W miarę upływu dni moja frustracja tylko rośnie. Pomimo złożonego zamówienia i zapłacenia za usługę, po prostu nie dostałem tego, czego oczekiwałem. Zamówiłem piękny bukiet kwiatów tylko po to, by przekonać się, że nigdy nie dotrze do wskazanych drzwi. Firma twierdziła, że zapewni mi zwrot pieniędzy lub wymianę, ale ta obietnica jest mylna i trudna do spełnienia. To niedopuszczalne. Jako Klient zasługują na traktowanie z szacunkiem i otrzymywanie tego, za co zapłacili. Odmawiam tolerowania tak złego traktowania mnie jako klienta. Firma nie dotrzymuje obietnic i danego słowa. Publicznie proszę o zwrot moich pieniędzy za niewykonana usługę.
Straszna masakre ze strony obslugi Klienta. Uwaga! Przestrzegam przed złożeniem zamówienia, jeśli chcecie uniknąć kłopotów. Złożyłem zamówienie na duży bukiet- przyszedł średni. Firma prosi, aby wrócić do osoby obdarowanej i prosić o dodatkowe zdjęcia bukietu. Kilkugodzinna wymiana emaili. Kilka telefonów. Ogólna spychologia. Nie ma możliwości zalatwienia reklamacji telefonicznie. Przy każdym telefonie informacja: nie wiemy o co chodzi. Prosimy o emaila. W emailu ta sama formulka ala: nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi? Błędy w procesie reklamacji przerzucane są na Klienta.
162182 Order miał dzisiaj zrealizowany Wysłałam zamówienie z Kanady Do Bielawy na 91 lat dla mamy Proszę o wyjaśnienie dlaczego kwiaty nie zostały doręczone Pieniądze pobrane
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amber Marcin Baran?
Zobacz opinie na temat firmy Amber Marcin Baran tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Amber Marcin Baran?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!