronomii? Odnajdzie się w zespole, czy będzie traktowana jak dinozaur ze względu na wiek?

Administrator

Czy ktoś pracował kiedyś w firmie Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. jako Kucharz? Jakie macie wrażenia?

były pracownik
Były pracownik
@Administrator

Pozytywne, można zarobić i co rzadkie, jest legalne zatrudnienie i pensja zawsze na czas.

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. na część etatu?

Pracownik hotelu
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście, że tak

Paweł
Pracownik
@Pytanie

Tak

Urszula
Inne
@Paweł

Na 1/4 etatu też jest szansa pracować?

Kasia
Pracownik
@Urszula

Oczywiście, mamy różne formy zatrudnienia i zawsze znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.

Urszula
Inne
@Kasia

Ooo, a studentów przyjmujecie? :)

Kasia
Pracownik
@Urszula

Oczywiście, szczególnie w gastronomii.

Paweł
Były pracownik

Pracując w hotelowej restauracji spotkałem wielu fajnych ludzi, którzy byli ok w stosunku do mnie i reszty załogi. Odszedłem, bo rozumiecie przeprowadzka

Pracownik hotelu
Pracownik
@Paweł

Super

Olena
Pracownik

Uczciwie ale też wymagające miejsce pracy.

1
Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Hotel posiada świetnych opiekunów dla praktykantów. Doceniany jest przez szkoły jako przyszły pracodawca, chętnie przekazuje swoich uczniów na praktyki i staże.

Krystyna
Inne
@pracownik

I jak tak ogólnie praktyki tutaj wyglądają?

pracownik
Pracownik
@Krystyna

Praktyki w hotelu, odbywają się w ścisłej współpracy ze szkołą i w razie potrzeby z rodzicami uczniów. Przyjmujemy na praktyki zarówno całoroczne jaki i miesięczne.

Krystyna
Inne
@pracownik

Dziękuję. Te praktyki są bezpłatne?

Kasia
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście, że tak mamy świetnych opiekunów praktyk. Zapraszamy!

Kasia
Pracownik
@pracownik

Potwierdzam, warto związać się z hotelem w kwestii praktyk lub stażu.

Kasia
Pracownik
@Pytanie

Szukają, nie. Zapraszają na praktyki, warto.

Ola
Były pracownik

Hotel był moją pierwszą pracą, dobrze trafiłam. Polecam

Paweł
Pracownik

Pracuje w tym hotelu od początku i złego słowa na ten hotel powiedzieć nie mogę. Dużo temu hotelowi zawdzięczam i wiele się tu nauczyłem.

XXX
Były pracownik

(usunięte przez administratora) prezesów jak i dyrekcji nie zna granic człowieczeństwa. Praca na recepcji ciężka 11zł/h po ciągłym pisaniu pism o podwyżkę dostaliśmy 12 zł/h. Praca niewolnicza, zabraniali siedzieć przez 10h w pracy, zabrali nam wszystkie krzesełka włącznie z tym na zapleczu, przy którym mogliśmy zjeść w ciągu pracy (pod warunkiem, że nie było gości). Czasem jadło się kanapkę godzinę ponieważ, trzeba było obsłużyć gości. Oczywiście przerwy o których mówili na rozmowie o prace nigdy nie było. Umowy (w moim przypadku zlecenie) podpisane tylko przez dyrekcję- Twój podpis się nie liczy więc mogą wyrzucić Cię w każdej chwili twierdząc, że miało się umowę do danej daty- tak też mnie potraktowano :-) DRAMAT !!!

Lidia
Inne

W dalszym ciągu nie mogę zrozumieć, dlaczego zupełnie zaprzestaliście rozmów o Hotelu Warszawianka Centrum Kongresowym. Chyba czas najwyższy zmienić ten stan rzeczy. Ja zdaję sobie sprawę z tego, że obecny czas nie jest najlepszy dla branży hotelarskiej, ale i tak chciałabym wiedzieć, czy jest szansa na zatrudnienie tam? Mają jakieś wakaty?

.
Pracownik
@Lidia

Nie, a w hotelach **gwiazdkowych kolego się bywało i się głupa w pracy cmokalo....

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - Jachranka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii