Nie polecam firma nierzetelna,. kontakt bardzo nie miły.
Chciałbym ostrzec Państwa przed Firmę F.P.H.U. "ALUCOMFORT" Jarosław Rosiński z Pawłowic.Syn mój mieszkający poza granicami kraju zamówił wymianę i montaż okien w domu.W wyznaczonym terminie została wykonana praca za którą została uiszczona należność.Problem wystąpił jednak gdyż zamiast zamontowanych drzwi balkonowych z podwójną klamką oraz zamkiem umożliwiającym zamknięcie ich na zamek od wewnątrz i zewnątrz tarasu.Pan Rosiński zamontował skrzydło drzwi balkonowych tylko z klamką wewnętrzną..Właściciel firmy :"Alucomfort na tą okoliczność zagwarantował wymianę skrzydła okna w póżniejszym czasie..Właściciel firmy zobligował się że w ciągu miesiąca usunie w/w zmianę w oknie balkonowym.Po dokonaniu zakończenia pracy i uregulowania należności za kupno i montaż okien firma wróciła do kraju.Termin usunięcia zmian nadchodził,ale było brak wiadomości od właściciela firmy na okoliczność usunięcia usterki.Syn kilkanaście razy wykonywał próby rozmów telefonicznych jak również prób połączenia pocztą elektroniczną.Z początku rozmowy te kończyły się tylko obietnicami a w późniejszym czasie kontakt urwał się całkowicie. Nie oddzwaniał ani też nie odpisywał.Jako rodzice postanowiliśmy udać się pod adres zamieszkania właściciela firmy pod którym go zastaliśmy.Podczas przeprowadzonej rozmowy w ogóle nas ignorował i starał się wyrzucić z posesji,ale po poinformowaniu go że udamy się na Policję i Rzecznika Praw Konsumenta. Rozmowa zmieniła charakter.Staraliśmy się dogadać polubownie bez ingerencji innych organów.Prosiliśmy go o podanie adresu firmy która jest producentem tych okien,że jesteśmy w stanie sami zapłacić za towar i zawieść okno do syna bo się do niego wybieramy.Właściciel firmy powiadomił nas że darmowo zamówi w/w towar i da nam znać kiedy mamy po niego przyjechać.Twierdził że w ciągu tygodnia jest w stanie sprawę załatwić.Ze względu na okres długiego wolnego tygodnia nie chcieliśmy przeszkadzać więc postanowiliśmy przedłużyć okres oczekiwania na wiadomość.Ze względu na zbliżający się okres wyjazdu do syna postanowiliśmy przeprowadzić rozmowę telefonczną.Ale nie było reakcji,nie odbierał telefonów a w późniejszym czasie poczty elektronicznej.W dniu dzisiejszym tj.15.05.2019r.po odbiorze naszego pytania na temat okna odpisał że okna do dnia wyjazdu tj,18,05.2019r,nie będzie jak również kiedy się po nie możemy zgłosić.Prosiliśmy aby podał nazwę firmy z której korzysta oraz numer zamówienia od producenta.Jedyne to podał to nazwę producenta i nic więcej.Będąc osobami zdenerwowanymi zaistniałą sytuacja zaczęliśmy działać na własną rękę.Sami ustaliliśmy adres miejsca producenta oraz numer zamówienia.Prosiliśmy o potwierdzenie numeru zamówienia towaru,gdyż numer ten pozwoliłby nam na zakup danego okiennego elementu.Do tej chwili brak jest wiadomości jak i numeru zamówienia.Telefon milczy.Sprawę przejęliśmy we własne ręce,myślimy że sprawę załatwimy z producentem.Sprawa jest załatwiona przez producenta w ten sposób że podał nam adresy sklepów firmowych na Śląsku.Pan Rosiński potrafi tylko pieniądze skasować i nie przejmować się sprawami gwarancyjnymi w obliczu usterek montażu.Ostrzegam wszystkich zainteresowanych przed firmą Pana Rosińskiego ALUCOMFORT Z Pawłowic przed złożeniem u niego jakiejkolwiek zamówień na jego pracę.Dajemy panu czas do soboty 18.05.2019r.do polubownego załatwienia obiecanej sprawy a ponadto mamy informację że nie jesteśmy pierwszymi osobami tak potraktowanymi. .Ponadto Pan Rosiński straszy nas że jeżeli ujawnimy te okoliczności w prasie to odda nas do sądu i RODO. Nie przejmujemy się jego pogróżkami gdyż przedstawiona sprawa jest prawdziwa.Chcielibyśmy dodać do tego pisma informację że nie jesteśmy pierwszymi osobami którymiprzydarzyła się taka sprawa. PROSZĘ WAS UWAŻAJCIE NA TĄ OSOBĘ I JEGO FIRMĘ ABY WAS TAKA SYTUACJA NIE SPOTKAŁA.