Czy w Salus - Human Resources Management Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Czytając większość wpisów na takim forum można odnieść wrażenie, że bardzo łatwo ocenić negatywnie praktycznie każdego (pracodawcę, przełożonego, współpracownika) i zazwyczaj robią to osoby sfrustrowane, osoby które nie sprawdziły się na stanowiskach z różnych powodów (o których już nie wspominają krytykując lub oczerniając albo najzwyczajniej pisząc nieprawdę).Zazwyczaj nikt nie opisuje w jakich okolicznościach odszedł z pracy lub dlaczego została z nim rozwiązana umowa. Praca w hotelarstwie jest pracą bardzo specyficzną. Decydując się na taką prace musimy wiedzieć, że pracujemy z gośćmi, odpowiadamy za nienaganny wizerunek firmy oraz naszego miejsca pracy. Pracujemy w weekendy i święta. Za naszą pracę otrzymujemy dokładnie takie wynagrodzenie jakie zostało z nami ustalone i na jakie się zgodziliśmy. Jeżeli szukamy obiektywnych opinii o miejscu pracy - rozmawiajmy z pracownikami którzy tam pracują (centrum obsługi klienta lub w biurach regionalnych).
Praca przyjemna, jednak atmosfera ciężka. Manager obraża pracowników używając przy tym wulgarnego języka. Na każdym kroku wmawia niekompetencję. Odsyła Cię do domu po 4 godzinach pracy, bo przeszkadzasz mu w oglądaniu teledysków na (usunięte przez administratora) innym razem każe Ci wykonywać irracjonalne zadania i zdawać z nich raporty w formie papierowej, na które nigdy nie spogląda. Godzinami jesteś zmuszony słuchać jak obraża serwis sprzątający, panie się go boją i mówią o tym wprost. Zdecydowanie nie polecam. To jakiś cyrk
Nie rozumiem chyba, skoro te Panie mówią o tym tak wprost to czemu nikt nie zareaguje?
No ta dyspozycyjność jest konkretną wadą, zwłaszcza że piszecie że odbieranie telefonów i inne takie działania nie są wliczane do nadgodzin no ale powiedzcie mi jaka jest w takim razie wysokość wypłaty? Opłaca się mimo tego nieliczenia nadgodzin tam pracować?
Nadgodziny rozliczane są w dodatkowych dniach wolnych. Praca za sobotę, niedzielę czy święta nie jest dodatkowo wynagradzana. Niedzielę celebruje jedynie pastor Jarek i jego rodzina. Towarzystwo wzajemnej adoracji.
Też tak myślę sobie o tej dyspozycyjności, że chyba gra nie warta świeczki. Zwłaszcza, że tak jak ktoś napisał te godziny nie są dodatkowo opłacane. Czy ktoś może z tego powodu zrezygnował z pracy tutaj? Może są lepsze alternatywy?
@Karpacz serio wymagają pełnej dyspozycyjności 24h/dobę?
Owszem. Jeśli pełnisz "dyżur" to masz obowiązek odbierać telefon służbowy po wyjściu z biura i reagować na wszelkie zgłoszenia, histerie gości, awarie prądu, wody czy wyczerpane baterie w pilocie i spalone żarówki. Odbieranie telefonów czy interwencje w apartamentach po godzinach nie jest liczone jako nadgodziny. To praca w ramach zakresu obowiązków... Szczerze odradzam.
W takim razie jak godzinowo wychodzi to miesięcznie? Czy jest możliwość w ogóle brania jakichś wolnych dni? Jak to dokładnie wygląda w Salus - Human Resources Management? Pytam ponieważ zastanawiam się kto ma szansę na pracę w tym miejscu skoro większość osób ma także inne obowiązki poza pracą.
Teoretycznie pracujesz pełny etat - ilość godzin w miesiącu odpowiada wymiarowi czasu pracy w poszczególnych miesiącach. I te godziny wpisujesz w oficjalny grafik. I za te godziny otrzymujesz wynagrodzenie. Jednak do zakresu Twoich obowiązków należy opieka nad gościem podczas pobytu. To oznacza, że "opiekujesz się" nim również po wyjściu z biura...ktoś już o tym tutaj napisał. Te godziny nie są dodatkowo opłacane :(
Poważny problem tego pracodawcy to brak szacunku do pracowników i dyskredytowanie byłych pracowników, którzy zdecydowali się zakończyć współpracę z firmą. Niska pensja w stosunku do szerokiego zakresu obowiązków i za pełną dyspozycyjność, niezależnie od pory dnia i nocy. Prezes firmy to człowiek który nie znosi sprzeciwu ( czytaj "wlasna opinia"). Nie widzi również problemu w sugerowaniu pracownikowi leczenia u psychiatry...
Jeśli masz wiedzę, potencjał i doświadczenie bedziesz cennym nabytkiem dla firmy. Pamiętaj jednak, że nie możesz mieć własnego zdania i nie możesz mieć innego zdania niż prezes firmy. Zakres obowiązków recepcjonisty, bo jako recepcjonista, oprócz obsługi gości, zajmujesz się kontrolowaniem apartamentów, dowożeniem brakującej pościeli, wymianą żarówek, ustawianiem telewizora, konfigurowaniem Internetu i organizacją parkingów.... Dodatkowo świecisz oczami za zniszczone apartamenty, zepsuty sprzęt, smród z kanalizacji i brak możliwości kontaktu z biurem obsługi/rezerwacji we Wrocławiu (siedzibie firmy). Przejmujesz odpowiedzialność za błędy zarządu zarówno przed gośćmi, jak i właścicielami apartamentów. Dyspozycyjność 24 H na dobę, bo musisz wiedzieć, że kończąc pracę w biurze jesteś pod telefonem dla gości niezależnie od pory dnia i nocy. W nocy jedziesz włączyć bezpieczniki lub wyłączyć alarm p.poż, bo zarządcy budynków nie reagują... Rezygnując z pracy w firmie zostaniesz zmieszany z błotem. Nikt nie podziękuje ci za pracę i zaangażowanie. Powodzenia.
Jesli byłeś pracownikiem firmy Salus - Human Resources Management Sp. z o.o. to właśnie na Twój komentarz czekamy. Zapraszamy na nasze forum.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salus - Human Resources Management Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Salus - Human Resources Management Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salus - Human Resources Management Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!