Opinie o Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn w Warszawa

Ufna Nowy wpis
Były pracownik

Będąc na rozmowie rekrutacyjnej i później na paru dniach próbnych, czułam się jak bym na rozmowie była w całkiem innym miejscu. Mianowicie na rozmowie bardzo dobre wrażenie pozytywny zespół, niesamowite doświadczenie lekarzy, brak wyzysku oraz pełen szacunek do pracowników niezależnie od stanowiska. Jak się okazało niestety nie wszystko to prawda, nie mogę źle się wypowiedzieć odnośnie wiedzy oraz doświadczenia Dr.Jolanta Gawrysiak-Kucharska ponieważ bez dwóch zdań są na bardzo wysokim poziomie zresztą tak samo jak wiedza oraz umiejętności syna Dr. Kucharskiego jak i Dr Głowackiej, jeżeli chodzi o asystentkę/higienistkę Pani Natalia też, współpraca z lekarzami, pacjentami oraz wiedza na bardzo wysokim poziomie. Jednak uważam że to nie wszystko co powinno cechować potencjalnych współpracowników jak i szefostwo. Jestem osobą która bardzo ceni sobie szacunek do innych jak i do samego siebie niestety nie otrzymałam takiego ze strony Dr Kucharskiej jak i Dr Kucharskiego wyśmiewanie mnie przy pacjentach podważanie moich umiejętności czy śmiania się ze sposobu pracy zamiast wskazać poprawny, niestety nie jest na miejscu przynajmniej moim zdaniem. Tym bardziej że niemiłe oraz uszczypliwe komentarze nie tyczyły się tylko mnie lecz również innego pracownika (pracującego tam znacznie dłużej) podważanie jego umiejętności przy nowym pracowniku czy wyśmiewanie go, ponadto wyśmiewane innych instytucji z których pacjenci przychodzili lub punktów radiologicznych z których pacjenci mieli zdjęcia też uważam za niestosowne, to były czynniki widoczne zarówno dla nas jak i dla pacjentów, natomiast czynnikami niewidocznymi dla pacjentów była kwestia sterylizacji i segregacji (usunięte przez administratora) ( odpadów medycznych) na plastik, papier czy komunalne. Tacki przy pakowaniu narzędzi wkładane do pakietu po kilka sztuk ( pakiet raz otwarty nie jest już sterylny) podawanie narzędzie bez rękawiczek trzymanie ssaka bez rękawiczek. jeżeli chodzi o segregacje kubeczki po pacjencie wyrzucane zamiast do czerwonego worka do którego powinny trafić, lądowały w czarnym ( komunalnym) na moje pytanie dlaczego tak się dzieje dostałam odpowiedz bo "przecież pacjent tylko nim płukał buzie", (jak by inne rzeczy stosowane przy pacjencie w stomatologi wędrowały gdzie indziej ;) ) jeżeli chodzi o przerwę na jedzenie była tylko raz dziennie o ile lekarz na nią pozwolił albo nie było pacjenta wtedy też po uzyskaniu zgody od lekarza można było na chwilkę wyskoczyć zjeść ilość przerw nie zmieniała się nieznacznie od ilości godzin czy były to 6h/7h/8h czy też 12h, telefony pracownicy byli proszeni zostawiać w rejestracji, podczas zmiany nie można było siadać w gabinecie niezależnie od długości wizyty czy długości zmian. Podsumowujący jeżeli miała bym komuś polecić tą placówkę pod względem leczenia, wiedzy, doświadczenia czy obchodzenia się z pacjentem w całej rozciągłości polecam jednak jeżeli ktoś ze znajomych chciał by tam pracować to raczej nie podała bym namiaru mimo że finansowo nie oszczędzają na pracowniku i stawki są na dobrym poziomie.

Ladna Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Ufna

Jakie a warunki zatrudnienia?

Robert Nowy wpis
Inne

Nie polecam totalnie tego gabinetu! Chyba że ktoś chce być dym*ny na pieniądze. Za wszystko sobie liczą i to krocie. Ostrzegam!

Maciek Nowy wpis
Inne

Czy ktoś będzie tak miły i poda mi aktualny mail do firmy ? Pozdrawiam

hm....

Właścicielka kliniki podczas pierwszej wizyty wypytywała mnie o wykonywany zawód. Potem zaproponowała leczenie- drogie, kosztowne (choć naprawdę trudno było przypuszczać, że aż tak kosztowne). każda kolejna wizyta to było "wyskakiwanie" przeze mnie z kolejnych kilku stówek- widocznie pacjenci to chodzące fabryki pieniędzy. Czytam niektóre z powyższych pochwał i napiszę krótko- o profesjonaliźmie się nie wypowiadam, bo stomatologiem nie jestem. Zapewne pan doktor działa zgodnie z prawidłami sztuki medycznej. Niemniej jest coś takiego jak etyka- dla mnie wyciskanie jak najwięcej kasy z zęba pacjenta, mnożenie kolejnych kosztów nie jest w porządku. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn, daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu. Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca na stanowisko Poszukujemy osoby do sprzątania kliniki stomatologicznej? Podziel się swoimi wrażeniami!
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Julia

Witam, już od 8 lat chodzę do stomatologii Kucharska i syn pomimo ze mam teraz 40km dojazdu. Jestem bardzo zadowolona z wizyt u Pana Piotra Kucharskiego- ma właściwe podejście bez naciągania doradza wszystko co potrzebuje zdrowe zeby i pekny uśmiech.Zaczynajac od małych drobiazgów , kończy swój zabieg perfekcyjnie z dokładnością! Odwiedziłam wiele stomatologii i nie ważne dla mnie cena, ważne ze stomatolog jak i każdy lekarz musi być dokładny w tej klinice stomatologicznej to mam!jest pełny profesjonalizm, polecam z czystym sumieniem!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze obsłużona klientka

Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Byłam kilka razy u Dr Kucharskiego i nie wyobrażam sobie, że mogłabym wybrać się do innego stomatologa w przyszłości. Owszem, pierwsza wizyta nie zaowocowała leczeniem z miejsca, ale to ze względu na brak pojęcia lekarza, co trzeba zrobić i ile czasu powinien zarezerwować. Zrobił zdjęcie (jedyny koszt pierwszej wizyty-25zł) , pojął i zarezerwował odpowiednią ilość czasu na wizytę. Dodam, że dokładnie wytłumaczył co trzeba zrobić, ile wizyt to zajmie i jakie będą koszty. Na mój gust- profesjonalnie podszedł do tematu. Ceny są dużo niższe niż w super klinikach z super amerykańskim sprzętem ( byłam, skorzystałam, dużo zapłaciłam, efekt średni). U Kucharskich leczenie nie odbywa się na łapu capu. Sprzęt jest profesjonalny, lekarz wie, co robi i odnoszę wrażenie, że jest perfekcjonistą. Wizyty u stomatologa stały się niemal przyjemnością. Miałam leczenie kanałowe, usuwany ząb( a raczej korzenie, bo z zęba nie było co zbierać przez moje zaniedbanie) czekam na zamocowanie korony. Żadnych dolegliwości po zabiegach. Nie poczułam się nawet przez moment, jak dojna krowa. Bankructwo też mi nie grozi. Polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka
@Dobrze obsłużona klientka

Najlepsza klinika w jakiej byłam w swoim życiu.Pelen profesjonalizm.Zawsze będę polecać bo już byłam w wielu klinikach Targówek, Bródno i w końcu jestem ogromnie zadowolona.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniesmaczona

Ja , niestety, czułam się jak dojna krowa. Poszłam do nich z problemem, pierwsze wrażenie ok- czysto, nowocześnie itd. W związku z moim problemem zaproponowano mi określone leczenie- ok, zapytałam o koszty. Podano mi cenę, jednak w tzw międzyczasie okazało się, że muszę wyłożyć pieniądze na rzeczy, o których wcześniej nie było mowy - a to wyczyścić zęby, a to zrobić pantomogram, a to zabieg dziąseł- za każdym razem dodatkowe 100-300 zł. Czułam się taktowana jak fabryka pieniędzy. Nie polecam, mimo że klinika sama w sobie robi pozytywne wrażenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka

Niestety, ale potwierdzam powyższą opinię. Nie nastawiają się na pacjenta, lecz na jego portfel.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
źle obsłużony Klient

Niestety to prawda. Poszłam z ukruszonym zębem. Pan doktor, zamiast się nim zając, zaczął diagnozować moją szczękę. Oczywiście stwierdził, że moja szczęka jest "wadliwa" i potrzbuje szyny, zrobił mi cały wykład na temat zaciskania zębów . Potem, mimo, że nie to było celem wizyty, zrobił przegląd, robiąc uwagi do "nieszczelnych" plomb. Dostałam info, że muszę zrobić pantomogram, wyczyścić zęby. Na drugiej wizycie przejżał pantomogram i dowiedziałam się że kanały w różnych leczonych zębach mam do przeleczenia, bo są "źle" zrobione. Moja cieprpliwość jednak się wyczerpała, kiedy zrobił mi zęba, z którym przyszłam, rzeżbiąc go tak, że po wyjściu miałam poczucie że mam tam większą dziurę niż przyszłam. Ząb jest głębszy niż naturalny i w związku z tym wrażliwszy. Byłam z reklamacją, ale owszem wypełnił wyrzeźbione przez siebie wgłębienia z jednej strony ale "dół" został". Idę do Dentius. Niestey ten sam ząb będzie mnie kosztował dwa razy tyle. Uważam, że doktor (usunięte przez administratora) zachowuje się nieeetycznie podważając wartość pracy innych stomatologów oraz diagnozując stan pacjaenta bez jego woli, i "wciskając" wiedzę, że zęby były "źle" leczone. Namawia na badania, szyny, pantomogramu.Miałąm wrażenie, że to nie ja i mój ząb tam są ważne, ale ile się da z moich zębów wycisnąć kasy. Wybaczcie. To jest zwykłe naciągactwo. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn?

    Zobacz opinie na temat firmy Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn
5/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kondratowicza 22 lok. U6
    03-285 Warszawa
  • NIP: 5241066078 REGON: 011493729
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jolanta Gawrysiak-Kucharska Klinika Stomatologiczna Kucharska i Syn
Przejdź do nowych opinii