Super firma szef Dawid pozwala na prace nawet 15 godzin na dobe,możesz sobie mieszkać w busie nawet 4 tygodnie i więcej a do domu możesz sobie zjechać nawet na tylko 2 dni
Ustalają z tobą termin wyjazdu potem i tak narzucają swoje terminy ściągną ciebie szybciej i po siedmiu dniach wyjazd nieważne czy ci to pasuje i masz jakieś swoje sprawy do załatwienia. Jazda od 6-7 rano do 22-23-ciej. Jak lubisz byc małpką którą sterują każdym ruchem zatrudniaj sie. Załadunki: jeśli dostaniesz jakiekolwiek dokumenty załadunkowe bez cmr musisz wypisać dodatkowo sam recznie cmr i obowiązkowo zameldować załadunek jakie papiery otrzymałeś i czekać na pozwolenie odjazdu. Rozładunek podobnie podbić wszystkie pappiery lieferschein i cmr obowiązkowo oba!! i złozyć meldunek wysłać zdjęcia dokumentów i rozładowanego towaru i czekać na pozwolenie odjazdu. Jak pojawią się problemy usłuszysz od wiecznie zabuczałego spedytora cytat: "To nie Polska" do dziś nie wiem o co mu chodziło lub "Mnie tam nie ma radź sobie" Ogólnie gdybym niemiał doświadczenia z dziadtransami na których nie można liczyć i trzeba radzić sobie samemu pewnie nieżle bym się nawkurzał. Widać po autach najbiedniejsze wersje nic dla wygody kierowcy tylko max zarobek.
Widzę kolego ze miałeś mało do czynienia z transportem jeżeli oczekujesz gotowych dokumentów na każdym załadunku człowieku to nie jest bajka w której tylko trzymasz kierownicę i zarabiasz kosmiczne pieniądze dlatego proponuję zejście na ziemię i powodzenia życzę w karierze kierowcy marzyciela
Widzę kolego że masz problem czytaniem ze zrozumieniem napisane że pomimo gotowych dokumentów przewozowych liferschein w niemczech wymagają żeby dodatkowo wypisywać. I prosze mnie nie pouczać bo spora cześć Niemców jak otrzyma liferschein z CMR to CMR i tak niepodbiją tylko i wyłącznie Liferschein. Co do mojego doświadczenia może to nie duże 5 lat po całej UE oraz odprawy celne Szwajcaria Norwegia Niemcy. Pewnie są kierowcy co mają wieksze doświadczenie ale nie sądzę że ty masz pojęcie oczym piszesz.Ponadto nic o pieniądzach nie pisałem to chyba sam się podsumowałeś że (usunięte przez administratora) płacą za to co wymagają.
Dav - Trans działa w branży transport kolejowy. Firma została założona w 2008 roku. Aktualnie nie ma prowadzonych rekrutacji. Powiedzcie, jakie doświadczenie trzeba posiadać aby pracować w tym, i jakie warunki umowy proponowane są na rozmowie kwalifikacyjnej?
Nikt z pracowników tutaj nie zagląda ?
Tak mało informacji można znaleźć na wątku? Jest tak dobrze i stąd brak zainteresowania forum?
Nie polecam. Brak kontroli czasu jazda często przeciągana powyżej 15h pracy, załadunki rozładunki ręczne nie płatne, atmosfera kiepska ukierunkowana do wykorzystania na maxa kierowcy. Nie polecam.
Podpowie mi ktoś czy firma potrzebuje teraz ludzi? Jakieś wskazówki dla chętnego?
Chkopaki ogarniaja temat tak jak trzeba niewiem czemu tak narzekacie pracowalem w innych firmach i polecam ta firme.Trasy poukladane z glowa jierowca ma czas zjesc nocki przespane zero pospiechu....czego chciec wiecej.
Kasa na czas, jednak bardzo słaba ???? wiecznie kontrola na Gps. Lipa
Zgadza sie, kasa na czas a kontrola gps jest u swiezo zatrudnionych kierowcow. Jest to chyba normalne postepowanie pracodawcy Musi widziec co sie dzieje z kierowca i powiezonym mieniem. Szef tez jezdzil i wie jakie kierowcy moga miec pomysly w czasie wyjazdu.
Nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dav - Trans Dawid Zabłocki?
Zobacz opinie na temat firmy Dav - Trans Dawid Zabłocki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dav - Trans Dawid Zabłocki?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!