Masakra, firma sprzedaje, podłącza światłowód, internet, pomimo, że przez kolejne 30 dni nie będzie internetu, dodatkowo, nie rozumieją sami co mają napisane w umowie. Dział handlowy, nawet nie wiem dlaczego tak się nazywa, niekompletna banda oszukująca klientów, byle wcisnąć umowę a reszta to nie ich sprawa. Drogi panie Mariuszu, właścicielu, chyba czas przerzedzić szeregi, choćby to była rodzina. Aby nie było samo zło, dodam tylko, że panowie montujący, super profesjonalna ekipa. NIE POLECAM, firma krzak, Powtarzam masakra, nie polecam
Zgadzam się, Pani Dorota Tro... również do zwolnienia. Zero profesjonalizmu + brak kontaktu z technikami bo nie maja telefonów służbowych, śmiech na sali. Sam jestem handlowcem i wiem jacy są klienci ale Panie jeszcze gorsze niż najgorszy klient
Cześć, jest tu oferta dla hydraulika. Dopytywano już o benefity i tym podobne, też czekam na odpowiedź w tym zakresie. chociaż nie wiem czy tutaj cokolwiek otrzymam skoro na kontrakcie się pracuje? mógł ktoś być na UoP? mnie B2B pokazuje. A na jakiej średniej stawce?
Nie wiem co tu robi oferta dla hydraulika, na necie widziałem w zasadzie jedynie dostępne pozycje dla handlowców ale czy instalatorzy także są zatrudniani? Nie odszukało mi takich ofert i teraz nie wiem czy to przez podwykonawców jest wykonywane czy po prostu stała ekipa się tym zajmuje?
Czy jest możliwość pracy w Netfala Mariusz Chmielewski na część etatu?
Netfala isn’t professional at all. Many outages they first flatly deny. After some pushing they admit there was some temporary short problem with their servers. In essence the ‘helpdesk’ is a total joke, they have no idea what they’re talking about. They don’t comply with EU-rules either. Since a few years customers should be free in choosing and using their own router or modem. Not so at Netfala, they simply say that this is not allowed. Instead we get a crappy underpowered Huawei piece of (usunięte przez administratora). They refused to install a fiber modem and tried to tell their router is absolutely a modem. Nonsense. Even worse: it has a wifi-hotspot running that can’t be switched off, despite the fact that we use our own quality routers in office. Sadly enough, this provider operates in an area without competition so they keep getting away with their low quality-relatively high price ‘service’. Many around here feel trapped too, they want to switch to something professional but can’t.
Zauważyłem jakieś komentarze o podziękowaniu komuś za współpracę. Nie wiem czy miało to ostatecznie miejsce ale co ogólnie z zespołem i robota? te opinie w maju jakoś się urwały, a grudzień nam się zbliża. Macie przy tej okazji cos planowane może na święta? W takiej ofercie na obsługę klienta z kiedyś nie widziałem niczego o paczkach ale może już weszły? I co z innymi benefitami?
Masakra, firma sprzedaje, podłącza światłowód, internet, pomimo, że przez kolejne 30 dni nie będzie internetu, dodatkowo, nie rozumieją sami co mają napisane w umowie. Dział handlowy, nawet nie wiem dlaczego tak się nazywa, niekompletna banda oszukująca klientów, byle wcisnąć umowę a reszta to nie ich sprawa. Drogi panie Mariuszu, właścicielu, chyba czas przerzedzić szeregi, choćby to była rodzina. Aby nie było samo zło, dodam tylko, że panowie montujący, super profesjonalna ekipa. NIE POLECAM, firma krzak, Powtarzam masakra, nie polecam
Zgadzam się, Pani Dorota Tro... również do zwolnienia. Zero profesjonalizmu + brak kontaktu z technikami bo nie maja telefonów służbowych, śmiech na sali. Sam jestem handlowcem i wiem jacy są klienci ale Panie jeszcze gorsze niż najgorszy klient
Nie znalazłam żadnych aktualnych ofert, czy o pracę na trzeba dowiadywać się bezpośrednio w firmie? Czy czekać aż pojawi się nowa rekrutacja? Mam na oku prace w obsłudze klienta, najlepiej jako specjalista. Firma kiedyś rekrutowała na to stanowisko, wspomnieli o możliwości rozwoju zawodowego. Zauważyłam, że zawsze firmy tak to określają, a jest tylko szkolenie wstępne. Tu może jest inaczej i faktycznie da się podnieść swoje kompetencje? W ogłoszeniu nie było widełek, wiecie mniej więcej ile wychodzi na rękę?
dużo klientów tutaj narzekało na firmę i z ciekawości znalazłam ogłoszenie na speca od obsługi klienta i sprzedaży. Opisane w nim jest, że można liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę. ktoś w sumie wie o jakie konkretnie może chodzić? co na nie się składa?
Sam komentarz daje jasno do zrozumienia, że Administrator portalu zaczyna Nowy Rok z przytupem. Zacznijcie od siebie, później szukajcie problemu u siebie. Dużo Wam płacą za pisanie tych bzdur?
Dużo to ile? jeśli chcesz przekonać się jak wygląda proces rekrutacji to może warto samodzielnie złożyć cv a nie szukać opinii na takim pseudo portalu...
Mam problem z odbiorem, na stronie informacja, że w godz. od 8 - 24 można zadzwonić pod numer 22 350 47 00. Jest po 17, dzwonię. Natychmiastowe połączenie i nagrana informacja, że jestem pierwsza w kolejce, powtarzana co jakiś czas. Po blisko 20 minutach ipełnego nadziei oczekiwania informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci i mogę zostawić wiadomość. Jak dla mnie to złośliwe robienie sobie żartów z klientów, absolutny brak profesjonalizmu i zwyczajna bezczelność.
Ja nie miałem problemu z kontaktem z firmą. Jak zawsze super obsługa i krótki czas oczekiwania.
Nigdy nie było takich problemów z kontaktem z firmą. Zawsze szybko odbierają telefon i pomagają. Jak dla mnie pełen profesjonalizm :)
Potwierdzam, brak profesjonalizmu. Zbywanie klientów i pozostawianie ich z problemami. Obsługa wręcz opryskliwa. Bez zainteresowania rozwiązaniem problemu a jedynie eskalacją konfliktu. Umowa jednostronna, bardzo złożona, skomplikowana.
dostep do internetu masakra kontakt zerowy omijać szerokim lukiem dobrze ze konkurencja nie spi
Calość masakra!!!! Po zakończeniu umowy nakaz samodzielnego demontażu urządzenia!! Jak kobieta mieszkająca sama może demontować coś z dachu czego nie zakładała sama!!!! omijać bardzo szerokim łukiem!! Przesył internetu również nie jest zgodny z umową!
po sześciu latach ta sama sytuacja? No i jak to u was zostało ostatecznie rozwiązane w takim razie?
Witam polecam firmę netfala bardzo przyjemnie mi się w niej pracuje oraz są bardzo dobre zarobki
Pozdrawiam Pana Mariusza nigdy nie miałem lepszego pracodawcy niż on bardzo miła atmosfera w pracy
Polecam Pan Mariusz to najlepszy pracodawca jakiegokolwiek miałem spór wynagrodzenie a także miły klimat w pracy
Polecam nigdy nie pracowałem w lepszej firmie atmosfera bardzo dobra a zarobki znakomite dodatkowo bardzo miłe szefostwo pozdrawiam
Polecam nigdy nie miałem lepszego szefa.Znakomita praca niestety z powodów prywatnych musiałem się przenieść na drugi koniec polski.
Polecam tani bezawaryjny internet dodatkowo bardzo szybki beż problemu działają mi takie serwisy jak yotube i nie tylko dodatkowo na paru urządzeniach jednocześnie w najwyższej jakości
Każdemu polecam pracować w tej firmie ! Pracodawca jest super nigdy nie miałem lepszego warunki umowy są bardzo fajne wynagrodzenie również zadowala. Pracuje w wyznaczonym godzinach i dzięki temu mam czas zająć się rodzinom
Polecam najlepszy internet światłowodowy wogole internet się nie zacina serwis taki jak (usunięte przez administratora) działa wyśmienicie na 5 urządzeniach naraz
Witam serdecznie polecam firmę szef zawsze miły i pomocny panuje tam dobra atmosfera niestety z powodów prywatnych musiałem się przeprowadzić do innego miasta.Polecam niesamowita firma
Wysokie wynagrodzenie, praca z profesjonalistami. Dosyć często są organizowane imprezy dla pracowników, miła atmosfera. Polecam
Jestem pozytywnie zaskoczony szybkością, profesjonalizmem zamontowania internetu, internet bardzo szybki. Niskie koszty opłat. Firma godna polecenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Netfala Mariusz Chmielewski?
Zobacz opinie na temat firmy Netfala Mariusz Chmielewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Netfala Mariusz Chmielewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 28 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!