Pan Drochomirecki na początku wywarł na mnie wrażenie "fachowca", lecz zawiodłem się na nim bo po siedmiu latach obsługi mojego pieca przestał odbierać telefony, jak zadzwonię z innego telefonu to odbierze !!! ZOSTAŁEM BEZ SERWISANTA MOJEGO VAILLANTA, co jest straszne bo w mojej okolicy nie ma nikogo do takiego kotła . Od czterech lat (usunięte przez administratora) i nie przyjeżdża na serwis pieca, (usunięte przez administratora), prosi o wysłanie wiadomości przypominających SMS. Przez cały ten czas Pan Jan przyjeżdżał wyłącznie na serwisy, piec się nie psuł, lecz teraz mam AWARIĘ być może przez brak serwisu od czterech lat i zwodzenia Pana Drochomireckiego jestem bez ciepłej bieżącej wody i (usunięte przez administratora) w domu a mistrzu po dodzwonieniu się do niego z innego telefonu łaskawie odbiera i(usunięte przez administratora)że może w sobotę a w sobotę mówi że nie przyjedzie bo śnieg na drodze. Moi drodzy jest to klasyczny przykład (usunięte przez administratora) i nie rzetelnej osoby - OMIJAĆ Z DALEKA !!!! Ja też prowadzę działalność ale nie mam opinii negatywnych - wogule nie stać mnie na nie jadę jak trzeba do Wrocławia i Poznania i nawet Legnicy. Panie Janku i każdy klient jest dla mnie ważny !!! - to są moje pieniądze Zadbam o to Panie DROCHOMIRECKI żeby stracił Pan autoryzację Vaillanta im chyba nie potrzebna taka anty reklama firmy Vaillant jak Pan.
DRAMAT, DRAMAT I DRAMAT, rozmowa z łaską, na wizytę trzeba czekać nie wiem ile bo do dnia dzisiejszego się nie doczekałam od listopada 2023, koszt przeglądu 500 zł nie wiem co sobie pan od przeglądu myśli może że jest niezastąpiony. otóż drogi panie nie ma ludzi niezastąpionych to tak w woli wyjaśnienia gdyby wydawało się temu przemądrzałamu panu inaczej. polecam pana krzysztofa do przeglądu. miły, słowny, zna się na rzeczy.
Dramat. Całkowicie niesłowny. Za każdą drobnostke kasa, kasa. Umowa serwisowa 24h/ doba, a jak dochodzi do awarii to próbuje uzyskać dodatkowe środki z przyjazd. Nie wykonuje zakresu umowy serwisowej. Nie prowadzi ksiąg urządzeń. NIE POLECAM
NIE POLECAM. Niesłowny, po umówieniu się na przegląd pieca gazowego żeby stwierdzić jaka jest usterka w piecu, nie przyjeżdża. Jako klient jestem nieekonomiczny, bo z tego wynika, że jak założyć piec to szybko się zjawił bo większy zysk, a przegląd kosztuje grosze i już serwisanta trzeba prosić żeby się zjawił, ale po rozmowach telefonicznych i tak się nie zjawia. Lepiej znaleźć bardziej uczciwego serwisanta.
Najdroższa usługa w Legnicy. Za 15 min pracy skasował 600 zl. Gdzie wymienił cześć na używana z odzysku. Gdyby przed naprawa powiedział jaki to będzie koszt, kupiłbym nowy podgrzewacz. Szok!!! Stanowczo odradzam!!! Nie wspomnę że nie dostałem za usługę rachunku.
Serwisant bardzo szybko przyjechał aby dokonać konserwację pieca vaillant trwało to około pól godziny pobieżnie skasował 30 zl a jak zgłosiłem awarię piec wyłącza się oczekuję pól roku
Omijajcie tego pseudo fachowca. Po pierwsze - zero kultury osobistej. Po drugie - nie serwisuje kotłów tylko podbija gwarancje. Po trzecie to zwyczajny Janusz Biznesu który tylko (usunięte przez administratora) na kasę i dosłownie nic nie robi. Bardzo zła opinia na rynku, potencjalni klienci (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w J.r.d Serwis Jan Robert Drochomirecki?
Zobacz opinie na temat firmy J.r.d Serwis Jan Robert Drochomirecki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w J.r.d Serwis Jan Robert Drochomirecki?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!