Jestem bardzo zadowolony z obsługi specjalistycznej w Zakładzie Usług Motoryzacyjnych Wojciech Kaszuba. Mechanicy znają się na rzeczy (w szczególności Pan Marek oraz Pan Staszek). Drobne naprawy są robione od ręki, poważniejsze - trzeba się umawiać. Miła, kulturalna obsługa, ceny umiarkowane.O wiele niższe niż w autoryzowanych zakładach. Firma sama zamawia części. Po naprawie otrzymuję telefon że samochód jest sprawny. Polecam
Zakład jedna wielka porażka. Ale zacznijmy od początku Z pomad miesięcznym wyprzedzeniem zapisałem się na wymianę uszczelniacze walu korbowego (konieczny demontaż sprzęgła) Niestety umówiony termin nie został dotrzymany A zaznaczyłem parokrotnie wcześniej że zależy mi na czasie Chciał mnie przesunąć z naprawa o dobry tydzień dopiero po mojej interwencji zostałem przyjęty z 4-dniowym opóźnieniem Naprawa również trwała dłużej od zagwarantowanej przez właściciela. Również cena za usługę została podwyższona Miało być 400zl Jednak przy odbiorze auta pracownik warsztatu skonsultowal się z szefem odnośnie ceny za usługę i szef stwierdził iż bez wystawienia faktury może zrobić cenę 450 zł a z fakturą oczywiście cena + vat czyli jak łatwo obliczyć niemalże 600 zł.Czyli jak widać Pan Kaszuba popełnia wykroczenie skarbowe No ale to nie wszystko teraz dopiero zaczęła się jazda Po wybraniu samochodu i przejechaniu dosłownie 5 km z okolicy skrzyni biegów zaczęły dochodzić niepokojące odgłosy Po mozolnej weryfikacji okazało się że jest uszkodzone koło dwumasowe Zaznaczam że przed zleceniem uslugi nic takiego nie miało miejsca i na dodatek zaledwie rok wcześniej cały zestaw sprzęgła został wymieniony co jest udokumentowane Niestety na nic zdały się moje przekonania iż do awarii sprzęgła musiało dojść podczas nieprawidłowego demontazu czy montażu sprzęgła Kupiłem więc nowy kpl.sprzegla i tu dopiero już jechano ze mną z czasem Z premedytacją i niebywałym chamstwem przekladano wymianę Gdyby nie moje częste wizyty naprawa śmiem twierdzić trwała by miesiąc No ale w końcu udało się po dobrym tygodniu i zaplaceniu kolejny raz za usługę (tym razem na fakturę) Stare sprzęgło odeslalem do reklamacji gdyż było na gwarancji(przebieg około 10.000km LUK) Niestety odpowiedź negatywna Reklamacja nie uznana W raporcie w skrócie Sprzęgło sprawne. Raport dostarczylem Panu Kaszubie twierdząc iż skoro odpowiedź jest z reklamacji że sprzęgło sprawne to błędnie zdiagnozowali usterkę A przyczyna hałasów mógł być nieprawidłowy ponowny montaż. Jak jest w rzeczywistości tego nie wie nikt A faktem jest że naprawili jedno a zepsuli drugie i to ja ponioslem koszta dodatkowe A Kaszuba jeszcze na tym zarobił. Niestety na nic się to zdało Sprawę wobec tego skierowałem do swojego mecenasa który na drodze prawnej bedzie dochodzil moich roszczeń Podsumowując kompletne zero. Brak wykwalifikowanych pracowników (może poza jednym moze Panem Markiem) A tak to pracuje sama niewiedza (osłonę od silnika niekompetentny mechanik zakrecal godzinę czasu No ale jak widac każdemu zdarza sie popełniać błędy i nie mam nic do tego tylko trzeba mieć honor i wprost powiedzieć "Tak coś poszło nie tak" Na warsztacie jeden wielki (usunięte przez administratora) Buty ślizgają się w oleju przez co auto oddane klientowi nadaje się do prania Nawet kiedyś w rozmowie z przypadkowym sąsiadem z ul.Debickiej Pan stwierdził Pana Kaszuby nie warto oddawać samochodu Przestrzegam !!!!!!
Firma Zakład Usług Motoryzacyjnych Wojciech Kaszuba prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Rzeszów - Grudzień 2021
Czy pracujesz w firmie Zakład Usług Motoryzacyjnych Wojciech Kaszuba lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .