Opinie o Netfala Mariusz Chmielewski w Ożarów Mazowiecki

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Netfala Mariusz Chmielewski. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Netfala Mariusz Chmielewski o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Netfala Mariusz Chmielewski w Ożarów Mazowiecki

Tomek
Inne

Masakra, firma sprzedaje, podłącza światłowód, internet, pomimo, że przez kolejne 30 dni nie będzie internetu, dodatkowo, nie rozumieją sami co mają napisane w umowie. Dział handlowy, nawet nie wiem dlaczego tak się nazywa, niekompletna banda oszukująca klientów, byle wcisnąć umowę a reszta to nie ich sprawa. Drogi panie Mariuszu, właścicielu, chyba czas przerzedzić szeregi, choćby to była rodzina. Aby nie było samo zło, dodam tylko, że panowie montujący, super profesjonalna ekipa. NIE POLECAM, firma krzak, Powtarzam masakra, nie polecam

niezadowolony klient
Inne
@Anty

Zgadzam się, Pani Dorota Tro... również do zwolnienia. Zero profesjonalizmu + brak kontaktu z technikami bo nie maja telefonów służbowych, śmiech na sali. Sam jestem handlowcem i wiem jacy są klienci ale Panie jeszcze gorsze niż najgorszy klient

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, jest tu oferta dla hydraulika. Dopytywano już o benefity i tym podobne, też czekam na odpowiedź w tym zakresie. chociaż nie wiem czy tutaj cokolwiek otrzymam skoro na kontrakcie się pracuje? mógł ktoś być na UoP? mnie B2B pokazuje. A na jakiej średniej stawce?

anonim Nowy wpis
Inne

Nie wiem co tu robi oferta dla hydraulika, na necie widziałem w zasadzie jedynie dostępne pozycje dla handlowców ale czy instalatorzy także są zatrudniani? Nie odszukało mi takich ofert i teraz nie wiem czy to przez podwykonawców jest wykonywane czy po prostu stała ekipa się tym zajmuje?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w Netfala Mariusz Chmielewski na część etatu?

Victim Nowy wpis
Inne

Netfala isn’t professional at all. Many outages they first flatly deny. After some pushing they admit there was some temporary short problem with their servers. In essence the ‘helpdesk’ is a total joke, they have no idea what they’re talking about. They don’t comply with EU-rules either. Since a few years customers should be free in choosing and using their own router or modem. Not so at Netfala, they simply say that this is not allowed. Instead we get a crappy underpowered Huawei piece of (usunięte przez administratora). They refused to install a fiber modem and tried to tell their router is absolutely a modem. Nonsense. Even worse: it has a wifi-hotspot running that can’t be switched off, despite the fact that we use our own quality routers in office. Sadly enough, this provider operates in an area without competition so they keep getting away with their low quality-relatively high price ‘service’. Many around here feel trapped too, they want to switch to something professional but can’t.

anonim
Inne

Zauważyłem jakieś komentarze o podziękowaniu komuś za współpracę. Nie wiem czy miało to ostatecznie miejsce ale co ogólnie z zespołem i robota? te opinie w maju jakoś się urwały, a grudzień nam się zbliża. Macie przy tej okazji cos planowane może na święta? W takiej ofercie na obsługę klienta z kiedyś nie widziałem niczego o paczkach ale może już weszły? I co z innymi benefitami?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Netfala Mariusz Chmielewski prowadziła rekrutację na stanowisko Kierownik Sprzedaży Detalicznej. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tomek
Inne

Masakra, firma sprzedaje, podłącza światłowód, internet, pomimo, że przez kolejne 30 dni nie będzie internetu, dodatkowo, nie rozumieją sami co mają napisane w umowie. Dział handlowy, nawet nie wiem dlaczego tak się nazywa, niekompletna banda oszukująca klientów, byle wcisnąć umowę a reszta to nie ich sprawa. Drogi panie Mariuszu, właścicielu, chyba czas przerzedzić szeregi, choćby to była rodzina. Aby nie było samo zło, dodam tylko, że panowie montujący, super profesjonalna ekipa. NIE POLECAM, firma krzak, Powtarzam masakra, nie polecam

Anty
Pracownik
@Tomek

Potwierdzam, Netfala nie ma BOA…pani T do zwolnienia natychmiast !,,

niezadowolony klient
Inne
@Anty

Zgadzam się, Pani Dorota Tro... również do zwolnienia. Zero profesjonalizmu + brak kontaktu z technikami bo nie maja telefonów służbowych, śmiech na sali. Sam jestem handlowcem i wiem jacy są klienci ale Panie jeszcze gorsze niż najgorszy klient

Joanna
Inne

Nie znalazłam żadnych aktualnych ofert, czy o pracę na trzeba dowiadywać się bezpośrednio w firmie? Czy czekać aż pojawi się nowa rekrutacja? Mam na oku prace w obsłudze klienta, najlepiej jako specjalista. Firma kiedyś rekrutowała na to stanowisko, wspomnieli o możliwości rozwoju zawodowego. Zauważyłam, że zawsze firmy tak to określają, a jest tylko szkolenie wstępne. Tu może jest inaczej i faktycznie da się podnieść swoje kompetencje? W ogłoszeniu nie było widełek, wiecie mniej więcej ile wychodzi na rękę?

Dorota
Inne

dużo klientów tutaj narzekało na firmę i z ciekawości znalazłam ogłoszenie na speca od obsługi klienta i sprzedaży. Opisane w nim jest, że można liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę. ktoś w sumie wie o jakie konkretnie może chodzić? co na nie się składa?

Dorota2
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Sam komentarz daje jasno do zrozumienia, że Administrator portalu zaczyna Nowy Rok z przytupem. Zacznijcie od siebie, później szukajcie problemu u siebie. Dużo Wam płacą za pisanie tych bzdur?

Dorota3
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Dużo to ile? jeśli chcesz przekonać się jak wygląda proces rekrutacji to może warto samodzielnie złożyć cv a nie szukać opinii na takim pseudo portalu...

ewa
Inne

Mam problem z odbiorem, na stronie informacja, że w godz. od 8 - 24 można zadzwonić pod numer 22 350 47 00. Jest po 17, dzwonię. Natychmiastowe połączenie i nagrana informacja, że jestem pierwsza w kolejce, powtarzana co jakiś czas. Po blisko 20 minutach ipełnego nadziei oczekiwania informacja, że wszyscy konsultanci są zajęci i mogę zostawić wiadomość. Jak dla mnie to złośliwe robienie sobie żartów z klientów, absolutny brak profesjonalizmu i zwyczajna bezczelność.

Zosia
Inne
@ewa

Ja dodzwoniłam się od razu. Czekałam może z 2 minuty … dziwna historia

Tomek
Inne
@ewa

Ja nie miałem problemu z kontaktem z firmą. Jak zawsze super obsługa i krótki czas oczekiwania.

Michał
Inne
@ewa

Nigdy nie było takich problemów z kontaktem z firmą. Zawsze szybko odbierają telefon i pomagają. Jak dla mnie pełen profesjonalizm :)

"Klient Netfala
Inne
@ewa

Potwierdzam, brak profesjonalizmu. Zbywanie klientów i pozostawianie ich z problemami. Obsługa wręcz opryskliwa. Bez zainteresowania rozwiązaniem problemu a jedynie eskalacją konfliktu. Umowa jednostronna, bardzo złożona, skomplikowana.

klijent

dostep do internetu masakra kontakt zerowy omijać szerokim lukiem dobrze ze konkurencja nie spi

jo
@klijent

Calość masakra!!!! Po zakończeniu umowy nakaz samodzielnego demontażu urządzenia!! Jak kobieta mieszkająca sama może demontować coś z dachu czego nie zakładała sama!!!! omijać bardzo szerokim łukiem!! Przesył internetu również nie jest zgodny z umową!

kamil
Kandydat
@jo

Potwierdzam ta sama sytuacja u mojej mamy

Dorota
Inne
@kamil

po sześciu latach ta sama sytuacja? No i jak to u was zostało ostatecznie rozwiązane w takim razie?

Maciek
Pracownik

Witam polecam firmę netfala bardzo przyjemnie mi się w niej pracuje oraz są bardzo dobre zarobki

Leszek
Pracownik

Pozdrawiam Pana Mariusza nigdy nie miałem lepszego pracodawcy niż on bardzo miła atmosfera w pracy

Piotr
Pracownik

Polecam Pan Mariusz to najlepszy pracodawca jakiegokolwiek miałem spór wynagrodzenie a także miły klimat w pracy

MATEUSZ
Pracownik

Polecam nigdy nie pracowałem w lepszej firmie atmosfera bardzo dobra a zarobki znakomite dodatkowo bardzo miłe szefostwo pozdrawiam

Juliusz
Były pracownik

Polecam nigdy nie miałem lepszego szefa.Znakomita praca niestety z powodów prywatnych musiałem się przenieść na drugi koniec polski.

Kacper
Pracownik

Polecam tani bezawaryjny internet dodatkowo bardzo szybki beż problemu działają mi takie serwisy jak yotube i nie tylko dodatkowo na paru urządzeniach jednocześnie w najwyższej jakości

Pracownik roku
Pracownik

Każdemu polecam pracować w tej firmie ! Pracodawca jest super nigdy nie miałem lepszego warunki umowy są bardzo fajne wynagrodzenie również zadowala. Pracuje w wyznaczonym godzinach i dzięki temu mam czas zająć się rodzinom

Krystian
Pracownik

Polecam najlepszy internet światłowodowy wogole internet się nie zacina serwis taki jak (usunięte przez administratora) działa wyśmienicie na 5 urządzeniach naraz

Bartosz
Były pracownik

Witam serdecznie polecam firmę szef zawsze miły i pomocny panuje tam dobra atmosfera niestety z powodów prywatnych musiałem się przeprowadzić do innego miasta.Polecam niesamowita firma

Filip
Pracownik

Wysokie wynagrodzenie, praca z profesjonalistami. Dosyć często są organizowane imprezy dla pracowników, miła atmosfera. Polecam

Arek
Pracownik

Jestem pozytywnie zaskoczony szybkością, profesjonalizmem zamontowania internetu, internet bardzo szybki. Niskie koszty opłat. Firma godna polecenia.

Zostaw merytoryczną opinię o Netfala Mariusz Chmielewski - Ożarów Mazowiecki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Netfala Mariusz Chmielewski?

    Zobacz opinie na temat firmy Netfala Mariusz Chmielewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Netfala Mariusz Chmielewski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 28 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Netfala Mariusz Chmielewski
4.2/5 Na podstawie 32 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Poznańska 280 lok. 3A
    05-850 Ożarów Mazowiecki
  • NIP: 5372029511 REGON: 030947118
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Netfala Mariusz Chmielewski
Przejdź do nowych opinii