Tom to nawet ludzie z ukrainy nie chcą jeździć. Rotacja w tak małej firmie świadczy tylko o warunkach tam panującym, nie polecam !!
Rotacja jest jak w każdej firmie. Kierowcy pracujący latami, ale kolega R nie wspomniał o kierowcach którzy pracowali latami i zwolnili się z powodu osób w logistyce, ten kolega jest tak lojalny że tylko plusy widzi i nic złego nie napisze na temat pracy nawet ze swoich pieniędzy chętnie by się dokładał do firmy. Większość odchodzi przez Pana K który obrósł w piórka i zarozumiałej Pani E co pozjadała wszystkie rozumy. Wypłata i samochody w porządku. Natomiast trzeba się nastawić na zbieraninę kilku paletek i rozładunek również kilku paletek w paru miejscach. Kierowca który długo tam pracował. Pozdrawiam
Szukają kierowców międzynarodowych na trasy Polska-Niemcy-Czechy. Takie to ogłoszenie jest, że w tytule ma 8,5 do 10 tys. Netto, a w treści ogłoszenia, że brutto :D Panowie kierowcy, gdzie prawda jest? I jaki jest stan tych Manów? Polecacie pracę?
Pracuje 8 lat i wypowiedz ciekawskiego to chyba jakaś bujda(usunięte przez administratora). nic mi nie wiadomo żebyśmy jeździli z girteką. ladunki 90-95% to stałe punkty, auta są na bieżąco przeglądane , jest warsztat i jak jest jakaś usterka chłopacy to naprawiają przez weekend. Auta to euro 6 , naczepy nowe Krone, szef chyba aktualnie 20 nowych wziąl. sam nawet jedna z fabryki z Niemiec odbierałem.
Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Kierowca c w Marcin Baran As Mar Transport Krajowy i Zagraniczny i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami związanymi ze spotkaniem z przedstawicielami firmy. Informacje, które przekażecie mogą okazać się przydatne dla innych użytkowników.
Ciekawe jak w końcu z tymi obsadami jest? jeden Pan pytał o podwójną, ja jak mam teraz przed sobą aktualną ofertę, to wpisana jest pojedyncza przy zarobkach do 10 tys na rękę. Czy to jest już po odliczeniu diet i innych dodatków? Co konkretnie składa się na kwotę wynagrodzenia?
Tom to nawet ludzie z ukrainy nie chcą jeździć. Rotacja w tak małej firmie świadczy tylko o warunkach tam panującym, nie polecam !!
Witam. Musze pocieszyć cie sztigar na twoje miejsce przyszedł ukrainiec. Rotacja to normalna rzecz jak przychodzi pan dyrektor na stanowisko kierowcy. pozdrawiam.
Kierowcy pracujący latami? A rzucisz trochę światła na perspektywę spedytorów? Nie widzę zbyt dużego zainteresowania ich praca a mnie osobiście biuro by interesowało. Kiedyś wiem ze wisiała oferta na stronie urzędu ale jest sprzed lat, są tu w ogóle jakieś rotacje? Lub czy powiększano dział? Szukam pracy od nowego roku
Rotacja jest jak w każdej firmie. Kierowcy pracujący latami, ale kolega R nie wspomniał o kierowcach którzy pracowali latami i zwolnili się z powodu osób w logistyce, ten kolega jest tak lojalny że tylko plusy widzi i nic złego nie napisze na temat pracy nawet ze swoich pieniędzy chętnie by się dokładał do firmy. Większość odchodzi przez Pana K który obrósł w piórka i zarozumiałej Pani E co pozjadała wszystkie rozumy. Wypłata i samochody w porządku. Natomiast trzeba się nastawić na zbieraninę kilku paletek i rozładunek również kilku paletek w paru miejscach. Kierowca który długo tam pracował. Pozdrawiam
Szukają kierowców międzynarodowych na trasy Polska-Niemcy-Czechy. Takie to ogłoszenie jest, że w tytule ma 8,5 do 10 tys. Netto, a w treści ogłoszenia, że brutto :D Panowie kierowcy, gdzie prawda jest? I jaki jest stan tych Manów? Polecacie pracę?
stan Manów dość dobry, chyba same euro 6, dyche w miesiac mozna wyciągnąć, ale trzeba jechac, dodatkowe premie za wiecej punków załadunkowych i rozładunkowych, premia za brak sciemy na młotkach, premia za bezszkodowość oraz poprawną-ekonomiczną jazdę
Panowie a jak długo pracowaliśćie w tej firmie że takie zdanie o spedytorach macie? i jak z autami śą serwisowane?
Pracuje 8 lat i wypowiedz ciekawskiego to chyba jakaś bujda(usunięte przez administratora). nic mi nie wiadomo żebyśmy jeździli z girteką. ladunki 90-95% to stałe punkty, auta są na bieżąco przeglądane , jest warsztat i jak jest jakaś usterka chłopacy to naprawiają przez weekend. Auta to euro 6 , naczepy nowe Krone, szef chyba aktualnie 20 nowych wziąl. sam nawet jedna z fabryki z Niemiec odbierałem.
Chciałem dopytać o pracę kierowcy. Przeczytałem komentarz że przez pięć dni w tygodniu jest się w trasie. A jak to wygląda jak obsady są dwuosobowe? Na dalszych kursach jest to stosowane? Można jeździć ze zmiennikiem?
Witajcie, mój tato szuka pracy, liczył, że czegoś dowie się na forum, ale powiedział, że teraz ma tylko większy mętlik w głowie. Piszecie, że wypłata jest na czas, a jak wygląda jest wysokość? Martwi mnie duża rotacja, tato szuka czegoś na dłużej, dlatego proszę o szczere odpowiedzi, dlaczego pracownicy rezygnują?
Wyjazdy są tygodniowe, zjazd na bazę zazwyczaj piątek wieczór lub sobota, wyjazd poniedziałek. Głównie kraje takie jak Niemcy i Czechy. Ładunki różnie, niekiedy się trafiają całościówki, a czasami zbieranie po kilka palet z każdej firmy. Z kasą nigdy nie było problemu jak i z urlopem kiedy się potrzebowało. Flota samochodów w bardzo dobrym stanie technicznym, zawsze robione w ekspresowym tempie kiedy się zgłaszało problem. Ogólnie kasa dobra, szef bardzo w porządku. Ja się zwolniłem ze względu na logostykę, jak i jeszcze kilka innych osób, zarozumiałe dzieci które pozjadały wszystkie rozumy. Jedyna osoba, która tam tak naprawdę ma jakieś pojęcie to tylko szefowa
Skoro jedyną osobą, która ma jakieś pojęcie o pracy, to rozumiem, że udaje jej się to pomimo zatrudnionych tam osób, które jedynie rzucają jej kłody pod nogi? Sama nadzoruje, sama organizuje, sama wykonuje, również naprawy, oraz sama zapewnia, że kasa zawsze jest na czas. No i szef podobno jest w porządku. Uff co za ulga :D Żarty na bok, z czego wynikają poprzednie, negatywne opinie? Jeśli miałbym złożyć CV, to na jakie zarobki mogę liczyć?
Czy szefostwo bierze pod uwagę opinie kierowców, które samochody już się nie nadają do jazdy? Czy jest brane pod uwagę ich zdanie lub ich głos, że nie chcą jeździć jakimś autem, właśnie ze względu na jakieś techniczne usterki?
zjazdy samochodow sa co tydzien, jesli jest potrzeba chlopaki z warsztatu naprawiaja w weekend. od poniedzialku sprawne auto jest gotowe do jazdy. Wydaje mi sie, ze wszystkie samochody sa w bardzo dobrym stanie technicznym, jak cos nie gra to nie wypuszczaja w trase tego auta i jeden tydzien kurs robisz na innym aucie .
coś czuje że jednak te naprawy częste skoro tyle osób o nich pisze że może czas pomyśleć o wymianie floty na jakąś nowszą by nie było z tym problemów, nikt o tym nie myśli, zwłaszcza Ty jak jesteś tam kierownikiem ?
Witam. Jeżeli tato szuka pracy to najlepiej będzie jak podjedzie do firmy na rozmowę z szefem. Wtedy sie dowie jaka wypłata i za co. Rotacja w firmach transportowych była i będzie bo kierownica nie jest dla wszystkich.
Ale miałeś styczność też z innymi firmami tego typu? Bo chodzi mi o to czy uważasz, że tu jest ta standardowo jak wszędzie jeśli chodzi o warunki pracy?
Witam. W każdej firmie transportowej coś się dzieje: pocięte plandeki, urwane lusterka, rozbite lampy, bieżca obsługa klocki hamulcowe tarcze hamulcowe, wymiany olejów i drobne awarie a nawet wyrwane zderzaki. Czy to jest powód do wymiany floty? W nowym pojeździe tego nie bedzie ? W firmach transportowych powyżej 35 pojazdów zawsze będzie cos do zrobienia przy autch. Kto siedzi w transporcie dłużej to pewnie wie. Pozdrawiam
Witam. Zawsze są brane pod uwagę opinie kierowców w sprawie pojazdów. Jeśli jest problem to kierowca powinien iść do szefa porozmawiac wtedy można dużo rzeczy ustalić.
Standardowo to kazdy sam pyta o robote a nie córka/matka/partnerka. a słowo KIERO oznacza kierowcę a nie kierownika.
Kolego co Ty za głupoty opowiadasz o powtorach w sobotę? Jeśli się nie chce robić to i się wraca w sobotę. Odkąd tu robię to najpóźniej wróciłem w piątek o 22 ! Przeważnie powrót jest około południa, popołudnia. Wszystko zależy od załadunku.
Na pewno? ;p Czy jednak jakbyś lekko coś naciągał to byś tak publicznie się nie przyznał raczej? ;) Ogólnie to jak swoją pracę tu oceniasz?
Dominika gdybym naciagal to bym nie mial problemu sie do tego przyznać :). Praca jak dla mnie na plus. Wyjazd w pon powrot pt choc minusem jest wpisywanie urlopu za piątek jeśli się wróci w czwartek. Szef to bardzo w porządku facet, jeszcze ani razu nerwowego go nie widziałem :) Auta sprawne a jeśli coś się dzieje to od razu są naprawiane (nie ma dziadowania). Mi się osobiście dobrze pracuje ale wszystko zależy od kierowcy kto czego oczekuje. Zarobki bardzo fajnie, zawsze na czas. Gdybyś ktoś chciał pracować to osobiście zapraszam :D
Wiecie moze czy firma ma aktualnie ofertę pracy dla kierowcy ? Jaka kategoria?
Do poprzedników- wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.Z pieniędzmi nigdy nie było problemu- nawet jeśli wrócisz późno a jest termin wypłat- szef wyjdzie i wypłaci co się należy.Samochody pod względem technicznym zadbane, wszystko co zgłoszone naprawione na czas.Co do roboty, wygląda jak wszędzie w okolicy- zbieranie po kilka miejsc ale od dłuższego czasu za każde miejsce jest płacone więc można ładować.Maniek- jak tam u wroga?Czy tam już też Ci się znudziło gnicie w budzie?Jeżdżę tu kilka lat i przewinęło się już kilku takich jak Ty ;)
(usunięte przez administratora)
Dokładnie tak jak kolega pisze. Dno i 3 metry mułu. Dzieci bawiace się w spedycje. A jeszcze na koniec (usunięte przez administratora) Ci obsmaruja. Typowy dziad trans.!!!
Witam zaczynam warto tam iść jak wygląda sprawa z zarobkami i płatnością ?